{{ctrl.notification}}
15 مرکز خرید مشهد

مشهد شهری توریستی و گردشگری است، ما در این مقاله به 15 مرکز خرید مشهد که جزء بهترین هاست می پردازیم، همه ما می دانیم که هر ساله افراد زیادی به مشهد سفر می کنند علت این سفر ها هم حرم مطهر امام هشتم می باشد.هر ساله بسیاری از عزیزان در ولادت امام رضا به مشهد مقدس سفر میکنند و همین باعث می شود تا بلیط هواپیما و یا بلیط چارتری هواپیما و یا بلیط ارزان هواپیما به مقصد مشهد پیدا نشود، توصیه آس چارتر به همه عزیزان اگر می خواهید ولادت و یا شهادت امام رضا (ع) در مشهد مهمان باشید بهتر است از قبل بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.

در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری شیراز مشهد همراه باشید.

 

ویلاژ توریست

ویلاژ توریست مشهد یکی از بزرگترین مراکز تجاری-گردشگری مشهد محسوب می شود. که از نظر موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ویلاژ توریست در بهترین موقعیت گردشگری و اقتصادی مشهد قرار دارد و با وجود مدت کوتاه راه اندازی آن در بین شهروندان و مسافران، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است .این مکان رفاهی-تفریحی دارای ۲۶۰ واحد تجاری، شهربازی، بولینگ و بیلیارد، فودکورت (شامل غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای فرنگی و فست فود) و نیز دو طبقه پارکینگ طبقاتی رایگان با گنجایش ۱۵۰۰ ماشین است و سالن های سینما نیز در طبقه چهارم مجتمع واقع هستند.

نمای داخلی این مجتمع زیبا به شکل حلزونی می باشد و طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد.دو آب نمای آب و آتش و نورپردازی خاص ورودی ساختمان، زیبایی این مجتمع را دو چندان کرده است. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما کیش مشهد و رزرو بلیط هواپیما مشهد می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

 

مجتمع تجاری و تفریحی ویلاژ توریست نزدیک است به پارک جنگلی وکیل آباد، کوهستان پارک شادی و نزدیکی به اماکن گردشگری مانند بند گلستان و چالیدره قرار دارد که خود این موضوع تاثیر به سزایی در اهمیتش بین مسافران و گردشگران بسیار زیاد است.

آدرس: ابتدای جاده طرقبه - نبش خیابان امام رضا ۸ -مجتمع ویلاژ توریست

هنگامی که بلیط هواپیما تهیه کردید و به مشهد سفر کردید، پیشنهاد آس چارتر به شما عزیزان این است که حتما دو روز از وقت خود را صرف دیدن این مراکز زیبا کنید تا در کنار زیارت حرم امام رضا (ع) لذت کافی از این مجتمع های تجاری هم ببرید.

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و2

کیان سنتر1 را می توان از اولین مجتمع های تجاری دانست که پس از مجتمع تجاری پروما و نیکا احداث شده است.

مدتی بعد از احداث مجتمع کیان سنتر1 کیان سنتر2 افتتاح شد، این مجتمع های زیبا که خیلی زود مورد توجه و استقبال همگان واقع شده اند، دارای واحد های تجاری متعددی در زمینه ی ارائه ی پوشاک، لوازم تزئینی و .... می باشند. همچنین کیان سنتر 1 هایپر مارکت نسبتا بزرگی دارد، که امکان خریدی راحت را برای همگان فراهم نموده است. از دیگر جاذبه های این مجتمع تجاری شهر بازی است.

مجتمع تجاری کیان سنتر 2 نیز از مراکز خرید بسیار پر تردد شهر مشهد مقدس به شمار می آید. این مرکز خرید در زمینی به وسعت 2500 متر مربع و زیر بنایی حدود 32000 متر مربع بنا گردیده است. کیان سنتر 2 را می توان با دارا بودن 17 طبقه یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری شهر مشهد به شمار آورد. علاوه بر واحدهای تجاری در این مجموعه هایپر مارکتی بزرگ با تنوع محصول بسیار قرار دارد و همچنین شهربازی و فود کورت از دیگر امکانات آن است. از امکانات رفاهی کیان سنتر 2 مشهد می توان به پارکینگ هم اشاره کرد.

