{{ctrl.notification}}
هتل های یزد 1

هتل های یزد

یزد یکی از استان های مسافر پذیر ایران می باشد و به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیار سالانه افراد زیادی به آن سفر می کنند، شهر یزد از قطب های فرهنگی ایران و جهان محسوب می شود و به عنوان شهر دار العلم و دارالعباده شناخته شده است بافت تاریخی و دست نخورده یزد همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند و همچنین وجود آب انبارها، بادگیرها، کوچه های آشتی و...توریست های زیادی را به خود جذب می کند  در این بافت تاریخی امکانات رفاهی فراونی وجود دارد. در این مقاله آس چارتر سامانه جامع خرید بلیط چارتر هواپیما به معرفی هتل های لوکس و معروف یزد می پردازد.

هتل های یزد

باغ مشیر الممالک

باغ مشیر الممالک یکی از هتل های معروف و تاریخی استان می باشد که گزینه ای مناسب برای اقامت خواهد بود. این هتل در قسمت تاریخی استان یزد واقع شده است به همین دلیل به جاذبه های آن دسترسی آسانی خواهد داشت. هتل مشیر الممالک در دوران قاجار بنا گردیده و در سال 1379 به دلیل رفاه حال مراجعه کنندگان دارای تغیراتی شده است. این هتل در استان یزد ، خیابان انقلاب، بلوار مشیر الممالک واقع گردیده است.

هتل های یزد

امکانات

این هتل دارای امکانات ویژه ای بوده که باعث می شود روزانه افراد زیادی برای اقامت در آن مراجعه کنند. این مجموعه دارای 3 طبقه و 106 اتاق مجزا، 280 تخت می باشد که شما می توانید با توجه به تعداد افراد همراه تخت های آن را انتخاب نمایید و در آن اقامتی خوش داشته باشید. آس چارتر ارزان ترین قیمت بلیط چارتر مشهد به یزد را به شما عزیزان ارائه می دهد.

هتل های یزد

لابی باغ مشیر الممالک دارای ظرفیتی معادل 100 نفر می باشد که می تواند افراد زیادی را به طور همزمان در خود جای دهد. این مجموعه دارای رستورانی با ظرفیت 150 نفر می باشد که شما می توانید بدون اتلاف وقت به صرف غذا بپردازید. پارکینگ این هتل 50 خودرو را به طور همزمان در خود جای می دهد و شما می توانید با خیالی راحت خودرو خود را در آن پارک کرده و به استراحت بپردازید. همچنین اینترنت در لابی این هتل به صورت رایگان ارائه می شود. اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان محسوب می گردد.

هتل های یزد

دسترسی

این هتل به دلیل قرار گرفتن در محیطی تاریخی به بسیاری از مجموعه های فرهنگی نزدیک می باشد و شما می توانید به این مکان ها دسترسی آسانی داشته باشید. از جمله مکان های مهم تاریخی نزدیک به این هتل می توان به آتشکده زرتشیان، باغ دولت آباد، بلوار امام زاده جعفر، بازار خان و غیره اشاره کرد. باغ مشیر الممالک دارای پرسنلی مجرب و کاربلد بوده و شما می توانید با اقامت در این مکان ساعاتی خوش برای خود و خانواده نیز بسازید و از سفر خود لذت کافی را نیز ببرید.

هتل های یزد

هتل ارگ یزد

یکی از این هتل ها، هتل ارگ یزد است که در زمره هتل های چهار ستاره قرار دارد و از جمله هتل های نوساز است که معماری داخلی آن مدرن است و در کنار هتل ارگ یزد یکی از مکان های تاریخی ، به نام دخمه زردتشیان وجود دارد. البته این هتل در منطقه صفایه یزد واقع شده و روبروی نمایشگاه بین المللی قرار دارد هتل ارگ یزد دارای موقعیت بسیار استثنایی می باشد که آنرا از دیگر هتل ها برترساخته است. این هتل  در منطقه ییلاقی و خوش آب وهوا قرارگرفته  و چشم اندازی جذاب از رشته کوه شیر کوه و بر ج سکونت (دخمه زرد تشتیان) دارد و دور بودن از شهر آنرا به مکانی دنج و آرام و بی نظیر برای مسافران مبدل ساخته است.

