{{ctrl.notification}}
پارک ها آبی استانبول

پارک ها آبی استانبول

شهر استانبول یکی از جذاب ترین و تاریخی ترین جاذبه های گردشگری در کشور ترکیه می باشد، این شهر با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیاد گردشگران و توریست های زیادی را به سوی خود کشانده است، علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی که این شهر دارد، استانبول از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد، از جمله مراکز خرید متنوع با اجناس برند و لاکچری، هتل های 5 ستاره بسیار شیک، شهربازی های مدرن، رستوران ها و کافی شاپ های لوکس و پارک ها و فضاهای سبز متعدد و تفریحات آبی جذاب که پارک های آبی متنوع در این شهر بسیار زیاد وجود دارد و گردشگران می توانند از تمامی این امکانات رفاهی و تفریحی استفاده و لذت ببرند. در ادامه آس چارتر قصد دارد دراین مقاله به معرفی پارک های آبی شهر استانبول ترکیه بپردازد با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. . آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتر خارجی در شهر مشهد می باشد.

 

معرفی پارک های آبی استانبول

در شهر استانبول تفریحات آبی متنوعی وجود دارد، پارک های آبی استانبول کی از بهترین گزینه ها برای لذت بردن ازتمام تفریحات آبی می باشد، که گردشگران می توانند در هر سن و سالی که هستند از تنوع وسایل بازی تفریحی آبی در این شهر بزرگ توریستی در نزدیکی دریای سیاه و مرمره نهایت لذت را ببرند، اگر در روزهای گرم تابستان به این شهر سفر می کنید، آب تنی یکی از لذت بخش ترین و پرطرفدارترین تفریحات برای گردشگران می باشد، در ادامه اطلاعاتی از بهترین تفریحات پارک های آبی استانبول را در خدمت شما قرار می دهیم.

 

پارک آبی آکوا مارین استانبول

یکی از بهترین و معروف ترین پارک های آبی در استانبول پارک آبی آکوامارین می باشد، این پارک آبی حدود 15هزار مترمربع مساحت دارد، پارک آبی آکوامارین در بخش اروپایی استانبول در حاشیه دریای مرمره، در اواسط سال 1999 احداث گردید، پارک آبی آکوامارین حدود 3 هزار نفر روزانه گنجایش دارد و دارای امکانات بی نظیر رفاهی و تفریحی می باشد.

امکانات تفریحی موجود در پارک آبی آکوامارین شامل: انواع سرسره‌ها کامیکازه، سرسره بلند، چاله سیاه، انواع استخرهای المپیک، استخر موج، استخر کودکان، سایر بازی‌ها و امکانات تفریحی آبی هیجان‌انگیز و جذاب نظیر: رفتینگ، انیمیشن، بازی‌های دریایی، حمام آفتاب، سقوط آزاد، رودخانه دیوانه و تفریحات مهیج دیگر که ساعت‌ها لحظات بسیار شیرین و سرگرم کننده ای برای بازدید کنندگان و گردشگران رقم می زند. جالب است بدانید در کنار استخرهای این مجموعه موسیقی زنده نیز پخش می شود که لذت تفریح و هیجان را دو برابر می کند. در این مجموعه آبی همچنین رستوران‌ها و بوفه‌های خوراکی وجود دارد که می توانید غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و خنکی را سفارش دهید و نوش جان نمایید.

پارک آکوامارین در خیابان کوماندو درمنطقه بویوک چکمجه قرار دارد و دسترسی به آن برایتان آسان است، لازم است بدانید این پارک آبی سرویس های حمل ‌ونقل رایگانی را در ساعت‌های مشخص در پرترددترین مناطق شهر قرار داده تا علاقه مندان بتوانند به راحتی به این پارک آبی دسترسی داشته باشند.

