{{ctrl.notification}}
کافه کتاب های تهران

کافه کتاب های تهران

در شهرهای بزرگ پیدا کردن مکانی دنج و خلوت برای مطالعه کار راحتی نیست، یکی از مکان هایی که علاقه مندان به کتاب به آن مراجعه می کنند کتابخانه ها می باشد، که برای ساعتی در گوشه ای دنج با کتاب خود خلوت کنند، حتی می توانید در گوشه ای دنجی از خانه به همراه یه فنجان چای خوش طعم و یا قهوه به کتابخوانی بپردازید و یا با قدم زدن در پارک د رگوشه ای ساکت به همراه یک میان وعده لذیذ خارج از فضای محصور خانه و کتابخانه به مطالعه بپردازید و از هوای آزاد لذت ببرید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از 3 دقیقه و کمترین هزینه بتوانید بلیط لحظه آخری هواپیما شیراز تهران را به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

کافه کتاب های تهران

اما امروزه در سال های اخیر در برخی مکان ها مانند کافه‌ها و رستوران‌ها فضایی آرام و دنج برای کتاب خوان ها ایجاد شده است، که می توانند در حین لذت بردن از غذا و نوشیدنی خود چند صفحه ای از کتاب مورد علاقه خود را ورق زده و مطالعه نمایند، همچنین در کنار این از معاشرت و همنشینی و فضا لذت ببرند. به همین دلیل این مکان ها که به کافه کتاب معروف است توانسته از محبوبیت خاصی برخوردار شود و طرفداران بسیاری پیدا کند و به بهشتی برای کتاب­خوان­ها تبدیل شود. در این مقاله از آس چارتر سعی کردیم لیستی از بهترین و معروف ­ترین کافه کتاب­ ها، در مناطق مختلف تهران را برای شما معرفی کنیم، و شما را از شلوغی و هیاهوی شهر دور و محیط‌های دنج و آرام را برای دوست ‌داران مطالعه، ادبیات و هنر تهیه کنیم و در اختیار شما قرار دهیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

کافه کتاب های تهران

درباره کافه کتاب

کافه ها همیشه برای دورهمی، جمع های دوستانه، مراسم تولد و خلوتی دنج برای جلسات خصوصی و... بوده است ولی همیشه به این معنا نیست که فقط برای دورهمی باشد، گاهی لازم است با یار مهربان و قدیمی خود (کتاب) قراری بگذارید و در گوشه ای با او خلوت کرده و با عطر قهوه و چشیدن طعم کیک سیب و دارچین و بوی کاغذ و ورق‌زدن کتاب لذت ببرید. در بیشتر نقاط تهران کافه های تاسیس شده است که قفسه‌های پر از کتاب‌های رنگارنگ وجود دارد، که به شما این امکان را می دهد در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای گرم به مطالعه کتاب مورد علاقه ‌تان بپردازید.

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب ققنوس

کافه کتاب ققنوس یکی از جذابترین کافه کتاب های تهران که در عمارت قدیمی قرار دارد، معماری و طراحی خانه به صورتی است که شما را به گذشته ها دور می برد، خانه‌ای با آجرهای قرمز، پنجره‌های قدیمی، چیدمان نوستالژیک، موسیقی سنتی، گلدان‌هایی رنگارنگ و تابلوهای قدیمی در کنار یک فنجان قهوه و فضایی آرام و دلنشین یکی از بهترین حس های لذت بخش می باشد که می توانید آن را تجربه کنید. این عمارت سه طبقه است و شامل بخش‌هایی مثل کافه کتاب، گالری و کتاب فروشی می باشد، دراین کافه کتاب می توانید انواع قهوه و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و دسر، برانچ، ناشتایی، ماکتیل، شیک، دمنوش، خنکی، انواع سالاد و خوراک‌ها را سفارش دهید.

