{{ctrl.notification}}
Urmia shopping centers

مراکز خرید ارومیه

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی که در گذشته به رضائیه معروف بوده، ارومیه از شهرهایی که دارای طبیعت بی نظیر و بکری می باشد و جاذبه های متنوع زیادی را در خود جای داده است. از جاذبه های معروف تاریخی و طبیعی شهر زیبای ارومیه می توان به دریاچه معروف ارومیه که زمانی بزرگترین دریاچه ی آب شور و و دومین دریاچه بعد از دریای مرده در خاورمیانه بود. از دیگر جاذبه های شهر ارومیه می توان به دریاچه مارمیشو، آبشار شملکان، کلیسای ننه مریم، مسجدجامع، قلعه هولاکوخان، قلعه‌ی تاریخی بردوک، کلیسای مار سرگیز، کلیسای مار سرگیز و ... اشاره کرد. از دیگر مواردی که ارومیه را به یک شهر گردشگری تبدیل کرده وجود بازارها و مراکز خرید متنوع می باشد که در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی مراکز خرید شهر ارومیه بپردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید بلیط هواپیما خود را تهیه نمایید.

مرکز خرید سیتادیوم ارومیه

یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین مجتمع های تجاری در شهر ارومیه مرکز خرید سیتادیوم می باشد، سیتادیوم اولین و بزرگترین مجتمع‌ تجاری تفریحی زنجیره‌ای در ایران بشمار می رود که ساخت آن در سال 1395 آغاز و در سال 1399 در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰۰۰ متر مربع در دو فاز طراحی و به بهره برداری رسید، این پروژه عظیم در نوار مرزی شهر ارومیه قرار دارد و شامل شامل کاربری‌ های تجاری، اداری، مسکونی، فرهنگی، خدماتی و تفریحی می باشد، مرکز خرید سیتادیوم از مدرن‌ ترین مراکز خرید ارومیه که فاز اول آن وسعتی حدود ۷۲۰۰۰ متر مربع دارد، در مرکز خرید سیتادیوم انواع برندهای معتبر ایرانی و خارجی که به حدود 31 برند معروف می رسد و این برندها نظیر پوشاک آقایان و بانوان، کالای منزل، کالای خواب می باشد که در این مرکز خرید عرضه می شود،

از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه بزرگ می توان به کافی ‌شاپ‌ها و رستوران ‌های بی نظیر با انواع غذاهای ایرانی و خارجی، سینما، شهربازی با تنوعی از وسایل بازی متنوع، کیدزکلاب، مجموعه‌های ورزشی و فروشگاه ‌های بزرگ و متنوع اشاره کرد. جالب است بدانید در این مجموعه یکی از برندهای مطرح کافی‌شاپ کشور ترکیه بنام کافه یمن در طبقه همکف آن وجود دارد که می توانید خوشمزه ترین کانسپت ویژه بستنی و و پریما پلاس را در این کافه امتحان کنید. در قسمت فودهال سیتامیت مجموعه سیتادیوم نمایشگری بزرگ قرار دارد که در آن تیزری از از معرفی برندهای معروف و همچنین جشنواره‌ها، رویدادهای مناسبتی، پخش زنده بازی ‌های ورزشی، کارگاه‌ های آموزشی و… به نمایش گذاشته می شود. همچنین در بخش ورودی مجموعه سیتادیوم فضاهای باز و وسیعی‌ وجود دارد که این فضاها مختص برگزاری برنامه ‌های تفریحی و سرگرم‌ کننده، مراسم‌ خاص، برنامه‌های مناسبتی و اجتماعی و آموزشی می باشد. لازم است بدانید شعبه دیگر این مجموعه در رشت در حال ساخت می باشد. در سفر به شهر ارومیه حتما از این مجموعه نفریحی و رفاهی بازدید نمایید.

