{{ctrl.notification}}
best hotels in Armenia

بهترین هتل های ارمنستان

ارمنستان از کشورهای گردشگری و توریستی که دارای مناطق گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار زیادی می باشد و از مقاصد مهم گردشگری که گردشگران زیادی سالانه به این کشور سفر می کنند، ایروان پایتخت کشور ارمنستان و از جذاب ترین و لوکس ترین شهرهای دیدنی در این کشور بشمار می رود، ارمنستان به دلیل میزان زیاد و بالای گردشگر از امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برخوردار است که در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بهترین هتل های ارمنستان که از مهم ترین امکانات رفاهی در این کشور می باشد بپردازد تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

هتل رادیسون بلو ارمنستان

هتل رادیسون بلو از هتل‌های ۵ ستاره ایروان با چشم ‌اندازی باشکوه از کوه آرارات می باشد، هتل رادیسون بلو هتلی مجلل و لوکس که در قلب ایروان قرار گرفته و دارای امکانات رفاهی مدرن و مجهزی می باشد، هتل رادیسون بلو از بهترین هتل های ارمنستان که دارای امکانات رفاهی بی نظیری می باشد، از جمله این امکانات می توان به استخر و امکانات ورزشی، محل قابل دسترسی برای ویلچر، اجاره خودرو با پرداخت هزینه، ارائه خدمات تورهای شهری و تفریحی، سیستم گرمایشی، ارائه خدمات صدور و رزرو بلیط، انبارنگهداری چمدان، تهویه مطبوع، اتاق ویژه‌ ی سیگار، خدمات ترانسفر، کمد قفل ‌دار، ورود حیوانات ممنوع، ارائه خدمات به صورت شبانه ‌روزی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، استقبال و بدرقه فرودگاهی، امکانات ویژه برای معلولان، چک ‌این و چک ‌اوت سریع صرافی، سالن بدنسازی مرکز اسپا و ماساژحمام ترکی، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، خدمات نگهداری نوزاد و کودک، خدمات آرایشگاه و زیبایی، پارکینگ، فروشگاه، پارکینگ، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، زمین تنیس، فضای باغ و طبیعت، بالکن، خدمات اينترنت بی ‌سیم،دستگاه خودپرداز بانک و ... اشاره کرد.

همچنین در هتل رادیسون بلو رستوران‌های متنوعی با ارائه غذاهای اصیل ارمنستان و بین ‌المللی وجود دارد که در آن ها انواع غذاهای سنتی ارمنستانی و غذاهای اروپایی سرو می‌شود. اتاق های هتل رادیسون بلو ایروان بسیار مدرن با حمام اختصاصی و وسایل باکیفیتی می باشند، هتل رادیسون بلو در یکی از مهم‌ ترین میدان‌های ایروان میدان جمهوری واقع شده است که به مراکز تاریخی و گردشگری ایروان دسترسی آسانی دارد.

 هتل گرند ارمنستان

هتل گرند ارمنستان از قدیمی ‌ترین و لوکس ‌ترین هتل‌ های پنج ستاره ایروان که در سال ۱۹۲۸ ساخته شده، هتل گرند دارای معماری سنتی که تمامی اتاق‌ های آن دارای دکوراسیونی مجلل و باشکوهی می باشد که حس و حالی نوستالژیک را به شما القا می کند، هتل گرند از بهترین هتل های ارمنستان که دارای موقعیت عالی می باشد که در خیابان اصلی شهر ایروان، خیابان آبوویان واقع شده و به جاذبه هایی مانند گالری هنری نشنال، سالن اپرا و تئاتر ایروان، موزه و مجموعه شخصی گغارد کافسجیان و میدان جمهوری حدود یک کیلومتر فاصله دارد.

هتل گرند از هتل های لاکچری ارمنستان که دارای امکاناتی مانند: گاو صندوق، ترانسفر فرودگاهی، سشوار، رستوران ایتالیایی، رستوران معروف داخل هتل با غذاهای مدیترانه ‌ای و ارمنی، خشکشویی، کافی شاپ، گاو صندوق، ترانسفر فرودگاهی، خدمات 24 ساعته در اتاق، سشوار، مینی بار رایگان، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ ای، پارکینگ رایگان، آسانسور، سونا، استخر سرباز، باشگاه بدنسازی، ماساژ، سولاریوم، اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها، اینترنت وای فای رایگان در لابی و ... می باشد.

