{{ctrl.notification}}
کافه های روباز تهران

کافه های روباز تهران

یکی از جاذبه ها ومکان هایی که خیلی از مردم برای استراحت و وقت گذرانی و آرامش به آن پناه می برند، کافه ها می باشد، کافه مکانی برای جلسات کاری، برگزاری جشن های دو نفره ، جشن تولد و ... می باشد، شهر تهران از جمله شهرهایی است که تا دلتان بخواهد کافه دارد، کافه هایی با طراحی و دکوراسیونی متفاوت و منوهای متنوع که هرکدام طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد، همانطور که گفتیم تهران کافه های بسیار زیادی دارد، اما در این مقاله می خواهیم دربازه کافه های روباز تهران مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم، در ادامه با آس چارتر همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس تهران را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

کافه های روباز تهران

کافه ویلا تهرون

کافه تهرون یکی از زیباترین و معروف ترین کافه های تهران است، این کافه روباز و دارای حوض بسیار زیبایی در میان حیاط خود می باشد، می توانید لحظه ای در کنار حوض در فضایی روباز و آرام بنشینید و حس خوب را تجربه کنید. کافه تهرون داستان های جالبی را برای شما تعریف می کند از درب ورودی تا زمانی که سر میز خود می نشینید یا زمانی که منتظر آماده شدن سفارش خود هستید. بر روی دیوارهای این کافه قاب عکس های قدیمی، عکس های ساکنان قدیمی خانه و همچنین وسایل قدیمی خانه همگی داستان هایی را از گذشته روایت می کنند. کافه ویلا تهران دارای منویی ازلذیذترین غذاها را دارد، در کافه تهرون بشقاب دلمه و آش رشته را حتما امتحان کنید، میل کردن غذا در کنار حیاط و حوض زیبای کافه بسیار لذت بخش است.

آدرس کافه تهرون: خيابان ويلا كوچه خسرو پلاک ۳۹

کافه های روباز تهران

کافه چای بار

کافه چای بار در عمارت کلاه فرنگی باغ انجمن خوشنویسان قرار دارد که متعلق به دوره قاجاریه می باشد. این کافه دارای دو فضای داخلی و خارجی است که میز و صندلی هایی که در یک فضای باز قرار قرار دارد، فضای باز این کافه باغ دارای محیط بسیار ارام و دلنشین، با تنوع بالایی از منو است، در منوی این کافه نیز خوراکی ها و نوشیدنی های متنوعی وجود دارد. یکی از خاص ترین بخش های منو انواع چای و دمنوش، قهوه، نوشیدنی های سنتی، انواع چای، انواع دمنوش، قهوه سرد، قهوه گرم، دسر، نوشیدنی‌های سرد، ساندویچ و کباب، سوپ و سالاد، مزه و ... می باشد، علاوه بر این ها غذاها و میان وعده های سبک سنتی ایرانی و صبحانه های این کافه نیز علاقه مندان زیادی دارد.

آدرس چای بار: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

کافه های روباز تهران

کافه ویکولو

کافه رستوران ویکولو را می توان یکی از بهترین کافه ها و رستوران های تهران دانست، کافه ویکولو یکی از کافه های لوکس شمال تهران است که در مجتمع مدرن الهیه قرار دارد، در این کافه رستوران انواع پیش غذا، قهوه، کرپ، صبحانه، غذای اصلی، دسر، میلک شیک، دمنوش، دمنوش و آب میوه های طبیعی سرو می شود. کافه ویکولو همچنین دارای امکانات صبحانه، نما و کارتخوان است و به صورت 24 ساعته باز است. اطراف کافه تعداد محدودی بوتیک و قنادی و فروشگاه های لوکس وجود دارد.

آدرس کافه ویکولو: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

کافه های روباز تهران

کافه مجنون

از دیگر کافه رستوران های پرطرفدار در منطقه شهرک و سعادت آباد تهران می توان به کافه رستوران مجنون در جاده باغ فدک اشاره کرد، پیتزا خورهای حرفه ای هم پیتزا ایتالیایی کافه مجنون را می شناسند، کافه مجنون دارای منویی متنوعی از انواع سالاد، پیش غذا، قهوه دمی، وعده های غذایی اصلی، صبحانه، پیتزا، شیرینی، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد و چای می باشد. این کافه همچنین یک قهوه معورف  دارد که قیما نسبتا بالایی دارد. از امکانات کافه رستوران مجنون می توان به اینترنت، کارتخوان، پارکینگ، صبحانه، رزرو تلفنی اشاره کرد، کافه رستوران مجنون حدود 120 نفر ظرفیت دارد و ساعات سرویس دهی این کافه رستوران از از ساعت 8 الی 20 می باشد.

