{{ctrl.notification}}
10 دلیل برای سفر با دریایی

امروزه صنعت گردشگری دريايي به‌ سرعت رو به رشد است. چون این نوع سفرها ،ديگر محدوديت ‌هايي گذشته را ندارد و پیشرفت های زیادی در همه زمینه ها داشته است .از سفرهای اكتشافي دسته‌ جمعي به آن‌ سوی دنيا گرفته تا برنامه‌ های تفريحي خاص و جذاب حول محور خورد و خوراک که باعث ثبت تجربه های جدید شده است . بلیط چارتر هواپیما خود را می توانید از طریق سایت آس چارتر تهیه کنید.

آیا هنوز هم براي سفر با كشتي مطمئن نيستيد؟ در اينجا چند دليل برایتان می‌آوریم كه چرا گردشگري دريايي انتخاب مناسبي براي سفر است و می‌تواند حسابی شما را هیجان‌زده کند. پس با آس چارتر همراه باشید.

10 دلیل برای سفر دریایی

رزرو بلیط هواپیما از آس چارتر رزروی مطمین و آسان ، با خیال آسوده سفر کنید.

10 دلیل برای سفر دریایی

1. کمک به حفظ محیط زیست

10 دلیل برای سفر دریایی کمک به حفظ محیط زیست

اين صنعت گردشگری دریایی همگام با یکی از بزرگ‌ترین دغدغه ‌های جهان امروزه يعني حفظ محيط زيست پيش مي‌رود .همچنین با برنامه‌ هاي نوآورانه سازگار با محيط زيست در اين جهت به آرامي  پیش  می رود ،مانند بازيافت مواد به صورت انبوه و ايجاد تغييراتي نوين در پاکسازی اگزوز كشتي‌های مسافرتي با هدف جلوگيري از آلودگي بيشتر محيط زيست علاوه بر اين، شرايط سفر با كشتي‌هاي كوچك كه تنها نيرو محركه آن‌ها نيروي باد است، بيش از پيش براي مردم فراهم شده است. بلیط ارزان چارتری هواپیما خود را می توانید در کمتر از سه دقیقه از آس چارتر تهیه کنید.

 

2.آرامش وصف ناپذیر

10 دلیل برای سفر دریایی آرامش وصف تاپذیز

کمبود وقت عامل اصلي محدوديت‌های سفرهای ریلی و جاده ای می باشد .همه ما به خوبی می‎دانیم که روزهای مرخصي يك فرد شاغل محدود است و در حالی ‌که هدف ما از سفر لذت بردن از آن است. سفر با كشتي راه مناسب و هوشمندانه ‌ای است تا از نقاط مختلفي ديدن كنيد و دیگر لازم نباشد هر شب چمدان خود را جمع كنيد اين یکی از مزیت‌های مهم گردشگری دريايي است. بلیط چارتر هواپیما خود را از آس چارتر می توانید تهیه کنید.

 

3. برنامه ریزی بدون اضطراب

10 دلیل برای سفر دریایی برنامه ریزی بدون اضطراب

برنامه‌ريزی براي يك مسافرت تفريحي در کنار مشكلات كاری، ممكن است شور و شوق سفر را از بين ببرد، اما در سفرهای دریایی جاي نگراني وجود ندارد چرا که رزرو پرواز وعده‌هاي غذا و محل استقرار شما بر عهده تور دريايي است. بنابراین اين امكان براي شما فراهم خواهد شد تا تنها براي گشت ‌و گذار و لذت بردن هر چه بيشتر، سفر خود را برنامه ریزی کنید و آن گاه می‌توانید نفس راحتي بكشيد.

 

4. یک دل سیر سیاحت کنید

10 دلیل برای سفر دریایی یک دل سیر سیاحت کنید

برخلاف گذشته امروزه تورهای دريايي، مردم را به نقاط مختلفي از دنيا مي‌برند و فرصت بازديد از مناطقي كه كمتر ديده شده‌اند را فراهم مي‌كنند. مانند نقاط دورافتاده ايالت آلاسكا كه در نيمه‌ شب هم آفتابي است و يا جزاير جنگلي پولينزي كه تنها راه دسترسي به آن گذر از اقيانوس است. همچنين ديدن قبايل بومي پاپوآ گينه نو و حتي فراتر از آن، قدم گذاشتن جا پاي ارنست شكلتون و به سياحت قطب جنوب رفتن همگی از جذابیت‌های یک سفرهای دریایی است. پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک بار با تورهای دریایی همراه شوید.

