{{ctrl.notification}}
پارک های جزیره زیبای کیش

پارک های جزیره زیبای کیش

جزیره کیش یکی از جزایر جنوبی ایران بوده که در استان هرمزگان قرار گرفته است. هوای پاک و سالم، آبی نیلگون خلیج فارس، تفریحات هیجان انگیز آبی و مراکز خرید از دلایل جذابیت این جزیره کوچک است. که سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر را به سمت خود می کشاند، این جزیره جاذبه های زیادی دارد که برای تفذیح و سرگرمی به یک مسافرت چند روزه نیاز دارید تا بتوانید در این جزیره نهایت استفاده و لذت را ببرید، در این مقاله به معرفی پارک های زیبای کیش خواهیم پرداخت تا پایان مقاله همراه ما باشید، آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان تهران کیش در مشهد می باشد.

بلیط هواپیما ارزان تهران کیش

پارک ساحلی مرجان

اگر می خواهید روز خود را به گشت و گذار در بازارها بگذرانید و در سفر به جزیره زیبای کیش به تفریح ​​بپردازید، پارک ساحلی مرجان در کنار بازار مرجان گزینه بسیار خوبی است. پارک ساحلی مرجان آلاچیق های زیادی دارد که می توانید در آنها استراحت کنید و از تماشای آب های نیلگون لذت ببرید،  پارک ساحلی مرجان در موقعیت مناسبی قرار دارد و برای علاقه مندان به نوشیدنی و غذا پس از خرید و تفریح، فود لند فود کورت با غذاهای متنوع و با کیفیت، کافه لیالی، کافه فراتی، کافه مارین و رستوران سنتی حافظه در نزدیکی این هتل قرار دارد. در کلوپ دریایی پارک ساحلی مرجان کیش، تفریحات و بازی‌های آبی و ساحلی متعددی چون پاراسل، جت اسکی، قایق سواری، شاتل، بنانا و غیره وجود دارند.

آدرس پارک ساحلی مرجان: جزیره کیش، میدان مرجان، پشت ساحل مرجان

پارک های کیش

پارک دلفین های کیش

یکی از دیگر جاذبه های جزیره کیش پارک دلفین ها می باشد، که در ساحل جنوبی جزیره قرار دارد و همه ساله گردشگران و توریست های زیادی را به این منطقه می کشاند. پارک دلفین ها مساحتی معادل 100 هکتار دارد که علاوه بر دلفین و پنگوئن، از پستانداران دیگری نظیر شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی نیز نگهداری می‌شود. در پارک دلفین ها شوی دیدنی و لذت بخش توسط چهار دلفین دوست داشتنی و زیبا اجرا می شود و حتی یکی از دلفین ها نقاشی می کشد که در انتها به حراج گذاشته می شود. در پارک دلفین‌های کیش علاوه بر سالن دلفیناریوم، باغ پرندگان، آمفی‌تئاتر و تونل آکواریوم آب شور نیز وجود دارد.  در این مجموعه همچنین 59 گونه مختلف پرنده مانند طوطی ماکانو، طاووس، پلیکان، شترمرغ، قو، توراکو، لک لک و غیره دیده می شود. کاکتوس، شیشه نمک و... زیبایی خاصی به این پارک بخشیده که برای گردشگران و گردشگران بسیار جذاب است. این مجموعه در قسمت جنوبی جزیره واقع شده است.

آدرس پارک دلفین ها: جزیره کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین‌های کیش

پارک های کیش

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن یا اوشن پارک وسعتی در حدود ۵٫۵ هکتار دارد که ساخت آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید این پارک یکی از جاذبه های جزیره کیش جزیره توریستی زیباست و طرفداران زیادی دارد. پارک آبی اوشن مکانی بسیار ایده آل با سواری های آرام و هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان است، بازدید از این پارک ها شگفتی های زیادی را برای شما یک روز فراموش نشدنی را رقم خواهد زد. امکانات، خدمات رفاهی و تفریحات متنوعی که در اوشن پارک وجود دارد، سبب شده است تا این مجموعه به یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ ترین تفریحات کیش تبدیل شود. پارک آبی اوشن با داشتن رایدهای مختلف مانند راید آدرنالین، رالی راید، آناکوندا، گرداب، مارپیچ 1 و 2، سونامی و ... و استخرهای چندگانه در کنار تم داستانی راز قلعه خورشید، محیط جذابی را برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت به وجود آورده است. علاوه بر اینها، وجود امکاناتی مانند اتاق ماساژ و اسپا، فروشگاه و سرویس حمل و نقل رایگان همچنین کافه‌ها و رستوران‌هایی که طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه، باکیفیت، لذت‌بخش را ارائه می ‌دهند.