آدرس مجنون کافه: شهرک غرب، خيابان ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک

کافه های روباز تهران

کافه کتاب دورهمی

یکی از کافه های جذاب و دیدنی در تهران که مورد علاقه کتاب خوان ها است، کافه کتاب دورهمی می باشد، این کافه در نزدیکی میدان انقلاب و در مجاورت یک کتابفروشی دنج قرار دارد. کافه کتاب دورهمی تهران دارای فضای بسیا ردنج و آرامی با طراحیفئق العاده زیبایی می باشد، برای رفتن به سمت کافه باید از یک راهرو که کتابفروشی این مجموعه است عبور کنید، کافه کتاب دورهمی فضای بسیار زیبایی که در گوشه ی حیاط یک تاب بزرگ نیز قرار دارد و میز و صندلی هایی نیز در کنار آن قرار دارد این کافه فضای مناسبی برای قرارهای دو نفره و دوستانه است. این کافه همچنین یک سالن سرپوشیده نیز دارد و دارای پرسنل خوش برخوردی نیز می باشد.

 آدرس کافه کتاب دورهمی: بلوار کشاورز يا ميدان انقلاب، خیابان ۱۶آذر کوچه ادوارد براون پلاک۱۲/۱

 

کافه باکارا

کافه باکارا یکی دیگر از کافه های روباز تهران است، این کافه دارای نمای بسیار زیبا از در یک خانه ی قدیمی با تصویر یک تلویزیون قدیمی زرد رنگ در کنار حوض آبی قرار دارد. این کافه در بلوار کشاورز قرار دارد. این کافه علاوه بر فضای باز دارای فضای بسته نیز می باشد، از ویژگی های این کافه می توان فعالیت های هنری نظیر شعرخوانی، موسیقی تجربی، سینما باکارا و... اشاره کرد که توانسته با این رویکرد هنری مخاطبان مخصوص به خودش را جذب کند، این کافه دارای منوی خوشمزه ای از غذاهای فست فودی می باشد. که می توانید در حین لذت بردن از فضا و فعالیت های هنری غذایی را نیز نوش جان کنید.

آدرس کافه باکارا: بالاتر از ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالى، كوچه رهنما، پلاک ١٩

کافه های روباز تهران

کافه مارکوف

کافه مارکوف خانه‌ ای با حوضی فیروزه‌ای ‌رنگ قدیمی با گلدان‌های شمعدانی، فضای گرم و سنتی با دکوراسیونی خاص که حس نوستالژی را برایتان به ارمغان آورده است، کافه مارکوف در خیابان انقلاب در باغ موزه قصر تهران قرار گرفته است. اسم این کافه یک اسم روسی می باشد، مارکوف شخصی بود که اصالت روسی داشت و به دستور رضاخان  چند بنای تاریخی از جمله زندان قصر را طراحی کرده است. کافه مارکوف با چشم انداز زیبا و می توان گفت علاوه بر داشتن منویی از بهترین و با کیفیت ترین غذاها و انواع نوشیدنی ها ویژگی های دیگری همچون: فعالیت‌های هنری و فرهنگی‌ای چون نقد فیلم و کتاب، شعرخوانی، کتابخوانی، اجرای موسیقی و... را نیز دارد. این کافه دارای کادری مجرب سرویس‌ دهی حرفه ای می باشد. در این کافه می توانید غذاهای خانگی خوشمزه ای را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش تهران از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس کافه مارکوف: خیابان انقلاب بعد از ۴ راه ولی عصر خیابان خارک کوچه شهرود پلاک ۹

کافه السا

کافه السا یکی دیگر از کافه های تهران است، این کافه دارای دو فضای باز و بسته می باشد، در این کافه مراحل ساخت قهوه از صفر تا صد توسط خود کارمندان انجام می شود، برندهای از معروف ترین قهوه ها به صورت دانه سبز که از خارج از کشور تهیه می شود در این کافه برشته و آسیاب می شود، شما می توانید خوشمزه ترین و خوش طعم ترین قهوه ها را در این کافه شفارش دهید و نوش جان کنید، در ضمن از طعم هر قهوه ای که دوست داشتید می توانید به صورت کیلویی خریداری نمایید.

آدرس کافه السا: سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان رامشه، نبش بن بست مهرداد

کافه های روباز تهران

کافه سینما

یکی دیگر از کافه های تهران که دارای تراس با فضای باز و یک سالن بسته می باشد، کافه سینما است، این کافه در باغ فردوس قرار دارد و باغ فردوس یکی از قدیمی ترین باغ های تهران که متعلق به دوره قاجاریه می باشد، این کافه در قسمت غربی عمارت قرار گرفته و به موزه سینما اختصاص دارد در بازدید از موزه و باغ فردوس می توانید ساعاتی را در کافه سینما به نوشیدن قهوه ای خوش طعم سپری کنید.

آدرس کافه سینما: باغ فردوس، کافه سینما

 

امیر شکلات دارآباد

امیر شکلات دارآباد از دیگر کافه های زیبا و جذاب در تهران می باشد، این کافه در مجموعه هیومن پارک دارآباد قرار دارد، کافه ای دلنشین با فضای دلپذیر و هوایی کوهستانی که تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد. در کافه امیر شکلات دارآباد منویی از خوشمزه ترین غذاها را می توانید در سه وعده غذایی سفارش داده و نوش جان کنید، ار غذاهای این کافه می توان به انواع پاستا، فست فود، سالاد، نوشیدنی‌های گرم، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، شیک، کیک و دسر، آبمیوه، شیک، گلاسه اشاره کرد. در ضمن در این کافه می توانید جشن ها و دورهمی های خود را نیز برگزار کنید.