پاساژ تندیس ارومیه

از دیگر مراکز خرید شهر ارومیه پاساژ تندیس می باشد، که در حال حاضر در زمینی به مساحت  ۱۷۰۰ مترمربع، در شهرک فرهنگیان اول شمالی شهر ارومیه در حال ساخت می باشد، این مرکز خرید مدرن در مجموعه ای بزرگ واقع شده که در کنار آن بخش های متنوع دیگری نظیر دارای شهربازی، رستوران، فودکورت، کافی شاپ و پارکینگی با ظرفیتی حدود ۲۰۰ خودرو طراحی شده که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا ارومیه

یکی از بزرگ ‌ترین مراکز خرید ارومیه مجتمع بزرگ تجاری رضا می باشد که با نام بازار رضا معروف است، بازار رضا از جاذبه های گردشگری ارومیه محسوب می شود، که برای مردم این شهر بسیار محبوب می باشد، مجتمع تجاری کیف و کفش رضا در خیابان امام قرار دارد و دارای دو ورودی که یک ورودی آن در خیابان امام و ورودی دیگر آن در خیابان بعثت قرار دارد، بازار رضا دارای مغازه های زیادی می باشد که قسمت بزرگی از آن به کیف، کفش، روسری و پارچه و پوشاک زنانه و مردانه اختصاص یافته، مجتمع بزرگ تجاری رضا همچنین دارای چندین راسته می باشد که در این راسته ها مختص به پخش پوشاک و لوازم آرایشی و مخصوص کفش فروشی می باشد. در سفر به ارومیه از این بازار قدیمی حتما دیدن نمایید و جالب است بدانید مجتمع تجاری رضا به بازار بزرگ و بازارعطایی حدود صد متر فاصله دارد.

پاساژ پاکو ارومیه

یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر ارومیه که از جاذبه های گردشگری ارومیه بشمار می رود، پاساژ پاکو می باشد، پاساژ پاکو یکی از مدرن ترین مراکز خرید ارومیه که دارای سه طبقه است، شما می توانید در این پاساژ انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی، پوشاک کودکان را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید، پاساژ پاکو ارومیه در شهرک فرهنگیان بازارچه اول شمالی و در کوچه اول خیابان شمالی واقع شده است.

بازار خیابان آهندوست ارومیه

جالب است بدانید در شهر ارومیه خیابان شلوغ و معروفی وجود دارد که از جذاب ترین مقاصد برای گردشگران می باشد، در این خیابان  فروشگاه های لوازم‌ خانگی و آشپزخانه و جهیزیه وجود دارد که این خیابان را به یک بازار تبدیل کرده است،‌ که به بازار خیابان آهندوست ارومیه معروف شده، در این خیابان شما می توانید انواع محصولات و لوازم‌ خانگی صوتی و تصویری، ظروف آرکوپال و کریستال و چینی و انواع لوازم آشپزخانه را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. در خیابان آهندوست انواع رستوران ها و غذاهای ترکی لذیذ و با غذاهای سنتی خوشمزه وهمچنین کبابی های معروفی نیز وجود دارد که مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران ارومیه را به راحتی تهیه نمایید.

مرکز خرید تورک مال ارومیه

مجتمع بزرگ و تجاری تورک مال دومین مرکز خرید ارومیه که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. مجتمع بزرگ و تجاری تورک مال در زمینی به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع  در ۵ طبقه بوده احداث گردید،‌ مجتمع بزرگ و تجاری تورک مال دارای بخش های مختلفی همچون مانند مغازه های تجاری، فروشگاه، هایپر مارکت، شهربازی، فودکورت و رستوران می باشد،‌ در این مرکز خرید شما می توانید بهترین و معروف ترین برندهای معتبر ترک تهیه نمایید، توجه داشته باشد که قیمت اجناس در این مرکز خرید بخاطر برند بودن و نوع کیفیت گران می باشد. این مرکز خرید همچنین دارای یک پارکینگ بزرگ طبقاتی نیز می باشد.

