{{ctrl.notification}}
Pearl Island of Qatar

جزیره مروارید قطر

قطر یکی از کشورهای حوزه ی خلیج فارس که از جمله کشورهای ثروت مندان جهان می باشد که در سال های اخیر رشد پیشرفت و توسعه ی زیادی این کشور داشته است، این کشور با وسعت و جمعیت کمی که دارد، دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد، از جمله جاذبه های دیدنی در کشور قطر جزیره مروارید می باشد، جزیره ای مصنوعی که در در ساحل غربی دوحه ساخته شده است، در ادامه آس چارتر در این مقاله به معرفی جزیره مروارید قطر می پردازد همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر در سال ۲۰۰۴ به دستور پادشاه قطر ساخته شد، جزیره مروارید قطر حدود ۴۰۰ هکتار مساحت دارد، که با ساخت این جزیره مساحتی حدود ۲۲ کیلومتر به ساحل شهر دوحه اضافه گردید. جزیره مروارید قطر حدود 14 سال ساخت آن به طول انجامید. جزیره مروارید قطر حدود ۳۳ هزار نفر جمعیت دارد، طراحی و ساخت جزیره مصنوعی مروارید برعهده شرکت معماری کالیسون بوده و این جزیره از ۱۳ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده و در آن حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی وجود دارد، معماری و طراحی این جزیره ی مصنوعی همچون شهرهای اسپانیا یا جنوب فرانسه می باشد که از شهرهای ساحلی مدیترانه ‌ای الهام گرفته است، جزیره مروارید یکی از طولانی ‌ترین گذرگاه‌ های خرده ‌فروشی ساحلی به ۳۲ کیلومتر را دارد، جزیره مروارید قطر از لوکس ترین مناطق قطر که با داشتن هتل های پنج ستاره، رستوران‌ های لوکس، مراکز تفریحی بزرگ و مراکز خرید لوکس مورد توجه میلیاردرهای جهان قرار گرفته است.

نامگذاری جزیره مروارید قطر

جزیره‌ میلیاردرها قطر دقیقا در جایی ساخته شد که در گذشته غواصان مرواریدهای زیادی صید می کردند، به همین دلیل این جزیره بنام مروارید نامگذاری شد و امروزه عنوان قطب گردشگری در جهان شناخته می شود.

دیدنی های جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر از مناطق گردشگری در قطر که گردشگران زیادی سالانه از آن دیدن می کنند، این جزیره دارای امکانات متنوع گردشگری و جاذبه ‌های دیدنی و ورزش ‌های آبی متنوع و تفریحات جذابی می باشد، در ادامه جاهای دیدنی این جزیره مصنوعی زیبا را برایتان معرفی می کنیم.

پورتو عربیا

یکی از مناطق لوکس در جزیره مروارید پورتو عربیا می باشد که در قلب جزیره قرار دارد، پورتو عربیا در ناحیه مدیترانه‌ ای واقع شده ودارای یک ساحل زیبا می باشد و مهم ‌ترین اسکله جزیره نیز در این منطقه قرار دارد، از دیگر جاذبه های پورتو عربیا می توان به  گذرگاه‌ های آبی، قایق ‌سواری، امکانات رفاهی و برندهای بین ‌المللی اشاره کرد.

باغ فلورستا

یکی از با ارزش ‌ترین مکان‌ های دیدنی در جزیره مروارید باغ فلورستا می باشد، این منطقه مسکونی دارای معماری به سبک مدیترانه ‌ای می باشد و از چند برج و مرکز خرید تشکیل شده است، باغ فلورستا حدود 15 هکتار مساحت و 5000 نفر جمعیت دارد.

محله ابرج

از دیگر محله های دیدنی در جزیره مروارید محله ابرج می باشد این محله دارای ساختمان ‌های بلند و مراکز تجاری، شرکت ‌ها  تجاری می باشد، این محله دارای معماری منحصربه ‌فردی می باشد و برج‌ های هفتگانه نیز در این منطقه قرار دارد، محله ابرج دارای سواحلی زیبا و جاذبه های دیدنی و امکانات رفاهی زیادی می باشد و مکانی مناسب برای اقامت تاجران و بازرگانان بشمار می رود.

