{{ctrl.notification}}
کافی شاپ های اهواز

کافی شاپ های اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان یکی از هشت کلانشهر ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار گرفته است. کارون پرآب ترین رود ایران با سرچشمه گرفتن از کوه های بختیاری، از داخل شهر اهواز می گذرد و شهر اهواز را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم نموده و جلوه زیبایی به شهر داده است. جاذبه های متنوع و دیدنی در این شهر مسافران وگردشگران زیادی را جذب خود کرده است،

کافی شاپ های اهواز

اهواز علاوه برجاذبه های گردشگری امکانات زیادی نیز برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است، از جمله هتل های 5 ستاره، رستوران های لوکس، فضای سبز، مراکز تفریحی و رفاهی و... و همچنین وجود کافی شاپ های لاکچری که می تواند برایتان جالب و لذت بخش باشد، آس چارتر در این مقاله به معرفی بهترین کافی شاپ های اهواز می پردازد، برای سفر به اهواز کافی ست از سایت آس چارتر بلیط لحظه آخری اصفهان اهواز خود را تهیه نماییدو سپس سفرکنید.

کافی شاپ های اهواز

کافی شاپ پلاک اهواز

یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای دو نفره، مهمانی‌ها و جشن‌های کوچک با  دکوراسیونی زیبا و لاکچری طراحی منحصربفرد و جذاب کافی شاپ پلاک در خیابان کیانپارس اهواز می باشد. دراین کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و انواع کیک‌های خوشمزه و دسزها وجود دارد، پرسنل این کافی شاپ بسیار خوس برخورد و مهربان هستند، این کافی شاپ حدود 36 نفر ظرفیت دارد، این کافی شاپ همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 24 شب آماده ارائه خدمان به مشتریان خود می باشد. در سفر به اهواز این کافی شاپ زیبا را فراموش نکنید.

آدرس کافی‌شاپ پلاک: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۷ شرقی، نبش مارون

کافی شاپ های اهواز

کافه فردین اهواز

کافه ای که عطر قهوه هایش هوش از سرتان می برد، کافه ای دنج با محیطی زیبا و آرام بخش برای قرارهای دو نفره، گنجایش این کافی شاپ کوچک حدود 20 نفر می باشد، کافی شاپ فردین از بهترین و محبوب ترین کافی شاپ های اهواز می باشد، قیمت ها در این کافی شاپ مناسب است، در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی های گرم وسر، انواع قهوه های متنوع، کیک، دسر، انواع بستنی، چای، دمنوش های گیاهی و... وجود دارد و می توانید سفارش دهید،

کافی شاپ های اهواز

یکی از امکانات این کافی شاپ اینترنت رایگان و پارکینگ آن می باشد، که دیگر دغدغه جای پارک ماشین خود رانداشته باشید. کافی شاپ فردین از ساعن 8 صبح تا 24 آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد، شما همچنین می توانید از طریق سایت و یا تلفنی برای خودتان در این کافی شاپ میز رزرو کنید.

آدرس کافه فردین: اهواز، کوی ملت، خیابان اقبال، نبش خیابان 16

کافی شاپ های اهواز

کافی شاپ برج اهواز

یکی دیگر از کافی شاپ های کیانپارس اهواز کافی‌ شاپ برج می باشد، این کافی شاپ با کافی شاپ مدرن پلاک فرق می کند این کافی شاپ دارای دکوراسیونی و تزئیناتی سنتی می باشد، فضای این کافی شاپ چوبی است و پنجره‌هایی رنگی سنتی در آن بکار رفته است، نوشیدن یک فنجان قهوه در فضایی دنج و آرام بسیار لذت بخش است. در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و کیک‌های خوشمزه، غذاهای لذیذ و فست‌ فود موجود می باشد.

کافی شاپ های اهواز

جالب است بدانید این کافی شاپ یک کتابخانه نیز دارد که می توانید اندکی بیشتر در آنجا بمانید و کتاب مطالعه کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کمترین زمان و کمترین هزینه بلیط هواپیما چارتر کرج اهواز خود را به راحتی تهیه نمایید.

آدرس کافی ‌شاپ برج: اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین شرقی، برج کوثر

کافی شاپ های اهواز

کافه دیگو اهواز

دکوراسیونی بی نظیر طراحی مدرن فضای شیک و ارام در کافه دیگو اهواز، این کافه یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری جشن های کوچک شما مانند: تولد، سالگرد، دورهمی های دوستانه، و قرارهای عاشقانه دو نفره می باشد، منوی این کافی شاپ متنوع است

کافی شاپ های اهواز

در منوی این کافی شاپ انواع قهوه، شکلات داغ، انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و سالادهای خوشمزه، اسنک‌ و... و حتی شما می توانید برای صرف صبحانه نیز به این کافی شاپ مراجعه کنید؛ این کافی شاپ مشتریان مخصوص خود را دارد و بین طرفدارانش بسیار محبوب است. کافه دیگو نیز مانند کافی شاپ برج یک کتابخانه کوچک و زیبایی دارد که می توانید در کنار صرف یک فنجان قهوه به مطالعه نیز بپردازید.

