{{ctrl.notification}}
پارک برفی پنگوئن کیش

پارک برفی پنگوئن کیش

جزیره کیش یکی از قطب های گردشگری ایران است. مجموعه تفریحی پنگوئن شامل نخستین پارک برفی کشور با مساحت 8 هزار متر مربع و سه طبقه راه اندازی شده است. پارک برفی از جذابیت های گردشگری مناطق گرمسیری به شمار می رود. مرحله برف گیری نهایی پارک برفی مجموعه تفریحی پنگوئن کیش، همزمان با شب یلدا تکمیل شد تانخستین برف تاریخ کیش در این جزیره ببارد. دراین مقاله از آس چارتر سامانه ارزان ترین قیمت بلیط چارتر کیش  به معرفی جدیدترین پارک برفی ایران در جزیره زیبا و مرجانی کیش می پردازیم.

پارک برفی پنگوئن کیش

معرفی پارک پنگوئن کیش

برای اولین بار درشب یلدا 1399 کیشوندان شاهد بارش برف در جزیره کیش بودند و پارک برفی پنگوئن کیش به طور رسمی درفروردین 1400 افتتاح شد. پارک برفی پنگوئن ازجدیدترین تفریحات کیش پس ار مجموعه تم پارک سنترکیش می باشد. پارک پنگوئن جزیره کیش که اولین و تنها پارک ببرفی ایران می باشد، به صورت برف مصنوعی در کیش است، که یکی از تفریحات غیرآبی کیش بوده و توانسته گردشگران زیادی را جذب خود کند. مجموعه پارک برفی پنگوئن بسیار بزرگ می باشد. در پارک برفی پنگوئن می توانید تیوپ سواری، ساخت آدم برفی، برف بازی، صخره و یخ نوردی و ... انجام دهید.شما میتوانید با خرید بلیط هواپیما تهران به کیش در آس چارتر سفیر خاظره انگیز را تجربه کنید.

پارک برفی پنگوئن کیش

دلیل ساخت پارک برفی پنگوئن

به دلیل اینکه آب و هوای جزیره کیش گرم می باشد و امکان بارش برف درآن وجود نداردف مسئولان حوزه گردشگری کشور و جزیره کیش به فکر ساخت این مجموعه برفی افتادند. در ساخت پارک برفی پنگوئن از نمونه پارک برفی دبی الگو برداری شده است و یا همکاری بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر این مجموعه ساخته شد. در این پارک با استفاده از سیستم های کاملا پیشرفته اقدام به تولید برف مصنوعی در دمای منفی 6 درجه سلسیوس نموده اند.

پارک برفی پنگوئن کیش

امکانات پارک برفی پنگوئن کیش

این مجموعه خاص و منحصر به فرد دارای امکانات مختلفی می باشد که در طبقات مختلف قرار دارند. سالن های ورزشی و تفریحی، تیراندازی و صخره نوردی، مراکز خرید و امکانات غذاخوری و استراحت با نمای زیبای آب های نیلگون خلیج فارس از دیگر امکانات مجموعه تفریحی پنگوئن درجزیره کیش است. در ادامه چند مورد از تفریحات این مجموعه را برای شما معرفی می کنیم.

پارک برفی پنگوئن کیش

پینگوفود پارک برفی پنگوئن کیش

بالاترین طبقه این مجتمع پینگوفود است که دارای رستوران های مختلفی است. پینگوفود کاملا مشرف به پارک برفی پنگوئن است، شما می توانید علاوه بر میل کردن غذاهای خوشمزه منظره زیبا و رویایی پارک برفی را هم تماشا کنید.

پینگو کافه پارک برفی پنگوئن کیش

کافی شاپ اصلی این مجموعه که در بخش برفی در طبقه همکف این مجموعه قرار دارد، کافه هایی با فضای باز، دیزاین زیبا و محیطی دنج دراختیار افرادی که به کافه گردی علاقه دارند، قرار گرفته داده است. در این کافه انواع نوشیدنی های گرم مانند: قهوه، کاپوچینو، دمنوش و انواع نوشیدنی های سرد مانند: آبمیوه های ترکیبی را به همراه انواع دسر کیک و شیرینی در اختیار شما قرار می دهد.

پارک برفی پنگوئن کیش

پینگوبیکری

در این مجموعه می توانید انواع و اقسام نان های تازه و خوشمزه را امتحان کنید و از آن لذت ببرید. دراین بخش انواع کیک ها، شیرینی ها، نان و از این قبیل محصولات ارائه می گردند.

پینگو استور

پیگنو استور مخصوص افرادی است که علاقه زیادی به نوشیدنی های مختلف دارند و با تهیه نوشیدنی های آماده به تفریح و گردش در این مجتمع می پردازند.

پینگوشاپ

واحد های تجاری مجتمع پنگوئن در طبقه همکف قرارگرفته است، این مرکز به دلیل لوکس و لاکچری بودن به عنوان یکی از قطب های اصلی خرید در جزیره کیش به حساب می آید. اجناسی مانند: کیف، کفش، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم اسپرت و ورزشی و... را با بهترین برند و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

پارک برفی پنگوئن کیش

پینگو هوم پلاس

در این بخش یکی از بزرگترین نمایندگی های برند lkea  که از معروف ترین برندهادر زمینه لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی است قرار دارد. که علاقه مندان به لوازم خانگی و دکوری می توانند از این مجموعه بازدید کنند.

