{{ctrl.notification}}
هتل های 3 ستاره کیش

هتل های 3 ستاره کیش

کیش جزیره رویایی در جنوب کشور در دل آب های خلیج فارس قرار دارد، کیش جزیره ای توریستی و گردشگری که دارای جاذبه های تاریخی و باستانی و طبیعی بسیار زیادی می باشد، این جزیره توریستی سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی از سرتاسر جهان می باشد، به همین دلیل این جزیره دارای امکانات بسیار زیاد رفاهی و تفریحی می باشد. در این مقاله آس چارتر در این مقاله به معرفی هتل های 3 ستاره کیش می پردازد. تا در سفر به کیش بتوانید با توجه به بودجه ای که دارید هتل اقامت خود را به راحتی انتخاب کنید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان چارتری در مشهد می باشد.

هتل های 3 ستاره کیش

هتل جام جم کیش

یکی از هتل های 3 ستاره کیش هتل جام جم است که قدمتی حدود 40 سال دارد و دارای 51 واحد اقامتی می باشد. این هتل از لحاظ کیفیت جزو هتل های سه ستاره تاپ جزیره کیش محسوب می شود. این هتل از لحاظ موقعیتی در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره، بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت، اسکله تفریحی جدید و دانشگاه شریف قرار گرفته است. هتل جام جم کیش دارای امکاناتی نظیر: یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، ترانسفر فرودگاهی رفت، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، تلفن در اتاق، تاکسی سرویس 24 ساعته، امکان سرو صبحانه و نهار در اتاق، لاندری، خدمات اتو، خدمات تور شهری، روم سرويس شبانه روزی می باشد.

آدرس هتل جام جم : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

هتل های 3 ستاره کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش یکی دیگر از هتل ها 3 ستاره  کیش می باشد، هتل ساین رایز در سال 1380 در زمینی به مساحت 2400 مترمربع احداث گردید، این هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۶۱ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می ‌باشد، این هتل زیبا از لحاظ موقعیتی در نزدیکی اسکله تفریحی کیش، بولینگ مریم، پیست کارتینگ و کشتی یونانی، بازار پردیس یک و دو می باشد که می توانید به راحتی به تفریح و بازدید از دیگر جاذبه های اطراف آن بپردازید. این هتل همچنین دارای امکاناتی نظیر: رستوران، کافی‌شاپ، چايخانه سنتی، صندوق امانات، اینترنت رایگان و پرسرعت در لابی و طبقات، پاركينگ غیرمسقف، فضای نشستن سنتی و مسیر پیاده روی بيرون از هتل، مسير دوچرخه سواری، آلاچیق، سرویس بهداشتی ایرانی، امکان سرو صبحانه و نهار در اتاق، اجاره اتومبیل بدون راننده، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان، پذيرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و ... می باشد.

آدرس هتل ساین رایز: جزیره کیش، روبروی بازار پردیس 2

هتل های 3 ستاره کیش

هتل شایلی کیش

هتل 3 ستاره شایلی کیش از دیگر هتل های کیش تازه ساز کیش می باشد که از سال 1394 فعالیت دارد، این هتل 2 طبقه و دارای دارای 40 اتاق دارد. این هتل زیبا از نظر موقعیتی در نزدیکی به جاهای دیدنی مانند: بازار مریم 2 و بازار ونوس می باشد. هتل شایلی همچنین دارای امکاناتی همچون: رستوران با ظرفیت 150 نفر، كافی شاپ، پاركينگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، روم سرويس، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، پذيرش شبانه روزی، امکان سرو صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل بدون راننده و ... است.

آدرس هتل شایلی: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا

هتل های 3 ستاره کیش

هتل گلدیس کیش

از دیگر هتل های 3 ستاره کیش هتل گلدیس کیش می باشد، این هتل در سال ۱۳۵۴  در زمینی به مساحت ۶۵۵۰ متر مربع احداث گردید، این هتل 2 طبقه و دارای 75 اتاق می باشد. این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی نظیر: شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، پارک درخت سبز و آب انبار سنتی قرار گرفته است، امکانات و خدمات رفاهی هتل گلدیس می توان به رستوران، كافی‌شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، چشم انداز فضای سبز، روم سرويس، خشکشویی، امکان سرو صبحانه در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، گشت در جزیره، کرایه اتومبیل، اینترنت، و خدمات تهیه بلیط، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان و غیرمسقف و... اشاره کرد.

آدرس هتل گلدیس: جزیره کیش، بلوار ایران و جنب پمپ بنزین

هتل های 3 ستاره کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش یکی از مجموع هتل های 3 ستاره کیش می باشد، که در سال ۱۳۸۵ افتتاح در 2 طبقه افتتاح گشت، این هتل دارای 61 اتاق می باشد. هتل هلیا در نزدیکی جاذبه های دیدنی کیش همچون: اسکله تفریحی، بولینگ مریم، پارک دلفینها و کشتی یونانی قرار گرفته است، از امکانات این هتل 3 ستاره می توان به رستوران، کافی شاپ، چايخانه سنتی، چايخانه تابستانی، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان، خدمات راهنمای تور، رستوران بوفه، امکان سرو صبحانه و ناهار در اتاق، پارکینگ رایگان، اینترنت، فضای سبز، مسير دوچرخه سواری، پذيرش 24 ساعته، اجاره ماشين بدون راننده، نمازخانه، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس هتل هلیا: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

هتل های 3 ستاره کیش

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش از دیگر هتل های 3 ستاره در کیش که مورد استقبال خیلی از مسافران قرار گرفته است، این هتل تازه ساز در سال 1395 افتتاح شده است، و دارای 160 اتاق و سوئیت با یهترین امکانات نظیر: رستوران، کافی‌شاپ، سفره خانه سنتی، پارکینگ رایگان و غیرمسقف، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، آرايشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات، فضای سبز، آلاچيق در محوطه هتل، استخر فضای باز، سالن بيليارد، فوتبال دستی، امکانات برای معلولین، چشم انداز رو به دریا یا جزیره، خشکشویی، اتاق چمدان، اجاره ماشين بدون راننده، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی می باشد.