اما تمرکز مراکز تجاری و اقامتی در اطراف محدوده حرم مطهر مشکلات شهری و ترافیکی متعددی برای مسافران و شهروندان ایجاد می کند. بر این اساس و به منظور ارایه خدمات و امکانات رفاهی، غذا و نوشیدنی ، سرگرمی و همچنین عرضه محصولات و اقلام مصرفی ، کادویی و سوغات به مسافران و ساکنان گرانقدر مشهد مقدس، مجتمع های تجاری بزرگ کیان 1 و 2 ، در موقعیت شهری ایده آل با بار ترافیکی روان و فضای وسیع احداث گردیده و در حال خدمت رسانی به مراجعان و مشتریان خود می باشد.

آدرس: بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی

مجتمع تجاری و اداری پاژ

مجتمع تجاری و اداری پاژ این برج غول پیکر با زیربنای 130 هزار مترمربع در ابتدای شاهراه تجاری مشهد (بلوار جانباز) و در حاشیه میدان جانباز قرار گرفته است. «شهر طبقاتی» توصیف کاملی از مجموعه پاژ می باشد که با انواع مختلفی از کاربری ها نظیر مجتمع تجاری، اداری و شهرغذا تشکیل شده است.

پاژ مرکز بین المللی مالی اقتصادی مشهد می‌باشد که نام خود را از روستای پاژ که زادگاه فردوسی شاعر نامدار ایرانی است گرفته است. این مرکز متشکل از مرکز خریدی است که برندهای معتبر در اون حضور دارند پس اگز در مشهد دنبال مجتمعی هستید که کالاهای برند خریداری کنید پیشنهاد آس چارتر به شما مجتمع تجاری پاژ می باشد.هایپرمارکت می قسمت دیگه این مرکزه که به نظر من کامل ترین هایپر مشهد است.در کنار هایپر مارکت می فودکورت پاژ قرار دارد این فود کورت در 2 طبقه احداث شده است و در قسمت بیرونی فضای باز زیبایی درست شده است که میتوانید بعد از سفارش غذای و یا سالاد های خوشمزه خود در فودکورت پاژ در این فضای دلنشین بنشینید و با صدای آب غذای خود را میل کنید.

طیف وسیعی از کاربری ها همچون بخشی های اصلی اداری، تجاری و شهر غذا  به همراه کاربری های جانبی فروشگاه های بزرگ، رستوران ها، سالن های سینما، کافه کتاب، فضای ورزشی و بازی، بانک و … تکمیل کننده کاربری های این مجموعه می باشند.طیف وسیعی از کاربری ها همچون بخشی های اصلی اداری، تجاری و شهر غذا  به همراه کاربری های جانبی فروشگاه های بزرگ، رستوران ها، سالن های سینما، کافه کتاب، فضای ورزشی و بازی، بانک و … تکمیل کننده کاربری های این مجموعه می باشند.گردشگران عزیز بعد از تهیه بلیط هواپیما مشهد و یا رزرو بلیط چارتری هواپیما خود می توانند از این مجتمع زیبا و کاربردی دیدن فرمایند.

آدرس:میدان جانباز

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

برج اداری تجاری مروارید گوهرشاد، مجموعه ای با طراحی و نمای بسیار خاص در شهر مشهد است، استفاده از معماری ایرانی اسلامی و پرداختن تخصصی به نیازهای کودکان از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. این مرکز خرید با ایجاد امکانات خاص، سعی دارد در فرهنگ سازی و آگاهی خردسالان از مشاغل بومی ایران اقدامات موثری انجام دهد و نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.