آدرس امیر شکلات دارآباد: آجودانیه، خیابان ابرار، پلاک ۱، هیومن پارک، کافه رستوران امیر شکلات

کافه های روباز تهران

کافه گودو یاس

یکی از متفاوت‌ ترین کافه های روباز تهران کافه گودو یاس  می باشد، کافه‌ای جذاب برای دورهمی ها و جشن ها، این کافه دارای دکور بسیاز زیبایی می باشد، ظروف چینی که درون حوض آبی رها شده است و یا فولکس قورباغه‌ای زنگ زده‌ای قدیمی که در دکور این کافه کار شده است، در طبقه بالای این کافه کتاب ‌فروشی و طبقه سوم آن یک سینما قرار دارد. در منوی کافه گودو یاس انواع قهوه‌های گرم و سرد، قهوه‌های عشیره که همراه با شیر و زعفران سرو می ‌شود، دسر، نوشیدنی‌های گرم، شیک‌ها، آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های ترش و شیرین، چای و دمنوش‌ها، عصرانه، سالاد، پیش غذا وجود دارد.

آدرس کافه گودو یاس: خیابان انقلاب، خیابان نجات اللهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس

 

کافه سفال آنسو

کافه سفال آنسو از دیگر کافه های دنج و زیبای تهران می باشد، کافه روباز با فضایی دلنشین با غذاهایی متنوع با جدیدترین طعم ها و مزه های مختلف و خوشمزه با صبحانه‌های امپریال و نوستالژیک، انواع کیک، قهوه، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، دسرها، میان‌وعده‌ها، سالادها، نوشیدنی بیرون بر، شما می توانید در این کافه همچنین در رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری شرکت داشته باشید.

آدرس کافه سفال آنسو: خیابان کریم خان زند، خیابان ویلا، خیابان ورشو، پ ۱۱

کافه های روباز تهران

کافه مانا

یک خانه قدیمی که  امروزه تبدیل شده است به کافه ای دنج و سنتی بنام کافه مانا، این کافه زیبا منویی از غذاهای سنتی و قدیمی ایرانی و انواع قهوه، دمنوش‌، نوشیدنی‌های خنک، شیک‌ها، آبمیوه‌ها، غذاهای ایرانی، سالاد، غذاهای فرنگی، کیک را دارد، در طبقه پایینی این موزه خیمه شب بازی قرار دارد.

آدرس کافه مانا: بلوار کشاورز، خیابان وصال، کوچه شاهد، پلاک ۶

 

کافه حیاط شماره ۶۵

از دیگر کافه های محبوب و پرطرفدار در تهران کافه حیاط روباز شماره ۶۵ است، کافه حیاط دارای فضایی دلنشیم و جذاب با چیدمان و رنگ آمیزی منحصربفرد که می توانید ساعت ها در این کافه بنشینید و از فضا و دکور آن لذت ببرید، در این کافه می توانید سه وعده غذایی خود را سفارش دهید، کافه  حیاط شماره 65 دارای منویی از انواع سالاد، پاستا، ساندویچ،نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های سنتی می باشد، این کافه در فصل گرما مه پاش و پنکه دارد و در فصل سرما با هیترها و پتو می توانید خود را گرم نگهدارید.

آدرس کافه حیاط شماره65: خیابان انقلاب، خیابان موسوی، بعد از بن بست اعتماد مقدم

کافه های روباز تهران

کافه دربار

کافه دربار، از دیگر کافه های زیبا و محبوب و روباز تهران است. کافه دربار، خانه قدیمی است که دارای فضای سنتی و دلپذیر با درهای چوبی قدیمی و شیشه‌های رنگی می باشد، این خانه حیاط نیز دارد که در حیاط آن میز و صندلی هایی چیده شده است که می توانید در داخل حیاط و فضای زیبای سنتی که طراحی شده است بنشینید و با خوردن غذا و یا نوشیدنی لذت کافی را ببرید، منوی این کافه شامل: وافل، سالاد، پاستا، پنینی،سیب‌زمینی، پیتزا، قهوه، قهوه‌های سرد، نوشیدنی سرد، چای‌ها، کیک، دمنوش، نوشیدنی گرم، عرقیجات، شیک، اسموتی، ساندویچ و املت می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان در شهر مشهد می باشد.

آدرس کافه دربار: خیابان سپهبد قرنی، قبل از پل کریمخان، خیابان امانی، پلاک ۵

 

بهترین کافه های روباز تهران کدامند؟

کافه دربار، کافه مانا، کافه السا، کافه مجنون، کافه تهرون

کافه سینما تهران در کدام منطقه تهران قرار دارد؟

کافه سینما در باغ فردوس در نزدیکی موزه سینما قرار دارد.

 

  نویسنده: شادی شادکام

date_range دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 remove_red_eye 245 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0