آدرس کافه کتاب ققنوس: خیابان انقلاب، خیابان وصال، نرسیده به طالقانی، کوچه شفیعی پلاک ۱

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب اکباتان

کافه کتاب اکباتان یکی از بهترین کافه کتاب های تهران است، که در منطقه ای قدیمی در غرب قرار دارد، این کافه دارای فضایی بسیار ساده و شیک می باشد که منویی از خوراکی‌های لذیذ، انواع قهوه و دمنوش، انواع کیک، انواع سالاد، دسر، بستنی و ... است، علاوه بر این منوی لذیذ برخورد گرم پرسنل حرفه‌‌ای، موسیقی آرام کلاسیک، تنوع بالای کتاب و لوازم‌التحریر، آثار هنری و صنایع دستی است، که این مجموعه را برای اهالی فرهنگ و هنر بسیار دوست ‌داشتنی کرده است.

آدرس کافه کتاب اکباتان: تهران، شهرک اکباتان، فاز 2، بین بلوک 13 و 15، کتاب اکباتان

 

کافه کتاب فرشته

از معروف‌ ترین و محبوب ترین و بهترین کافه کتاب های تهران کافه فرشته است، کافه ای با دو فضای باز و بسته با دکوراسیونی از میز و صندلی‌های رنگارنگ، چیدمان خارق‌العاده و نورپردازی دلنواز در کنار منویی لذیذ از انواع صبحانه، کیک، قهوه، دمنوش، بستنی و دسر که یک پاتوق آرام و ساکت برای دوستداران کتاب و کتابخوانی است. در این مجموعه علاوه بر کافه کتاب، انواع و اقسام کتاب و لوازم التحریر رنگارنگ نیز وجود دارد که می توانید تهیه نمایید.

آدرس کافه کتاب فرشته: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل صدر، شهر کتاب فرشته

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب ثالث

کافه کتاب ثالث از دیگر کافه های دنج و دوست داشتنی برای کتابخوان‌هاست، این کافه در طبقه بالای انتشارات ثالث قرار دارد و وابسته به نشر ثالث است، این کافه دارای دو شعبه نیز می باشد. در این کافه قفسه‌های بزرگی از انواع کتاب وجود دارد، که می توانید هر کتابی را که دوستدارید بردارید و با سفارش یک چای خوش طعم و یا یک فنجان قهوه و شنیدن یک موسیقی ملایم از مطالعه کردن وکتاب خوانی لذت ببرید. با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان کیش تهران از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

آدرس کافه کتاب ثالث

شعبه 1: تهران، خيابان كريمخان، بين ايرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۴۸، طبقه بالای نشر ثالث

شعبه 2: انتهای اتوبان شهید خرازی ایران مال باغ دیدار طبقه G3 واحد 144

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب فراموشی

یکی دیگر از کافه کتاب‌های معروف تهران که می توانید به راحتی به همراه نوشیدن قهوه و مطالعه سیگار بکشید، کافه کتاب فراموشی است. این کافه دارای فضایی آرام و دنج است که می توانید در آن خیلی راحت باشید و بوی سیگارتان باعث آزار کسی نباشد، در این کافه کتابهانه بزرگی وجود دارد که وابسته به نشر نیماژ است و همه کتاب های آن نو و دست اول است، و می توانید به صورت رایگان از این کتاب ها استفاده کنید و با پرداخت هزینه بسیار کمی عضو این کتابخانه شوید. این کافه همچنین فضای مناسبی برای دورهمی و جمع شدن های دوستانه می باشد.

آدرس کافه کتاب فراموشی: تهران، سهروردی جنوبی، خیابان اورامان، نبش کوچه اسلامی

 

کافه کتاب آمه

کافه کتاب آمه گزینه مناسبی برای کتاب خوان ها و علاقه مندان به کتاب است، این کافه دارای قفسه‌های بزرگ کتاب است، می توانید ساعت ها در این کافه بنشیند و به مطالعه بپردازید و در کنار خواندن کتاب از نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه هم لذت ببرید. این کافه در واقع یک کتابفروشی بزرگ نیزمی باشد که می توانید از کتاب مورد علاقه خود را تهیه نمایید. در این کافه برنامه های فرهنگی نیز برگزاز می شود از جمله این برنامه ها رونمایی از چاپ جدید کتاب های می باشد.