دهکده جیاردینو

در مجاورت منطقه پورتو عربیا و در نزدیکی مدینا سنترال مروارید دهکده جیاردینو قرار دارد، دهکده جیاردینو یک منطقه مسکونی جذاب که دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری نظیر ویلا، سالن بدنسازی، زمین تنیس و ... می باشد که بهترین گزینه برای اقامت می باشد.

ایزولا دانا

یکی از بکرترین محله های جزیره مروارید ایزولا دانا می باشد که در اطراف 9 جزیره مستقل قرار دارد همچنین برخی از فضای مسکونی خصوصی نیز در اطراف ایزولا دانا قرار دارد، ایزولا دانا دارای سواحل خصوصی، اسکله و قایق‌ های تفریحی می باشد و از جذاب ترین دیدنی های این محله خانه هایی می باشد شبیه به قصر پادشاهان می باشد، جالب است بدانید تورهای کشتی یا کروز از ایزولا دانا انجام می شود.

باغ پرلیتا

از جاهای دیدنی دیگری که در جزیره مروارید قرار دارد، باغ های سرسبز جنوب مدینا سنترال بنام باغ پرلیتا می باشد، این باغ زیبا در کنار مراکز خرید، فضای دنج و ویلاهای دیدنی قرار دارد.

مدینا سنترال

مدینا سنترال یک شهر مدیترانه ‌ای بسیار جذاب و از شلوغ ترین، معروف‌ ترین و بکرترین مناطق در جزیره مروارید می باشد، مدینا سنترال دارای فروشگاه های بزرگ و کوچک و مراکز خرید، تراس و باغ‌، رستوران و کافه می باشد.

کاستا مالزا

کاستا مالزا از دیگر مناطق دیدنی در جزیره مروارید که دارای معماری لوکس و مدرنی می باشد که در در محله قنات مروارید که یک منطقه گرمسیری می باشد، این منطقه دارای سواحل عمومی و خصوصی است و زیباترین معماری ها و ساختمان های لوکس را در خود جای داده است و همچنین هتل معروف کمپینسکی نیز در این منطقه قرار دارد. با تهیه بلیط هواپیما تهران دوحه در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

امکانات تفریحی در جزیره مصنوعی مروارید قطر

در جزیره مصنوعی مروارید قطر تفریحات و امکانات رفاهی متنوع و زیادی وجود دارد، تفریحات و امکانات رفاهی متنوع جزیره مروارید شامل موارد ذیل می باشد.

سینما نوو در مدینا سنترال با ۱۲ نمایشگر پیشرفته

مگاپلیس یا مینی ‌پلیس در مدینا سنترال با بازی‌ های هیجان ‌انگیز: بولینگ، دارت، بیلیارد و کارائوکه، بازی آرکید و اتومبیل ‌رانی

کیدی زون بزرگترین مرکز فروش اسباب‌ بازی در پورتو عربیا و مدینا سنترال

پله‌ های کلاویه‌ های پیانو با تعداد ۳۰ پله با چراغ‌ های چشمک ‌زن آهنگ ‌های ملودیک

کریو سیتی زمین بازی مخصوص کودکان

مرکز یخی سابزیرو، شهر کوچک یخی با دمای ۹ درجه زیر صفر

تفریحات ساحلی قایق‌ سواری، شنا، مراکز ماساژ، استخرهای آب گرم با خواص درمانی و باشگاه‌ های یوگا

مراکز خرید مشهور و برند

هتل‌ ها و اقامتگاه ‎‌های بسیار لوکس مانند: هتل هیلتون، هتل کمپینسکی و هتل سدرا ارجان

رستوران‌ های حسن کولچو، عربیسک،  تورو تورو، شکسپیر و کمپانی

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range چهارشنبه 22 فروردین 1403 remove_red_eye 28 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0