آدرس پارک آبی اوشن: جزیره کیش، میدان لوکس، جاده جهان

پارک های کیش

پارک ساحلی ماهیگیر کیش

پارک ساحلی ماهیگیر با مساحت 4000 متر مربع یکی از جاذبه های کیش در ضلع شرقی جزیره است که به دلیل داشتن مجسمه ماهیگیر به ارتفاع 12 متر معروف است. این مجسمه یکی از بزرگترین مجسمه های فیگوراتیو در کشور است، که در سال 1393 توسط 4 هنرمند مشهدی ساخته شده است، مجسمه‌ی مرد ماهیگیر ازجنس فیبر گلاس و آهن است.  دو فواره در غرب و شرق پارک وجود دارد که در فاصله صد متر به هم متصل می شوند،  فضای سبز 500 متر مربعی این پارک دارای انواع گیاهان بومی و سایر گونه های سازگار با شرایط آب و هوایی کیش است. علاوه بر این، سواحل شنی این پارک برای علاقه مندان به ساخت مجسمه های شنی ایده آل است. در پارک ساحلی مرد ماهیگیر علاوه بر، مجسمه جذاب، آلاچیق، درختان تنومند، ساحل جذاب، سایبان، پیست دوچرخه سواری، ساحل شنی، رستورن و کافی شاپ‌های 24 ساعته وجود دارد که می‌توانید شبی ماندگار همراه با غذا‌های لذیذ دریایی را در این پارک داشته باشید.

آدرس پارک ماهیگیرکیش: ضلع شرقی ساحل جزیره کیش

پارک های کیش

پارک هنگام کیش

پارک هنگام یکی از بزرگترین پارک های جزیره کیش به حساب می آید. این پارک با پوشش گیاهی بسیار مناسب مانند نگینی سرسبز در ساحل شرقی جزیره کیش می درخشد، از تفریحاتی که در پارک هنگام وجود دارد می توان به  پیست دوچرخه سواری است که گردشگران کیش می توانند با اجاره دوچرخه، اسکوتر و موتور برقی، با قیمتی معقول و کاملا مناسب در این پیست به گردش بپردازند. پیست پیاده روی نیز محل مناسبی برای علاقه مندان به پیاده روی می باشد، مکان های تفریحی، رستوران ها، مراکز خرید و رستوران های مختلف در نزدیکی پارک واقع شده است، شما می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. مسیر دوچرخه سواری شرقی، کیبل اسکی، پلاژ آقایان و پارک آبشار در نزدیکی پارک هنگام قرار دارند و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی مانند کافه سام استار، بستنی معروف نعمت، کافه رستوران پیکولو و مراکز خرید پردیس 1 و 2 ، هایپرمارکت کیش، مرکز تجاری کیش و بازار چینی ها نیزدر اطراف پارک هنگام قرار دارند.

آدرس پارک هنگام کیش:  جزیره کیش، رو به روی بازار پردیس یک

پارک های کیش

پارک آهوان کیش

پارک آهوان یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کیش است که در دل طبیعت بکر و زیبای این جزیره قرار دارد، پارک آهوان کیش در سال 1380 در خیابان فردوسی راه اندازی شد، این محوطه زیبا به مساحت حدود 2 هکتار دارای 17 قفس برای حیوانات مختلف است. پس از ورود به این پارک، سوار قطار می شوید واز دیدن پوشش گیاهان مختلف و حیوانات مختلف مانند: شیر آهو، روباه، آهو، شغال، میمون سنجاب و چند نمونه از پرندگان استرالیایی لذت خواهید برد. همچنین این پارک حدود 17 قفس بزرگ برای نگهداری 20 گونه جانوری دیگر مانند روباه، میمون، شیر، سنجاب، گوزن، شغال و... در خود دارد، آهوانی که به جزیره کیش منتقل شدند گونه ای از آهوهای بومی میانه و جنوب غربی آسیا هستند که به آهوی گواتردار ایرانی شهرت دارند و به صورت گله ای زندگی می کنند. در محوطه سبز این پارک نیز بیش از 200 درخت از انواع گونه‌های گیاهی بومی و غیر بومی این جزیره وجود دارد.

آدرس پارک آهوان کیش: جزیره کیش، شهرک پردیس،میدان ساحل،خیابان فردوسی

پارک آهوان کیش

پارک آبی بادی مارینا کیش

پارک آبی بادی مارینا کیش یکی از بهترین تفریحات مهیج و جذاب جزیره کیش است، این پارک دریایی دارای پوشش گیاهی از درختان نارگیل و درختان لور است که فضایی بسیار زیبا و منحصربفرد ایجاد می کند، ساحل، دریا و درختان نارگیل منظره ای منحصر به فرد و جذاب ایجاد می کنند، مخصوصا برای عکاسی می تواند بهترین لوکیشن باشد وبتوانید مناظر بی نظیری را از خو ثبت کنید، این ساحل در نزدیکی ساحل آقایان واقع شده است و علاوه بر نشستن در آلاچیق ها می توانید دریای زیبای خلیج فارس را ببینید و یا به دوچرخه سواری بپردازید. در پارک آبی بادی مارینا کیش می توانید به راحتی از وسایل متنوع و جذاب مثل ترامپولین استفاده کنید، با سرسره های بزرگ به داخل آب سر بخورید و از بالای سکوهای بادی مارینا به داخل آب بپرید و لذت و هیجان، یک تفریح بادی و آبی را تجربه کنید. آس چارتر این امکان را به شما م یدهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط چارتر شیراز کیش را به راحتی تهیه نمایید.

آدرس پارک آبی بادی مارینا کیش: جزيره كیش، نوار سياحتى شرقی، جنب برج هاى دو قلو، پارک مارینا

پارک های کیش

date_range سه شنبه 05 مهر 1401 remove_red_eye 330 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0