از جمله این امکانات می توان به شهر مشاغل کودکان اشاره کرد که یک محیط آموزشی و واقعی را برای کودکان 4 تا 12 سال برای یادگیری مشاغل مختلف فراهم می کند. بچه ها در این مکان می توانند آتش نشان، دکتر، افسر پلیس و ... شوند و تا حدی این مشاغل و مسئولیت های شان را فرا بگیرند. رستوران مخصوص کودک از دیگر امکانات این مرکز خرید است که محیطی متفاوت و جذاب را برای صرف غذا در اختیار کودکان می گذارد و هایپر مارکت کودک و نوجوان و فضای سرگرمی اختصاصی خردسال نیز از امکانات این مرکز خرید به شمار می روند.

علاوه بر مرکز خرید و شهربازی بسیار خوب این مجموعه می توان به به رستوران این مجتکع اشاره کرد ، این رسوران در آخرین طبقه برج مروارید گوهرشاد قرار دارد زمانی که شما به این رستوران فوق العاده مراجعه میکنید کل مشهد برای شما قابل دیدن اسن فضایی بسیار جذاب این رستوران بهترین خاطره را برای شما رقم خواهد زد.

 در این مرکز خرید مغازه های فروش لوازم سیسمونی، پوشاک و کیف و کفش کودکان و نوجوانان، اسباب بازی و بازی های فکری فعالیت می کنند و به عرضه کالاهای باکیفیت می پردازند.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد از برج‌های دیدنی و لوکس مشهد است که از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های مشهد قرار گرفته است؛ جایی‌که تعداد زیادی مرکز خرید دیگر نیز وجود دارد و برای انتخاب دستتان بازتر است. مروارید گوهرشاد مکان مناسبی برای برندبازهاست. برندهای معروفی همچون کوتون ، ال‌سی‌ وایکیکی، مانگ، چرم مشهد و مانگو در این مرکز خرید وجود دارد.

مسافران عزیزی که بلیط هواپیما تهیه کردند مشهد سفر کرده اند با بلیط چارتری تبریز مشهد خود و دنبال مجتمع های خرید و برندهای معروف هستند، می توانند به خیابان جانباز مشهد مراجعه کنند تا بازدید داشته باشند از بهترین مجتمع شهر مشهد.

مجتمع تجاری تک 

مجتمع تجاری تک مشهد بزرگ ترین مرکز خرید انواع لپ تاپ، تبلت، موبایل، کامپیوتر و لوازم جانبی می باشد.

هشت طبقه خدمات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ ارائه می دهد. پاساژ تک محل مناسبی برای دوستداران تکنولوژی، انواع کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر است که در فضای مدرن گرد هم آمده اند. انواع خدمات پاساژ کامپیوتری تک در شهر مشهد شامل موارد زیر می شود.

 امروزه در شهر های بزرگ پیشرفت تکنولوژی بسیار چشم گیر است.از این رو در تمام کشور ها و شهر های مختلف مجتمع های تجاری مربوط به آن بسیار ساخته شد. مجتمع های تجاری مانند تک، که مجتمعی بی نظیر در مشهد است. مجتمع تک مشهد در هشت طبقه خدمات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ را ارائه می دهد. اگر برای تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر به مجتمع تک می روید باید به طبقه سوم این مجتمع بروید. زیرا در طبقه سوم بهترین و مجرب ترین متخصص های کامپیوتر و الکترونیک را یافت خواهید کرد. طبقه همکف و اول این مجتمع، غرفه های مجاز فروش لپ تاپ و تبلت را در خود جای داده است.

