{{ctrl.notification}}
Modern restaurants in Kish

رستوران ‌های مدرن کیش

جزیره زیبای کیش که مانند مرواریدی در دل آب های خلیج فارس می درخشد، این جزیره گردشگری و توریستی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران که از سرتاسر کشور و حتی کشورهای خارجی گردشگر و توریست دارد، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی بهترین و مدرن ترین رستوران های کیش بپردازیم تا با تنوع غذاها و رستوران های لوکس این جزیره گردشگری بیشتر آشنا شوید پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.  آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

رستوران مجلل کوه نور کیش

رستوران مجلل کوه نور از بهترین و مجلل ترین رستوران های کیش می باشد، رستوران مجلل کوه نور در کوهی با ارتفاع ۳۰ متر با آبشارهای بزرگ قرار گرفته و دارای منوی از لذیذترین و با کیفیت ترین غذاها را داراست، رستوران مجلل کوه نور کیش دارای معماری و طراحی بی نظیری می باشد، رستوران کوه نور دارای دو فضای داخلی و فضای غار مانند می باشد که تجربه غذا خوردن در این فضا بسیار لذت بخش می باشد، رستوران کوه نور دارای منویی از غذاهای لذیذ و با کیفیتی می باشد، که در کنار شنیدن موسیقی آرام و زنده بسیار دلچسب می باشد، رستوران مجلل کوه نور از بهترین رستوران های کیش بشمار می رود که در سفر به کیش پیشنهاد می کنیم حتما غذاهای رستوران مدرن کوه نور را امتحان نمایید.

آدرس رستوران مجلل کوه نور: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف، روبه ‌روی دانشگاه کیش

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا از رستوران های دریایی کیش که دارای منظره ای رو به دریای زیبای خلیج فارس می باشد، رستوران میر مهنا با موزیک زنده از معروف ‌ترین‌ رستوران های کیش که انواع غذاهای دریایی، خارجی، ایرانی و انواع کباب ‌ها که در این رستوران سرو می شود، میرمهنا در لیست بهترین رستوران های کیش که غذاهای آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. رستوران میرمهنا دارای دیوارهای شیشه ای که به راحتی می توانید رو بهدریا غذای خود را سرو نمایید. در سفر به کیش حتما غذاهای این رستوران را امتحان نمایید. ماهی کباب شیر، ماهی سوخاری، ماهی کافر یا شانک، ماهی جاش یا شعری، ماهی باراکودا و قلیه ماهی، لابستر و انواع میگوهای سوخاری، میگو تمپورا، میگو کبابی، میگو دو پیازه، قلیه میگو، کباب چنجه گوساله، شیشلیک و انواع دیگر کبابها و جوجه کبابها در منوی رستوران میرمهنا وجود دارد.

آدرس رستوران میرمهنا: کیش، خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز

رستوران دستپخت کیش

از دیگر رستوران های معروف کیش رستوران دستپخت می باشد، رستوران دستپخت بهترین رستوران های کیش که در فاز ۴ صدف قرار دارد، رستوران دستپخت دارای کیفیت غذایی بالایی می باشد و دارای منویی متنوع از بهترین غذاها می باشد، شما می توانید غذای خود را سفارش داده تا با سریع ترین سرعت توسط پیک های موتوری برایتان ارسال خواهد شد.

آدرس رستوران دستپخت: کیش، فاز ۴ صدف، بزرگراه خلیج فارس، خیابان کرمان، خیابان دماوند، خیابان الوند

رستوران دارچین کیش

بهترین رستوران کیش رستوران دارچین می باشد، رستوران دارچین جزو سه رستوران برتر کیش شناخته  شده است، رستوران دارچین از لحاظ کیفیت بالای غذاها، حجم کافی غذاها، قیمت مناسب، فضایی زیبا و پرسنلی خوش برخورد مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است، رستوران دارچین کیش دارای دکوراسیونی شیک و سنتی می باشد. برای سرو غذا در رستوران دارچین باید از نیم ساعت الی یک ساعت برای خود میز رزرو نمایید.

آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه، روبه‌روی آوای خلیج فارس

فودکورت دامون کیش

از بهترین رستوران های کیش فودکورت دامون می باشد که در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد، فودکورت دامون دارای  ۱۲ غرفه فعال غذایی می باشد، فودکورت دامون از رستوران های معروف کیش که دارای تنوع غذایی نظیر انواع غذاهای ایرانی، هندی، مکزیکی، ترکی، چینی و ایتالیایی می باشد، فودکورت دامون دارای محیطی بسیار بزرگ، تمیز و شیک با طراحی مدرنی می باشد.

آدرس فودکورت دامون: کیش، بلوار وصال، مرکز خرید دامون

رستوران بهشت شاندیز کیش

بهشت شاندیز از بهترین رستوران های کیش بشمار می رود که از نوساز ترین رستوران های کیش می باشد، این رستوران در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز نموده است، این رستوران همچنین دارای کافی شاپ نیز می باشد که می توانید علاوه بر سفارش غذاهای خوشمزه و لذیذ، انواع نوشیدنی ها را نیز سفارش دهید. از انواع غذاهای این رستوران می توان به شیشلیک به همراه سینی سالاد رایگان، ماهی سرخ شده، ماهی سوخاری، میگو سوخاری، پاستا آلفردو، پنه، مرغ، قارچ، سس مخصوص، پاستا سبزیجات، پنه، قارچ، سبزیجات، سس مخصوص، بشقاب سبزیجات و سبزیجات روز با سس مخصوص اشاره کرد، از امکانات رستوران بهشت شاندیز می توان به اجرای موسیقی زنده و امکان رزرو رستوران برای جشن، پرسنل مجرب و کیفیت غذایی اشاره کرد.

آدرس رستوران بهشت شاندیز: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیدا

رستوران عمارت کیش

از دیگر رستوران های مدرن کیش رستوران عمارت کیش می باشد، رستوران عمارت کیش دارای منویی از غذاهای باکیفیت و متنوع و پرسنل مودب و خوش برخورد می باشد، از منوی غذاهای رستوران عمارت می توان به زرشک پلو با مرغ سرخ کرده، کاسه کباب ویژه عمارت، خوراک جوجه کباب ویژه عمارت، چلو قلیه میگو، چلو قلیه ماهی، خوراک میگو کبابی، خوراک چنجه کباب، خوراک کباب کوبیده مخصوص، خوراک کباب وزیری، خوراک جوجه کباب بدون استخوان ویژه، چلو کره، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، خوراک ماهی شعری کبابی، خوراک ماهی شعری سرخ شده، میگو سوخاری می باشد.

آدرس رستوران عمارت: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، خیابان رودکی

رستوران شاندیز صفدری کیش

از بهترین رستوران های کیش شاندیز صفدری می باشد، رستورانی با تنوع غذایی خوب و امکانات متنوعی نظیر: ترانسفر، پخش موسیقی زنده، پارکینگ روباز، وای فای رایگان و امکان رزرو رستوران برای جشن‌ ها و مهمانی ‌ها، رستوران شاندیز صفدری کیش به شیشلیک ‌های بی‌ نظیر و خوشمزه اش معروف است. رستوران شاندیز صفدری از بزرگترین و معروف ترین رستورانهای کیش که مشتریان زیادی دارد، از غذاهای خوشمزه این رستوران می توان به میگو مخصوص سوخاری، بشقاب دریایی اسپشیال، ماهی روز سرخ ‌شده، ماهی شیر استیک، فیله استیک مینیون، استیک دنده، چلوکره ایرانی، چیکن گریل، ماهیچه ویژه شاندیز، گردن ویژه شاندیز، شیشلیک مخصوص شاندیز، کباب برگ شاندیز، کباب مخلوط (شیشلیک، جوجه، برگ، جوجه مخصوص سرآشپز، سوپ سرآشپز اشاره کرد.  با تهیه بلیط هواپیما تهران کیش در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: کیش، جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

 

date_range یکشنبه 06 خرداد 1403 remove_red_eye 61 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0