{{ctrl.notification}}
Kish Island Summer Festival

جشنواره تابستانی جزیره کیش

جزیره زیبا و مرجانی کیش از جمله جاذبه های گردشگری و پرطرفدار در ایران که در جنوب کشورمان در میان آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد، جزیره کیش، یک جزیره ی توریستی و تفریحی که سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سرتاسر جهان می باشد، جاذبه های گردشگری کیش به قدری زیادی است که در تمام طول سال خصوصا در زمستان ها بیشترین میزان مسافر را این جزیره دارد و به دلیل گرم بودن بیش از حد دمای هوا در تابستان ها میزان مسافران کمتر می شود، بنابراین در فصل تابستان جزیره ی کیش جشنواره ای برگزار می کند که با برگزاری این جشنواره ی تابستانی حالت دو سر برد دارد هم برای رونق در کسب و کارهای محلی کیش و هم برای گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می کنند، در ادامه مقاله آس چارتر قرار است درباره ی جشنواره ی تابستانی کیش مطالبی را در خدمت شما قرار دهد. با کمترین هزینه و کمترین زمان از سایت آس چارتر بلیط هواپیما خود را تهیه نمایید.

هدف از برگزاری جشنواره تابستانی کیش

جاهای دیدنی کیش گردشگران زیادی را به سوی کشانده است، جشنواره تابستانی کیش از جشن هایی است که سالانه در جزیره کیش برگزار می شود، جشن ها و فستیوال ها دارای تاریخچه طولانی می باشد که که در اکثر شهرها و کشورهای بزرگ جهان برگزار می شود، هدف از برگزاری این جشن ها باز کردن پای هزاران مسافر و گردشگر به شهر و کشور خود می باشد، جزیره کیش نیز به دلیل شرایط آب و هوایی که در تابستان ها دمای هوا به اوج می رسد و گرمای سوزان هوا بسیار طاقت فرسا می شود که هیچ فردی نمی تواند گرمای هوا را طاقت بیاورد، به همین دلیل هر ساله در جزیره کیش این جشنواره با شکوه تر از قبل برگزار می شود که مسافران و گردشگران زیادی را در این شرایط آب . هوایی باز هم به سوی خود کشانده است و هدف از برگزاری این جشن های تابستانی در جزیره کیش نه تنها برای رونق کسب کار مردم محلی کیش موثر می باشد بلکه برای گردشگران و مسافران نیز بسیار مناسب می باشد، در این جشنواره مسافران و گردشگران می توانند با قیمت های مناسب تر و ارزان تر و تخفیف‌ های نجومی و تفریحات جذاب زیادی به گردش و تفریح بپردازند و این جشنواره به گونه ای است که  برای دو طرف سود دارد.

زمان برگزاری جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش هرساله از نیمه دوم تیر ماه برگزار می‌ شده و اما در سال 1403 به دلیل مصادف شدن ماه محرم و صفر از اواسط خرداد ماه برگزار می شود و بنا به صحبت ‌های سرپرست گردشگری منطقه آزاد جزیره کیش جواد جمالی تاریخ جشنواره تابستانه کیش از ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیر تعیین شده است. که شما می توانید در فصل تابستان به بازدید بهترین دیدنی های کیش بپردازید و از این جشنواره نهایت استفاده را ببرید.

 

برنامه های جشنواره تابستانی جزیره کیش

جشنواره های تابستانی کیش در هر ساعت به شما برنامه های شاد و مهیجی را هدیه می دهد، این برنامه های دوست ‌داشتنی و جذاب شامل: جنگ شادی، اجرا نمایش‌های خیابانی، کنسرت خوانندگان معروف، کنسرت‌ خنده، تئاتر، کارناوال ‌های شادی در خیابان‌ و برنامه های شاد دیگری می باشد. در ادامه به معرفی این برنامه های شاد می پردازیم.

