{{ctrl.notification}}
cheapest arcades in Istanbul

ارزان ترین پاساژ های استانبول

استانبول از شهرهای تاریخی که دارای قدمت بسیار زیادی می باشد این شهر تاریخی در کشور ترکیه مقصد گردشگری بسیاری از مردم می باشد که سالانه گردشگران زیادی برای بازدید به این شهر سفر می کنند، استانبول دارای تنوع جاذبه‌ های گردشگری بسیار زیاد که یکی از جاذبه های تفریحی آن خرید کردن می باشد که گردشگران بخاطر وجود انواع لباس‌های زیبا و باکیفیت زنانه، مردانه و بچگانه از برندهای متفاوت و مارک بودن اجناس این کشور، برای خرید بازارهای استانبول را انتخاب می کنند، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی ارزان ترین پاساژها و بازار های استانبول بپردازد، همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

 

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول از مراکز خرید ارزان و از آثار تاریخی و گردشگری مهم استانبول و بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده جهان بشمار می رود، بازار بزرگ استانبول دارای معماری اصیل و سنتی که توسط سلطان محمد فاتح در سال ۱۴۶۱ میلادی ساخته شد،  دارای ۳۰.۷۰۰ متر مربع مساحت، ۶۰ راسته و ۴۰۰۰ مغازه می باشد، بازار بزرگ استانبول دارای امکاناتی نظیر حمام، مسجد، رستوران، کافه، اداره پلیس، مرکز آتش ‌نشانی، درمانگاه می باشد، بازار بزرگ استانبول هر آنچه که نیاز داشته باشید را دارد و قیمت ها در این بازار بسیار مناسب می باشد، شما می توانید انواع پارچه، جواهرات، لوازم‌خانگی، فرش، سرامیک، کتاب، ادویه‌ جات، ظروف سفالی، فانوس و زیورآلات و ... را تهیه نمایید.

مرکز خرید ویاپورت استانبول

از دیگر مراکز خرید ارزان در استانبول مرکز خرید ویاپورت می باشد، این مرکز خرید در بخش آسیایی استانبول واقع شده که در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را آغاز نمود، مرکز خرید ویاپورت از مراکز خرید محبوب و نوساز که دارای ۲۵۰ فروشگاه، پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰۰ خودرو، سینما و مرکز تفریحی مجهز می باشد، در مرکز خرید ویاپورت شما می توانید انواع کالاها شیک و مارک را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

بازار مصری استانبول

بازار مصری یا بازار ادویه از دیگر  بازارهای استانبول که بزرگترین بازار سرپوشیده در این شهر بشمار می رود، بازار مصری استانبول در سال ۱۶۶۰، در منطقه‌ صنعتی و شلوغ امینونو ساخته شد. در بازار ادویه حدود  ۸۵ مغازه وجود دارد و در آن ادویه ‌های رنگارنگ و خوراکی ‌های خوشمزه ای وجود دارد، انواع ادویه‌ ها با تنوع بالا، شیرینی ‌هایی نظیر انواع باقلوا، شیرینی‌ های سنتی، خشکبار، خاویار، پنیر ترکی، آجیل، موم عسل، چای، قهوه، زیتون و اسانس ‌های مختلف را در این بازار تهیه نمایید.

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

ارزان ترین مرکز خرید در استانبول مرکز خرید بی اوغلو ایش می باشد، این مرکز خرید در خیابان استقلال قرار دارد، مرکز خرید بی اوغلو ایش دارای 4 طبقه در یک ساختمان قدیمی می باشد و چندان مرکز خرید مدرنی نیست، اما در این مرکز خرید می توانید انواع اکسسوری‌ ها، لوازم منزل، اجناس تزئینی، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، انواع زیورآلات را از برندهای معروف بین‌ المللی مانند منگو، زارا، اچ اند ام، کوتون ، ال ۳۰ وایکیکی، آدیداس، گوچی، نایک، دفکتو و دیگر برندها را تهیه نمایید. مرکز خرید بی اوغلو ایش از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول که می ‌توانید تمامی اجناس مورد نظر خود را با بهترین برندها و نازل ‌ترین قیمت خریداری کنید.

مرکز خرید الیویوم استانبول

از دیگر مراکز خرید در استانبول مرکز خرید بزرگ و معروف الیویوم می باشد، مرکز خرید الیویوم بیش از چهل ‌وپنج هزار متر مربع وسعت دارد و دارای ۴ طبقه است، مرکز خرید الیویوم حدود 20 سال قدمت دارد فروشگاه‌ های گوناگونی با انواع کالاها در این مرکز خرید وجود دارد، بیش از 100 برند در این مرکز خرید وجود دارد که شما می توانید بهترین برندها را با پایین ترین قدمت تهیه نمایید.

مرکز خرید اپتیموم استانبول

مرکز خرید اپتیموم استانبول از مراکز خرید ارزان در این شهر می باشد، مرکز خرید اپتیموم دارای 5 طبقه با معماری خاصی که در آن کلکسیونی از بهترین برندهای ترک و برندهای جهانی وجود دارد، مرکز خرید اپتیموم از مراکز خرید لوکس که علاوه بر خرید شما می توانید در آن به تفریح نیز بپردازید. فود کورت ‌های شیک و مراکز هنری و تفریحات ورزشی هیجان ‌انگیزی متنوع از بخش های این مرکز خرید می باشد، با تهیه بلیط هواپیما تهران استانبول در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

مرکز خرید آکسارای استانبول

از دیگر مراکز خرید ارزان در ترکیه مرکز خرید آکسارای استانبول می باشد که اجناس آن را با قیمت مناسبی می توانید تهیه نمایید، مرکز خرید آکسارای استانبول در واقع یک بازار زیر زمینی که در منطقه فاتح، محله آکسارای از تجاری ‌ترین مناطق شهر استانبول در خیابان تسدوت قرار دارد، مغازه ‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارد متعلق به شهرداری می باشد، که به بیش از ۱۲۰ مغازه می رسد، انواع پوشاک کیف و کفش لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم ‌خانگی و آشپزخانه را با ارزان‌ ترین قیمت می توانید در مرکز خرید آکسارای استانبول تهیه نمایید، اجناس موجود در این مرکز خرید از بهترین برندها و دارای بالاترین کیفیت می باشد.

بازار خیابان‌ تحتکاله استانبول

از دیگر مراکز خرید ارزان استانبول بازار خیابان‌ تحتکاله می باشد که در منطقه اروپایی استانبول که از مکان ‌های پرگردشگر در این شهر بشمار می رود، قرار دارد. بازار خیابان‌ تحتکاله دارای انواع کالا و اجناس از جمله لوازم آشپزخانه و منسوجات چوبی مانند: وردنه‌، تخته‌ آشپزخانه، گوشت کوب، سبد، ظروف سرو و پخت غذا، روکش کوسن و انواع و اقسام خورده ریزهایی بسیار جذاب از جنس چوب، شیشه، کریستال، سرامیک، جینی، فلز مس می باشد که این اجناس دارای قیمت های مقرون به صرفه ای می باشد.

 

date_range یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 remove_red_eye 65 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0