آدرس کافه دیگو: کافه دیگو در اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان 11 شرقی

کافی شاپ های اهواز

کافی شاپ سون اهواز

کافی شاپ سون یکی دیگر از کافی شاپ های اهواز می باشد، این کافی شاپ قهوه های دلپذیری دارد، فقط کافی ست یکبار قهوه های این کافی شاپ را امتحان کنید دیگر مشتری سابق آن خواهید شد،

کافی شاپ های اهواز

این کافی شاپ علاوه بر قهوه های دلپذیرش انواع نوسیدنی های سرد و گرم، بستنی، دسر، کیک های متنوع، کوکتل های خوشمزه و همچنین انواع صبحانه نیز سرو می شود. دکوراسیون این کافی شاپ تماما چوبی و قاب عکس‌های هنری زیبایی نیز بر روی دیوارهای آن خواهید دید. کارکنان این کافی شاپ طرز برخورد خوبی با مشتریان دارند، این کافی شاپ از ساعت 10 صبح تا 24 شب پذیرای مهمانان خود است. همچنین می توانید بصورت تلفنی برای خود میز رزرو نمایید.

آدرس کافه سون: اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان ۶ و ۷ شرقی، بازارچه ساحلی

کافی شاپ های اهواز

کافه کوچه اهواز

یکی دیگر از کافه‌های اهواز کافه کوچه است با فضای زیبا و آرام با گنجایشی حدود 35 میهمان، این کافی شاپ زیبا امکانات خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد، انواع دمنوش های گیاهی، انواع قهوه ی سرد وگرم، انواع کیک و دسرهای خوشمزه و... در منوی این کافی شاپ وجود دارد و می توانید سفارش دهید، فضای های زیبای در این کافی شاپ طراحی شده است که برای برگزاری جشن های مختلف می باشد،

کافی شاپ های اهواز

جالب است بدانید این کافی شاپ برای ترویج و تشویق مشتریانش به کتاب خوانی کتابخانه ای دارد، که اگر به مطالعه بپردازید به شما در سفارشتان تخفیف ویژه ای خواهد داد. این کافی شاپ کمی قیمت هایش بالا است ولی از نظر کیفیت و برخورد خوب پرسنل مشتریان بسیارزیادی دارد. این کافی شاپ از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس کافه کوچه: اهواز، کیانپارس، خیابان 11 غربی

کافی شاپ های اهواز

 کافی شاپ محام

کافی شاپ زیبا و دیدنی یکی از زیباترین و شیک ترین کافی شاپ های اهواز کافه محام می باشد، فرقی این کافی شاپ با کافس شاپ های دیگر اهواز در طراحی و دیزاین آن می باشد، فضای این کافی شاپ پر است از گل ‌وگیاه، این کافه به تنهایی یکی از جاذبه های دیدنی در اهواز است، منوی کافه محام دارای  انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسرهای عالی، دمنوش های درمانی، قهوه های سرد و گرم، انواع شیک، بستنی و... می باشد،

کافی شاپ های اهواز

شما می توانید در محیطی سرسبز و آرام با نمایی دلپذیر و رنگارنگ از گیاهان مختلف از نوشیدن یکفنجان قهوه لذت ببرید. در سفر به اهواز کافی شاپ محام را به یاد داشته باشید. این کافی شاپ نیز امکاناتی نظیر اینترنت رایگان و پارکینگ برای مشرتیان خود در نظر گرفته است، شما می توانید با خیال راحت لحظانی را در این کافی شاپ سپری کنید. همچنین طرزبرخورد و پرسنل کارآزموده این کافی شاپ بسیار عالی و خوب می باشد.

آدرس کافی‌شاپ محام: اهواز، کیانپارس، ابتدای خیابان میهن

کافی شاپ های اهواز

بهترین زمان سفر به اهواز

اهواز در منطقه جنوبی کشور که آب و هوای بسیار گرم و سوزانی را دارد، و شاید نتوانید گرمای تابستان های این شهر را طاقت بیاورید، از این رو بهترین فصل سفر به جنوب در زمستان و ماه‌‌های سرد سال است.

کافی شاپ های اهواز

جاهای دیدنی اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان یکی از کلان‌شهرهای ایران است. این شهر که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد، اهواز دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی وطبیعی فراوانی می باشد، که در سفر به آن هرگز خسته نخواهید شد، و به یک سفر چند روزه برای بازدید از این جاذبه ها نیاز دارید، جاذبه های دیدنی اهواز شامل: رودخانه کارون، پل‌های اهواز، کاروانسرای معین التجار ، کلیسای سورپ مسروپ، آرامگاه علی بن مظاهر ، شهر باستانی شوش، بازارهای قدیمی، سازه‌های آبی شوشتر دشت سوسن، دریاچه سد دز، کوه تنگوان، دره کول خرسان و... از جمله جاهای دیدنی مشهور اهواز هستند. آس چارتر ارزان ترین قیمت بلیط چارتر پرواز اهواز را به شما ارائه می دهد.

date_range یکشنبه 30 مرداد 1401 remove_red_eye 659 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0