کنسرت ها در جشنواره تابستانی کیش

از جذاب ترین و لذت ‌بخش ‌ترین تفریح‌ های جشنواره تابستانی تماشای اجرا موسیقی زنده می باشد که سراسر انرژی است، کنسرت ‌های شاد و مهیج و پر انرژی خواننده‌ های محبوب پاپ کشور همچون: مجید رضوی خوش صدا، ناصر زینلی، علی یاسینی، سهراب پاکزاد، علیرضا طلیسچی، رضا بهرام، مسیح و آرش، فرزاد فرزین و… که از پر طرفدارترین تفریحات در تابستان ‌های داغ کیش می باشد. در این جشنواره می توانید بلیط ها کنسرت ها را با تخفیفات ویژه ای تهیه نمایید، که در روزهای جشنواره شما می توانید به تماشای کنسرت ده ها خواننده با سبک و صداهای مختلف بنشینید و لذت ببرید وفقط لازم است بدانید در سال 1403 با مصادف شدن ماه های محرم و صفر هیچ کنسرتی برگزار نمی شود و مجددا در آغاز ماه ربیع الاول دوباره کنسرت ها برگزار خواهد شد. کنسرت ها در جزیره کیش از از ۱۲ شب شروع شده و تا ۹۰ الی ۱۲۰ دقیقه ادامه خواهد داشت، سالن های برگزاری کنسرت در جزیره کیش سالن تالار شهر جزیره، رویال هال پانوراما، کنسرت هال مریم و یا مرکز همایش‌های بین المللی سالن خلیج فارس کیش می باشد.

جنگ و کارناوال ‌های شبانه در جشنواره تابستانی کیش

از دیگر برنامه های مفرح و شاد در جشنواره تابستانی کیش برگزاری جنگ و کارناوال ‌های شبانه کیش می باشد، که این جنگ ها و کارناوال ها توسط معروف ترین استندآپ کمدین ‌های مطرح و مجری‌ های به ‌نام کشور برگزار می شود، جنگ ها در کیش بیشتر در فضاهای بسته در هتل ها و سالن های کیش برگزار می شود که از بهترین کمدین ها و مجری های استندآپ کمدین می توان به اکبر اقبالی، ایمان خدادادی، میلاد صالح پور و علیرضا حقانی و ... می باشند، کارناوال‌های خیابانی نیز در فضای باز با موسیقی و برنامه‌های شادی برگزار می شود که از برنامه های کارناوال‌های خیابانی می توان به مراسم نورافشانی، اجرای موسیقی محلی، شعبده بازی، برنامه ‌های طنز و… اشاره کرد. کارناوال ‌های شبانه یا جنگ ‌های شبانه کیش در تمام طول سال بجز دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفردر کیش برگزار می شود و شما را ساعاتی از تمام مشغله های روزمره دور می‌ کند.

تئاتر و فیلم در جشنواره تابستانی کیش

از دیگر تفریحات و برنامه های جشنواره ی تابستانی کیش، تئاتر و فیلم می باشد، نمایش و تئاتر عروسکی، موسیقی خیابانی سینما و تئاترهای باشکوه از برنامه‌ های فرهنگی می باشد که مسئولان برگزاری جشنواره کیش برای گردشگران در نظر گرفته اند، که این برنامه های جذاب در خیابان و در فضای باز اجرا می ‌شوند.

تفریحات آبی در جشنواره تابستانی کیش

از دیگر تفریحات جزیره کیش که در جشنواره تابستانی می توانید از آن بهره مند شوید، آب ‌بازی در پارک‌های آبی کیش می باشد، در هوای گرم در پارک های آبی و تفریحات مهیج آبی در جزیره از لذت بخش ترین برنامه های جشنواره ها می باشد، از این تفریحات آبی هیجان انگیز می توان به غواصی، جت ‌اسکی، قایق ‌سواری، فلای ‌بورد، جت اسکی و… اشاره کرد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران کیش در شهر مشهد می باشد.

خرید و بازار گردی در جشنواره تابستانی کیش

از لذت بخش ترین تفریحات و برنامه های جشنواره تابستانی کیش، خرید و بازار گردی در فروشگاه ها و مراکز خرید لوکس جزیره کیش می باشد که در این جشنواره شما می توانید انواع کالاها و اجناس مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالا از این فروشگاه ها تهیه نمایید، شما می توانید از طرف جشنواره های تابستانی کیش تخفیف‌های زیادی از فروشندگان بگیرید.

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range سه شنبه 02 مرداد 1403 remove_red_eye 5524 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0