 آدرس : بلوار دستغیب . نرسیده به چهارراه خیام

مجتمع تجاری تابان

این مجتمع تجاری، مدرن ترین مرکز ارائه تجهیزات کامپیوتری و ماشین های اداری در شرق کشور است که در ۳ طبقهِ واحدهای تجاری فروشگاهی و ۲ طبقه سوئیت های اداری، در مشهد بنا شده است. در این مجتمع، بهترین تجهیزات کامپیوتری از تولید کنندگان معتبر جهانی، در زیر یک سقف گردآوری شده اند که با کیفیت ترین محصولات کامپیوتری و اداری، همراه با ارائه کنندگان معتبر خدمات پس از فروش را، می توانید از این جا تهیه کنید.

با کیفیت ترین محصولات کامپیوتری و اداری همراه با ارائه کنندگان معتبر خدمات پس از فروش همه و همه در زیر یک سقف، مجتمع کامپیوتر تابان را به مکانی معتبر جهت برآوردن نیازهای شما تبدیل کرده است.

زمانی که بلیط هواپیما تهیه کردید و به مشهد سفر کردید و اتفاق ناگواری برای گوشی همراه شما و یا لپ تاب تان رخ داد می توانید به این 2 مجمئعه مراجعه کنید و مشکل خود را رفع کنید.

مجتمع تجاری اکسین

مجتمع تجاری اکسین واقع در شهرمشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، چهارراه مخابرات، میباشد.

مجتمع تجاری اکسین با ۲۴۰۰۰ متر مربع زیربنا در ده طبقه در زمینی به مساحت ۲۵۶۵ متر احداث می گردد. معماری به کار رفته نمایی مدرن و زیبایی از مجتمع در اختیار در اختیار عموم قرار داده است.

خطوط مورب و کشیده در ترکیب نما حس یکپارچگی و شکوه را در مخاطب ایجاد کرده. درب اصلی مجتمع کاملا در نبش چهارراه قرار خواهد گرفت.

مجتمع تجاری اکسین (اکسیر) یکی دیگر از مراکز خرید زیبا و مدرن و همچنین تازه تاسیس شهر مشهد میباشد و در این مجتمع تجاری انواع طلا و جواهر ،برندها و مارک های معتبر ،لوازم خانگی، موبایل، صوت و تصویر ،پوشاک، لوازم عروس و داماد، آرایشی ،فست فود و کافی شاپ قرار دارد.

تجمع و رفت و آمد مراجعه کنندگان که توسط رمپ و پله های متعدد برقی انجام می گیرد. روح فعال و سرزنده مجتمع در منظر عابرین و فضای باز در پشت قرار دارد. کل طبقات حتی طبقه ۱ دارای نور و تهویه عالی خواهد بود. سه دستگاه آسانسور زیبای نفربر در ضلع جنوبی غرب و نیز دو دستگاه آسانسور پانوراما و ده عدد پله برقی در داخل مجتمع وظیفه انتقال مستقیم مراجعه کنندگان به طبقات بالای مجتمع را بر عهده دارند.

آدرس: مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، چهارراه مخابرات

مجتمع تجاری مجد

مجتمع تجاری مجد مشهد در اصل یک گروه ساختمانی است که 3 برج به نام های مختلف را بنا کرده است. مجتمع تجاری مجد مشهد یکی از برج های ساختمانی این گروه می باشد. در این مجتمع بورس انواع لوازم آرایشی، لوازم خرازی و لوازم تحریر می باشد که در یک فضای بسیار زیبا و آرام ساعت های خوبی را برای خرید شما فراهم می کند.

یکی از مزیت های مجتمع تجاری مجد مشهد علاوه بر وجود اقلام لوکس و شیک فاصله ی نزدیک آن به حرم مطهر است. فاصله ی سه کیلومتری این مرکز خرید سبب شده تا گردشگرانی که به حرم امام رضا مشرف می شوند و می خواهند بعد از زیارت به مراکز خرید سری بزنند می توانند این مجتمع تجاری را انتخاب کنند و با مدت زمانی کم به این مجتمع برسند.

