{{ctrl.notification}}
کلوپ های غواصی کیش

کلوپ های غواصی کیش

جزیره کیش یکی از جزایر پیشرفته گردشگری ایران محسوب می شود و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر ایران و سایر کشورها برای بازدید از این جزیره و جاذبه های خاص آن به کیش سفر می کنند. این جزیره انواع جاذبه ها و سرگرمی های متنوع را ارائه می دهد. جاذبه های دیدنی تاریخی و طبیعی بسیار زیاد که این جزیره را منحصربفرد کرده است، علاوه بر جاذبه های این جزیره تفریحات و ورزش های آبی مانند پارک های آبی، غواصی، پاراگلایدر کیش، فلای بورد، شاتل، موج سواری و ... نیز دارد. از محبوب ترین تفریحات جزیره کیش غواصی است که استقبال زیادی از این تفریح هیجان انگیز شده است و یکی از فعال ترین و شلوغ ترین تفریحات آبی کیش محسوب می شود. در ادامه آس چارتر با معرفی کلوپ های غواصی کیش اطلاعاتی را در خدمت شما قرار می دهد. آس چارتر همواره سعی دارد بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما ارزان مشهد کیش را در اختیار شما قرار دهد.

کلوپ های غواصی کیش

معرفی کلوپ های غواصی کیش

تفریحات آبی کیش در این سال های اخیر طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است، غواصی در عمق ۴ یا ۶ متری آب های خلیج ‌فارس و دیدن موجودات زیبای دریایی یکی از منحصربفرد ترین تفریحاتی است که می توانید تجربه کنید و از آن لذت ببرید، حتی اگر شنا هم بلد نیستید، باز هم می ‌توانید با استفاده از تجهیزات غواصی در کلوپ‌های غواصی به اعماق آب بروید و از دنیای زیر آب لذت ببرید. به همین خاطر می توانید هر یک از مراکز غواصی یا کلوپ های کیش را انتخاب نمایید. در این کلوپ‌ها مربی‌هایی حرفه‌ای را پیدا می‌کنید که به گردشگران اصول اولیه غواصی را آموزش می ‌دهند. در این کلوپ ها تجهیزات غواصی هم در اختیارتان قرار می دهند و برای افراد 10 سال به بالا مجاز می باشد.

کلوپ های غواصی کیش

کلوپ های غواصی کیش

در کیش حدود 23 کلوپ غواصی وجود دارد، این کلوپ ها عبارتند از:

کلوپ مارین دریا تابان واقع در ساحل اسکله مارینا کیش

کلوپ ناتیلوس واقع در ساحل اسکله تفریحی پشت هتل شایان

کلوپ مرکز غواصی واقع در ساحل سیمرغ کیش

کلوپ آتلانتیس واقع در ساحل سیمرغ کیش

کلوپ سی من ساحل دامون کیش

کلوپ پدیده واقع در ساحل اسکله پشت مسجد امیر

کلوپ سیشل واقع در ساحل سیمرغ کیش

کلوپ ترنج واقع در ساحل هتل ترنج کیش

کلوپ نگین فارس واقع در ساحل اسکله پشت مسجد امیر

کلوپ شایان واقع در ساحل سیمرغ کیش

کلوپ مارینا مرجان واقع در ساحل مرجان کیش

کلوپ کشتی یونانی واقع در ساحل اسکله پشت مسجد امیر

کلوپ اسکوبا واقع در ساحل مرجان کیش

کلوپ پردیس واقع در ساحل اسکله پشت مسجد امیر

کلوپ آکواریوس واقع در ساحل دامون کیش

کلوپ کاپ واقع در ساحل اسکله پشت مسجد امیر

کلوپ دنیای زیرآب واقع در ساحل سیمرغ کیش

کلوپ فلای برد واقع در ساحل سیمرغ کیش

کلوپ ساحل واقع در ساحل اسکله پشت مسجد امیر

کلوپ غواصی هتل داریوش واقع در ساحل هتل داریوش کیش

کلوپ دلفین واقع در ساحل اسکله پشت مسجد امیر

کلوپ باراکودا واقع در ساحل مرجان کیش

کلوپ داریوش دامون واقع در ساحل دامون کیش

کلوپ مرجان واقع در ساحل مرجان کیش

در ادامه چند مورد از این کلوپ ها را معرفی خواهیم کرد.