پارک آبی آکوا مارین از ساعت 10:00 تا 18:00 همه روزه باز می باشد، شما می توانید در این پارک آبی حدود 2 الی 3 ساعت به تفریح بپردازید، لازم است بدانید این پارک آبی دارای فضای رو باز است و بنابراین به شرایط آب و هوایی بستگی دارد، بنابراین این پارک آبی در فصل های سرد مانند زمستان تعطیل می باشد و فقط از اوایل اردیبهشت تا شهریور فعالیت دارد. با تهیه بلیط هواپیما خارجی ارزان تبریز استانبول از سایت آس چارتر می توانید از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

از دیگر پارک های آبی معروف در استانبول پارک آبی کلاب دلفین می باشد، این پارک آبی بزرگ ‌ترین  پارک آبی استانبول محسوب می شود که در سال 2001 افتتاح گشت، پارک آبی کلاب دلفین مانند پارک آبی آکوامارین بصورت روباز می باشد که بیشتر در فصل های گرم تابستان فعالیت دارد، این پارک آبی دارای امکانات تفریحی نظیر سرسره شاه کبری و سرسره آناکوندا که از مشهورترین سرسره این پارک می باشد و دیگر امکانات تفریحی ۱۲ سرسره، استخرهای بزرگ، موج، خانواده، لنگرگاه، 4 استخر برای بزرگسالان و دو استخر برای کودکان، استخر واترپلو، زمین تنیس، حمام آفتاب، ساحل مصنوعی و والیبال ساحلی و همچنین اجرای موسیقی زنده و فضایی برای رقص و شادی و جشن کف و جالب تر از همه وجود دلفین هایی که می توانید دراستخر با آنها شنا کنید. از جذاب ترین بخش های این مجموعه برای گردشگران اجرای موسیقی زنده و شرکت در کف پارتی یا عکاسی با حیوانات می باشد.

از دیگر امکانات این پارک آبی می توان به چندین رستوران و کافه که در این پارک آبی برای رفاه گردشگران در نظر گرفته شده اشاره کرد. چون بردن هرگونه خوراکی دراین پارک آبی ممنوع است و لازم است بدانید بردن پول نیز ممنوع می باشد. به همین دلیل در هنگام ورود به پارک دستبند‌های الکترونیکی به بازدیدکنندگان ارائه می شود تا بتوانند با شارژ آن از فروشگاه داخل پارک خرید نمایند. فروشگاه داخل پارک آبی لوازم و تجهیزات برای شنا را به فروش می رسانند. از دیگر امکانات رفاهی پارک آبی کلاب دلفین می توان به دو کافه، بستنی فروشی، فست ‌فود، پیتزا فروشی، خانه استیک و کباب در فضای باز و یک رستوران سرپوشیده اشاره کرد.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول حدود 35 کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد، این پارک همچنین سرویس ‌های رایگان برای حمل و نقل در سراسر شهر استانبول قرار داده تا گردشگران در هر نقطه ای از شهر که قرار دارند براحتی بتوانند به این پارک آبی بروند. این سرویس‌ های رایگان از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ در ایستگاه‌های مشخصی در انتظار گردشگران می باشند.

پارک آبی آکوامارین استانبول

پارک آبی مارینا آکواپارک استانبول از دیگر جاذبه های دیدنی در استانبول که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است، پارک آبی آکوامارین توسط شرکت Polin Waterparks  در اواسط سال 1999 در بخش اروپایی استانبول، حاشیه دریای مرمره در مساحتی حدود 15000 متر مربع ساخته شده است، پارک آبی آکوامارین استانبول از بزرگ ترین پارک های آبی استانبول که دارای مهیج ترین تفریحات آبی می باشد، جدید ترین سرسره هایی آدرنالین شما را بالا می برد.

پارک آبی مارینا آکواپارک روزانه گنجایش بیش از 3هزار نفر را دارد و از تفریحات این پارک آبی می توان به انواع سرسره‌ها، استخرها و تفریحات آبی نظیر: جت اسکی، ویک بورد، اسکی روی آب، تخته زانو، سونار، رینگو، ایرستریم، بنانا، پدالو، ساید کیک، فلای بورد، غواصی، باند واگن، تور غواصی و همچنین پاراسیلینگ یکی از تفریحات جذاب این پارک آبی که میان دریا و آسمان شما را به پرواز در می آورد، که لحظات بسیار شیرین و مهیجی را برای بازدیدکنندگان و گردشگران ایجاد می کند.

این پارک در سواحل جنوبی استانبول در خارج از شهر استانبول، پشت فرودگاه قدیمی آتاتورک و در نزدیکی دریای مرمره قرار دارد، برای دسترسی به پارک آبی می توانید در مقابل هتل مارمارا میدان تکسیم منتظر سرویس های این پارک آبی بمانید، این سرویس ها همه روزه از ساعت 9 تا 10 صبح گردشگران را به پارک آبی آکوا مارینا می رسانند، برای بازگشت نیز در ساعت 5 می توانید با این سرویس ها برگردید با این تفاوت که باید هزینه برگشت را پرداخت نمایید.

