{{ctrl.notification}}
Ahvaz cafes

کافه های اهواز

شهر اهواز از شهرهای جنوبی کشور که دارای جاذبه‌ های دیدنی و آثار تاریخی متعدد و بسیار زیادی می باشد، گردشگران و مسافران بسیار زیادی هر سال به شهر اهواز سفر می کنند، بازدید از مکان‌ های تاریخی و تفریحی شهر اهواز در هوای بسیار گرم اهواز هرچند سخت ولی بسیار لذت بخش می باشد، در این هوای گرم یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت می تواند کافه های اهواز باشد، بعد از گشت و گذار و بازدید از جاذبه های اهواز لذت یک نوشیدنی خنک و دلچسب را به خود هدیه کنید تا خستگی تان رفع شود. در ادامه آس چارتر چند مورد از کافه های اهواز را برایتان معرفی می کند همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجه ارائه دهنده بلیط هواپیما در مشهد می باشد.

کافی شاپ پلاک اهواز

کافی شاپ پلاک یکی از بهترین کافه‌ های اهواز که دارای محیطی آرام و دکوراسیون و طراحی بسیار جذاب و زیبایی می باشد. کافه پلاک در خیابان کیان پارس اهواز  قرار دارد، این کافی شاپ حدود 36 نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری جشن‌ ها و مهمانی‌ های کوچک مناسب است، کافی شاپ پلاک دارای منویی از انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم و کیک‌ های کافی شاپی، انواع چای و دمنوش، قهوه، نوشیدنی های سنتی، قهوه سرد، قهوه گرم، دسر و... می باشد. کافی شاپ پلاک همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ میزبان مشتریان خود می باشد.

کافی شاپ محام اهواز

از بهترین کافه‌ های اهواز کافی شاپ محام می باشد، این کافی شاپ دارای محیطی جذاب و پر از گل و گیاه های رنگارنگ می باشد، کافی شاپ محام دارای منویی با نوشیدنی‌ های گرم و سرد، کیک و دسر، انواع چای و دمنوش، قهوه سرد، قهوه گرم، دسر، میلک شیک و آب میوه های طبیعی می باشد. کافی شاپ محام علاوه بر فضای دلنشین و جذاب با دکوراسیون طبیعی و گل آرایی بسیار شکیل، دارای امکانات دیگری نظیر سرویس دهی عالی، پرسنل خوش برخورد و اینترنت رایگان نیز می باشد. این کافه در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب پذیرای مهمانان و همشهریان عزیز می‌ باشد.

کافی شاپ فردین اهواز

کافه فردین، کافه ای دنج با فضای کوچک و دلنشین برای قرارهای دو نفره عاشقانه و دوستانه در اهواز می باشد، این کافه حدود ۲۰ نفر ظرفیت دارد، کافه فردین دارای منوی متنوعی از انواع نوشیدنی‌های گرم، دمنوش ‌ها، نوشیدنی‌ های سرد، شیک، کیک و دسر، آبمیوه، شیک، گلاسه می باشد. اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی از امکانات کافه فردین می باشد. کافه فردین دارای قیمت‌ های اقتصادی و مقرون به صرفه‌ ای می باشد، شما می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی برای خود در این کافه میز رزرو نمایید. کافی شاپ فردین همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

کافی شاپ سون اهواز

کافه سون از بهترین کافه‌ های اهواز با ظرفیت پذیرش مهمان حدود ۳۵ نفر می باشد، کافی شاپ سون دارای محیطی دلنشین با دکوراسیون چوبی بسیار جذابی می باشد، عکس‌ های هنری و زیبا که بر روی دیواره های چوبی در این کافی شاپ نصب شده جذابیت این کافه رو دو چندان کرده است، کافی شاپ سون دارای انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، قهوه‌ هایی با طعم و عطر بی نظیر، دسر و انواع کیک‌ های کافی شاپی با قیمت های مقرون به صرفه ای می باشد، رزرو تلفنی، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز از امکانات این کافی شاپ می باشد.

کافی شاپ پاویون اهواز

کافی شاپ پاویون اهوازاز دیگر کافه های محبوب در اهواز که طرفداران مخصوص به خود را دارد، کافی شاپ پاویون دارای دکوراسیون جذاب و طراحی زیبایی و محیطی مناسب برای برگزاری جشن‌ ها و مراسمات مختلف دورهمی‌ های دوستانه و خانوادگی می باشد، منوی کافی شاپ پاویون شامل: انواع نوشیدنی‌ ها، بستنی، کیک، نوشیدنی‌های گرم، دمنوش ‌ها، نوشیدنی‌ های سرد، شیک، دسر، آبمیوه، گلاسه و ... می باشد. از معروف ترین قهوه های این کافه قهوه دلکینی می باشد که مشتریان زیادی دارد.

 کافی شاپ کوچه اهواز

از دیگر کافه های اهواز کافی شاپ کوچه می باشد، کافی شاپ کوچه با منویی متنوع و قیمت های بسیار بالایی می باشد، این کافه ۳۵ نفر  حدود ظرفیت دارد و از  بهترین کافه‌ های اهواز بشمار می رود. کافی شاپ کوچه دارای محیط دلنشین و آرام و پرسنلی خوش برخورد و امکاناتی مانند: رزرو تلفنی و اینترنتی، تخفیف مطالعاتی، منوی متنوع، امکان برگزاری جشن‌ های تولد سالگرد و ... می باشد و منوی آن شامل: دسر، نوشیدنی‌ های گرم، شیک ‌ها، آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی ‌های ترش و شیرین، چای و دمنوش‌ها، عصرانه، انواع قهوه‌های گرم و سرد با کیفیت بسیار بالایی می باشد.

کافی شاپ برج اهواز

کافی شاپ برج از بهترین کافه‌ های اهواز که محبوبیت بسیار زیادی دربین مردم اهواز دارد، کافی شاپ برج در خیابان کیانپارس اهواز قرار دارد و دارای دکوراسیون سنتی بسیار شیکی می باشد. منوی متنوع کافی شاپ برج شامل انواع نوشیدنی، کیک، دسر، غذا و فست فود و... می باشد. کافی شاپ برج محیطی برای دورهمی‌ های خانوادگی و دوستانه می باشد. از جذاب ترین قسمت های این کافی شاپ کتابخانه آن می باشد که می توانید در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه از خواندن کتاب نیز لذت ببرید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران اهواز را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

کافی شاپ پیچک اهواز

از کافه‌ های معروف و محبوب اهواز می توان به کافه پیچک می باشد، کافی شاپ پیچک از بهترین کافه‌ های اهواز که طرفدارن بسیاری را جذب خود کرده است، کافی شاپ پیچک اهواز دارای منوی متنوعی از نوشیدنی‌ های گرم و سرد، دسر و میان وعده‌ های خوشمزه، انواع سالاد، پاستا، ساندویچ و... می باشد. کافی شاپ پیچک با طراحی و معماری منحصر به فرد، ارائه منوی متنوع و همچنین محیطی برای برگزاری مناسبت‌ هایی همچون جشن‌ های تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد نامزدی می باشد. کافی شاپ پیچک اهواز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

date_range جمعه 10 فروردین 1403 remove_red_eye 2025 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0