{{ctrl.notification}}
Chaldere Tankabon Hotel

هتل چالدره تنکابن

تنکابن یکی از شهرهای زیبای استان مازندران که در شمال ایران قرار دارد، شهر تنکابن از شهرهای باستانی کشور با طبیعتی سرسبز و زیبا که قدمت آن به زمان حکومت هخامنشیان باز می گردد، که در آن زمان محل سکونت قومی به نام آمارد بوده، شهر تنکابن در ۲۴ کیلومتری شهر رامسر و در ۶۰ کیلومتری شهر چالوس قرار دارد و چهارمین شهر بزرگ استان مازندران بشمار می رود، شهر تنکابن بزرگترین مرکز پرورش انواع گل و گیاه ‌های رنگارنگ و زینتی، باغ‌ های کیوی، پرتقال، چای، قطب پرورش ماهی ایران و رتبه اول در مرکبات در کل کشور می باشد. شهر تنکابن با جنگل‌های رویایی و سرسبزش و مناظر بکر طبیعی اش هرساله میزبان گردشگران بسیار زیادی می باشد در ادامه با آس چارتر همراه باشید تا با یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر که هتل چالدره تنکابن است آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی هتل چالدره تنکابن

شهر تنکابن با داشتن جاهای دیدنی بسیار زیاد همچون جنگل ‌های سرسبز، آبشارهای رویایی، قلعه‌ های تاریخی و... از بهترین مقاصد گردشگری در ایران بشمار می رود، اگر در سفر خود شهر تنکابن را بعنوان مقصد خود انتخاب می کنید و قصد دارید چند روزی را در این شهر اقامت کنید می توانید در یکی ار بهترین هتل های این شهر چند شبی را ساکن شوید، هتل چالدره تنکابن از جمله هتل های جنگلی که جذابیت ‌های بسیار زیادی دارد، هتل جنگلی تنکابن در کیلومتر ۱۸ جاده دوهزار در غرب مازندران و نزدیک پارک جنگلی چالدره قرار دارد.

هتل چالدره تنکابن یک هتل چهار ستاره و بسیار محبوب که در سال ۱۳۷۹ ساخته شد و در سال ۱۳۹۴ مجددا بازسازی شد، هتل چالدره دارای 50 اتاق می باشد که در دو نوع کلبه توسکا و افرا هستند، کلبه ‌های توسکا چوب ساخته‌ شده‌ اند و حدود ۳۵ متر مساحت دارند، کلبه ‌های افرا با بتن ساخته‌ شده ‌اند و مساحت آنها حدود ۶۵ متر می باشند و دارای تراسی به مساحت حدود 35 متر هستند، کلبه های هتل چالدره تنکابن دارای ظرفیت حداقل دو نفره و حداکثر چهار نفره هستند، این کلبه ‌ها در فاصله کمی از هم قرار دارند.

امکانات هتل چالدره تنکابن

هتل چالدره تنکابن از دیدنی ترین و جذاب ترین هتل های جنگلی بشمار می رود، این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 خودرو، سالن کنفرانس، کرایه دوچرخه، کتابخانه، خشکشویی، کافی شاپ و رستوران می باشد، لازم اسن بدانید در این هتل اینترنت رایگان و و تلویزیون وجود ندارد، لازم است بدانید دلیل نبود اینترنت رایگان و و تلویزیون این است که در فضای به دور از فضای مجازی و و فضای مدرن جامعه دور باشید و از آرامش وصف ناپذیر این منطقه استفاده نمایید. اگر علاقه به ماهیگیری دارید می توانید با هماهنگی با هتل از رودخانه ماهیگیری کنید.

 

امکانات کلبه ‌های هتل چالدره تنکابن

کلبه های هتل جنگلی چالدره دارای امکانات بی نظیری همچون: کاناپه ‌های تخت‌ خواب‌شو، صبحانه، آب رایگان، دمپایی، یخچال، مبلمان، وسایل بهداشتی، سشوار، حوله، خمیردندان، مسواک، صابون و شامپو، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و روم سرویس می باشد.