پارک آبی ویالند استانبول

پارک آبی اسفانبول که به پارک آبی ویالند معروف می باشد در سال ۲۰۱۳ بعنوان بزرگترین مجموعه تفریحی و رفاهی ترکیه در شهر استانبول افتتاح گشت، این مجموعه حدود 200 ۲۰۰ هزار مترمربع مساحت دارد و شامل مرکز خرید، پارک بازی موضوعی، تفریحات آبی و یک هتل لوکس و بزرگ می باشد. این مجموعه بزرگ به نام دیزنی ‌لند در ترکیه معروف می باشد که در سال 2015 به عنوان بزرگترین پارک موضوعی در کل اروپا شناخته می شده است.

پارک آبی ویالند امکانات بازی متنوعی نظیر: قایقی ۹ نفره بر روی موج‌ های رودخانه وحشی با ۷۰۰ متر طول، ترن هوایی با سرعتی معادل ۱۱۰ کیلومتر در عرض ۳ ثانیه، برج عدالت با ارتفاع ۵۰ متری، سرسره وایکینگ‌ ها، تونل جهانگرد کوچک مخصوص کودکان، جت اسکی، رویای فاتح، اتاق جادو، سافاری تونل، ترن نفس‌ گیر، قطار معدنچی کوچک، چرخش ۳۶۰، قصر تاب‌ها، ترن ماجراجو، چرخ و فلک و قطار سریع‌ السیر که از هیجان انگیز ترین و منحصر به فرد بازی ها در این پارک آبی می باشند، که قطعاً از آن‌ها لذت خواهید برد.

پارک آبی ویالند امکانات رفاهی متعددی نظیر پارکینگ، کافه و رستوران، وای فای رایگان، کمدهای قفل‌ دار، میز اطلاعات و نقشه راهنما، سرویس‌های رایگان حمل و نقل داخلی، وسایل حرارتی مثل سشوار و... می باشد، همچنین در این مجموعه علاوه بر پارک آبی، شهربازی ویالند، مراکز خرید، نمایشگاه ‌ها، مراکز تفریحی، بوتیک ‌های مختلف، غرفه‌ها و رستوران ‌ها و کافه‌ ها و همچنین یک باغ وحش سرپوشیده بنام جنگل که در آن حیوانات مصنوعی می باشد، که این مجموعه را به یک جاذبه توریستی و گردشگری در این شهر تبدیل کرده است.

برای دسترسی به پارک آبی ویالند نیز می توانید از وسایل حمل و نقل متنوعی که در میدان تکسیم وجود دارد استفاده نمایید، در نزدیکی مجموعه نیز خدمات حمل ‌ونقل به ویالند بصورت رایگان برای گردشگران وجود دارد.

 

پارک آبی کلوسیوم استانبول

از دیگر پارک های آبی معروف و محبوب در استانبول پارک آبی کلوسیوم می باشد که در سال 1999 در مساحتی حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع تاسیس گردید، این مجموعه شامل ۴ استخر روباز و ۶ سرسره و استخر موج می باشد، این مجموعه همچنین دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی می باشد و بعنوان یکی از برجسته ترین پارک های آبی شهر استانبول محسوب می شود. از تفریحات مهیج این پارک آبی می توانه به انواع سرسره های متنوع، قصر تاب‌ها، ترن ماجراجو، چرخ و فلک و قطار، استخر برای کودکان، حمام آفتاب، سقوط آزاد، رودخانه و ... می باشد، از امکانات رفاهی ان نیز می توان به فروشگاه لوازم شنا، کمدهای قفل دار، پارکینگ ماشین، رستوارن ها و کافه های آن اشاره کرد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر ارزان مشهد استانبول را از این سامانه به راحتی دریافت نمایید.

 

نویسنده: شادی شادکام

 

date_range پنجشنبه 06 مهر 1402 remove_red_eye 8792 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

پارک های آبی استانبول کدامند؟

پارک آبی کلوسیوم، پارک آبی ویالند، پارک آبی مارینا آکواپارک، پارک آبی کلاب دلفین، پارک آبی آکوامارین از پارک های آبی استانبول می باشند.

هتل‌ های نزدیک پارک آبی آکوا مارینا کدامند؟

هتل‌ های نزدیک پارک آبی آکوا مارینا شامل: هتل پلیکان، هتل کلاس ساید و هتل ایسر پرمیوم می باشد.