{{ctrl.notification}}
Sareen shopping centers

مراکز خرید سرعین

سرعین یکی از شهرهای زیبا و دیدنی در استان اردبیل می باشد، سرعین شهری با چشمه های آب گرم متعدد و عسل های طبیعی معروف و خوشمزه و سرشیر های تازه و خوشمزه که گردشگران زیادی را به سوی خود کشانده است، سرعین علاوه بر داشتن جاذبه های طببیعی متعدد و آب وهوای معتدل و دلچسب دارای دیدنی های دیگری نیز می باشد که در این مقاله قصد داریم به معرفی مراکز خرید در سرعین بپردازیم با آس چارتر همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

بهترین مراکز خرید سرعین

شهر زیبا و دیدنی سرعین اردبیل دارای انواع فروشگاه ‌ها، رستوران‌ ها و مراکز تفریحی منحصر به فرد می باشد، که بازدید از آنها بسیار جذاب می باشد، از بهترین مراکز خرید و مجتمع های تجاری سرعین می توان به بازار مرزی بیله سوار، بازار اطلس، آدنامال و مراکز خرید مانائوس و لاله اشاره کرد که  بازدید از این مراکز خرید تجربه بسیار خوب و دلنشینی برایتان خواهد بود.

 

مرکز خرید لاله سرعین

در ابتدا به معرفی یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب‌ ترین مراکز خرید سرعین می پردازیم، مرکز خرید لاله از دیدنی ترین بازارها و مراکز خرید سرعین که دارای ۹۹ غرفه می باشد، در این بازار می توانید انواع لباس زنانه، لباس مردانه، پوشاک بچه ‌گانه، لوازم آرایشی، اسباب ‌بازی، ظرف و ظروف و … را تهیه نمایید. در این مرکز خرید فود کورتی در طبقه بالای آن وجود دارد که می توانید بعد از یک خرید دلچسب و گشت در مرکز خرید در این فود کورت غذایی را سفارش و نوش جان نمایید، همچنین در نزدیکی این مرکز خرید رستوران های معروفی نظیر عدل مینایی و فرزاد  قرار دارد، از جاذبه ‌های گردشگری اطراف مرکز خرید لاله سرعین می توان به تپه آناهیتا، چشمه آبگرم ساری سو، آبگرم قره سو اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید لاله: استان اردبیل، سرعین، بلوار امام علی، جنب آبدرمانی سبلان

بازار اطلس سرعین

از قدیمی ترین بازارهای سرعین بازار اطلس می باشد، این بازار قدیمی دارای معماری سنتی و دیدنی می باشد که بازدید از آن به شما حس و حال عجیبی می دهد و در این بازار قدیمی انواع و اقسام ادویه‌ جات و گیاهان دارویی به فروش می رسد که این گیاهان دارویی از دشت‌های اطراف سرعین جمع آوری شده است، همچنین از دیگر اجناس بازار اطلس می توان به پوشاک و صنایع دستی موجود در آن اشاره کرد، بازار اطلس در کنار جاذبه های دیدنی نظیر آب‌ گرم‌ گاومیش گلی و مجتمع‌های آب درمانی سیلان و دره لر سویی و هتل‌های ارشاد، لاله کوروش و هتل رویال پارک سرعین قرار دارد.

آدرس بازار اطلس لاله سرعین: اردبیل، سرعین، بلوار دانش، خیابان ولیعصر، بین شیرزاد و میدان گاومیش گلی

 

مرکز خرید اورا‌پارک سرعین

از دیگر مراکز خرید سرعین اردبیل مرکز خرید اوراپارک می باشد، در این مرکز خرید شما می توانید انواع پوشاک بچه ‌گانه، زنانه و مردانه و انواع زیورآلات و کیف و کفش را تهیه نمایید، این بازار با قیمت های مناسبی که دارد بهترین گزینه برای خرید سوغاتی ‌های سرعین و سوغات اردبیل می باشد. با تهیه بلیط هواپیما تهران اردبیل در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

مرکز خرید مدرن مانائوس سرعین

مرکز خرید مدرن مانائوس سرعین از لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید در سرعین می باشد، این مرکز خرید در نزدیکی شهر سرعین قرار دارد و مرکز خرید مدرن مانائوس از بزرگترین ساختمان‌های اداری و تجاری شهر و از جمله بزرگترین و محبوب ‌ترین در سرعین می باشد، جالب است بدانید نام این مرکز خرید نام یک شهر برزیلی می باشد که بر روی این مرکز خرید گذاشته شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع لباس های برند، کیف و کفش، زیورآلات و لوازم مصرفی خود را تهیه نمایید.

 

بازار مرزی بیله سوار

از دیگر بازارهای دیدنی و معروف در سرعین بازار بیله سوار می باشد این بازار از بازارهای مرزی و بین المللی در منطقه مرزی سرعین می باشد، بازار بیله سوار از جمله جاذبه ‌های گردشگری محلی اردبیل بشمار می رود که قدمت آن به 200 سال پیش باز می گردد، در این بازار خرید و فروش اجناس مختلف و تجارت می شود و این بازار بین المللی در بین مرز ایران و آذربایجان قرار دارد. این بازار مرزی امروزه بعنوان یکی از گمرک ‌های مرزی در مرز ایران به طور شبانه ‌روزی فعالیت دارد. دریاچه شورگل و پارگ جنگلی تپه نرگس  از جاذبه ‌های گردشگری نزدیک به بازار مرزی بیله سوار می باشد.

مرکز خرید آدنا مال سرعین

مرکز خرید آدنامال از دیگر مراکز خرید در سرعین می باشد، که در میدان سیمرغ شهر سرعین قرار دارد، مرکز خرید آدنامال یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح و گردش گردشگران و مسافران می باشد که می توانید اجناس و کالاهای مرغوب و شیکی را از این مرکز خرید تهیه نمایید و در کنار آن از دیگر تفریحات و امکانات این مرکز خرید استفاده نمایید، ، مرکز خرید آدنامال از لوکس ترین و بزرگترین کراکز خرید در سرعین که دارای بخش های مختلفی نظیر سالن ورزشی و بیلیارد، فروشگاه های متعدد، سرزمین حیوانات (زوفان)، شهربازی، فودکورت، مارکت بزرگ و .... می باشد. از جاذبه های نزدیک به مرکز خرید آدنا می توان به بازار اطلس و مجتمع آب درمانی مدرن دره لرسویی اشاره کرد

بهترین فصل سفر به سرعین

برای سفر به شهر سرعین بهترین زمان فصل تابستان می باشد، این شهر کوچک و دیدنی در ارتفاعات کوهستانی قرار گرفته و دارای آب و هوای سرد و کوهستانی می باشد، و زمستان های بسیار سرد و برفی را پشت سر می گذارند، به هر حال اگر حتی در تابستان به این شهر سفر می کنید حتما با خود لباس گرم به همراه داشته باشید.

date_range یکشنبه 26 فروردین 1403 remove_red_eye 37 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0