{{ctrl.notification}}
Jumeirah Beach Dubai

ساحل جمیرا دبی

دبی از شهرهای توریستی و گردشگری در کشور امارات می باشد، این شهر با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان سالانه میزبان میلیون ‌ها گردشگر از سرتاسر دنیا می باشد، این شهر دارای سواحل رویایی و بی نظیر زیادی نیز می باشد، دراین مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی ساحل جمیرا دبی که یکی از سواحل اصلی دبی و از جذاب ‌ترین سواحل دنیا می باشد بپردازد، با ما همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی ساحل جمیرا دبی

جمیرا دبی از بهترین مناطق دبی و از توریستی ترین مناطق گردشگری در این شهر می باشد که به جواهر دبی معروف می باشد، این ساحل زیبا و معروف دارای جاهای دیدنی بی نظیر، تفریحات ساحلی، مراکز تفریحی، مجتمع ها و ساختمان های بسیار مجلل و لاکچری، هتل ‌های متعدد، اقامتگاه ‌های لوکس می باشد، ساحل جمیرا دبی نماد شکوه و عظمت شهر دبی می باشد، ساحل جمیرا دبی با شن‌ های طلایی و درختان نخل زیبایی پوشیده شده که جذابیت آن را دو چندان کرده است، طول ساحل جمیرا ۱کیلومتر طول و ۴۰ متر و ۸۰ متر عرض دارد، برج‌ های جمیرا در قسمت شمالی و برج ‌العرب در قسمت جنوبی ساحل قرار دارد. درختان نخل زیادی نیز در دو طرف این ساحل قرار گرفته است،

قسمت های مختلف ساحل جمیرا دبی

جمیرا دبی در جزیره مصنوعی دبی قرار دارد و ساحل جمیرا دارای بخش های مختلفی می باشد، که این ساحل به سه قسمت جمیرا 1 ، جمیرا 2 و جمیرا 3 تقسیم شده است. محله جمیرا حدود  1.7 کیلومتر خط ساحلی دارد و جزو 10 منطقه محبوب و گران قیمت برای زندگی در دبی بشمار می رود.

امکانات ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دبی از محبوب ترین و برترین سواحل دبی و از اصلی ترین جاذبه های گردشگری دبی بشمار می رود، گردشگران زیادی این ساحل را برای اقامت انتخاب می کنند، از این رو امکانات رفاهی و تفریحی زیادی نیز در این ساحل وجود دارد، از این امکانات می توان به زمین بازی مخصوص کودکان، دوش و حمام های مجزا، سرویس بهداشتی، غریق نجات، مسجد جمیرا دبی، سرویس ‌های بهداشتی مدرن و تمیز، نمازخانه رستوران های بسیار لوکس و مجلل با انواع غذاهای دریایی و غذاهای بین‌ المللی، کافی‌شاپ‌ ها با انواع نوشیدنی‌ های بین ‌المللی و محلی، مکان های مخصوص باربیکیو، کافه های بی نظیر، صندلی ها و تخت های مخصوص ساحلی، محل های ویژه پیک نیک، پارکینگ ‌های متعدد، کابین‌های دوش و تعویض لباس ساحل جمیرا، صندلی ‌های آفتاب‌ گیر و ... اشاره کرد.

تفریحات ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا از بهترین و محبوب ترین سواحل جهان که گردشگران و توریست های زیادی را به سوی خود جذب کرده است، ساحل جمیرا یکی ار بهترین گزینه ها برای تفریحات متنوع می باشد، این ساحل تفریحات متفاوتی برای گروه‌های سنی مختلف دارد که بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. جت اسکی، قایق‌سواری، ورزش‌های ساحلی و بسیاری تفریحات دیگر از تفریحات آبی متنوع ساحل جمیرا می باشد.

 

پارک ساحلی جمیرا

از محبوب ‌ترین پارک‌های دبی پارک ساحلی جمیرا می باشد، این پارک دارای امکانات و تفریحات متنوعی می باشد، از جمله این تفریحات می توان به زمین‌ بازی کودکان با وسایل بازی متنوع می باشد. استخر بزرگ با چندین بخش برای کودکان و بزرگسالان و افراد معلول، سالن ماساژ با انواع مختلف ماساژ با استفاده از روغن‌ های طبیعی، باشگاه ورزشی با تجهیزات ورزشی متنوع و مربیان مجرب، پارک آبی انواع مختلف سرسره و استخر، سالن تنیس با دو زمین تنیس، شترسواری، موتورسواری، فضای پیک‌ نیک با میز و صندلی و سایبان، شنا در آب ‌های کم‌عمق و آرام ساحل جمیرا، انواع هیجانات را در سافاری، قایق ‌سواری با انواع مختلف قایق‌ های موتوری و پارویی، جت اسکی، بنانا، غواصی، موج ‌سواری که از تفریحات آبی در ساحل جمیرا  می باشد.

جاذبه های گردشگری در ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا به جاذبه ها و جاهای دیدنی مانند:

پارک آبی وایلد وادی، بزرگ‌ ترین و محبوب ‌ترین پارک‌ آبی جهان

برج‌ العرب، مشهورترین نماد دبی و لوکس ‌ترین هتل‌ جهان با ۵۶ طبقه

بازار مدینه الجمیرا، بزرگ ‌ترین و زیباترین بازار سنتی دبی با بیش از ۱۲۰۰ مغازه

نمایشگاه بوگاتی دبی، یک نمایشگاه خودرو با بیش از ۲۰ خودروی بوگاتی با انواع مدل ‌های شیرون، ویرون و دی‌ بی ۱۱

هزینه ورود به ساحل جمیرا دبی

برای ورود به ساحل جمیرا باید مبلغی حدود 5 درهم را به عنوان هزینه ورودی پرداخت نمایید. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تابا کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران دبی را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بهترین زمان برای بازدید از ساحل جمیرا دبی

همانطور که می دانید دبی دارای آب و هوای هوای ملایم و معتدل است، بهترین زمان ها برای بازدید از ساحل جمیرا دبی در فصل پاییز و زمستان و بهار می باشد در این فصل ها آب و هوای دبی بسیار معتدل می باشد و زمان مناسبی برای شنا و سایر تفریحات آبی می باشد. در ضمن برای بازدید ساحل جمیرا می توانید هر روزه از ساعت 7 صبح الی 11 شب به ساحل جمیرا بروید و در روزهای تعطیل نیز ساحل جمیرا تا ساعت 11:30 شب میزبان گردشگران می باشد.

مسیر دسترسی به ساحل جمیرا دبی

برای اینکه خود را به ساحل جمیرا برسانید، می توانید از وسایل حمل و نقلی مختلفی همچون تاکسی، اتوبوس و یا به ساحل جمیرا دبی بروید، ساحل جمیرا دبی ایستگاه مخصوص دارد که می توانید اگر از اتوبوس ها استفاده کردید در این ایستگاه پیاده شده و به ساحل جمیرا بروید. همچنین می توانید از فرودگاه دبی وارد خیابان شیخ زاید شوید، به سمت میدان الاتحاد و خیابان شیخ محمد بن راشد شوید، بعد از دیدن برج العرب به طرف خیابان جمیرا رفته و در نهایت انتهای این خیابان ساحل جمیرا قرار دارد.

 

date_range جمعه 10 فروردین 1403 remove_red_eye 1720 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0