هتل های یزد

ویژگی های هتل ارگ یزد

هتل ارگ یزد از امکانات رفاهی و خدماتی خاصی برخوردارمی باشد  و دارای 68 باب واحد اقامتی است  و معماری مدرن و چشم نوازی دارد  وهمچنین این هتل  مجهز به امکانات رفاهی است از جمله 2 سالن عروسی، 2 رستوران، کافی شاپ و سالن صبحانه خوری، 2 سالن کنفرانس وهمچنین دارای اینترنت و پارکینگ و فضای سبز برای پیاده روی می باشد و دارای 12 سوئیت VIP است و همچنین دارای غرفه صنایع دستی و ترمه است.

هتل های یزد

امکانات هتل ارگ یزد

از دیگر امکانات رفاهی هتل ارگ یزد آن است که دارای سالن ایروبیک و بلیارد و پینگ پنگ است ومسافران با انجام چنین ورزش هایی می توانند لحظات مفرح بخشی را داشته باشند و همچنین  از آرایشگاه برخوردار می باشد که میهمانان می توانند از آن استفاده کنند.

هتل های یزد

این هتل دارای سالن همایش، عرو سی و تولد است که برای برگزاری مراسم جشن عروسی و تولد و همایش ها بسیار مکان مناسبی به شمار می رود که خدمات رفاهی خوبی دارد و همچنین  معماری مدرن هتل ارگ یزد جذابیت خاصی به مراسمات می دهد. سالن کنفرانس آن به شکل   Uاست که ظرفیت آن 40 نفر است که برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها مناسب می باشد . سالن عروسی این هتل دارای 450 نفر ظرفیت است که با ارائه منو تشریفاتی برای برگزاری مراسم عروسی بسیار مناسب و خاص است.

هتل های یزد

لابی هتل بسیار شیک و جداب است که در آن مبل های چرمی قرار گرفته است و دارای سیستم تهویه مجهزی است و همچنین کافی شاپی در قسمت لابی هتل وجود دارد که در آنجا انواع نوشیدنی های گرم وسرد و بستنی و کیک و دسر و.. سرو می شود که می توانید لحظات خوشی را در کنار عزیزان و خانواده در آنجا داشته باشید. رستورا ن هتل ارگ یزد دارای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و پیش غذا است که در فضایی شیک واقع شده است.

هتل های یزد

اتاق های هتل ارگ یزد

از جمله امکانات اتاق های هتل ارگ یزد آن است که دارای تلویزیون LCD و یخچال و سرویس حمام و دستشویی و سرویس فرنگی و مبلمان و بالکن و آباژور و دراور و....است و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی دارد و همچنین هتل  خدمات آژانس مسافرتی را دارست که مسافران بتوانند  به راحتی به مکانهای تفریحی رفت و آمد داشته باشند.

هتل های یزد

اتاق های هتل ارگ یزد به چند صورت است اتاق هایی با سوئیت هایی سوپر کلاسیک ( قاجاری)  هستند که این سوئیت ها از گرانترین اتاق های هتل به شمار می رود و چیدمان آن با وسایل سنتی انجام شده است.

هتل های یزد

هتل الزهرا یزد

هتل الزهرا یزد از جمله مکان های رفاهی است که مورد استقبال مسافران قر ار گرفته است این هتل قبلابه عنوان مهمان پذیر فعالیت داشته است که کاملاً باز سازی شده است. قسمت  هایی از آن  نوسازی شده و در زمره هتل های سه ستاره قرار گرفته و  در مرکز شهر تاریخی  یزد قرار دارد. این هتل  در سال 1396 افتتاح  شده است و دارای 22 اتاق می باشد و متشکل از سه طبقه با سوئیت های متنوع  می باشد.