 

5.یک سفر کم هزینه را تجربه کنید

10 برای دلیل سفر دریایی  یک سفر کم هزینه را تجربه کنید

در دسته سفرهای دريايي شما هزينه كمتری در ازاي سفري دوست‌داشتنی و جذاب پرداخت خواهید کرد. كشتي‌های بزرگ گزينه‌ های زيادي برای وعده‌های غذايي به مسافران ارائه می‌کنند و فضاي بازي مناسبي هم براي سرگرمي كودكان فراهم مي‌كنند. كيفيت تفريح و سرگرمي در اين كشتي‌ها افزايش چشمگیری نسبت به گذشته داشته است و در عين حال هزينه اضافي براي ارائه اين خدمات از شما گرفته نمی‌شود .پس از جهت هزینه هم سفرهای دریایی می‌تواند یک گزینه فوق‌ العاده برای شما باشد.

 

6. سوار کشتی لاکچری شوید

امروزه امكانات بعضی سفرهای دريايی شامل مجلل ‌ترين برنامه‌های تفريحي در صنعت گردشگري می‌شود، مانند قايق‌هاي خصوصي لاکچری در فرانسه كه براي برگزاري مراسم اجاره داده مي‌شوند و یا كشتي‌هاي عظيم مسافرتي كه يك هتل كامل هستند که درون آنها استخرهاي خصوصي و دیگرامکانات را دارا هستند و یا زيردريايي‌ هايي براي گردش در زير آب و حتي موزه‌‌هاي آثار هنري وجود دارد.

 

7. در سفرهای دریایی علایق خود را دنبال کنید

10 دلیل برای سفر دریایی در سفرهای دریایی علایق خود را دنبال کنید

در سفرهاي دريايی كه با هدف يا موضوع خاصی انجام می‌شوند و يا سفرهای كوتاه مدتي كه اهداف آموزشي دارند ،شما مي‌توانيد بيش از پيش با موضوعات مورد علاقه خود سرگرم شوید .از باستان ‌شناسی و تاريخ و هنر گرفته تا تصويربرداری و زيست‌ شناسی موجودات دريايی .تمام بحث‌هايي كه پيرامون اين موضوعات انجام می‌شود .همچنين این ‌گونه سفرها براي شما فرصت‌هايی به وجود خواهد آورد که تعامل با افرادي كه از نظر فكری به شما شبيه هستند فراهم مي‌كند.

 

8. شرکت در جشنواره غذا فرصتی برای شکموها

همان‌ طور كه ايالت لاس ‌وگاس به آشپزخانه ‌ای براي هنرمندان آشپزی از كشورهای مختلف تبديل شده است ،سفرهای دریایی هم با همكاري سرآشپزهای سرشناس ،مشارکت رستوران ‌های معتبر و برگزاری کلاس‌های آموزش آشپزی برای مسافران ،توجه عده زيادي از مردم را به خود جلب كرده‌اند. پس اگر دلتان برای یک سفر متفاوت تنگ شده است پیشنهاد می‌کنیم در یکی از این جشنواره‌های غذا آن هم روی کشتی شرکت کنید.‌

 

9. دوستی با طبیعت

10 دلیل برای سفر دریایی دوستی با طبیعت

سافاری‌ها ديگر محدود به گشت ‌و گذار با خودرو نيستند. در واقع، با قایق‌های کوچک هم مي‌توان به همان میزان به طبيعت نزديک شد و با آن ارتباط دوستانه برقرار كرد. شما می‌توانيد پرنده‌ها و سوسمارهای بومی مجمع ‌الجزایر گالاپاگوس را ببينيد ،در درياهای شمالی و جنوبی ميان نهنگ‌ها قايق ‌سواري كنيد، خرس‌های قطبي سوالبار و شيرهای دريايی استراليا را از نزدیک ببينيد، ميان كوسه‌ها و سفره‌ ماهي‌ها غواصي كنيد و در دل آفريقا، سوار بر كشتي از كنار فيل‌ های آفريقايی عبور كنيد .واقعا چه چیزی هیجان‌ انگیزتر از این وجود دارد که طبیعت را از نزدیک لمس کنید ؟

 

10. سلامتی را به خودتان هدیه دهید

10 دلیل سفردریایی سلامتی را به خودتان هدیه کنید

شايد فكر كنيد سفر در كشتی يعنی خوردن و آشاميدن بيش از حد، اما بیشتر كشتی‌ های مسافرتی خود را در برابر سلامت مسافران مسئول مي‌دانند. مراکز اسپای (كلينيك تندرستی) بزرگ، باشگاه‌هاي بدن‌سازی مجهز، كلاس‌های ورزشي و خورد و خوراک سالم تقريبا در تمام كشتی‌های مسافرتی بزرگ وجود دارند. در كشتی‌های کوچک‌تر به مسافران روش‌هايی براي كاهش ضربان قلب و تکنیک‌های مديتيشن آموزش داده مي‌شود و کلا این سفرها بر پایه سلامت قرار دارند .

date_range یکشنبه 17 اسفند 1399 remove_red_eye 2390 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0