مرکز خرید و مجتمع امیرکبیر ارومیه

مرکز تجاری امیرکبیر یا پاساژ امیرکبیر از مراکز خرید قدیمی که در یکی از شلوغ ترین و پرترددترین خیابان های ارومیه واقع شده و دارای سه طبقه می باشد، مرکز خرید یا مجتمع تجاری امیرکبیر دارای فروشگاه ها و مغازه های آرایشی و بهداشتی، پوشاک و زیورآلات، فیلم و موسیقی می باشد، از جذابیت های این مرکز خرید وجود یک حوض بزرگ در قسمت زیر طبقه همکف آن و گل و گیاهای تزيینی بسیار زیبایی در اطراف آن است، مرکز خرید و مجتمع امیرکبیر ارومیه در مرکز شهر در خیابان خیام که یک خیابان حذاب سنگ فرش شده ای است، قرار دارد که دسترسی به آن از سایر نقاط شهر بسیار راحت می باشد. لازم است بدانید این مرکز خرید پارکینگ ندارد و باید از پارکینگ های محله‌ ای استفاده نمایید.

مرکز خرید برلن ارومیه

از قدیمی ترین مراکز خرید ارومیه مرکز خرید برلن می باشد، این مرکز خرید از لوکس ترین و جدیدترین مراکز خرید شهر ارومیه که دارای فروشگاه های متعدد و متنوع کیف و کفش و لباس زنانه و مردانه با برند های خارجی معروف می باشد،‌ این مرکزخرید فقط دو طبقه خود را به پوشاک اختصاص داده و یک طبقه از آن به کودکان اختصاص گرفته و بقیه طبقات آن مسکونی و تجاری هستند.

پاساژ یا مرکز خرید پاکو ارومیه

مرکز خرید پاکو ارومیه یک مرکز خرید مناسب و اقتصادی می باشد که در سه طبقه در مرکز شهر ارومیه واقع شده است، در این مرکز خرید شما می توانید انواع لوازم آرایش، پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و ... را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید،

مرکز خرید برلیان ارومیه

در خیابان امام ارومیه مرکز خرید دیگری بنام مرکز خرید برلیان ارومیه می باشد. این مرکز خرید 5 طبقه یکی از مراکز اصلی خرید در شهر ارومیه می باشد که در شلوغ ترین و معروف ترین خیابان های شهر قرار گرفته است،‌ خرید برلیان ارومیه یک ساختمان قدیمی می باشد که طبقات بالایی آن به دلیل شرایط نامناسبی که دارد رونق بسیار کمی دارد، طبقه زیرزمین، طبقه همکف این مرکز خرید دارای مغازه های تجاری متعددی می باشد،‌ از دیگر کالاهایی که در این بازار به فروش می رسد می توان به زیورآلات همچون نقره، عینک، لوازم ورزشی، روپوش ها و لوازم پرستاری و پزشکی و ... اشاره کرد. لازم است بدانید این مرکز خرید یکی از عرضه کننده های عینک در شهر ارومیه می باشد و به همین دلیل به پاساژ عینک فروشی ها نیز معروف است که بیشتر مردم شهر ارومیه نیز این پاساژ را به همین نام می شناسند.

 

مرکز تجاری طوبی ارومیه

در خیابان امام مرکز تجاری طوبی ارومیه قرار دارد که از مدرن ترین مراکز خریدی است که به تازگی افتتاح گشته،‌ در این مرکز خرید تجاری بسیار لوکس وتحد های تجاری متنوعی وجود دارد و انواع پوشاک زنانه، بچه گانه، مردانه، کیف و کفش، زیورآلات در آن عرضه می شود. رستوران ها، کافه ها و کافی شاپ های متنوع و متعددی نیزدر اطراف این مرکز خرید وجود دارد،‌ همچنین این مرکز خرید پارکینگ طبقاتی بزرگی دارد که برای پارک خودروی خود دیگر مشکلی نخواهید داشت.

مرکز خرید تاناکورا ارومیه

از دیگر مراکز خرید متنوع و البته قدیمی که بسیار پرطرفدار می باشد،‌ پاساژ تاناکورا است که از بزرگترین بازار های پوشاک ارومیه محسوب می شود، پاساژ تاناکورا دارای چندین راسته می باشد که راسته اول آن به لباس و پوشاک، راسته آخر به کالا های مشابه و مغازه های مختلفی اختصاص یافته، در این مرکز خرید انواع  لوازم ورزشی، پوشاک زنانه، بچه گانه، مردانه، کیف و کفش های دست دوم یا به عبارتی استوک که از برند های معروف خارجی می باشد وجود دارد،‌ جالب است بدانید انواع پوشاک دست دوم خارجی را به راحتی می توانید از این مرکز خرید تهیه کنید، این مرکز خرید همچنین برای گردشگران یک جاذبه گردشگری محسوب می شود که می توانند به راحتی در آن گردش کنن و محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