آدرس کافه کتاب آمه: تهران، بلوار کشاورز، تقاطع کارگر، پ ۳۰۸

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب ترنجستان

محیطی دنج و آرام بخش در خیابان انقلاب تهران، کافه کتاب ترنجستان است، که یکی از بهترین کافه کتاب های تهران است، کافه کتاب ترنجستان دارای طراحی و دکور بسیار زیبایی است، فضای کم نور و ساکت، با پنجره های قدی، نورپردازی زیبا و چیدمان بی نظیر که حس خوبی را به مشتری القا می کند، این کافه همچنین دارای قهوه های  لذیذ و چیزکیک های خوشمزه می باشد، یک نمایشگاه صنایع دستی نیز در طبقه همکف این کافه نیز قرار دارد.

آدرس کافه کتاب ترنجستان: تهران، خیابان انقلاب، بین ابوریحان و فلسطین

 

کافه کتاب نیمکت

کافه کتاب نیمکت مرکزی برای نوابغ تهران، فضایی آرام با کتاب های متنوع و خوراکی های لذیذ، که پاتوقی برای دانشجویان دانشگاه تهران می باشد. در منو این کافه انواع سالاد، شیک، شیرینی، قهوه و انواع صبحانه وجود دارد. کافه نیمکت فقط مختص دانشجویان نیست برای عموم نیز آزاد است. در این کافه می توانید هرکتابی را که دوست دارید از کتابخانه برداشته و مطالعه نمایید و در کنار نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه از مطالعه کردن لذت ببرید. 

آدرس کافه کتاب نیمکت: میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، کنار کلینیک ۱۶ آذر

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب کربن

یکی دیگر از بهترین کافه کتاب های تهران کافه کتاب کربن است، کافه کربن دارای محیطی دنج و آرام و پر از گل و گیاه که یکی از بهترین گزینه ها برای دوستداران فرهنگ و هنر می باشد. این کافه دارای فضای شیک و منوی متنوعی از انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک و پاستا است. همچنین دارای پرسنل خوش برخورد و سرویس‌ دهی عالی که باعث شده است یکی از شلوغ ترین و پرطرفدار ترین کافه های تهران بشمار آید. در این کافه همچنین می توانید انواع بازی‌های فکری را تجربه کنید، در کافه کتاب می توانید انواع کتاب و نوشت‌افزار را نیز تهیه نمایید.

آدرس کافه کتاب کربن: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان مفتخر، جنب مسجد مفتخر، پلاک ۶۳

 

کافه کتاب رف

از دیگر کافه های معروف و پرطرفدار در تهران با فضای سنتی و نوستالژی که گویی با ماشین زمان به گذشته سفر کرده اید، کافه کتاب رف است، این کافه با چیدمانی قدیمی از میز و صندلی‌های چوبی، پنجره‌های رنگی، تابلوهای قدیمی و گلدان‌های رنگارنگ، با بوی دیوارهای قدیمی با چای کمرباریک قندپهلو روزهای قدیم تهران را به شما نشان می دهد. این کافه دارای دو محیط  رو باز و بسته است. اگر عاشق فضاهای سنتی هستید می توانید به این کافه سری بزنید، این کافه دارای پرسنلی مجرب و خوش برخورد و منویی از بهترین و خوشمزه ترین خوراکی ها و انواع نوشیدنی های سرد و گرم می باشد.

