{{ctrl.notification}}
هتل های چابهار

هتل های چابهار

شهر چابهار یکی از شهرهای گردشگری ایران محسوب می‌ شود که برای پاسخ‌ گویی به نیازهای مردم و همچنین برای این‌ که آن ‌ها یک اقامت عالی را تجربه کنند، هتل‌ ها و مجموعه‌ های اقامتی بسیار زیادی به ‌وجود آمده و هر یک،  خدمات متفاوتی را به افراد ارائه می ‌دهند. چابهار یکی ازشهرهای راهبردی ایران است به دلیل موقعیت بازرگانی و تجاری بالای این شهرهمه ساله افرادی زیادی به آنجا رفت و آمد می کنند و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی است توریست ها از داخل و خارج ایران به این شهر مسافرت می کنند. آس چارتر دراین مقاله به معرفی هتل های چابهار می پردازد. ما در آس چارتر ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به چابهار را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

هتل های چابهار

هتل آذین چابهار

هتل آذین در سال 1396 افتتاح گردید و جزءهتل های سه ستاره قرار دارد که درشهر بندری چابهارواقع شده و موقعیت مکانی این هتل در بلوار قدس موجب شده که مسافران به سهولت به ساحل دریا و اسکله شهید بهشتی رفت و آمد داشته باشند. فاصله این هتل به بازار و ساحل دریا نزدیک است به طوریکه با پای پیاده می توان درحدود 10 دقیقه می توان به ساحل دریا رسید و همچنین با پای پیاده تا بازار سنتی و مرکز شهر حدود 15 دقیقه پیاده روی خواهد بود.

هتل های چابهار

امکانات رفاهی هتل آذین

از آنجا که فضای مجازی یکی از دغدغه های مهمانان به شمار می آید اینترنت پر سرعت در لابی هتل برقرار است که به راحتی مسافران می توانند از آن استفاده کنند و یکی از امکانات رفاهی هتل روم سرویس 24 ساعته می باشد تا شما در هر ساعتی ازشبانه روز که خواسته باشید هرچه دوست داشته باشید سفارش دهید و یا هنگامی که از یک گشت وگذارو یا خرید در بازار به هتل بر گشتید می توانید یک نوشیدنی خنک ویا چای خوش طعم از کافی شاپ هتل لذت ببرید کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها گرم وسرد است .

هتل های چابهار

هتل فردوس چابهار

چابهار یکی ازمناطق آزاد ایران است که تجارت در آنجا پر رونق می باشدوتنها بندراقیانوسی کشوربه حساب می آید ومناظری شگفت انگیز دارد وبهشتی ناشناخته است که جاذبه های گردشگری و پیشینه تاریخی آن هر گردشگری را به سوی خود می کشاند. این شهر به عنوان منطقه آزاد تجاری است که گردشگران و توریست ها، از جای جای ایران وکشورهای خارجی به این بندر رفت و آمد می کنند و هتل های زیادی در چابهار وجود دارد که از آنها پذیرایی می کنند هتل فردوس چابهار یکی از این هتل ها می باشد که جزء هتل های چهار ستاره به شمار می آید این هتل در سال 1395 به بهره برداری رسید.

هتل های چابهار

هتل فردوس چابهار دارای دو طبقه است و همچنین شامل 73 باب اتاق و رستوران هست که خدماتی با کیفیت به مهمانان ارائه می دهد وهمچنین دارای اتاق بازی کودک است که کودکان می توانند در آنجا لحظات مفرحی داشته باشند و از دیگر مزایای هتل آن است که فاصله کمی تا مراکز خرید و دریا و دانشگاه علوم دریانوردی دارد وهمچنین این هتل دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری و ساحل زیبای عمان را دارد.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین بلیط چارتر هواپیما چابهار می باشد.

هتل های چابهار

در ساخت  دکوراسیون داخلی این هتل از سبک معماری مدرن استفاده شده که موجب شده تا هتلی لوکس و زیبا باشد در هنگام ورود مهمانان، لابی هتل با طراحی زیبا و شیک توجه آنها را جذب می کند اتاق های هتل به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته،چهار تخته وسوئیت های یک خوابه دو نفره و دو خوابه چهار نفره و دو تخته VIP هستند اتاق های VIP از امکانات بیشتری برخودار می باشد و طراحی شگفت انگیزی دارند.