مرکز خرید آذربایجان ارومیه 

این مرکز خرید هم واحد های تجاری متعددی دارد که شامل پوشاک، بدلیجات، لوازم و قطعات موبایل و موارد دیگر است. طبقات اول و همکف این مرکز خرید بسیار فعال بوده اما طبقات بالاتر چندان رونقی ندارند. اجناسی هم که در این مرکز خرید ارائه می‌ شوند همگی کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. بد نیست بدانید که خیابان مشرف به این مرکز خرید سنگ فرش شده است. البته مرکز خرید آذربایجان پارکینگ نداشته و شما اگر در زمان های مناسبی که رفت و آمد در خیابان کم است خود را به این مرکز خرید برسانید، به راحتی می توانید اتومبیل خود را در خیابان های اطراف آن پارک کنید. جالب است که بدانید فلکه خیام دسترسی های متعددی از فلکه جهاد، خیابان باکری و همینطور خیابان خیام جنوبی دارد.

بازارچه جذاب مرزی سرو ارومیه

از دیگر بازارهای ارومیه بازارچه مرزی سرو می باشد، این بازارچه در فاصله کمی از مرز قرار دارد و اجناس وادراتی متنوعی در آن وجود دارد،‌ این بازارچه به دلیل قرار گیری در جاده شهرستانی بنام سرو به همین نام نیز معروف شده است، این بازار معروف و پرطرفدار انواع محصولاتی مانند خوراکی های خوشمزه بسته بندی شده، لوازم آرایشی و بهداشتی، و لباس های زنانه و مردانه ترک را به فروش می رساند که از قیمت های اقتصادی و مناسبی نیز برخوردار می باشد،‌ که در بین گردشگران و مسافران ارومیه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

مراکز خرید استادان ارومیه

از جذاب ترین خیابان های ارومیه که دارای مراکز خرید متعددی می باشد،‌ خیابان استادان می باشد. این خیابان در یکی از گران ترین و لوکس ترین محله های شهر ارومیه قرار دارد، مراکز خرید و مجتمع های تجاری متعدد و متنوع در این خیابان باعث شده که گردشگران زیادی جذب این خیابان شوند،‌ مجتمع تجاری میلاد نور، ژابیز، عازمی، پردیس، استادان و... از مراکز خرید متنوع در این خیابان می باشند، شما با رفتن به این خیابان شما می توانید دسترسی بسیار آسانی به هر آن چه که نیاز دارید داشته باشید،‌ انواع برند های متنوع و مشهور ایرانی و خارجی در حوزه پوشاک، لوازم منزل و دکوراسیون، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... در این خیابان وجود دارد.

بازار تاریخی و بزرگ ارومیه

در قلب شهر ارومیه بازار تاریخی و بزرگ و سنتی ارومیه قرار دارد که از قدیمی ترین و تاریخی ترین بازارهای شهر ارومیه محسوب می شود،‌ که مربوط به دوره صفویان می باشد که در دوران زندیه و قاجاریه وسعت این بازار بیشتر شده است، بازار تاریخی و بزرگ ارومیه در خرداد ۱۳۶۲ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است،‌ این بازار سنتی در شهر ارومیه حدود ۶۰ هزار متر مربع مساحت دارد و شامل هزار حجره و مغازه می باشد، بازار تاریخی و بزرگ ارومیه طرفداران بسیار زیادی دارد و از جذاب ترین مقاصد گردشگری در این شهر برای گردشگران و مسافران محسوب می شود، لازم است بدانید مسجد تاریخی جامع ارومیه و سرا ها، تیمچه ها، حمام های قدیمی نیز در کنار این بازار تاریخی قرار گرفته که از دیدنی ترین و جذاب ترین نقاط این شهر محسوب می شود.