برج تجاری فروردین و برج تجاری اطمینان از دیگر برج های ساخته شده توسط گروه مجد می باشند. وجود این برج ها در کنار یکدیگر با ارائه ی اصناف گوناگون متنوع و زیبا سبب شده تا گردشگران برای تهیه ی لباس عروس به یکی از این مجتمع های تجاری بروند و آنچه را که مد نظرشان است را به راحتی تهیه کنند.

برج اداری تجاری سلمان

برج اداری تجاری سلمان در یکی از بهترین مناطق شهر مشهد در زمینی به مساحت ۱۰۴۳۷ متر مربع وبا زیر بنای ۷۱۰۰۰ متر مربع ودر هجده طبقه که طبقات (منفی یک ،همکف ،اول ،دوم ، سوم) مختص فضاهای تجاری ودفاتر اداری آن در دوازده طبقه از برج گرفته اند.

این مجتمع در زمینی چهار ممر قرار گرفته است، و از ظرفیت های مناسب شهری بهره می برد. ۳۷۰ واحد تجاری برج سلمان در طبقات منفی یک ، همکف، اول،دوم و سوم قرار گرفته اند . تنوع ابعاد و مساحت واحد ها ونیز موقعیت های قرارگیری آن ها به گونه ای است که مشاغل مختلف را برآورده می سازد.

از جمله امکانات رفاهی و واحدهای فروش موجود می توان به مسجد، سرویس های بهداشتی، شهربازی، باشگاه ورزشی،کافی شاپ، کیف و کفش، پوشاک، گالری هنری، لوازم خانگی و … اشاره کرد. طبقه ۱۱ و ۱۲ برج برای یک رستوران با شکوه و درشان منطقه در نظر گرفته شده است و بزودی راه اندازی خواهد شد و در مورد کافی شاپ نیز هم اکنون در کنار وید اصلی در طبقه -۱ دایر می باشد.

مجتمع تجاری اقامتی شارستان

در مجتمع عظیم شارستان با توجه به رویکرد ونگرش دست اندارکاران مربوطه ، به منظور فراهم آوردن محیطی دلپذیر ، مفرح و زیبا با امکان خریداری تمامی کالاهای مورد نیاز با سرعت و سهولت امکاناتی از قبیل :

٢ دستگاه آسانسورپانوراما

۸ دستگاه پله برقی

۲ راه پله مجزا

دید وسیع با قابلیت احداث کافی شاپ و فضای سبز میانی در طبقه مفی یک، حیاط با قابلیت استفاده جهت واحدهای تجاری و رستوران در طبقه سوم و شهربازی در طبقه سوم و ... برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

حرکت وسایل نقلیه از تمام نقاط شهر به مقصد حرم مطهر ثامن الحجج و هجـوم انبـوه جمعیت بـه سمت حرم(بانیت زیارت، خریدوتهیه سوغات)، ساختمانهای اطراف حـرم مطهر(تجاری، مسکونی، اقامتی، دفـاتر تجاری و...) را به لحاظ موقعیت اقتصادی در جایگاه ویژه ای قرارداده است.

یکی از مناطق اطراف حرم که دارای ظرفیت های لازم بوده ومنطقه ای بکر، پویا ودر حال رشد خیابان طبرسی می باشد. وجود فرصتهای چشمگیر و آینده روشن اقتصادی در این منطقه، توجه سازندگان وسرمایه گذاران بسیاری را جلب نموده است. یکی ازمهمترین پروژه های در حال احداث، در این منطقه ارزشمند، پروژه فاخر شارستان می باشد.

مسافران عزیزی که بلیط هواپیما تهیه کرده باند و یا برای ارزان تر شدن سفر خود بلیط چارتر هواپیما رزرو کرده اند، پیشنهاد آس چارتر به شما این است که میتوانید در هتل شارستان اقامتی بی نظیر را داشته باشید.