هتل های چابهار

امکانات هتل فردوس چابهار

از جمله امکاناتی که در هتل فردوس چابهار ارائه می شود می توان به روم سرویس، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه روزی، اینترنت پرسرعت نام برد و همچنین پارکینگ که به صورت رو باز می باشد.  گنجایش 20 اتومبیل را دارد که رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد چنانچه هتل فردوس را به صورت آنلاین از سایت سفرانه رزرو کنید در مناسبت های مختلف که تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند با قیمتی پایین تر می توانید اقامت داشته باشید و صبحانه هم به طور رایگان سرو می شود. رستوران و چایخانه سنتی وکافی شاپ از دیگر امکاناتی است که برای مهمانان در نظر گرفته شده است فضای سبز وپارک بازی کودکان که برای پیاده روی و سرگرمی کودکان بسیار مناسب است و سرگرمی و تفریح کودکانتان از این طریق تأمین می شود و این از دیگر مزیت های هتل به شمار می آید.

اتاق های هتل فردوس چابهار دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، مبلمان، میزو صندلی،تلویزیونLCD ،

هتل های چابهار

ویژگی سوئیت دو خوابه برای چهار نفر

 این سوئیت ها دارای یک سالن نشیمن جداگانه می باشد و دو اتاق خواب دارد که در هر اتاق یک تخت دو نفره وجود دارد و این سوئیت ها دارای حمام مجزا، تلفن، سرویس فرنگی، مینی بار،تلویزیون،اسپیلت، یخچال،قفل الکترونیک درب اتاق وسیستم تهویه مطبوع هستند.در سوئیت های یک خوابه دارای سالن نشیمن ویک اتاق خواب مجزا هستند و یک تخت دونفره وجود دارد.

هتل های چابهار

اتاق های دو تخته VIP  قیمت بالاتری دارند و امکانات بیشتری برخوردار است در این اتاق ها سرویس دهی دقیق تری به مسافران می دهند طراحی داخلی اتاق زیبا و دارای چیدمانی شیک و منحصر به فرد است و فضایی برای پذیرایی بهتر از مسافروجود دارد که زوج هایی که برای ماه عسل به هتل مراجعه می کنند و افراد مشهورو هیئت مدیره از این اتاق ها استقبال می کنند. 

هتل های چابهار

هتل لاله چابهار

بدون ‌شک یکی از زیباترین و همچنین مجلل‌ ترین هتل‌ های موجود و مجموعه‌ های اقامتی در چابهار هتل لاله می ‌باشد. این مجموعه بسیار زیبا که در نگاه اول، با معماری منحصر به‌ فرد نظر شما را به خود جلب می‌ کند، امکانات بسیار زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد. این مجموعه اقامتی با ارائه کردن خدمات بسیار، یک اقامت راحت را برای مسافران به ارمغان می‌ آورد. همچنین این مجموعه در سال 1397 بازسازی‌ شده، اما می ‌توان گفت ساختمان اصلی او در سال 1386 تاسیس شده ‌است و برای ارائه خدمات بهتر آن را چندین سال بعد مجدداً بازسازی کردند. هتل لاله چابهار دارای 38 واحد اتاق خواب با تمام امکانات رفاهی و مجهز می‌ باشد. وسایلی مثل تخت، کمد،  یخچال و غیره در تمام اتاق‌ ها قابل‌ مشاهده و استفاده می‌ باشند. توجه داشته باشید که این 38 واحد اتاق‌ خواب، در دو طبقه قرار گرفته و می‌ توان گفت هتل ارتفاع زیادی ندارد. همچنین هتل لاله چابهار دارای سوئیت‌ ها و اتاق‌ های وی آی‌ پی هم برای میهمانان خود می‌ باشد که شما نسبت ‌به شرایط و همچنین تعداد نفرات خود باید برای رزرو انواع اتاق ‌ها اقدام کنید.

