{{ctrl.notification}}
هتل های یزد 2

هتل های یزد

یزد یکی از استان های مسافر پذیر ایران می باشد که سالانه افراد زیادی از سراسر کشور برای دیدن آثار باستانی آن روانه جاده ها می شوند. آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط چارتر در این مقاله به معرفی هتل های لوکس و معروف یزد می پردازد.

هتل های یزد

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی از جمله هتل های معروف می باشد که شما می توانید برای اقامت رزرو کنید. این هتل یکی از قدیمی ترین مجموعه ها به شمار می آید و دارای سه ستاره است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به داشتن اتاق های مدرن و سنتی آن اشاره کرد. بنابرین تمامی افراد با سلیقه های مختلف می توانند در این مجموعه اقامت داشته باشند.

هتل های یزد

امکانات هتل پارسیان

هتل پارسیان آزادی دارای امکانات بی شماری بوده و همین عامل باعث شده تا هر روزه مسافران بسیاری در آن اقامت داشته باشند. این هتل دارای 32 اتاق برای اقامت بوده و افراد زیادی را به طور همزمان در خود جای می دهد. فضای سبز این مجموعه 25 هزار متر مربع بوده و دارای فضایی بسیار دلنشین برای استراحت و اوقات فراغت می باشد. این هتل دارای رستورانی با ظرفیت بالا می باشد و شما می توانید بدون صرف زمان زیاد برای پیدا کردن رستوران در این مکان به صرف غذا بپردازید. از دیگر امکانات هتل پارسیان آزادی می توان به داشتن اینترنت، استخر، سالن مراسمات، کافی نت و غیره اشاره کرد. آس چارتر ارزان ترین قیمت بلیط چارتر تهران یزد  را به شما مسافران عزیز ارائه میدهد.

هتل های یزد

نکات مهم

یکی از نکات مهم در هنگام رزرو رایگان بودن اقامت کودکان زیر 4 می باشد البته این قانون تنها در صورتی امکان پذیر می باشد که کودک شما هیچ گونه سرویس اضافه ای را دریافت نکند.

هتل های یزد

دسترسی

این هتل به دلیل موقعیت مناسبی که از آن خود کرده است به بسیاری از مکان ها دسترسی آسان داشته و شما نیاز به طی کردن مسافتی طولانی نخواهید داشت. فاصله هتل آزادی تا راه آهن حدود 10 دقیقه می باشد و شما اگر قصد سفر با قطار را داشته باشید این هتل گزینه ای مناسب برایتان محسوب می شود. همچین فاصله تا ایستگاه اتوبوس رانی 15 دقیقه با ماشین بوده و برای بسیاری از افراد یک ویژگی مثبت حساب می گردد.

هتل های یزد

امکان گردشگری بسیاری همچون مسجد جامع، آب انبار، آتشکده زرتشیان، زندان اسکندر، مسجد امیر چخماق و غیره در نزدیکی این هتل واقع شده اند. این هتل دارای پرسنلی بسیاری مجرب و کاربلد بوده و شما می توانید با اقامت در آن ساعاتی خوش برای خود و خانواده رقم بزنید.

هتل های یزد

آدرس: این هتل در استان یزد، بلوار جمهوری، جوار بیمارستان افشار واقع شده است.

هتل های یزد

هتل داد یزد

هتل داد یزد هتل داد یزد که یکی از برترین هتل های ۴ ستاره این شهر به حساب می آید در داخلی ترین بافت تاریخی قرار گرفته است. متخصصان این بنا را نمونه‌ ای شاهکار از یک ساختمان کلاسیک با سبک ایرانی یزدی می دانند، هتل داد در فاصله بسیار کمی از بناهای توریستی و مهم شهر همچون آتشکده زرتشتیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیر چخماق و غیره واقع شده است. این هتل دارای اتاق های گوناگون شامل یک تخته دو تخته سه تخته و غیره می باشد، فاصله این مجموعه تا سایر مکان های مهم شهر همچون خیابان دهم فروردین و خیابان کرمانی بسیار کم است و دسترسی مناسبی دارد. همچنین این هتل به مکان های گردشگری و مهم همچون بادگیر ها، آب انبار، شش بادگیری، بلوار بسیج، بیمارستان بهمن و غیره به قدری کوتاه است که شما میتوانید در عرض ده دقیقه خود را به آنجا برسانید و از مکان گردشگری و یا امکانات خدماتی رفاهی شهر سریعا بهرمند شوید.

