{{ctrl.notification}}
Night tour in the capital of Iran

شب ‌گردی در پایتخت ایران

تهران پایتخت کشورمان ایران که دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار زیادی می باشد، جاذبه های تفریحی که در تهران می توانید چند روزی را برای سفر شهر تهران را انتخاب نمایید و از این تفریحات استفاده نموده و لذت ببرید، از جذاب ترین تفریحات در تهران شب ‌گردی می باشد، تهران شب های باصفایی دارد، در تهران فضاها و جاهای دیدنی وجود دارد که برای قدم ‌زدن، استراحت کردن، شام خوردن، گپ زدن و تفریح و گردش و پاتوق ‌های شبانه می باشد، در این مقاله آس چارتر به معرفی جاذبه های تهران برای شبگردی می پردازد تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

بام تهران

از جاذبه های دیدنی و تفریحی که برای شبگردی مناسب است، بام تهران می باشد، بام تهران از محبوب ‌ترین جاهای دیدنی شبانه در شهر تهران که در کوهپایه‌ ی توچال قرار دارد، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برای گردشگران در نظر گرفته شده است، از این امکانات رفاهی و تفریحی می توان به زیپ‌ لاین، سورتمه بام تهران، میدی ‌باس‌های برقی، بگ جامپینگ، صخره‌ نوردی، ترامپولین جامپیگ، سینمای ۵ بعدی و اتاق فرار می باشد، از دیگر امکانات رفاهی می توان به بازار، رستوران‌، بستنی ‌فروشی و انواع فروشگاه‌ های مواد غذایی اشاره کرد، بام تهران از بهترین و محبوب ترین تفریحگاه های مردم تهران و مسافران می باشد. که بخصوص در شب ها آخر هفته این منطقه بسیار شلوغ می شود.

 تجریش تهران

از دیگر تفریحات شبانه تهران، میدان تجریش در شمال تهران می باشد، تجریش تهران از جاهای دیدنی و تفریحی که گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند، در این منطقه امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری وجود دارد که می توان به امام‌ زاده صالح، بازار سنتی، مرکز خرید اشاره کرد، امامزاده صالح از مهم ترین و محبوب ترین زیارتگاه های تهران که طرفداران بسیاری دارد و از بهترین گزینه ها برای شبگردی بشمار می رود.

دربند تهران

دربند از دیدنی ترین جاذبه های دیدنی در تهران که از گزینه های مناسب برای شبگردی بشمار می رود، دربند از تفرجگاه هایی می باشد که بعنوان یک مقصد برای علاقه مندان به کوهنوردی بشمار می رود، مجسمه‌ ی کوهنورد معروفش که در بدو ورود نصب شده، نشان دهنده این است که این منطقه پاتوق کوهنوردان می باشد، جالب است بدانید دربند تهران درگذشته استراحتگاه اشراف قاجاری بوده و امروزه بعنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در تهران در خدمت عموم قرار گرفته است، دربند دارای سفره‌ خانه ‌ها و قهوه‌ خانه ‌های زیادی می باشد که پاتوق جوانان و مردم و مسافران می باشد، در بین راه در مسیر مارپیچ کنار رود نیز مغازه های خوراکی های خوشمزه  نظیر آلوچه و لواشک بسیار به چشم می خورد، همچنین رستوران های متعددی با انواع غذاهای خوشمزه و سنتی که بوی کباب و ذغال هوش از سرتان می برد.

درکه تهران

درکه از دیگر جاذبه های دیدنی و تفریحی در تهران که دارای آب‌ وهوای مطبوع و خنکی می باشد، درکه از جمله جاهای تفریحی و دیدنی و پرطرفدار در تهران می باشد، در درکه امکاناتی نظیر سفره‌ خانه و قهوه‌ خانه های متعدد با تخت‌ و پشتی های سنتی در فضای باز و دلنشین ب انواع غذاهای خوشمزه می باشد، مغازه هایی نیز در درکه وجود دارد که می توانید هله هوله های خوشمزه ای نظیر انواع لواشک و آلوچه و خوراکی ‌های ترش را از آن ها تهیه نمایید. درکه از بهترین گزینه ها برای شبگردی می باشد.

میدان آزادی تهران

از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های تهران میدان آزادی تهران می باشد، این میدان از تاریخی ترین میادین تهران که شاهد بزرگترین وقایع تاریخی در تهران بوده است، میدان آزادی خصوصا در شب بسیار دیدنی و جذاب است با نور پردازی هایی که دارد هر عابری را به سوی خود می کشاند، میدان آزادی تهران برجی بزرگ و باشکوه که در دور و اطراف آن سر و صدای مسافرکش‌ های دور میدان، شلوغی و هیاهوی مردم، صدای بوق و اگزوز خودروها بسیار دیده و شنیده می شود، برای بازدید از این برج شب ها بهترین زمان می باشد، که به تفریح و گردش در این میدان و عکاسی بپردازید. با تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

پارک ‌های تهران

از دیگر گزینه های شبگردی در تهران پارک‌ ها و بوستان ‌های این شهر می باشد، که می توانید به طور 24 ساعته به بازدید و تفریح در آن بپردازید، پارک ‌های تهران در دسترس‌ ترین تفریحگاه‌های تهران بشمار می رود، که در هر گوشه از شهر می توانید ببنید، از معروف ترین پارک های تفریحی که در شب بسیار زیبا و دلنشین می باشد، بوستان‌ های نهج ‌البلاغه، آب و آتش، پردیسان و گفتگو می باشد، لازم است بدانید در بیشتر شب های تابستان‌ و ماه رمضان در این پارک ها برنامه های جذاب هنری و فرهنگی زنده برگزار می شود که می توانید در این برنامه ها شرکت نمایید.

 

سینماهای تهران

سینماهای تهران نیز از دیگر دیدنی های و جاذبه های تفریحی در تهران می باشد، در سفر به تهران می توانید در سینماهای تهران به دیدن فیلم های پرطرفدار بروید و از دیدن آن ها لذت ببرید، شما می توانید در نیمه شب سانس‌ های اکران ویژه را انتخاب کنید و به تماشای فیلم‌ های پرطرفدار بنشینید، سینما یکی از بهترین گزینه ها برای شبگردی می باشد.

مراکز خرید تهران

مراکز خرید تهران از دیگر جاذبه های تفریحی در تهران می باشد که می توانید در شب ها به این مراکز خرید رفته و به خرید و تفریح بپردازید، مراکز خرید تهران بسیار شیک و لوکس می باشد و دارای امکانات بسیاری نظیر رستوران ‌ها و کافی ‌شاپ‌های متعدد می باشد، از معروف ترین مراکز خرید در تهران می توان به مرکز خرید کورش و پالادیوم در زعفرانیه اشاره کرد.

 

date_range سه شنبه 01 خرداد 1403 remove_red_eye 30 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0