پینگوفان

پینگوفان  با دیوارهای شیشه ای و سقفی بلند درطبقه منفی یک قرار دارد، مجموعه ای با انواع بازی و تفریحات است. تفریحات در این طبقه شامل: بیلیلرد، دیوار بلدرینگ، سالن تیراندازی، ارئه نوشیدنی های سرد وگرم، بازی های واقعیت مجازی، دیوارهای یخی، بولینگ، بانجی جامپینگ، پیست اتومبیل رانی، جایروکوپتر، دوچرخه سواری، پرواز با گلایدر، سافاری، پیست اسکی و اسنوبرد می باشد. لازم به ذکر است برای ورود به این بخش و استفاده از تفریحات زمستانی باید لباس گرم بهمراه داشته باشید.

پارک برفی پنگوئن کیش

پینگو کافئین

برای خرید قهوه و انواع شکلات خارجی می توانیدبه این بخش از مجموعه بروید و از محصولات خارجی و باکیفیت آن استفاده نمایید.

پارک برفی پنگوئن کیش

هتل برفی کیش

یکی از هتل‌هایی که در آینده قرار است در کیش ساخته شود هتل برفی پنگوئن می‌ باشد. طی برنامه ‌ریزی‌های انجام شده قرار است برای اولین بار در ایران یک هتل لوکس زمستانی با 16 طبقه و 124 واحد اقامتی در جزیره کیش به بهره برداری برسد. قطعا وجود این هتل در کنار پارک برفی و زمستانی پنگوئن می ‌تواند به یکی از جاذبه‌های خاص جزیره کیش تبدیل شود و تجربه متفاوتی را برای گردشگران رقم بزند.

پارک برفی پنگوئن کیش

بهترین زمان بازدید از پارک برفی کیش

از آنجایی که آب و هوای جزیره کیش در شش ماه دوم سال خنک ‌تر می‌ باشد و می ‌توان اکثر تفریحات را انجام داد، بیشتر مسافران وگردشگران این زمان را برای سفر به این جزیره انتخاب می ‌کنند. اما مجموعه پنگوئن سرپوشیده می ‌باشد و به دلیل وجود پارک برفی هوای آن خنک است و فرقی ندارد در چه تایمی از سال و با چه آب و هوایی قصد استفاده از آن را داشته باشید. بنابراین برای بازدید باز مجموعه پنگوئن و پارک برفی نمی ‌توان فصل و زمان خاصی را تعیین نمود و هر زمان که بروید می ‌توانید از خدمات و امکانات و هوای مطبوع و خنک این مجموعه نهایت استفاده را ببرید.

پارک برفی پنگوئن کیش

پروتکل های بهداشتی در پارک پنگوئن کیش

پارک برفی کیش پک یکبار مصرف رایگان شامل تن پوش، پاپوش، کلاه و دستکش جهت استفاده در زیرلباس های زمستانی به میهمانان گرامی خود ارائه می دهد.

پارک برفی پنگوئن کیش

جاهای دیدنی اطراف پارک برفی کیش

در کنار این مجموعه تفریحات مختلفی قرار گرفته است که می توانید از آن ها هم استفاده کنید که از جمله آن ها می توان به مکان های گردشگری و تفریحی پارک ساحلی رشید، بازار مریم، پلاژ مخصوص بانوان، پاساژ ونوس و آوای خلیج فارس اشاره کرد.

پارک برفی پنگوئن کیش

اقامتگاه های نزدیک به پارک پنگوئن کیش

برای کاهش هزینه های سفر به کیش می توانید به جای هتل از اقامتگاه های بومگردی هم استفاده کنید. البته همه چیز به بودجه شما بستگی دارد. با این حال هرچه محل اقامت بهتر باشد، هزینه آن هم بیشتر خواهد بود. با این حال اگر هتل شما به پارک برفی کیش نزدیک باشد، می توانید در مدت زمان کمتری خود را به این محل برسانید. پس هتل ویدا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. با این حال دو هتل میراژ و کیش هم در فاصله نزدیکی نسبت به این پارک قرار گرفته اند. البته مسئولاین تصمیم گرفته اند که اقامتگاهی مخصوص این مکان تاسیس کنند. قرار است تا این ساختمان در شانزده طبقه ساخته شود.

پارک برفی پنگوئن کیش

آدرس پارک برفی کیش

همانطور که گفته شد پارک برفی کیش در مجموعه گردشگری و تفریحی پنگوئن قرار دارد. برای رفتن به این مجموعه می ‌توانید از ماشین شخصی یا اجاره‌ای خود و یا از تاکسی‌های جزیره استفاده نمایید. این مجموعه درمیدان سنایی، بلوار موج و نزدیک هتل ویدا قرار دارد.

ساعات کار این مجموعه

ساعت کار این مجموعه از 11 الی 24 می باشد و برای استفاده از بخش های مختلف آن نیاز به 5 ساعت زمان است.

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 7498 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0