آدرس کافه کتاب رف: تهران، نیاوران، خیابان مژده، بن بست شریعتی

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب نیکو

کافه ای رویایی با چیدمان سنتی و دلنشین، در دو فضای باز و بسته بنام کافه کتاب نیکو که در ساختمانی قدیمی قرار دارد، این کافه دارای محیطی دنج برای مطالعه و نوشیدن یک فنجان قهوه است، این کافه مناسب دورهمی های دوستانه است و همیشه مشتریان زیادی دارد، در این کافه علاقه مندان به کتابخوانی برای مطالعه کتاب های مورد علاقه خود و به همراهی دوستان خود به نقد کتاب نیز می پردازند. این کافه دارای منویی از خوراکی های خوشمزه مانند: املت، فرنی، شیر برنج، قهوه دمی، سوسیس تخم مرغ و صبحانه ایرانی و انواع شیک، نوشیدنی‌های سرد، سالاد، پلو، خوراک می باشد. در ضمن در حیاط این کافه براحتی می توانید سیگار بکشید.

آدرس کافه کتاب نیکو: تهران، ضلع غربی پارک هنرمندان، خیابان ایرانشهر

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب مرکزی

اگر به دنبال تنوع زیادی از کتاب ها هستید یکی از بزرگ ترین کافه کتاب های تهران را در این قسمت برایتان معرفی خواهیم کرد، کافه کتاب مرکزی یکی از معروف ترین و محبوب ترین کافه کتاب های تهران است که می توانید هر کتابی که بخواهید را در اینجا پیدا کنید. کافه کتاب مرکزی یک پاتوق برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه است، کافه ای با فضای آرام و دلنشین و دکوری خاص با منویی از لذیذترین خوراکی های خوشمزه از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دمنوش های گیاهی، انواع کیک و دسر و عطر خاص قهوه های معروفش که هوش از سرتان می برد.

آدرس کافه کتاب مرکزی: خیابان شریعتی، بعد از خیابان مطهری، نبش کلاته

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب کراسه

در کوچه پس کوچه‌های خیابان انقلاب یکی از بهترین کافه کتاب های تهران قرار دارد که به کافه کراسه مشهور است. این کافه دکوراسیون خاصی دارد و برای زیبایی آن چندین میلیون تومان هزینه شده است. میزهای کافه کراسه با طرح‌های کاشی کاری سنتی تزئین شده‌اند و جلوه باشکوهی به کافه داده‌اند. همچنین ظروف سرو غذا در این کافه جذابیت بصری خاصی دارند و اشتهای شما را بیشتر باز می‌کنند. به همین دلیل عموم مشتریان از بودن در کافه کراسه لذت می‌برند. این کافه در خیابان انقلاب و در خیابان قدس واقع شده و در خیابان پورسینا آن را می‌یابید.

آدرس کافه کتاب کراسه: بلوار کشاورز، خیابان 16آذر، خیابان پورسینا، پلاک25

 

کافه کتاب پاتوق جوانی

کافه کتاب پاتوق جوانی از دیگر کافه های دنج تهران می باشد، این کافه دارای محیطی آرام و دلنشین برای دورهمی‌های دوستانه، نقد فیلم، نقد کتاب، بازی‌ های فکری و چالش‌های گوناگون می باشد. این کافه دارای منویی از خوراکی های خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر ارزان در مشهد می باشد.

آدرس کافه پاتوق جوانی: علی آباد شمالی در خیابان سهند واقع شده و در مجتمع گل نرگس می‌توانید آن را پیدا کنید.

کافه کتاب های تهران

کافه کتاب چیست؟

کافه کتاب کافه ‌ای با قفسه‌های پر از کتاب است که به افراد این امکان را می ‌دهد تا ضمن نوشیدن یک فنجان قهوه کتاب بخوانند.

بهترین کافه کتاب‌ های تهران کجا هستند؟

کافه کتاب رف در نیاوران، کافه کتاب ققنوس در خیابان انقلاب، کافه کتاب کراسه در بلوار کشاورز، کافه کتاب مرکزی در خیابان شریعتی.

اولین کافه کتاب تهران در سالی افتتاح شد؟

اولین کافه کتاب‌ تهران در دهه ۸۰ زیر نظر انتشارات روشنگران و مطالعات زنان افتتاح شد.

date_range سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 299 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0