هتل الکساندر ارمنستان

هتل پنج ستاره الکساندر هتلی لوکس در مرکز شهر ایروان که دارای خدمات و امکانات با کیفیتی می باشد، از امکانات هتل الکساندر می توان به استخر سرپوشیده، چهار رستوران بسیار شیک، سشوار، ترانسفر فرودگاهی، عمومی، مینی بار رایگان، تلویزیون کابلی و ماهواره ‌ای، کافی شاپ، خدمات 24 ساعته در اتاق، آسانسور، رستوران فضای باز، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، ماساژ، اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل و اتاق ‌های بزرگ با ملحفه‌ های مجلل، حمام‌ های مرمری اختصاصی با وان‌ های مجزا و طراحی مدرن و همچنین سوئیت ‌هایی لوکس با آشپزخانه‌ های خاص، اتاق‌های غذاخوری و نشیمن مجزا و ... اشاره کرد.

هتل الکساندر از لحاظ موقعیتی به جاذبه های دیدنی مانند: میدان جمهوری ایروان، مسجد آبی، موزه تاریخ ارمنستان، ورنیساژ ایروان، موزه تومانیان، دانشگاه ایروان، ایستگاه مترو، فرودگاه بین‌ المللی زوارتنوتس و باغ‌ وحش نزدیک می باشد.

هتل گلدن پالاس ارمنستان

از دیگر هتل های پنج ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان می باشد، هتل گلدن پالاس ایروان در قلب پایتخت ارمنستان قرار دارد، هتل گلدن پالاس یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت می باشد، هتل گلدن پالاس دارای چشم‌ اندازی بی ‌نظیر از خیابان‌ های مدرن و باستانی ارمنستان می باشد، هتل گلدن پالاس ایروان دارای معماری و طراحی منحصربفردی می باشد، از بهترین امکانات هتل گلدن پالاس می توان به باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده، خدمات 24 ساعته در اتاق، باشگاه بدنسازی، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، خدمات خشک ‌شویی و لباسشویی، کافه در فضای باز، مرکز تجاری، صرافی، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت در تمام نقاط هتل، کافه در لابی، دو رستوران ایتالیایی و ارمنی مجلل و ... اشاره کرد، هتل گلدن پالاس ایروان دارای دکوراسیون جذاب، رنگ‌های ملایم، و پارچه‌های غنی نهفته است. حمام‌های مرمری و مبلمان کلاسیک ایتالیایی می باشد، همچنین تمام اتاق ‌های هتل گلدن پالاس ایروان دارای امکاناتی مجهزی نظیر: تختخواب‌های استاندارد و یا کینگ سایز، تلویزیون، یخچال، مینی ‌بار، چای ‌ساز و قهوه ‌ساز، سشوار، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و اینترنت پرسرعت می باشد. هتل گلدن پالاس به جاذبه هایی نظیر میدان چارلز آزناوور، فواره‌ های رقصنده ایروان، سالن اپرا ایوان و میدان جمهوری بسیار نزدیک می باشد.

هتل نشنال ایروان ارمنستان

از دیگر هتل های پنج ستاره در ایروان هتل نشنال می باشد، هتل نشنال در مرکز شهر ایروان در خیابان آرمنیا واقع شده است، هتل نشنال دارای معماری لوکس و جذاب و طراحی فوق العاده و منحصربفردی می باشد، در طراحی هتل نشنال از سبک آرت دکو استفاده شده است، سقف‌ های بلند، قرنیزهای چشم ‌نواز، پنجره ‌های بزرگ، پرده ‌های مجلل، شومینه و کاشی ‌کاری‌ های رنگارنگ از طراجی های خاص این هتل می باشد، هتل نشنال ایروان از بهترین هتل های ارمنستان که دارای امکاناتی نظیر: استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی، وای ‌فای رایگان، شاتل فرودگاه، پارکینگ رایگان، مرکز آبگرم و سلامتی و حمام ترکی، رستوران بین‌المللی و کافه، صبحانه، حوله و لوازم آرایش رایگان در اتاق و رستوران بین‌المللی آلاکارته در هتل می باشد، هتل نشنال ایروان ارمنستان به جاذبه هایی مانند: ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و پارک فواره‌ ها، ایستگاه اتوبوس، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس بسیار نزدیک می باشد. با تهیه بلیط هواپیما تهران ایروان در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

date_range دوشنبه 04 تیر 1403 remove_red_eye 12 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0