آدرس هتل گامبرون: جزیره کیش، میدان ساحل

هتل های 3 ستاره کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل سه ستاره گاردنیا در ۴ طبقه بنا و دارای ۵۸ باب واحد اقامتی می باشد، این هتل در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفینها، باغ پرندگان، بازار پردیس 1، بازار مرجان، کارتینگ و... قرار گرفته است که از بهترین جاذبه های گردشگری در کیش محسوب می شود. این هتل سه ستاره دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی برای مسافران خود می باشد از جمله این امکانات می توان به: كافی شاپ، رستوران، سفره خانه سنتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سالن بيليارد، فوتبال دستی، تاکسی سرویس، فضای سبز، چشم انداز رو به حیاط، اتاق چمدان، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ غیرمسقف، پارکینگ، پذیرش شبانه روزی، کرایه ماشین بدون راننده، خدمات خانه داری و غیره دارد. با تهیه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تبریز کیش در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس هتل گاردنیا: جزیره کیش، بلوار هرمز

هتل های 3 ستاره کیش

هتل آبادگران کیش

هتل سه ستاره آبادگران کیش در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده است، این هتل سه ستاره 2 طبقه  و دارای ۷۶ اتاق و امکانات بسیار زیادی می باشد، این امکانات شامل: رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه خوری، پارکینگ غیرمسقف رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی، روم سرويس و ...  در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این هتل به جاذبه های دیدنی همچون شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها، باغ پرندگان نزدیک می باشد.

آدرس هتل آبادگران: جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی

هتل های 3 ستاره کیش

گراند هتل کیش

گراند هتل کیش از دیگر هتل های 3 ستاره کیش که در سال 1388 در زمینی به مساحت  6400 متر مربع زیر بنایی حدود 5000 متر مربع در شمال شرقی کیش احداث گردیده است، این هتل 4 طبقه و دارای 60 اتاق است، و امکانات رفاهی متعددی را به مسافران خود ارائه می کند، امکانات این هتل شامل: رستوران، كافی‌شاپ، نمازخانه، آرايشگاه مردانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهرو، سالن آمفی تئاتر، سالن اجتماعات، خانه دارت، سالن بيليارد، فوتبال دستی، پينگ پنگ، زمين تنيس، صندلی ماساژ، آب‌نما، آکواریوم آب شیرین در لابی، چشم انداز فضای سبز، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان، خشکشویی، اجاره ماشين با راننده یا بدون راننده، اتاق VIP و ... می باشد. بازار ونوس، بازار زیتون، بازار مریم شهر افسانه از جاهای دیدنی در نزدیکی هتل گراند می باشد.

آدرس گراند هتل: جزیره کیش، بلوار موج و دریا

هتل های 3 ستاره کیش

هتل پارسیان کیش

از دیگر هتل های 3 ستاره کیش هتل پارسیان  می باشد، این هتل در سال 1374 احداث گردیده است، این هتل در سه طبقه و 98 اتاق پذیرای مسافران زیادی می باشد، هتل پارسیان از نظر موقعیتی در نزدیکی جاهای دیدنی و تفریحی نظیر: اسکله تفریحی، بولینگ مریم، شهر زیر زمینی کاریز و پیست کارتینگ، بازار ونوس، مجتمع تجاری کیش قرار گرفته است، و امکانات رفاهی متعددی را نیز به گردشگران و مسافران خود ارائه می دهد، این امکانات عبارتند از: رستوران، كافی شاپ شبانه روزی، رستوران فست فودی، سالن همايش، ويدئو كنفرانس، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان،  فضای نشستن سنتی بيرون از هتل، خدمات برای معلولين، صندوق امانات، چشم انداز فضای سبز و شهر، امکان سرو صبحانه و نهار در اتاق، بخش Check in و Check out سريع، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری،  خدمات راهنمای تور، اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده و... می باشد.

آدرس هتل پارسیان: جزیره کیش، خیابان ساحل

هتل های 3 ستاره کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش هتلی 3 ستاره که در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است، و دارای 2 طبقه و 47 اتاق می باشد، این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی همچون: بازار مرجان، رستوران میر مهنا، کلوپ غواصی سیمرغ و ... می باشد، و همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر: رستوران، كافی شاپ، سفره خانه سنتی، پاركينگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذيرش شبانه روزی، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان، خدمات راهنمای تور و ... است. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر ارزان شیراز کیش را در این سامانه به راحتی دریافت نمایید.

آدرس هتل آفتاب شرق: جزیره کیش، ابتدای بلوار جاسک

هتل های 3 ستاره کیش

 

 

date_range چهارشنبه 28 دی 1401 remove_red_eye 82 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0