{{ctrl.notification}}
پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی

دبی یک شهر کویری است که در تابستان هوای آن به 50 درجه سانتیگراد می ‌رسد، پیست اسکی دبی مال، اولین پیست اسکی سرپوشیده در امارات متحده عربی و صحرای خاورمیانه، در سال 2005 در مرکز خرید امارات تاسیس شد، پیست اسکی دبی، یکی از هیجان انگیزترین مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد که در دبی مال واقع شده است، دمای هوا در پیست اسکی به طور مداوم بین منفی 1 تا 2 درجه سانتی‌گراد است، طراحی این پیست اسکی زیبا در دبی توسط گروه مجید الفطیم انجام شده است که مدیریت آن را نیز بر عهده دارد. آس چارتر در این مقاله به معرفی پیست اسکی دبی می پردازد، آس چارتر بهترین مرجع ارئه دهنده بلیط هواپیما ارزان تهران دبی در شهر مشهد می باشد.

پیست اسکی

معرفی پیست اسکی دبی

اسکی دبی یکی از سه پیست اسکی سرپوشیده بزرگ در جهان است و در خاورمیانه بی نظیر است. در این پیست حدود 6000 تن برف وجود دارد، پیست اسکی دبی بیش از 22500 متر مربع مساحت دارد که قسمت های مختلفی در آن طراحی شده است. پیست اسکی دبی در نوامبر 2005 افتتاح شد، همچنین در این پارک برفی در شهر دبی یک کوه برفی عظیم با ارتفاع 85 متر معادل یک ساختمان 25 طبقه با 5 شیب مختلف سخت، متوسط، آسان، مبتدی و ...وجود دارد. می توانید در دامنه های پوشیده از برفش به مدت 2 ساعت سر بخورید و لذت ببرید.

یست اسکی دبی

ساختار مجموعه پیست اسکی دبی

مجموعه پیست اسکی دبی مانند یخچال خانه خنک می شود، ساختار سرمایشی این پیست بسیار ظریف و هوشمند می باشد، از طبقه همکف این مرکز تفریحی سیستم خنک کننده لوله های فولادی تو در تو و عریض 100 کیلومتری را که زیر برف پنهان شده است، وجود دار، بیش از 20000 متر مربع پانل های آلومینیومی که گرما را منعکس می کند، در زیر ورق فلزی، یک لایه اسفنج لاستیکی به ضخامت 15 سانتی متر سقف را عایق می کند و در زیر این لایه عایق یک مانع با ضخامت 5 متر وجود دارد که از موثرترین عایق شناخته شده برای بشر استفاده می کند. این عایق هوا باعث می شود که پیست اسکی دبی به حالت منجمد وبرفی بماند و اگر این عایق نباشد گرمای هوای دبی باعث می شود که این پیست به استخر آب تبدیل شود، این عایق آنقدر موثر است که حتی اگر سیستم خنک کننده از کار بیفتد، 3 روز طول می کشد تا هوای مداری شروع به ذوب شدن کند، ماده داخل کانال های خنک کننده اسکی از گاز سمی آمونیاک ساخته شده است که با استفاده از فرآیند شیمیایی خاصی هوای اسکی دبی را به طور دائم در دمای یک یا دو درجه سانتیگراد زیر صفر سرد نگه می دارد.

