{{ctrl.notification}}
Rasht shopping centers

مراکز خرید رشت

استان گیلان خطه ای سرسبز در شمال کشورمان که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند، رشت مرکز استان گیلان که به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمالی کشور بشمار می رود، این شهر سرسبز از شلوغ ترین شهرهای گردشگری که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی می باشد، شهر رشت علاوه بر جاذبه های طبیعی متنوع بسیار زیاد، دارای مراکز خرید متنوعی نیز می باشد، که در سفر به رشت حتما به این مراکز خرید سری بزنید و کالاها و اجناس مورد نظر خود را خرید نمایید، در این مقاله آس چارتر به معرفی مراکز خرید رشت می پردازد. با تهیه بلیط هواپیما در سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بازار بزرگ رشت

بازار بزرگ رشت از مراکز خرید معروف و محبوب مردم رشت که یکی از جاذبه های گردشگری رشت نیز بشمار می رود که به عروس بازارهای محلی شمال ایران معروف می باشد این بازار در زمینی به مساحت 24 هکتار جای گرفته‌ است. بازار بزرگ رشت در بافت قدیمی مرکز شهر قرارگرفته، بازار بزرگ و تاریخی رشت تنها فرقی که با دیگر بازارهای تاریخی کشور دارد مسقف نبودن آن است، فقط قسمتی از آن که مربوط به راسته‌ زرگرها می باشد با حلی پوشانده شده، بازار بزرگ و تاریخی رشت دارای راسته ماهی ‌فروشان، زرگران، میوه ‌فروشان، راسته مسگران، راسته پوشاک، راسته چینی ‌فروشان، راسته ترشیجات و سبزی‌های محلی، تیمچه صادقیه، سرای دو مرتبه، راسته مهران و… می باشد. شما می توانید در بازار بزرگ رشت انواع سوغاتی های خوشمزه و محلی رشت را می توانید تهیه نمایید از جمله این خوراکی های خوشمزه می توان به کلوچه های معروف لاهیجان، کوکی، چای رشت، برنج، انواع ترشی، زیتون ‌پرورده، انواع ماهی و پرنده، مربای بهارنارنج، انواع نان و شیرینی های محلی رشت به راحتی از بازار بزرگ رشت تهیه نمایید. از صنایع دستی بازار بزرگ رشت می توان به حصیر و سفال و عروسک ‌های دست ‌دوز زنان محلی رشت اشاره کرد.

مرکز خرید گلسار رشت

از دیدنی ‌ترین مراکز خرید رشت مرکز خرید گلسار می باشد، این مرکز خرید در خیابان گلسار قرار دارد و دارا ی 6 طبقه می باشد، مرکز خرید گلسار رشت انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز شما را عرضه می کند، جالب است بدانید هرطبقه از این مرکز خرید متعلق و مختص به یک کاری می باشد، طبقه اول و دوم مرکز خرید گلسار انواع و مغازه ها و بوتیک ‌های لباس ‌فروشی را در خود جای داده، طبقه سوم مختص دفاتر تجاری می باشد، در طبقه چهارم رستوران‌های سنتی و بین ‌المللی و کافی‌شاپ ‌ها لوکس و مدرنی قرار گرفته است که می توانید بعد از گشت و خرید به ایت طبقه بروید و ساعاتی را استراحت نموده و غذایی را سفارش داده و نوش جان کنید،  در طبقه پنجم و ششم واحدهای متعددی وجود دارد که فعلا خالی می باشد.

مرکز خرید رز رشت

مرکز خرید رز از دیگر مراکز خرید رشت که دارای دو شعبه می باشد، مرکز خرید رز دارای سه طبقه که در طبقه اول پوشاک مردانه و انواع پوشاک زنانه مانند مانتو، پالتو، شال و روسری، کیف و کفش و ... عرضه می شود و در طبقه دوم وسوم آن پوشاک اسپرت و رسمی آقایان به‌ صورت تخصصی عرضه می گردد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران رشت را به راحتی تهیه نمایید.