کلوپ های غواصی کیش

کلوپ آکواریوس کیش

یکی از کلوپ های 5 ستاره کیش که در قسمت شمالی جزیره کیش قرار دارد، کلوپ آکواریوس نام دارد، این کلوپ در نزدیکی هتل های مارینا کیش، هتل ایران، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایگان و چندین هتل دیگر قرار دارد، در این کلوپ همچنین امکانات و تفریحات دیگری همچون: اسکی روی آب، شاتل، بنانا، پاراسل، غواصی و قایق تفریحی است. این کلوپ در مسیردوچرخه سواری و جنب ساحل دامون، انتهای بلوار هرمز در روبروی برج های پرشین واقع شده است. این کلوپ برا عموم آزاد است و افراد غیر ایرانی نیزمی توانند از تفریحات این کلوپ نیز استفاده کنند. در اطراف این کلوپ جاذبه های دیدنی دیگری نیز وجود دارد که می توان به روستای باغو، پارک آهوان، مرکز خرید پدیده، پارک ساحلی مرجان، گذر هنرمندان، نخلستان های باغ بهشت ​​و ... اشاره کرد.

کلوپ های غواصی کیش

کلوپ ناتیلوس کیش

کلوپ ناتیلوس از دیگر کلوپ های غواصی کیش که در مجاورت مجموعه ماترینا پارک کیش قرار دارد. این کلوپ شاما ورزش ها و تفریحات آبی نظیر: غواصی، جت اسکی، قایق های تندرو، پاراسل، شاتل و بنانا اشاره کرد، مراکزی مانند هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ کیش و ساحل سیمرغ و هتل شباویز و بوستان ساحلی سیمرغ در نزدیکی کلوپ ناتیلوس قرار گرفته است. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان تبریز کیش در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخودار شوید.

کلوپ های غواصی کیش

کلوپ مارینا دریا کیش

کلوپ مارینا دریا کیش از جذاب ترین کلوپ های تفریحی کیش است که فعالیت خودش را از سال 1387 آغاز کرده است، این کلوپ شامل امکانات تفریحی نظیر: پدل برد، پدال برد، کایاک، کاتاماران، پاراسل، غواصی، شاتل، بنانا، قایق های بادبانی و ... می باشد. این کلوپ عضو انجمن کلوپ داران دریایی کیش است. این کلوپ در نوار ساحلی مرجان و حافظیه قرار دارد. این کلوپ مجهزترین مراکز تفریحی آبی کیش محسوب می شود و دارای امکانات پیشرفته ای می باشد، همچین دارای امکانات کامل دیگری شامل یک رستوران و چندین کافه نیز می باشد.

کلوپ سی من کیش

از کلوپ های معروف جزیره کیش کلوپ تفریحی سی من می باشد، این باشگاه در منطقه ساحلی کیش واقع شده است. آموزش دوره های غواصی و تفریحات آبی نظیر: جت اسکی، گشت های تفریحی غواصی، اسکی روی آب، قایق های شاتل و قایق بادبانی، اکواریوم شناور، تور جزایر، چتر پاراسل، قایق ماهیگیری تفریحی، قایق های پدالی، بنانا، قایق های تندرو، راید و ویندسرف و تخته های پارویی از تفریحات آبی دریایی باشگاه سی من هستند. این کلوپ دارای گواهینامه ISO در جزیره کیش بوده و تجهیزات آن مدرن و به روز می باشد. این کلوپ دریایی همچنین وظیفه کنترل و نظارت بر فعالیت تمامی کلوپ های غواصی، دریایی و مراکز ورزش های دریایی و امور دریایی کیش را برعهده دارد.

