{{ctrl.notification}}
Cheap shopping centers in Tbilisi

مراکز خرید ارزان تفلیس

تفلیس از شهرهای توریستی و گردشگری در گرجستان که مرکز این کشور نیز می باشد، تفلیس با جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی که دارد سالانه مقصد گردشگری بسیار از گردشگران و توریست هایی از سرتا سر جهان می باشد، تفلیس از مقاصد گردشگری محبوب در بین ایرانی ها نیز بشمار می رود، ایرانیان زیادی سالانه این شهر را بعنوان یک مقصد گردشگری برای سفر خود انتخاب می کنند. در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری در تفلیس یعنی مراکز خرید آن بپردازد، با ما همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

مرکز خرید مگالین تفلیس

مرکز خرید مگالین از دیگر مراکز خرید در تفلیس که دارای قیمت های مناسب برای خرید می باشد، از انواع کالاهای این مرکز خرید می توان به لوازم خانگی، ست قابلمه تا گاز و یخچال و همچنین پوشاک، زیورآلات، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، نوشت‌افزار و کتاب اشاره کرد، مرکز خرید مگالین بهترین مکان برای خرید لوازم خانگی بشمار می رود، از برندهای معروف لوازم خانگی در این مرکز خرید می توان به برندهای جهانی همچون ال جی و سامسونگ اشاره کرد. مرکز خرید مگالین همه روزه از ساعت 10 ظهر تا 22 شب فعال می باشد.

مرکز خرید ساموسلی پیرولی تفلیس

مرکز خرید ساموسلی پیرولی از دیگر مراکز خرید در تفلیس که دارای انواع لباس‌های سنتی گرجستان در طرح‌ ها، رنگ ‌ها و مدل‌ های مختلف می باشد، مرکز خرید ساموسلی پیرولی در خیابان ایراکلی آباشیدزه قرار دارد و در واقع یک بوتیک بزرگ می باشد، مرکز خرید ساموسلی پیرولی دارای انواع لباس های سنتی گرجستان و تعدادی تیشرت و اکسسوری می باشد که دارای قیمت های مناسبی نیز می باشد این مرکز خرید همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 20 شب باز می باشد.

 

مرکز خرید درای بریج مارکت تفلیس

از بزرگ ترین مراکز خرید روباز تفلیس می توان به مرکز خرید درای بریج مارکت اشاره کرد، مرکز خرید درای بریج در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و دارای وسعت زیادی می باشد که بیش از صد مغازه را در خود جای داده است، مرکز خرید درای بریج دارای اجناسی با قیمت های مناسب و ارزانی می باشد و برای خرید بسیار مناسب می باشد، در مرکز خرید درای بریج مارکت انواع لوازم تزئینی، تابلوهای نقاشی، پوشاک، صنایع دستی، زیورآلات و لوازم خانگی به فروش می رسد. مرکز خرید درای بریج مارکت همه روزه از ساعت 10 تا 17 عصر باز می باشد. 

مرکز خرید گالریا تفلیس

از جدیدترین مراکز خرید در شهر تفلیس مرکز خرید گالریا خیابان مشهور روستاولی می باشد، مرکز خرید گالریا با معماری بی نظیر سازه شیشه ‌ای و سفیدرنگ که جلب توجه می کند. مرکز خرید گالریا تفلیس از جدید ترین مراکز خرید در این شهر که شما می توانید انواع برندهای بین المللی را با کمترین قیمت تهیه نمایید، از انواع اجناس و کالاهای موجود در این مرکز خرید می توان به انواع پوشاک، لوازم ورزشی، زیورآلات، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد، مرکز خرید گالریا همچنین دارای امکاناتی نظیر شهربازی، رستوران، کافی‌شاپ، فودکورت و سالن بولینگ می باشد.

مرکز خرید لیلو مال تفلیس

از دیگر مراکز خرید ارزان در تفلیس می توان به لیلو مال اشاره کرد، لیلو مال نزدیک به فرودگاه فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر تفلیس قرار دارد، لیلو مال از محبوب ترین مراکز خرید در تفلیس که اجناس برندی در آن وجودد ندارد و شما می توانید انواع کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، پوشاک، دکوراسیون منزل و قالیچه را با مارک های مختلف از این مرکز خرید تهیه نمایید، همچنین سوغاتی های معروف گرجستان را می توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید.

مرکز خرید اوراسیا تفلیس

از پرطرفدارترین پاساژهای شهر تفلیس مرکز خرید اوراسیا می باشد، مرکز خرید اوراسیا دارای پنج طبقه و 7 هزار مترمربع مساحت می باشد، مرکز خرید اوراسیا خیابان عمر خیزانیشویلی و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد که در سال 2010 افتتاح شد، انواع برندهای مطرح جهانی را شما می توانید از مرکز خرید اوراسیا تهیه نمایید، مرکز خرید اوراسیا از محبوب ‌ترین مراکز خرید تفلیس که گردشگران زیادی برای خرید این مرکز خرید را انتخاب می کنند، از امکانات مرکز خرید اوراسیا می توان به رستوران، کافی‌ شاپ یا فودکورت با انواع غذاها و نوشیدنی‌ های خوشمزه و شهربازی کودکان و فضای سبز اشاره کرد. مرکز خرید اوراسیا همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20 شب  باز می باشد.

 مرکز خرید تفلیس مال

 از بهترین مراکز خرید تفلیس گرجستان مرکز خرید تفلیس مال می باشد، مرکز خرید تفلیس مال دارای چهار طبقه در زمینی به مساحت 74 هزار مترمربع احداث گردیده است، بیش از 100 مغازه در این مرکز خرید وجود دارد، شما می توانید بهترین برندهای معروف جهان را در این مرکز خرید تهیه نمایید، از انواع کالاها در این مرکز خرید شامل برندهای معتبر پوشاک، لوازم خانگی، زیورآلات، کیف، کفش و خوراکی می باشد، از امکانات مرکز خرید تفلیس مال می توان به رستوران ‌ها، سالن ‌های سینما و سالن ‌های بازی اشاره کرد. مرکز خرید تفلیس مال همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 شب فعال می باشد. با تهیه بلیط هواپیما تهران تفلیس در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

 بزرگ ترین و بهترین مرکز خرید تفلیس مرکز خرید ایست پوینت می باشد، مرکز خرید ایست پوینت از بهترین مراکز خرید تفلیس که با حدود 24 هکتار مساحت در سال 2015 در نزدیکی شهرک وارکتیلی احداث گردید، مرکز خرید ایست پوینت بیش از 150 فروشگاه در خود جای داده است و انواع پوشاک، لوازم آرایشی، کیف، کفش، زیورآلات و لوازم منزل با برترین برندهای جهانی در آن به فروش می رسد. مرکز خرید ایست پوینت همچنین دارای رستوران‌ ها و کافه‌ های بی نظیری نیز می باشد که می توانید نوشیدنی‌ ها و غذاهای خوشمزه ای را سفارش داده و نوش جان نمایید. شهربازی، استخر و باشگاه بولینگ از دیگر امکانات این مرکز خرید می باشد، مرکز خرید ایست پوینت همه روزه از ساعت 10 صبح  تا 22 شب فعال می باشد.

 

date_range سه شنبه 08 خرداد 1403 remove_red_eye 107 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0