هتل های یزد

هتل داد یزد در سال ۱۳۰۷ بنا شد به خاطره بالا رفتن کیفیت در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت این هتل دارای ۸۸ اتاق در دو طبقه است و توانسته مجموع ۲۰۰ تخت خواب را در خود جای دهد. ظرفیت لابی هتل داد ۳۵ نفر گزارش شده است، یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این هتل قرار گرفتن در خارج محدوده طرح ترافیک می باشد.

هتل های یزد

موقعیت مکانی ویژه این هتل سبب شده ضمن بودن در خارج محدوده طرح ترافیک دسترسی بسیار خوبی به سایر نقاط شهر فراهم گردد. ناگفته نماند که این مجموعه دارای یک رستوران شیک با ظرفیت ۸ نفر می باشد،‌ همچنین پارکینگ هتل با ظرفیت محدود برای مهمانان به صورت رایگان خدمات رفاهی را به میهمانان عزیز ارائه می دهد.

هتل های یزد

این هتل در اتاق های خود امکانات خدماتی رفاهی مهمی  مثل روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، درار، آباژور، میز تحریر، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون،‌حمام، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه هوا در اتاق و غیره ارائه داده است.

هتل های یزد

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده امکانات و خدمات دیگری به صورت عمومی برای مهمانان و مسافران در نظر گرفته شده است که عبارتند از لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آژانس ‌مسافرتی، پله اضطراری، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، کافی نت، فضای سبز، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت، هزینه خدمات تور، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژور، خودپرداز، رستوران‌ بام، خدمات پزشکی و باربری لاندری سیستم بهداشتی فرنگی و ایرانی.

هتل های یزد

هتل پارسیان صفاییه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد یکی از معتبرترین و معروف ترین هتل های ۵ ستاره این شهر به شمار می رود، این هتل در خوش آب و هوا ترین منطقه شهر قرار گرفته است. همچنین موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن خود را به سایر نقاط مهم و توریستی شهر برسانید.

هتل های یزد

ناگفته نماند که هتل صفاییه از دو پارت هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده است، این هتل جدید دارای معماری بسیار منحصر به فرد و تلفیقی از معماری مدرن و سنتی است. هتل با بافت قدیمی خود نیز توانست با حفظ ساختار سنتی خود از مهمانان بسیاری پذیرایی کند، فاصله ی دو بخش ذکر شده از هتل پارسیان صفائیه چیزی حدود ۱۰۰ متر گزارش شده است و این ناحیه فضایی سبزه بسیار زیبایی دارد.

هتل های یزد

هتل صفائیه دارای ۵ طبقه و ۱۹۵ اتاق است طبق قوانین این هتل مهمانان موظفند راس ساعت ۱۲ بعدازظهر اتاق های خود را تخلیه نمایند. همچنین زمان تحویل اتاق راس ساعت ۱۴ می باشد فیلم مجموعه دارای رستورانی با ظرفیت ۱۹۲ بوده و همچنین را بیان توانایی در خود جای دادن ۷۰ نفر را دارد.

هتل های یزد

لازم به ذکر است پارکینگ هتل پارسیان صفاییه یزد به صورت رایگان فعالیت کرده و ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد طبق قوانین و اساسنامه این هتل پذیرش خانم مجرد فقط و فقط در صورت به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد. همچنین کودکان خردسال زیر ۷ سال می‌توانند در صورت استفاده نکردن از سرویس اضافه به صورت رایگان در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل های یزد

هتل صفائیه یزد امکانات متعددی را در تمامی اتاق‌های خود در نظر گرفته است برای مثال روم سرویس صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، آباژور،چای ساز، آب رایگان،‌ رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیر دندان، حوله.

هتل های یزد

علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد هتل صفائیه زید اماکانات دیگری همچون امکان شارژ لوازم الکترونیکی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، مینی بار با هزینه، دمپایی، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره را شامل می شود.

 هتل های یزد

همچنین شما می توانید در صورت اقامت در این هتل از امکانات عمومی متعدد شامل آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، خودپرداز  آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، زنگ‌ هشدار، مرکز خرید، چای خانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، هزینه دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، روزنامه، کافی نت، فضای سبز، سالن کودک، سالن ورزشی، آرایشگاه، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی  پارکینگ، ماساژور، کپسول آتش نشانی، خدمات معلولین، خدمات بیدارباش، سیستم اعلام و اطفاء حریق و خدمات خانه داری خدمات تهیه بلیط اینترنت در لابی و غیره بهره مند شوید.

هتل های یزد

date_range پنجشنبه 12 خرداد 1401 remove_red_eye 361 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0