{{ctrl.notification}}
چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

کیش جزیره ای رویایی و بسیار زیبا همانند نگینی در میان آب های نیلگون خلیج فارس می درخشد، این جزیره لاکچری یکی از پر بازدید ترین مقاصد گردشگری و توریستی در ایران می باشد، که سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی از سرتاسر جهان می باشد، بدون شک سفر به کیش می تواند یکی از ناب ترین تجربه ها برای همه مسافران و گردشگران باشد، شما به یکی از زیباترین جزایر کشور می روید که توسط سواحل و بندرهای زیبا احاطه شده است. در همین حال، فضای داخلی جزیره مملو از مراکز خرید مجلل، مکان های تاریخی و سرگرمی در میان دریا است. آس چارتر در این مقاله قصد دارد که راه ها و مسیرهایی که می توانید از طریق دریا خود را به کیش برسانید را به شما معرفی کند تا پایان این مقاله همراه آس چارتر باشید. آس چارتر همواره سعی دارد بهترین و ارزان ترین بلیط چارتر هواپیما ارزان شیراز کیش را در اختیار شما قرار دهد.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

برای سفر کردن اکثر ماها دوست داریم از طریق خودرو شخصی خود به مسافرت کردن بپردازیم، سفر با خودروی شخصی یکی از مزیت هایی که دارد می توانید از مبدا تا مقصد مورد نظر در طول مسیر در هرجایی که دوست دارید قدری به استراحت و افریح بپردازید. و اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که دوست ندارید به اندازه کافی سریع به مقصد برسید و ترجیح می دهید از تمام مناظر در طول مسیر دیدن کنید، می توانید با استفاده از ماشین در راه رسیدن مقصد  هر از گاهی در کنار جاده توقف کنید و یک فنجان چای بنوشید و از مناظر در بین راه لذت ببرید. اما سفر به کیش یکی از مقاصدی است که می توانید یا از طریق هوایی یا دریایی خود را به این جزیره زیبا برسانید، بعداز اینکه از مبدا خود به بندرعباس رسیدید می توانید از طریق دریا با لندیگراف ها یا قایق های شناور و یا کشتی های اتوبوسی به این جزیره زیبا خود را برسانید. برای سفر از بندرعباس به کیش گزینه های مختلفی وجود دارد و شما می توانید بر اساس شرایط و هزینه ای که برای سفر در نظر گرفته شده بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

بندر آفتاب

جزیره زیبای کیش همواره مورد توجه مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور بوده و هر ساله پذیرای بازدیدکنندگان زیادی از این جزیره از طریق هوایی یا دریایی می باشد. بندر آفتاب اولین بندر تجاری مسافربری عمومی در روستای گرزه و کلات  در غرب بندرعباس می باشد، که توسط بخش خصوصی در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. طول جغرافیایی بندر آفتاب تا جزیره کیش  53 درجه و 55 دقیقه می باشد، بندر افتاب همچنین در نزدیکی منطقه آزاد کیش و منطقه پارس جنوبی قرار گرفته است که این منطقه بکر دارای ذخائرطبیعی زیادی می باشد، به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. بندر آفتاب دارای امکانات بسیار زیادی برای گردشگران و مسافرا می باشد.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

از جمله این امکانات می توان به ترمینال مسافری به وسعت 5200 متر مربع و یک ترمینال کانتری حدود 35.250 متر مربع، دو انبار سرپوشیده به وسعت 5000 متر مربع،  آب شیرین قابل دسترس، پمپ بنزین، بهداری، آتش نشانی، تعمیرگاه، پارکینگ کامیون و اسکله تجاری به طول 90 متر قابل پذیرش کشتی هایی با آبخور 6 متر و دو اسکله با شیب متفاوت برای پهلوگیری کشتی ها، حوضچه به مساحت 14 هکتار با عمق 9 متر در جزر کامل قادر به پذیرش شناورهایی با آبخور 5.8 متر می باشد، برای سفر با لندیگراف های بندر آفتاب شما می توانید با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی از شناورهای این بندر اسستفاده کنید و خود را به کیش برسانید، همچنین در سوار شدن در این شناورها نکاتی ضروری وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید، همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در ایام نوروز این بندر بسیار شلوغ می شود و ممکن است ساعت ها در صف منتظر شوید، و حتی المقدور در ساعت معینی به این بندر مراجعه نمایید. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان تبریز کیش در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخودار شوید.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

ساعات های حرکت لندیگراف های بندر آفتاب

صبح ها ساعت 06:30  دو حرکت شناور آفتاب 111 و 112

ظهر ها ساعت 12:00 دو حرکت شناور آفتاب 111 و 112

عصرها ساعت 17:00 دو حرکت شناور افتاب 111 و 112

ساعت کاری بندر آفتاب در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی حرکت شناورها به سمت جزیره کیش در ساعت 06:30 می باشد. همچنیت نوجه داشته باشید یکی از عوامل مهم در برقرار بودن حرکت در ساعات شرایط جوی است معمولا در زمانی که دریا نا آرام است حرکت در برخی از ساعات کنسل می شود.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

