{{ctrl.notification}}
پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان

اگر قصد سفر به تهران را دارید پیشنهاد می کنیم هنگام سفر حتما سری به پارک جنگلی لویزان تهران بزنید و از این پارک قدیمی و بزرگ تهران نهایت لذت را ببرید این پارک جنگلی از تفرجگاه محبوب تهرانی ها به شمار می رود که مکانی بسیار زیبا برای گشت گذار محسوب می شود ، اگر می خواهید به این پارک جنگلی گردش کنید با اس چارتر سامانه خرید بلیط ارزان چارتری همراه باشید تا این پارک جنگلی را به شما معرفی کنیم.

پارک جنگلی لویزان

پارک ها و بوستان های زیادی در سرتاسر تهران واقع شده است که شما می توانید هر کدام از ان ها را برای گردش انتخاب کنید اما در این بین وجود داشتن این پارک جنگلی به دلیل فضای مناسب و اب و هوای خنک باعث شده تا افراد بیشتری به این پارک سر بزنند ، پارک لویزان در منطقه شمال شرق تهران و در منطقه شمیرانات واقع شده است و فضای ان بسیار مناسب برای تفریح و پیک نیک به همراه خانواده است خصوصا برای اخرهفته و ایامی که تعطیلات است شما می توانید از طبیعت سرسبز و خوش اب و هوای لویزان نهایت استفاده را ببرید ، یکی از دلایل دیگری که می توانید این پارک را انتخاب کنید وجود چشم اندازی است که باعث شده از این نما بتوانید چشم انداز شهر تهران را ببینید ، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک جنگلی لویزان

پارک لویزان در کجا قرار دارد ؟

پارک لویزان که نام دیگر ان پارک شیان می باشد یکی از جاهای قدیمی شهر تهران محسوب می شود که بسیار شناخته شده است ، این پارک در شمال شرق تهران و بخش شمیران و فاصله 13 کیلومتری مرکز تهران  واقع شده فضای ان مناسب گردشگران و مسافران و شهروندان  می باشد که می توانند برای یک پیک نیک خوب به انجا بروند همچنین این مکان جزو مهم ترین بخش های شهر تهران است. مساحت این پارک چیزی حدود 1400 هکتار می باشد که از سمت شمال به بزرگراه بابایی ، از شرق به بزرگراه باقری ، از جنوب به شمس اباد ، و از غرب به ده لویزان دسترسی دارد.

پارک جنگلی لویزان

چه امکاناتی پارک جنگلی لویزان دارد؟

این پارک جنگلی بزرگ امکاناتی دارد که برای مسافران و گردشگران فراهم شده است از سری این امکانات می توانیم به 6 زمین بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، میز پینگ‌پنگ، دستگاه‌های بدن‌سازی، مسیر دوچرخه‌سواری، مسجد، کانکس پلیس ، 19  سرویس بهداشتی، آلاچیق، کباب پز،سطل‌های زباله، نیمکت، اشاره کنیم به جز تمامی این امکانات می توان به هتل شیان ، تالار های عروسی، بوفه، رستوران، سفره خانه سنتی، کافی شاپ اشاره نمود.

پارک جنگلی لویزان

نام دیگر پارک لویزان چیست ؟

همانطور که در بالا گفته شد نام دیگر این پارک شیان می باشد که مربوط به اوایل دهه 1340 می باشد و طرح ساخت این پارک جنگلی را بخاطر جلوگیری از گسترش بافت شهری تهران و کاهش الودگی در این شهر پیشنهاد دادند ، این پارک جنگلی جزو قدیمی ترین پارک های شهر تهران محسوب می شود که بر روی مرتفع ترین زمین های تهران احداث شده و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد.

پارک جنگلی لویزان

پوشش گیاهی این پارک را درختانی چون سرو ، اقاقیا ، چنار ، توت ، مو ، زبان گنجشک تشکیل می دهند و تمامی درختان ان سر به فلک کشیده هستند که منظره ای زیبا  را خلق کرده اند و چشم انداز بی نظیری می باشد ، شما هر زمانی که به این پارک جنگلی سفر کنید خواهید دید که در تمامی فصل های سال سرسبزی و طراوت خودش را دارد و همیشه برای  شما تازگی خاصی دارد.

پارک جنگلی لویزان

 در پارک لویزان معمولا  دوچرخه سواری و ورزش های هوازی  انجام می شود که تفریحی بسیار جذاب است ، پارک لویزان با وسعت 1000 هکتار بزرگ ترین پارکی است که در پایتخت ایران قرار دارد.

پارک جنگلی لویزان

چه زمانی به پارک جنگلی لویزان سفر کنیم ؟

هر زمانی که از سال را به پارک جنگلی لویزان بروید خواهید دید که زیبا است اما در فصل های بهار و تابستان زیبایی این پارک به اوج می رسد و می توانید برای پیک نیک به همراه خانواده بیایید اگر عاشق سرما هستید پیشنهاد ما به شما فصل پاییز و زمستان است البته در این فصل لویزان حسابی تماشایی است و فضای مناسب و ارامش بخش ان همیشه تماشایی است.