بازار مرکزی مشهد

بازار بزرگ مرکزی مشهد در سال 1377 به بهره برداری رسید و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازارهای مشهد، به خصوص بین زائران و مسافران است. این بازار در چهار طبقه بنا شده است.  
این پاساژ قدیمی شامل دو فاز است. فاز اول سنتی و به صورت راهروهایی که واحدهای تجاری در آن قرار دارند. فاز دو بازار مرکزی دارای مغازه ها و فروشگاه های متنوع و به روزتری است که افراد زیادی را برای خرید به خود جذب می کند.
مغازه های ارائه دهنده سوغات مشهد مثل زعفران، زرشک، انگشتر فیروزه و عقیق، مهر، جانماز و سجاده در این بازار زیاد هستند و امکان مقایسه قیمت ها و سپس خرید را به مشتریان می دهند. علاوه بر سوغات، می توان برای تهیه پوشاک از جمله چادر، کیف و کفش و بدلیجات نیز به بازار مرکزی مراجعه کرد.
امکان پیاده روی چند دقیقه ای از حرم مطهر رضوی تا بازار مرکزی، نزدیکی به باغ موزه نادری و وجود چندین هتل در نزدیکی بازار مرکزی باعث شده تا زائران و گردشگران زیادی به آن سر بزنند و تردد خریداران در این بازار زیاد باشد.
از امکانات بازار بزرگ می توان به وسایل سرگرمی برای بچه ها اشاره کرد. رفت و آمد در بازارهای شلوغ می تواند برای آنها کسل کننده باشد، به همین منظور وسایل بازی در وسط بازار تدارک دیده شده که فرصت سرگرم کردن کودکان در طول خرید را به والدین می دهد.   

تنوع محصولات در این بازار بالا است و به نظر می رسد قیمت و کیفیت محصولات با یکدیگر همخوانی دارند. گفته می شود لوازم آرایش و لباس های زنانه قیمت پایین تری نسبت به لوازم و لباس های مردانه دارند. علاوه بر سوغاتی، می توانید برای خرید کیف و کفش، لباس، چمدان و حتی زیور آلات به این بازار مراجعه کنید. ساکنین مشهد بر این باورند که شما می توانید شیر مرغ تا جان آدمیزاد را از این بازار بخرید.

بازار بزرگ رضا

یکی از بازارهای قدیمی و معروف اطراف حرم مطهر امام رضا (ع)، بازار رضا مشهد بوده،‌ که توسط داریوش بوربور در سال ۱۳۵۵ طراحی گردیده است. کل بنای بازار رضا الهام گرفته شده از دیگر بازارهای ایران است. زمانی که وارد این بازار می شوید به یاد بازارهای سرپوشیده دیگر می افتید. تفاوت این بازار با دیگر بازارها این است که اجناسی که در آن مشاهده می کنید با دیگر شهرهای ایران مثل اصفهان، شیراز و کرمانشاه کاملا متفاوت است.

این مکان به یکی از پر رفت و آمدترین و شلوغ ترین بازارهای شهر مشهد تبدیل شده است. عرض این بازار ۳۳ متر و طول آن ۹۶۰ متر می باشد. بازار رضا با زیربنایی حدود ۲۳۶۸ متر و دو طبقه می باشد و حدود ۱۷۱۱ باب مغازه در آن وجود دارد. موقعیت این بازار در ضلع شرقی خیابان امام رضا، میدان بیت المقدس و میدان ۱۷ شهریور می باشد.

بازار رضا از شش بازار مجزا تشکیل شده است. وقتی هر بازار تمام می شود، به هشتی می رسید. در هشتی بازار رضا، یک نیمکت و آبخوری برای استراحت وجود دارد. همچنین، کنار آن، پلکان هایی است که به طبقه دوم بازار راه دارند.

مسافران و زواران اما هشتم شما می توانید به راحتی بلیط هواپیما و یا بلیط چارتری خود را از آس چارتر تهیه کنید تا سفری مطمین را تجربه کنید.

date_range یکشنبه 30 خرداد 1400 remove_red_eye 3144 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0