{{ctrl.notification}}
Restaurants of Spinas Palace Hotel in Tehran

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران از هتل های درجه یک و پنج ستاره در تهران می باشد، هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد قرار دارد و در سال ۱۳۹۴ احداث گردیده است، هتل اسپیناس پالاس تهران دارای ۲۱ طبقه و ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجهز می باشد، هتل اسپیناس پالاس تهران از مدرن ترین ساختمان ‌های تهران که دارای خدمات لوکس، فضایی دلنشین، لابی مجلل و با طراحی مدرن و معماری معاصر می باشد، هتل اسپیناس پالاس دارای چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد از شهر تهران که دارای امکانات بی نظیری همچون پرسنل حرفه ای و با تجربه، سالن‌های گردهمایی، کافی ‌شاپ و رستوران، سالن ‌های همایش و سالن‌های برگزاری مراسم عروسی، مرکز تفریح و سرگرمی فان سنتر و اسپورت بار، زمین تنیس، استخر، خدمات اسپا، باشگاه ورزشی، خدمات زیبایی بانوان و آقایان، فروشگاه فرش، جواهر، پارکینگ و انواع مرکز خرید، انواع رستوران و فست فود، سالن ماساژ و ... می باشد، در این مقاله قصد داریم به معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران بپردازیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس از مجلل ترین هتل های پنج ستاره در تهران که دارای کافه‌ ها و رستوران ‌های جذاب و متنوعی می باشد، کافه‌ ها و رستوران ‌های هتل اسپیناس پالاس تهران بهترین گزینه برای قرارهای کاری، دیدارهای عاشقانه، دیدار با اقوام و دورهمی های آخر هفته با خانواده می باشد. که می تواند خاطره ای شیرین و فراموش نشدنی را در این کافه ها و رستوران ها تجربه نمایید.

کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران

کافه سان ست از کافه های لاکچری در هتل اسپیناس پالاس که می توانید لذت بخش ترین نوشیدنی را در این کافه تجربه نمایید، کافه سان ست دارای منویی از خوشمزه ترین نوشیدنی ‌های گرم و سرد، میان وعده ‌های خوشمزه و سبک آن مثل مافین و انواع شیرینی‌ ها و کیک ‌ها می باشد، از معروف ترین نوشیدنی های این کافه لته می باشد که می توانید طعم لته‌ های بهشتی آن را تجربه نمایید، جالب است بدانید علاوه بر سرو نوشیدنی و شیرینی در این کافه می توانید غذاهای خوشمزه ای را نیز سفارش داده و در فضای باز با چشم ‌انداز زیبایی از شهر تهران به صرف غذا بپردازید. کافه سان ست از هفت صبح تا دو بامداد درحال فعالیت و خدمت به مشتریان خود می باشد.

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران لاتون از دیگر رستوران های مدرن ایرانی و بین ‌المللی در هتل اسپیناس پالاس که دارای منویی از لذیذ ترین غذاهای ایرانی و عربی را دارد، رستوران لاتون دارای محیطی لوکس در طبقه سوم هتل می باشد، این رستوران دارای طراحی لوکس و دیدنی و پرسنلی مجرب و سرآشپزهایی ماهر می باشد، خوش طعم ترین و پر رنگ و لعاب ترین غذاها را می توانید در این رستوران تجربه نمایید، منوی رستوران لاتون شامل:  فیله مینیون، ریبای، لمب چاپس، سبزی پلو با ماهی کیلکا، مرغ رست شده، ته چین مدرن، چیکن چیا، ماهی سالمون گریل شده، ماهی هامور، شاه میگو رست شده، کباب شیشلیک، کباب سلطانی، جوجه کباب، کباب برگ، باقلا پلو با ماهیچه، ته چین مرغ، زرشک پلو با مرغ، قورمه سبزی، فسنجان و انواع نوشیدنی سرد، گرم، قهوه، چای و دمنوش، پای سیب، موس شکلات می باشد، رستوران لاتون از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ صبح برای صرف صبحانه از ساعت 1  ظهر تا 4 عصر برای صرف ناهار و از ۷ عصر تا ۱۰:۳۰ شب برای صرف شام در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران دیبا از جذاب ترین رستوران های دیدنی و با شکوه در هتل اسپیناس پالاس تهران که دارای طراحی و معماری بی نظیر ایرانی و سنتی و تزئیناتی باشکوه از نقش و نگارها و طاقی‌‌های هشتی مانند و کاشی کاری‌ های ظریفی می باشد، رستوران دیبا دارای زیبایی ‌های بصری بر روی دیوارها می باشد که از دیدن آنها سیر نخواهید شد، رستوران دیبا دارای منویی از اصیل ‌ترین غذاهای ایرانی می باشد، از غذاهای این رستوران می توان به انواع کباب ‌ها از کباب سلطانی تا شیشلیک ‌های خوشمزه‌، باقالی پلو و ماهی قزل آلای تازه آن اشاره کرد، همچنین انواع پیش غذا از میرزا قاسمی تا سوپ جو و انواع دسرها از جمله شله زرد تا پودینگ‌ها و ماست ‌ها تا زیتون‌ ها و حلواهای خوشمزه که همگی با تازه ‌ترین و باکیفیت ‌ترین محصولات تهیه شده‌ اند. رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس دارای ظرفیتی حدود 120 نفر دارد و از امکاناتی نظیر اجرای موسیقی زنده ایرانی، مکانی بسیار عالی برای برگزاری جشن ‌ها و مهمانی ‌ها، خدمات تشریفات، پرسنا مجرب و خوش برخورد و سرآشپزهای ماهری می باشد. رستوران دیبا از ساعت 12:30 تا 23:00 آماده پذیرایی از شماست. با تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس تهران

از مرتفع ترین رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران رستوران فیوژن تهران می باشد، رستوران اسکای لانژ یکی از جذاب ‌ترین و محبوب ‌ترین رستوران‌ های کشور که در آن منویی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین غذاهای غذاهای دریایی و آسیایی، ایتالیایی و استیک، انواع سالادها، پیتزا، بیف کات ‌ها، گوشت‌های متنوع، پیتزا و پاستا، کباب‌های ابداعی، غذای ایرانی، غذاهای ویژه اسکای لانژ، بشقاب ماهی، برگرهای ویژه اسکای لانژ و دورچین و سس و فست فود، سوشی، خاویار، کافه و دمنوش، کافی‌ های متنوع، چای و دمنوش، شیرینی‌ها و دسرها، نوشیدنی‌های میکس، شیک و فراپاچینو، نوشیدنی‌های روز و نوشیدنی‌ های متنوع و… با طعم ‌های مختلف می باشد، رستوران اسکای لانژ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ و ساعت ۷ عصر تا یک بامداد آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد. رستوران اسکای لانژ ظرفیتی حدود ۳۰۰ نفر در دو طبقه می باشد و دارای چشم انداز زیبایی از برج میلاد و شهر تهران را در این رستوران در زیر پای خود دارید.

date_range شنبه 05 خرداد 1403 remove_red_eye 26 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0