پارک جنگلی لویزان

باغ پرندگان لویزان

از قسمت های جذاب دیگر پارک لویزان می توانیم به باغ پرندگان اشاره کنیم که در بخش شرقی پارک لویزان واقع شده است و از سال 1392 با عنوان دشتچر در دو فاز شمالی و جنوبی که مساحت ان 23 هکتار می باشد احداث شده و در این بخش از پارک تبدیل به محلی برای نگهداری و نمایش انواع پرندگان شده که در قفس نگهداری می شوند  و توانایی پرواز ندارند و قسمت دوم ان به عنوان ابچر احداث شده که دارای پرندگانی می باشد که قابلیت توانایی پرواز دارند اما تورهای مخصوصی نصب می باشد که از خروج پرندگان جلوگیری می کند ، شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما جهرم تهران از سایت اس چارتر به این پارک جنگلی لویزان و باغ پرندگان سفر کنید.

پارک جنگلی لویزان

تعداد پرندگان این باغ زیاد می باشد به طوری که رقم دقیق ان را نمی دانیم اما پرندگان از نژاد و گونه های مختلف مانند اسیایی و افریقایی در باغ پرندگان لویزان نگهداری می شود ، از پرندگانی که در باغ پرندگان نگهداری می شود می توانیم به جغد ، کرکس ، عقاب ، انواع طوطی ، انواع کبوتر ، شاهین ، فلامینگو ، طاووس ، مرغابی ، شترمرغ ، انواع پرندگان ابزی ، و دیگر پرندگان اشاره کنیم.

پارک جنگلی لویزان

گشت و گذار کردن در این باغ یکی از تفریحات خیلی خوب و جذابی می باشد که در کنار خانواده بسیار لذت بخش می باشد ، شما می توانید در این باغ پرندگان چیزی حدود 2 یا 3 ساعت تفریح کنید.

پارک جنگلی لویزان

مجموعه رستوران و کافی شاپ های پارک جنگلی لویزان

اگر از گشت و گذار خسته شدید و بعد از تفریح دلتان خواست که یک غذای فوق العاده بخورید می توانید به رستوران سنتی شیان که یک رستوران عالی از نظر دکور زیبا و چیدمان دارد بروید ، این رستوران بسیار غذاهای خوشمزه و دل پذیر سرو می کند که مطمئنا بعد از یک بار امتحان کردن مشتری همیشگی این رستوران خواهید بود.

پارک جنگلی لویزان

این رستوران منوی غذای ان بسیار متنوع و فضای بسته و باز دارد که متناسب با هر سلیقه ای می باشد ، این رستوران بسیار معروف می باشد و همچنین کافی شاپ های متعددی دارد که می توانید به انجا هم سر بزنید. رستوران سنتی شیان را می توانید برای جشن ازدواج ، جشن های بزرگ ، و مهمانی های بزرگ خانوادگی استفاده کنید ، سلف سرویس این رستوران بسیار عالی  و کیفیت غذاها فوق العاده  می باشد همچنین رستوران سنتی شیان ظرفیت 1500 نفری دارد و انواع غذاها و کباب ها را سرو می کند.

پارک جنگلی لویزان

هتل شیان پارک لویزان

هتل شیان انتخابی بسیار مناسب برای کسانی است که قصد دارند به پارک جنگلی لویزان برای چند روز اقامت داشته باشند این هتل که در بلندای این منطقه واقع شده است در سال 1375 فعالیت خود را اغاز نموده و شامل 34 سوئیت VIP  ، درجه یک ، درجه دو ، درجه سه ، می باشد ، از امکانات این هتل می توانیم به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، حمام ، وسایل برقی شامل تلویزیون و یخچال ، اینترنت رایگان ، استخر ، رستوران ، کافی شاپ ، تالار همایش که ظرفیت ان 1500 نفر است اشاره کنیم.

پارک جنگلی لویزان

بولینگ شیان پارک جنگلی لویزان

یکی دیگر از بازی هایی که می توانید در پارک جنگلی لویزان استفاده کنید بولینگ می باشد که بازی بسیار مهیج و مورد پسند جوان ها است ، این بازی را می توانید به همراه دوستانتان و یا خانواده انجام بدهید. از بازی های دیگری که در این مجموعه قرار دارد و می توانید بازی کنید می توانیم به فوتبال دستی ، دارت ، اسنوکر ، ایرهاکی اشاره کنیم ، همچنین وجود رستوران و کافی شاپ و اینترنت رایگان ، پارکینگ ، سالن اختصاصی برای بانوان از دیگر مزیت های این مجموعه است.

پارک جنگلی لویزان

چه مکان هایی نزدیک به پارک لویزان است ؟

بعد از گشت و گذار در لویزان می توانید سری به مکان های نزدیک ان چون استخر شیان بزنید که فاصله کمی تا لویزان دارد این استخر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز می باشد. مکان بعدی که می توانید به ان سر بزنید پارک کوثر می باشد که در حال ساخت و ساز می باشد و به تازگی در حال گسترش است این پارک هم محیطی سرسبز و دل چسب دارد که می توانید دوچرخه سواری و پیک نیک را انجا تجربه کنید.

پارک جنگلی لویزان

ادرس پارک لویزان کجاست ؟

ادرس دقیق این پارک تهران – شمال شرق تهران – اتوبان هنگام – بعد از چهارراه استقلال می باشد.

پارک جنگلی لویزان

چگونه به پارک لویزان تهران برویم ؟

شما می توانید برای رفتن به این پارک با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو و یا با اتومبیل شخصی  بروید.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما اهواز به تهران را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.                                                                                                 

date_range یکشنبه 29 خرداد 1401 remove_red_eye 324 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0