پیست اسکی دبی

تفریحات و امکانات پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی یکی از تفریحات لوکس در دبی است. پیست اسکی دبی تفریحات زیادی را نیز برای شما در نظر گرفته است، انواع تفریحات برفی را می توانید در این پیست اسکی تجربه کنید، همچنین این پیست اسکی دارای یک منطقه آزاد اختصاصی برای تمرین می باشد که شما می‌توانید انتخاب کنید که تنها اصول اسکی را یاد بگیرید یا با کمک مربیان متخصص آموزش ببینید که از شیب 4 متری (10 فوت) پرش کنید‌. در این پیست تفریحات متنوعی مانند اسنوبورد، اسکی، سورتمه سواری و برف بازی در اختیار شما قرار می گیرد و تمامی امکانات حتی لباس زمستانی و تجهیزات اسکی را در اختیار شما قرار می دهد، جالب است بدانید که پیست سرپوشیده دبی برای برگشت شما به بالا تله کابینی بسیار مهیج و مدرن که تنها در کشور های پیشرفته وجود دارد را قرار داده است که می ‌توانید از آن استفاده کنید، همچنین از امکانات ویژه این مجموعه تفریحی ورزشی می توان به وجود رستوران و کافه های متعدد با انواع غذاهای بین المللی و خوشمزه، پیست اسکی مخصوص کودکان، جشنواره مجسمه های یخی و انواع ورزش های برفی مانند اسنو برد، سورتمه سواری، تله سیژ، لوازم مجهز اسکی، لباس اسکی، چوب دستی، چوب اسکی، خانه اسکیمویی، پنگوئن ها، کلاه ایمنی، کفش اسکی اشاره کرد. دیگر فضاهای کاربردی پیست اسکی دبی مال می‌توان به اتاق‌ها پرو و کمدهای اجاره‌ای، اتاق خصوصی برای نگهداری کودکان، سیستم فروش بلیط اتوماتیک، فروشگاه معروف، کافه سنت‌ موریتس‌ و کافه آوالانچه و منطقه‌ای برای اجرای حرکات آزاد و یک غار برفی اشاره کرد.  درادامه به معرفی این تفریحات می پردازیم.

پیست اسکی دبی

تجهیزات برای تفریح در پیست اسکی دبی

در پیست اسکی دبی امکانات وتجهیزات لازم برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است، این اقلام شامل جوراب یکبار مصرف، کاپشن، شلوار زمستانی و چکمه های برفی می باشد، تمامی پکیج های اسکی شامل پوشاک و تجهیزات می باشد که برای اجاره موجود می باشد، بنابراین می توانید بدون نیاز به همراه داشتن ژاکت و لباس گرم به یکی از گرم ترین نقاط روی زمین سفر کنید.

پیست اسکی دبی

اسکی در دامنه های پست اسکی دبی

اسکی کردن در دامنه های این پیست یکی از لذت بخش ترین تفریحات در این مجموعه می باشد، برای اینکه خوب بتواندی به اسکی کردن بپردازید ابتدا می توانید وارد تیم اسکی این مجموعه شوید و اگر چه کودک باشید و چه بزرگسال، می توانید با مربیان متخصص به آموزش اسکی بپردازید. مدارس اسکی در واقع یک راه عالی برای بهبود مهارت های اسکی شما در یک محیط امن و سرگرم کننده است،  پنج پکیج مختلف وجود دارد که به شما امکان دسترسی به 5 پیست اسکی دبی را می دهد که بسته به سطح سختی و طول زمین پیست که می توانید انتخاب کنید و از آن بازدید کنید، قیمت بلیط برای هر قسمت که می خواهید به تفریح بپردازید با هم متفائت است، و همینطور وارد هر بخش که بخواهید بشوید همه تجهیزات و لباس اسکی برای بزرگسالان و کودکان گنجانده شده است.

پیست اسکی دبی

پنگوئن‌های پیست اسکی دبی

دیدار با پنگوئن‌ها یکی از محبوب‌ ترین تفریحات پیست اسکی دبی برای کودکان و بزرگسالان است. از جذاب ترین بخش های این مجموعه قسمت پنگوئن ها است، که هر ساله میزبان بسیاری از افراد می باشد که برای بازدید از این پنگوئن ها به پیست اسکی دبی می آیند. برای ورود به بخش پنگوئن ها سه نوع بلیط وجود دارد که به دلیل شرایط متفاوت، قیمت های متنوعی نیز داراست که عبارت اند از 150 درهم، 500 درهم و 850 درهم می باشد، در این قسمت حدود 20 پنگوئن وجود دارد که از تگزاس آورده شده اند.

