{{ctrl.notification}}
Expensive shopping centers in Tehran

مراکز خرید گران قیمت تهران

تهران از لاکچری ترین شهرهای ایران و پایتخت کشورمان که سالانه میزبان گردشگران و توریست های بسیار زیادی از داخل و خارج از کشور می باشد، تهران با جاذبه های تاریخی و تفریحی و طبیعی بسیار زیادش یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران بشمار می رود، تهران علاوه بر داشتن جاذبه های بسیار زیاد تاریخی و طبیعی دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی برای رفاه حال گردشگران و ساکنین خود تهران می باشد، انواع رستوران ‌ها و کافی ‌شاپ‌ها و سالن‌ های تئاتر و سینما، پارک ها و شهربازی های متعدد، دارای پاساژها و مراکز خرید شیک و لوکسی می باشد از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید لوکس تجاری که برای بازدید از آنها و خرید می توانید در ادامه مقاله همراه ما باشید. آس چارتر در این مقاله قصد دارد به معرفی مراکز خرید گران قیمت تهران بپردازد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

مجتمع تجاری سام‌ سنتر تهران

در شمال شهر تهران مجتمع تجاری سام‌ سنتر از لوکس ترین مراکز خرید تهران قرار دارد، مجتمع تجاری سام‌ سنتر یک مرکز خرید ۹ طبقه‌ که برترین و گران ‌ترین برندهای خارجی و ایرانی را در خود جای داده است، مجتمع تجاری سام‌ سنتر دارای فروشگاه‌ های زیادی با بهترین و برترین برندهای مشهور مانند چروتی، شوپارد، بولگاری و همچنین مون‌ بلان که اولین فروشگاه برند مشهور در این مجتمع خرید بوده، طبقات اول و دوم مجتمع تجاری سام‌ سنتر کاملا همه فروشگاه می باشد و از طبقه ‌ی سوم تا هفتم پارکینگ این مجتمع می باشد، در طبقه نهم این مجتمع رستوران ‌های لوکس با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که می توانید بعد از یک خرید جذاب در رستوران های این مرکز خرید استراحت کنید و از منوی لذیذ  و غذاهای خوشمزه  این رستوران ها نوش جان نمایید و لذت ببرید. همچنین کافی شاپی نیز با منوی از خوشمزه ترین نوشیدنی های سرد و گرم در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد.

آدرس مجتمع تجاری سام ‌سنتر: تهران، الهیه، خیابان فرشته

مرکز خرید میلاد نور تهران

مرکز خرید میلاد نور در غرب تهران قرار دارد و از گران ترین مراکز خرید در این شهر بشمار می رود، مرکز خرید میلاد نور حدود 20 سال قدمت دارد و دارای نمای تمام شیشه‌ ای می باشد، مرکز خرید میلاد نور دارای ۸ طبقه و ۳۵۷ فروشگاه می باشد، که برترین برندهای پرطرفدار را می توانید در این مرکز خرید تهیه نمایید، اجناس فروشگاه های این مرکز خرید شامل انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم خانه و آشپزخانه می باشد که نمایندگی آنها در این مرکز خرید وجود دارد، از برندهای این فروشگاه ها می توان به ورساچه، دیزل، تامی، نایک، آدیداس اشاره کرد. فود کورت و کافی ‌شاپ‌های متنوعی در طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور قرار دارد که دارای منویی از غذاهای لذیذ می باشد.

آدرس میلاد نور: شهرک قدس، میدان صنعت، بلوار فرح‌زادی، مجتمع تجاری میلاد نور

مرکز خرید مگامال تهران

مرکز خرید مگامال از بهترین و بزرگ‌ ترین مراکز خرید غرب تهران می باشد، مرکز خرید مگامال بعنوان یک مرکز تفریحی و فرهنگی نیز بشمار می رود، مرکز خرید مگامال دارای امکاناتی نظیر: پردیس سینمایی، شهربازی، فروشگاه‌ها، فضاهای ورزشی و فودکورت و سرویس بهداشتی می باشد، شما می توانید در این مرکز خرید انواع پوشاک، لوازم ورزشی، دکوراسیون داخلی، لوازم آرایشی را تهیه نمایید، همچنین از دیگر بخش ها و امکانات این مرکز خرید می توان به غرفه‌های غذا، هایپرمارکت، شعبه ‌های بانک‌ ها اشاره کرد. مرکز خرید مگامال  از بهترین مراکز برای خرید و تفریح خانواده ها می باشد.

آدرس مرکز خرید مگامال: بزرگ‌ راه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی

مرکز خرید بام ‌لند تهران

از دیگر مراکز خرید لاکچری و گران قیمت در تهران مرکز خرید بام لند می باشد، مرکز خرید بام لند در نزدیکی دریاچه خلیج‌ فارس قرار دارد و دارای چشم ‌انداز بسیار زیبایی می باشد و بعنوان یکی از جاهای دیدنی و تفریحی بشمار می رود، مرکز خرید بام لند مراکز خرید لوکس و خاص تهران که می توانید برترین برندهای جهانی را در آن تهیه نمایید، در مرکز خرید بام لند می توانید بعد از یک خرید جذاب به سراغ انواع تفریحات همچون ماهی ‌گیری و اسکیت، باشگاه ورزشی و کیدز گاردن می باشد، از امکانات این مرکز خرید می توان به فود کورت و مجموعه رستوران ‌های بام ‌لند اشاره کرد که منویی از انواع غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی را می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس مرکز خرید بام لند: ﺑﺰرگ ‌راه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف

بوتیک مال ملل تهران

در خیابان فرشته که از لاکچری ‌ترین خیابان ‌های تهران محسوب می شود، مرکز خرید بوتیک مال ملل قرار دارد. مرکز خرید بوتیک مال ملل از لوکس‌ ترین  و شیک ‌ترین مراکز خرید این شهر که اجناسی گران قیمت در آن به فروش می رسد، بوتیک مال ملل ۴ طبقه می باشد و دارای فروشگاه‌ های متعدد برندهای مختلف ایرانی و خارجی می باشد. بوتیک مال ملل تهران همچنین دارای ۲ رستوران بزرگ و لوکس با منویی از لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد، شما می توانید بعد از خرید در این رستوران ها غذایی سفارش داده و نوش جان کنید.

آدرس بوتیک مال ملل: خیابان فرشته، نبش خیابان بوسنی‌ هرزه‌ گوین

مرکز خرید مدرن الهیه تهران

مرکز خرید مدرن الهیه از دیگر مراکز خرید گران قیمت تهران می باشد، مرکز خرید مدرن الهیه در یک مجتمع یازده طبقه ای قرار گرفته که فقط دو طبقه‌ از این ساختمان به فروشگاه و مرکز تجاری اختصاص یافته است، و به تازگی نیز در طبقه پنجم مرکز خرید مدرن الهیه که به طبقه‌ ی رویال معروف است چند بوتیک، جواهرفروشی، کافی ‌شاپ و رستوران لوکس قرار گرفته، این مرکز خرید دارای فروشگاه ‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شکلات دست‌ ساز و ... می باشد، که برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومد و… را می توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید، مرکز خرید مدرن الهیه علاوه بر رستوران و کافی ‌شاپ دارای پارکینگی با ظرفیت ۱۷۵ خودرو می باشد. با تهیه بلیط هواپیما مشهد تهران در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس مرکز خرید مدرن الهیه: تهران، خیابان الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار

date_range چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 remove_red_eye 60 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0