اوریاد مال ارومیه

از لوکس ‌ترین و بزرگ ‌ترین مراکز خرید ارومیه، مرکز خرید اوریاد مال است، این مرکزخرید  ۲۰ هکتار مساحت با زیربنای ۴۰۰ متر مربع می باشد،‌ این مرکز خرید مدرن در یکی از بهترین و لاکچری ترین محله های ارومیه قرار دارد که در کنار پارک زیبای گوللرباغی نیز قرار گرفته است، در این مرکز خرید شما می توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نمایید.

پاساژ پردیس ارومیه

از دیگر مراکز خرید ارومیه پاساژ پردیس می باشد، این پاساژ دارای 6 طبقه که فروشگاه های متعدد و بسیار شیک و جذابی را در خود جای داده است،‌ انواع محصولات برند و غیربرند در حوزه پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و … را می توانید در این پاساٰژ تهیه نمایید.

مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه

مجتمع تجاری میلاد نور از دیگر مراکز خرید ارومیه می باشد که دارای 6 طبقه با فروشگاه ها و مغازه های متعدد می باشد که انواع لباس، زیورآلات، کیف و کفش و… را می توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید، مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید در شهر ارومیه محسوب می شود که دسترسی بسیار راحت و آسانی دارد و کالاها و محصولات این مجتمع دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد. همچنین در این مرکز خرید کافه و رستوران‌ نیز وجود دارد که می توانید بعد یا قبل از خرید در این کافی شاپ و یا رستوران ها غذای خوشمزه ای را سفارش داده و نوش جان کنید.

مجتمع تجاری یاقوت ارومیه

مجتمع تجاری یاقوت از دیگر مراکز خرید ارومیه می باشد، این مرکز خرید از معروف‌ ترین مراکز خرید ارومیه است که دارای 6 طبقه بوده و انواع پوشاک و لوازم آرایش و ... را عرضه می کند، در نزدیکی این مجتمع تجاری کافه‌ ها و رستوران‌ های متنوعی نیز وجود دارد که می توانید خود را به یک وعده غذای خوشمزه سنتی شهر ارومیه دعوت کنید.

پاساژ انصار ارومیه

از مراکز خرید قدیمی در شهر ارومیه می توان به پاساژ انصار اشاره کرد، این بازار دارای کالاهای متنوعی نظیر کیف و کفش مجلسی می باشد همچنین در این پاساژ کارت دعوت عروسی و کارهای چاپی نیز وجود دارد.

بازار شیخ تپه ارومیه

از بازارهای معروف ارومیه که دارای ۱۰۰ فروشگاه متنوع می باشد بازار شیخ تپه ارومیه است، در این بازار شما می توانید انواع لباس‌ های محلی، انواع پوشاک زنانه و مردانه، بافتنی و فرش و همچنین حلوا، شیرینی‌های محلی، سفال، اکسسوری و ... به فروش می رسد، بازار شیخ تپه ارومیه دارای معماری قدیمی و سنتی می باشد و در آن رستوران های متنوعی و کافی ‌شاپ‌ هایی نیز وجود دارد که می توانید ساعاتی خود را به نوشیدن یک قهوه و یک غذای خوشمزه در رستوران دعوت کنید.

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range دوشنبه 28 اسفند 1402 remove_red_eye 2115 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

بهترین مراکز خرید ارومیه کدامند؟

بهترین مراکز خرید ارومیه عبارتند از: مرکز خرید سیتادیوم، بازار خیابان آهندوست ارومیه، مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا، پاساژ پاکو، پاساژ تندیس ارومیه، بازارچه برلیان ارومیه، مجتمع تجاری امیرکبیر، پاساژ انصار، مجتمع تجاری طوبی، مجتمع تجاری استادان، مجتمع تجاری یاقوت، مجتمع تجاری میلاد نور، پاساژ جلالی اول شمالی، پاساژ پردیس، بازار خیام جنوبی ارومیه و...

ارزان ‌ترین مرکز خرید ارومیه کدامند؟

مجتمع تجاری امیر‌کبیر و مجتمع برلن از ارزان ترین و به صرفه ‌ترین مراکز خرید در ارومیه می باشد.