دیدنی‌های نزدیک به هتل چالدره تنکابن

تنکابن شهر با طبیعت بی نظیر و تماشایی که در سفر به این شهر به راحتی باید چند روزی را اقامت داشته باشید که هم زمان برای بازدید از جاذبه های دیدنی تنکابن را داشته باشید هم از آب و هوای مطبوع این شهر لذت کافی را ببرید. از دیدنی های نزدیک به هتل چالدره تنکابن می توان به جاذبه هایی همچون: جنگل دو هزار، آبگرم فلکده و عمارت شهرداری تنکابن اشاره کرد که در ادامه برایتان معرفی خواهد شد.

جنگل دو هزار تنکابن

از دیدنی ترین و معروف ترین جاذبه های طبیعی در تنکابن جنگل دو هزار می باشد، جنگل دو هزار دارای آب و هوای بی ‌نظیر که کلبه های جنگلی هتل چالدره در دل آن قرار دارد، جنگل دو هزار از جاذبه هایی همچون رودخانه، گیاهان مختلف، درختان تنومند و سرسبز، صدای آواز پرندگان می باشد. با تهیه بلیط هواپیما مشهد ساری در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آبگرم فلکده تنکابن

آبگرم فلکده از دیگر دیدنی ها که در نزدیکی هتل چالدره تنکابن قرار دارد، آبگرم فلکده در روستایی به همین نام و در فاصله ۳۳ کیلومتری از تنکابن قرار دارد، آبگرم فلکده از چشمه‌ های گوگردی که آبگرم آن برای سلامت عضلات و استخوان ‌ها مفید می باشد که می توانید دراین آبگرم می توانید چند ساعت بمانید. آبگرم فلکده همچنین بعنوان آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد و برخلاف چشمه‌ های گوگردی بویی ندارد.

 

پارک جنگلی خشکه داران تنکابن

نزدیک هتل چالدره پارک ملی خشکه داران قرار دارد این پارک جنگلی جلگه‌ ای حدود ۲۶۰ هکتار مساحت دارد و در شمال قرار دارد، پارک جنگلی خشکه داران از لحاظ محیط زیستی اهمیت زیادی دارد و در این پارک جنگلی گونه‌ های متنوع و فراوان جانوری و گیاهی وجود دارد ، که از اتواع گیاهان این پارک جنگلی می توان به توسکا از نوع کرک، سه قلو انجیلی، انار، ممرز، بلوط، لیکلی یا کرات خرمندی، لرگ، ملج، انواع مهم شمشاد، ازگیل جنگلی و یاس وحشی اشاره کرد، از گونه‌ های جانوری پارک جنگلی خشکه داران نیز شغال، گرگ، خوک، گربه وحشی و پرندگانی مثل حواصیل خاکستری، قره، غاز، مرغابی‌ها، دار غاز باکلان، اگوت بزرگ و کوچک می باشد که در این پارک جنگلی زیست می کنند.

مسیر دسترسی به هتل چالدره تنکابن

برای دسترسی به هتل چالدره تنکابن بهترین راه نیازی نیست به داخل شهر تنکابن بروید می توانید از طریق روستاهای اطراف استفاده نمایید و از جاده ساحلی به بلوار مجتهد تنکابنی رفته و بعد به به سمت جاده دوهزار بروید. از تهران تا تنکابن حدود ۲۰۵ کیلومتر فاصله می باشد که چیزی حدود چهار و نیم ساعت زمانی است که باید طی شود، که در ابتدا از تهران به جاده چالوس باید بروید و بعد از نمک‌ آبرود، متل ‌قو، عباس آباد، نشتارود عبور کرده و از کمربندی تنکابن یا شهسوار، به جاده دوهزار تا به هتل چالدره برسید.

آدرس هتل چالدره تنکابن: استان مازندران، تنکابن، بخش خرم آباد، کیلومتر ۱۸ جاده دوهزار

date_range سه شنبه 28 فروردین 1403 remove_red_eye 81 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0