پیست اسکی دبی

زیپ لاین پیست اسکی دبی

یکی از جاذبه های بی نظیر پیست اسکی دبی زیپ لاین گلوله برفی است، این زیپ لاین مسیر 150 متری را در ارتفاع 16 متری از سطح برف در حالی طی می نماید که شما می توانید از آن بالا اسکی بازان زیادی در زیر پای شما در حال تفریح هستند. ویژگی جذاب این زیپ لاین استفاده 2 نفری به صورت هم زمان می باشد که هیجان آن را دو برابر می کند.

بلیط هواپیمای خارجی

تخته اسکی دبی

اسنوبرد یکی از جذاب ترین ورزش های برفی در میان طرفدارانش است، که بسیار هیجان انگیز می باشد، مسیرهای اسنوبرد اسکی دبی حدود 400 متر طول دارد و می توان در تمام طول سال از آن استفاده کرد، همچنین اگر اسنوبرد بلد نیستید می توانید از مربیان حرفه ای که در طول سفر وجود دارند اصول اولیه این بازی را آموزش ببنید، اسنوبورد می تواند یک ورزش فوق العاده برای گردشگرانی باشد که به دنبال مسیرهای اصلی و هیجان انگیز هستند که برای اسنوبورد آزاد شما طراحی شده است.

پیست اسکی دبی

تله سیژ دبی

تله اسکی یکی دیگر از امکانات تفریحی این ورزشگاه است که افراد زیادی را به خود جذب می کند، بنابراین تنها راه برای لذت بردن از تمام زیبایی های این مجموعه شگفت انگیز، سوار شدن به تله سیژ و دیدن همه آن از ارتفاع است، برای لذت بردن از تله سیژ، روی صندلی خود بنشینید، کمربند ایمنی خود را ببندید و از گشت و گذار خود در این سرزمین عجایب لذت ببرید.

پیست اسکی دبی

قوانین پیست اسکی دبی

ورود کودکان زیر 2 سال ممنوع است.

کودکان 2 تا 8 سال می توانند زیر نظر بزرگسالان وارد شوند.

افراد زیر 3 تا 21 سال باید قبل از ورود به این مرکز تفریحی دبی، فرم رضایت والدین را تکمیل کنند.

کودکان 9 تا 12 ساله در صورت حضور والدین در مرکز خرید دبی مال می توانند وارد پیست اسکی  شوند.

پیست اسکی دبی

ساعات کاری پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱ شب باز می باشد. با تهیه بلیط هواپیما خارجی در سایت آس چارتر می توانید از مزایا و تخفیفات ویژه های برخودار شوید.

مسیردسترسی به پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی در مرکز خرید دبی مال در طبقه همکف و در کنار مجموعه تفریحی سیاره جادویی واقع شده است، برای دسترسی به مرکز خرید دبی مال می توانید  با اتوبوس، مترو، تاکسی و یا ماشین شخصی به انین مرکز خرید بروید و یا از ساده‌ترین راه که مترو است استفاده کنید و سوار مترو شوید و در ایستگاه مرکز خرید دبی مال پیاده شوید.

و در آخری بلیط هواپیما چارتر مشهد به دبی را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

date_range دوشنبه 11 مهر 1401 remove_red_eye 258 بازدید favorite_border 0 chat 5
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 5
MAHAN :

IN PIST KHEYLI KHUBEHHHHHH MAMNON AZ IN SAYT

ارا میهنی :

سلام روزتون بخیر من بلیت رو گرفتم اما لینک لود نمیشه میتونید راهنمایی بفرمایید

ثنا حمیدی :

من که مردم واسه بنگویناشون.اینجا برف ندیدیم اما اونجا قشنگ لذت بردیم

احمد ازادوار :

ممنون از اس چارتر

MOHAMADREZA :

MRC BABAT MATALEB MOFIDETON....