کلوپ سیشل کیش

این باشگاه واقع در پشت پارک ساحلی سیمرغ و هتل کوثر کیش از 10 فروردین ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد، در اختیار داشتن مدرن ترین زیردریایی ها و تجهیزات دریایی با استانداردهای بین المللی از ویژگی های بارز این باشگاه است که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. فعالیت های قایقرانی در باشگاه های فوق همه روزه از ساعت 9 صبح شروع می شود و تا غروب آفتاب ادامه می یابد. از جمله امکانات و خدمات باشگاه سیشل می توان به غواصی، تخته پارویی، پاراسل، شاتل، فلای بورد، پدل بورد، کتابخانه نفیس کتب غواصی و موجودات زیرآب، استخر مخصوص آموزش غواصی است که در آخر نیز می توانید مدرک خود را از مدرسان بین المللی آموزش آکادمیک غواصی و فلای بورد دریافت نمایید.

مرکز غواصی کیش

مرکز غواصی کیش از بهترین کلوپ های غواصی به شمار می آید و در سال 1370 افتتاح گردیده است. این مرکز در میدان ساحل و پشت هتل شایان کیش واقع شده است. تفریحات دریایی در این کلوپ غواصی شامل: آموزش غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، رینگ عکاسی، فیلمبرداری زیر آب و ... است. مرکز غواصی کیش همچنین دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته ای غواصی بوده و تور های غواصی و دوره های بین المللی غواصی را در اختیار علاقه مندان به غواصی قرار می دهند. مرکز غواصی کیش همچنین امکانات رفاهی تظیر رستوران و کافه و همچنین دارای پارکینگ است و دسترسی راحتی به وسایل نقلیه دارد.

کلوپ دریایی اسکوبا کیش

کلوپ اسکوبا در حدود 60 متری از ساحل مرجان و پشت هتل یاقوت کیش واقع شده است. از فعالیت های دریایی این کلوپ می توان به تفریحاتی نظیر: غواصی، جت اسکی، قایق تندرو، چتر پاراسل، شاتل، بانانا، جت اسکی اشاره کرد.

کلوپ های غواصی کیش

کلوپ دنیای زیر آب کیش

مجموعه دنیای زیر آب کیش در پارک ساحلی سیمرغ پشت هتل کوثر کیش واقع شده است. در این مجموعه آبی تفریحاتی همچون: جت اسکی، غواصی، قایق های تندرو، شاتل و بنانا ارائه می شود. کلوپ دریایی زیرآب کیش  جهان زیر آب کیش یکی از اعضای باشگاه تفریحی دریایی کیش می باشد.

 

کلوپ نگین دریایی کیش

کلوپ دریایی نگین خلیج فارس از دیگر کلوپ های دریایی کیش است که از معروف ترین کلوپ های سرگرمی و ورزشی و تفریحی می باشد، از جمله تفریحات این کلوپ می توان به قایق تند رو، جت اسکی، چتر پاراسل، شاتل و بنانا اشاره کرد. کلوپ دریایی نگین در بلوار اندیشه، پشت مسجد امیر مرکز تفریحات دریایی واقع شده است.

 

بهترین زمان برای سفر به کیش

جزیره کیش با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار زیاد طرفداران بسیار زیادی دارد، بنابراین در هر فصلی ممکن است گردشگران و مسافران زیادی را داشته باشد، اما در این جزیره چهار فصل وجود ندارد، به طور معمول دمای جزیره کیش در تمام طول سال بین ۲۱ تا ۳۳ درجه متغیر است و میانگین دمای سالانه جزیره ۲۷ درجه سانتیگراد است، از نظر آب و هوا، بهترین زمان برای سفر به کیش از اوایل آذر تا اواسط اردیبهشت است. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان شیراز کیش در شهر مشهد می باشد.

کلوپ های غواصی کیش

بهترین تفریحات کیش چیست؟

بهترین تفریحات کیش بسته به سلیقه افراد متفاوت است. اما با توجه به نظر مسافران می توان به پاراسل کیش، غواصی در کیش، پارک آبی کیش، پارک دلفین کیش و سافاری کیش اشاره کرد.

 

بهترین کلوپ های دریایی کیش کدامند؟

بهترین کلوپ دریایی کیش، کلوپ تفریحی سی من، کلوپ سی من کیش، کلوپ سیشل کیش، کلوپ مرکز غواصی کیش، کلوپ تفریحات دریایی سی من، کلوپ تفریحات دریایی سی من در جزیره کیش می باشند.

date_range چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 251 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0