پاساژ تمدن رشت

از معروف‌ ترین مراکز خرید رشت می توان به پاساژ تمدن رشت می باشد، این پاساژ در سبزه میدان رشت قرار دارد، در پاساژ تمدن رشت اجناس ارزان و باکیفیتی با تنوع بسیار بالایی عرضه می شود، انواع کیف و کفش، پوشاک، روسری، کت‌وشلوار، پارچه، عینک و ساعت مچی را می توانید از این پاساژ تهیه نمایید. پاساژ تمدن به جاذبه های دیدنی همچون موزه مردم شناسی، میدان شهرداری و سینما سپید رود نزدیک می باشد.

مرکز خرید ایرانیان رشت

مرکز خرید ایرانیان رشت از بزرگ ترین مراکز خرید رشت محسوب می شود، این مرکز خرید دارای 7 طبقه و همچنین 4 طبقه نیز پارکینگ دارد و در خیابان گلسار واقع شده، در مرکز خرید ایرانیان می توانید انواع لباس های مردانه و زنانه و انواع کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه نمایید.

پاساژ کویتی رشت

پاساژ کویتی رشت از مراکز خریدی می باشد که شما می توانید در آن انواع و اقسام پارچه‌های رنگارنگ، در جنس‌های مختلف را تهیه نمایید، در مرکز خرید کویتی علاوه بر پارچه کالاهای دیگری نظیر پوشاک و لباس‌های مجلسی زنانه نیز عرضه می شود، جالب است بدانید پاساژ و مرکز خرید کویتی رشت به مراکز مهمی همچون بازار بزرگ رشت، پاساژ بزرگ پله برقی، مهمانپذیر کناره، مسجد کاسه فروشان، مغازه کبابی رسول، پیاده ‌راه فرهنگی رشت، و صرافی لیرو بسیار نزدیک می باشد.

مرکز خرید دیلمان رشت

مرکز خرید دیلمان از لوکس ‌ترین مراکز خرید رشت می باشد، مرکز خرید دیلمان حدود 22 هزار مترمربع مساحت و دارای  122 واحد تجاری می باشد. مرکز خرید دیلمان دارای فروشگاه‌ های متنوع از انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری و … می باشد، همچنین علاوه بر فروشگاه‌ های متنوع دارای فودکورت با انواع فست ‌فودها و غذاهای ایرانی و بین ‌المللی در فضایی دلنشین و چشم ‌نواز می باشد، از دیگر امکانات موجود در این مرکزخرید می توان به هایپرمارکت گیلان مال در طبقه اول، سالن سینما، بازی ‌های کامپیوتری و پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴۰۰ وسیله نقلیه اشاره کرد. 

مرکز خرید هپی لند رشت

از دیگر مراکز خرید رشت می توان به مرکزخرید هپی لند اشاره کرد، مرکز خرید هپی لند دارای چندین فروشگاه می باشد که محصولات آن تحت لیسانس و برند آلمان می باشد، فروشگاه هپی لند از جمله مراکز خریدی است که بیشتر محصولات آن بچه گانه می باشد، شما می توانید با کیفیت‌ ترین لباس‌های دخترانه، پسرانه و نوزادی را از این مرکز خرید تهیه نمایید، مرکزخرید هپی لند در سبزه میدان رشت قرار دارد براحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

date_range پنجشنبه 02 فروردین 1403 remove_red_eye 1957 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

صنایع دستی رشت را از کجا می توان خرید؟

صنایع دستی رشت که بعنوان سوغات بخواهید تهیه نمایید را می توانید از بازار بزرگ رشت و مراکز خرید رشت در اطراف میدان شهرداری و سبزه میدان تهیه نمایید.

بهترین مراکز خرید رشت کدامند؟

از بهترین مراکز خرید رشت می توان به بازار بزرگ رشت و مرکز خرید گلسار اشاره کرد.