هتل های یزد

مسافران به راحتی می توانند از مکان های تاریخی و گردشگری همچون مسجد جامع، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، امیر چخماخ و.... دیدن نمایند. اتاق های این هتل یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است و اینکه اتاق ها با تعداد بالای تخت از جمله مزایای اتاق های هتل الزهرا به شمار می رود البته هر چقدر تعداد تخت های اتاق زیاد تر شود قیمت آن نیز بالاتر می رود. این هتل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هتل های یزد

ویژگی های هتل الزهرا

این هتل دارای 62 تخت می باشد و اتاق هایش داری تخت هایی به صورت تویین  یا دبل می باشند. اتاق هایی با  تخت های دبل یعنی یک تخت دو نفره بزرگ در آن اتاق وجود دارد. اما اتاق هایی با تخت تویین یعنی دو تخت یک نفره در اتاق وجود دارد. اتاق های تویین که تخت ها از یکدیگر جدا هستند بیشتر مورد استقبال دو دوست یا هم سفر قرار می گیرند. اما اتاق دبل که دارای یک تخت دو نفر بزرگ است بیشتر توسط زووج ها مورد استقبال قرار می گیرد برای مثال اگر خانواده ای چهار نفره قصد انتخاب اتاق را داشته باشند در این حالت والدین تخت دبل و فرزندان تخت تویین را انتخاب خواهند کرد

هتل های یزد

امکانات هتل

امکانات هتل شامل مواردی همچون: خدمات خشکشویی و رستوران و کافی شاپ و پارکینگ و سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد. هتل الزهرا یزد برای میهمان هایی که کمتر از پنج سال دارند رایگان است و ازپنج تا هفت سال نیم بها و از هفت سال به بالا به صورت کامل هزینه اقامت را دریافت می کند. از آنجا که فضای مجازی برای مسافران از اهمیت خاصی برخوردار است  اینترنت در این هتل به صورت Wi – Fi است و تا سقف 1 گیگابایت به صورت رایگان می باشد. که در تمام سطح  هتل در دسترس است و اینترنت دارای سرعت بالایی است.

هتل های یزد

در این هتل اتاق هایی وجود دارد که دارای امکانات  مختلفی هستند تا مسافران اقامتی در نهایت آرامش و آسایش داشته باشند. این هتل دارای 22 اتاق است و اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگی هستند که نور کافی را به داخل اتاق می رساند و میهمانان می توانند از پنجره فضای بیرون را تماشا کنند و از منظره بیرون لذت ببرند.

هتل های یزد

از دیگر امکانات اتاق این است که دارای تلویزیون  LCD  و تلفن و یخچال و کمد لباس و رخت آویز و اتو و سشوار و حمام و سرویس  ایرانی و فرنگی... می باشد. در داخل اتاق های هتل حمام وجود دارد و این حمام ها مجهز به لوازم بهداشتی همچون صابون و خمیر دندان وحوله است که نیاز مسافران را رفع می کند  و از امکانات دیگر هتل شامل لابی و صبحانه خوری است و رستوران و کافی شاپ به این هتل جلوه خاصی داده است.

هتل های یزد

لابی زیبای این هتل که بسیار بزرگ است با مبلمانی مدرن آراسته شده و با یک تخت سنتی و سماور بزرگ قدیمی چیدمان شده است و یک قاب سنتی در بالای تخت قرار گرفته است در کنار تخت یک گرامافون قدیمی گذاشته شده است که فضا و طراحی زیبایی از زندگی به نمایش گذاشته شده است که با نگاه به آن آرامش خاطر و آسودگی خیال را همراه می آورد.

هتل های یزد

خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق های هتل الزهرا یزد ارائه می شود رفت و آمد بین طبقات در این هتل با آسانسور صورت می گیرد که برای معلولین و سالمندان بسیار مناسب است و نیازی نیست برای خدمات گردشگری از هتل خارج شوند بلکه در طبقه پایین خدمات تور وتهیه بلیط وجود دارد. پرسنل هتل کادری مجرب و حرفه ای دارد که با برخوردی  بسیار عالی مسافران را راهنمایی می کنند تا مسافران لحظات دلپذیری را در این هتل تجربه کنند.

date_range دوشنبه 09 خرداد 1401 remove_red_eye 420 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0