بندرچارک

یکی از بنادری که می توانید خود را از آن به کیش برسانید بندر چارک می باشد، این بندر در فاصله 32 کیلومتری از کیش واقع شده است و حدود 2:30 به طول می انجامد. بندر چارک یکی از بنادر قدیمی در استان هرمزگان است شما می توانید از طریق کشتی های اتوبوسی  و یا با خودرو از بندر چارک به جزیره کیش سفر کنید. برای استفاده از شناورهای این بندر باید یک ساعت قبل از حرکت کشتی در پایانه مسافربری کشتیرانی حضور داشته باشید، و همراه خود حتما کارت شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه به همراه داشته باشید، و به نکاتی برای سوار شدن به شناورها و توصیه های ایمنی توجه داشته باشید.

ساعات حرکت لندیگراف های بندر چارک

ساعات حرکت شناورهای بندر چارک به جزیره کیش طبق برنامه می باشد،

شناور گیتی 7:31، شناور بهناز 9:32، شناور خوشنوا 11:31، شناور آبی 14، شناور گیتی 16 می باشد.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

بندر لنگه

بندرلنگه یکی از بنادر قدیمی و مهم تجاری استان هرمزگان است، یکی دیگر از راه های سفر به کیش این بندر می باشد،  بندر لنگه دارای انواع قایق های اتوبوسی، لنج و یا لندیگراف برای جابجایی مسافران به کیش می باشد، این بندر نیز در ایام تعطیلات نوروزی بسیار شلوغ می شود و باید چند ساعتی را برای رسیدن به جزیره زیبای کیش رامنتظر بمانید، در سفر با لندیگراف لازم است مدارک لازم شامل گواهینامه رانندگی، کارت ماشین، برگه معاینه فنی و بیمه نامه را به همراه داشته باشید، توجه داشته باشید شناورها بعد از تکمیل شدن ظرفیت از بندر لنگه به سوی جزیره کیش حرکت می کنند که ساعت حرکت آنها زمانبندی مشخصی دارد و مطابق با آن می باشد.

ساعات حرکت لندیگراف های بندر لنگه

حرکت لندیگراف ها از بندر لنگه همه روزه از ساعت های 17 و 18 به سمت کیش می باشد. اما در روزهای پنج شنبه و جمعه در ساعت 14:30 به سوی کیش حرکت می کند.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

هزینه سفر به کیش با شناورهای مختلف

در هزینه سفر با شناورهای مختلف لندیگراف یا  کشتی از بنادر آفتاب، لنگه و چارک  به جزیره کیش به عوامل زیادی بسنگی دارد، به نوع شناور و خدمات، امکانات مناسب و ایده آل که ارائه می دهد بسنگی دارد که قاعدتا هرچی امکانات و خدمات بیشتر باشد، هزینه ها ی بالاتری نسبت به شناورهای معمولی و ساده باید پرداخت شود. همچنین اگر با خودرو شخصی سفر کرده اید، برای بردن خودرو خود باید از لیندگراف استفاده کنید که نیاز به پرداخت هزینه ی بالاتر از شناورهای مسافربری دارد، که باز هم هزینه حمل و نقل طبق نوع خودرو تغییر خواهد کرد، همچنین به همراه خودرو از سرنشین های خودرو نیز به طور جداگانه مبلغی دریافت می شود. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان شیراز کیش در شهر مشهد می باشد.

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

مقررات سوار شدن بر لندیگراف و کشتی

نکاتی که باید قبل از سوار شدن به شناورها رعایت کنید، این است که قبل از همه چیز لازم است قبل از سوار شدن به کشتی بلیط خود را تهیه کرده باشید و همچنین همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی یرای ارائه به مسئولین در زمان بازرسی الزامی است. در طول سفر بدون هماهنگی با افسر و مهماندار از روی صندلی خود بلند نشوید، تا زمان پهلوگیری کشتی در صندلی خود بمانید و به توصیه افسر به دقت گوش دهید تا از بروز مشکلات احتمالی در طول سفر جلوگیری کنید. در طول سفر دریایی از دویدن، راه رفتن و خم شدن بر روی نرده های لندیگراف یا کشتی خودداری کنید، خانم‌های باردار فقط با رضایت و مشورت کاپیتان می‌توانند سفر دریایی را انجام دهند، مسافرانی که دارای شرایط خاص پزشکی مانند صرع، آسم و بیماری های عروقی هستند، باید قبل از سوار شدن به کشتی، به مقامات کشتی اطلاع دهند

چگونه از طریق دریا به کیش برویم؟

date_range جمعه 16 دی 1401 remove_red_eye 1163 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
ناشناس :

احداث یک مسیر کوتاه و مستقیم از رستاق یا لعلمی به بندر آفتاب جهت استقبال بیشتر گردشگران به این بندر و صرفه جویی در وقت ، سوخت و استهلاک خودروها بسیار ضروری است،بندر آفتاب یک راه میانبر لازم دارد.