هتل های چابهار

امکانات کلی هتل لاله چابهار

همانند هر مجموعه اقامتی که در ایران واقع شده‌ است و امکانات کلی را در اختیار مسافران برای راحتی آن‌ ها قرار می ‌دهد، هتل لاله چابهار هم از این‌ موضوع مستثنی نیست و در بازسازی خود امکانات و خدمات بسیار زیادی را در اختیار مردم قرار داده ‌است. به ‌عنوان مثال رستوران،  پارکینگ، استخر، اینترنت رایگان، نمازخانه، کافی ‌شاپ،  فضای سبز، فروشگاه، ماساژ، سونا، سالن بیلیارد، جکوزی و...  نمونه ‌هایی از خدمات کلی هتل می‌ باشند که طبق تعرفه هتل و همچنین قوانین، مسافران و افرادی که برای رزرو هتل اقدام کنند، می‌ توانند از آن‌ ها در طول مدت اقامت خود استفاده نمایند. 

هتل های چابهار

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار یکی از هتل‌ های پنج ‌ستاره این شهر زیبا می‌ باشد. این مجموعه با سه طبقه و 107 واحد اتاق‌ خواب بهترین امکانات را به مسافران و مهمانان خود ارائه می ‌دهد.  در واقع هتل گردشگری لیپار،  در سال 1386 افتتاح شدـ ساختمان زیبای او و همچنین خدمات رفاهی بسیار عالی که در اختیار مسافران قرار می‌ گیرند، دلایلی هستند که امروزه افراد را مجاب می ‌کنند تا همین حالا برای رزرو هتل لیپار چهابهار اقدام کنند.

این مجموعه در منطقه آزاد فعالیت خود را شروع کرده ‌است. همچنین باید ذکر کنیم که  موقعیت مکانی او به نوعی است که می‌توان به ساحل زیبا و همچنین دریای عمان به ‌راحتی دسترسی داشت و از آن بازدید نمود. شما با رزرو اتاق در هت لیپار چابهار می‌ توانید به مراکز خرید مشهوری مثل صالحیار و غیره دسترسی داشته باشید. حال در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع به هتل لیپار چابهار نیاز دارید را برای شما شرح دهیم.

هتل های چابهار

امکانات هتل لیپار

هتل لیپار چابهار دارای امکانات اصلی، مانند رستوران،  پارکینگ، فضای سبز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، سالن ورزشی، کافی ‌شاپ  و غیره می ‌باشد. همچنین موقعیت مکانی عالی این مجموعه که به مرکز خریدهای اصلی چابهار و همچنین دریای عمان بسیار نزدیک است باعث شده تا اکثر افراد هتل لیپار چابهار را برای اقامت خود در این شهر زیبا برگزینند.

هتل های چابهار

 توجه داشته باشید که شما می ‌توانید تمام اتاق ‌های این مجموعه را با توجه به شرایط خود همان‌ طور که ذکر شد رزرو نمایید و همچنین فراموش نکنید که از منو بی‌ نظیر هتل نیز استفاده کنید که دستور العمل آن ها توسط بهترین سرآشپزها تهیه شده‌ اند. هتل لیپار چابهار دارای اینترنت رایگان هم در اتاق ها و هم در لابی هتل می باشد که استفاده کردن از آن ها تنها برای مسافران و گردشگرام مقیم هتل صورت می گیرد.

هتل های چابهار

هتل ونوس چابهار

هتل ونوس چابهار هم یکی دیگر از هتل‌ های مشهور این شهر می‌ باشد که سه ستاره دارد. این هتل مشهور و همچنین نسبتاً مجلل دو طبقه و 27 واحد اتاق‌ خواب دارد. البته باید ذکر کنیم که ساختمان اصلی هتل در سال 1385 تأسیس شد. اما هتل حدود پنج سال اخیر کار خود را آغاز کرده ‌است. این مجموعه از تمام امکانات رفاهی برای مسافران پشتیبانی می‌ کند و یک اقامت بسیار راحت و ساده برای آن ‌ها فراهم می‌ سازد.

هتل های چابهار

بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به چابهار را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

date_range شنبه 24 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 396 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0