{{ctrl.notification}}
هتل های همدان

هتل های همدان

همدان در غرب ایران، مرکز استان همدان و از قدیمی ‌ترین شهرهای جهان است. این منطقه از ایران به ‌دلیل قرار گرفتن در ارتفاع کوهستانی آب و هوای سردسیر دارد. در گوشه و کنار این شهر تاریخی، بناهای تاریخی ارزشمند، باقی مانده از دوره‌های مختلف تاریخی به چشم می‌خورند. این شهر اولین پایتخت سرزمین ایران و در طول دوره‌های تاریخی متفاوت، همواره از برجسته ‌ترین نقاط ایران زمین بوده است. از این رو از اقامتگاه هها و هتل های زیادی برخوردار است. در این مقاله از آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط چارتر لحظه آخری چند تا از هتل های همدان را برای شما معرفی می کنیم.

هنل های همدان

هتل امیران همدان

هتل امیران همدان از هتل های 4 ستاره و مشهور شهر تاریخی و بزرگ همدان می باشد. این هتل در مرتفع ترین نقطه شهر قرار گرفته و منظره کوه الوند و سایر نقاط شهر برایش پدید آمده است. توجه داشته باشید که اتاق های یک تخته و دو تخته صرفاً از طریق نورگیر روشنایی دارند و فاقد پنجره می باشند.

هنل های همدان

موقعیت مکانی هتل امیران همدان

هتل امیران همدان در بلوار بعثت قرار گرفته است. این هتل که در سال 1396 افتتاح گردید، دارای وضعیت دید خیابان و کوه می باشد.

لازم به ذکر است این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده و شما می توانید بدون معطل شدن در ترافیک خود را به مقصد برسانید.

هنل های همدان

اتاق های هتل امیران همدان

هتل امیران همدان در 12 طبقه و با 60 اتاق ساخته شده است. همچنین این مجموعه دارای 165 تخت خواب می باشد. ظرفیت لابی حدود 70 نفر اعلام گردیده است. رستوران با ظرفیت  100نفر مشغول می‌ باشد. همچنین پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو به صورت رایگان فعالیت می ‌کند.

هنل های همدان

امکانات هتل امیران همدان

هتل امیران همدان در اتاق های خود خدماتی مثل تلفن و تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، روم سرویس، صبحانه، یخچال، دراور، میز تحریر، چای ساز، رخت آویز، اینترنت در اتاق به صورت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، آباژور، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و غیره را ارائه می دهد.

هنل های همدان

علاوه بر موارد ذکر شده، در این هتل امکانات و خدماتی به صورت عمومی ارائه میگ ردند که عبارت اند از: سالن بیلیارد، وسایل بدنسازی، پارکینگ، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات تور، لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی و فکس، تلویزیون و اینترنت در لابی، لاندری، خدمات تهیه بلیط، تشریفات ویژه، پذیرش بیست و چهار ساعته، خدمات معلولین، دستگاه واکس کفش و...

هنل های همدان

همچنین شما می توانید از دیگر امکانات عمومی هتل نیز در صورت اقامت در آن استفاده نمایید. این امکانات شامل مواردی نظیر پرینتر، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، کتابخانه، جکوزی، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری و غیره می باشد.

هنل های همدان

قوانین و مقررات هتل امیران همدان

طبق قوانین و مقررات هتل امیران همدان پذیرش خانم مجرد تنها در صورت ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار امکان پذیر می باشد. همچنین زوجین لازم است هنگام تحویل گرفتن اتاق صیغه نامه با مهر برجسته محضر را به همراه داشته باشند. کودکان زیر 5 سال نیز می توانند در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت رایگان در هتل امیران همدان اقامت داشته باشند. البته برای هیچ بازه سنی در این هتل اقامت با هزینه نیم بها در نظر گرفته نشده است.

شما می توانید بهترین قیمت بلیط چارتر هواپیما را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

هنل های همدان

هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی یکی از هتل های 4 ستاره لوکس شهر همدان است که در زیر مجموعه گروه هتل های پارسیان قرار می گیرد. این هتل در سال 1332 افتتاح و در سال 1394 برای آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفت. به خاطر موقعیت مکانی ویژه هتل مهمانان می توانند دسترسی بسیار خوب و آسانی به مرکز شهر و همچنین اماکن تاریخی و دیدنی آن داشته باشند. هتل بوعلی همدان دارای کادر بسیار مجرب و خوش اخلاق بوده که همواره پذیرای حضور گرم شما در این مجموعه هستند.

هنل های همدان

موقعیت مکانی هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان در خیابان بوعلی واقع شده است. وضعیت دید هتل هم محوطه هتل می باشد. ناگفته نماند که هتل بوعلی در محدوده خارج از طرح ترافیک ساخته شده است؛ به همین علت گردشگران و توریستان که در این محل اقامت دارند به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری می‌ توانند به گشت و گذار در شهر بپردازند.

هنل های همدان

اتاق های هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان در دو طبقه و با 36 اتاق بنا گردیده است و در مجموع دارای 110 تخت خواب می باشد. ظرفیت لابی نیز حدود 12 نفر گزارش شده است. همچنین رستوران این مجموعه توانایی پذیرایی از 120 نفر را دارد. پارکینگ هم با ظرفیت 50 خودرو به صورت رایگان فعالیت می کند.

هنل های همدان

امکانات و خدمات هتل بوعلی همدان

در اتاق های هتل بوعلی می توانید امکاناتی مثل صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور و آباژور، میز تحریر، چایی ساز، آب رایگان، بالکن، کمد ‌لباس، تلفن و تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، و... داشته باشید.

هنل های همدان

همچنین امکانات و خدمات بسیار ارزنده‌ ای در این هتل به صورت عمومی ارائه می گردند که شامل مواردی همچون لابی، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز و پارک کودک، اتاق بازی، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق اپراتور، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌ داری، مینی بار با هزینه، پارکینگ، استخر، اینترنت در لابی، لاندری و غیره می باشد.

هنل های همدان

قوانین و مقررات هتل بوعلی همدان

طبق قوانین و مقررات هتل بوعلی پذیرش خانم مجرد صرفاً با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد. همچنین زوجین باید هنگام رزرو و تحویل گرفتن اتاقشان صیغه نامه با مهر برجسته محضر را به همراه داشته باشند. هتل بوعلی ترتیبی داده است تا کودکان زیر 6 سال بتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس اقامت رایگان داشته باشند.

هنل های همدان

سوئیت عباس آباد همدان

یکی از مجتمع های اقامتی شهر همدان سوئیت عباس آباد می باشد. آدرس دقیق این مکان همدان، بلوار ارم، مجتمع اقامتی عباس آباد است.

این مجتمع اقامتی با تعدادی ویلا دوبلکس در تپه های عباس آباد بنا گردیده است. تاریخ به بهره ‌برداری رسیدن این مجموعه سال 1394 بود که البته در سال 1397 جهت بهبود کیفیت و ارتقاء خدمات تعدادی ویلا یک خوابه نیز در کنار مجموعه ساخته شد.

هنل های همدان

موقعیت مکانی بی نظیر این مجتمع اقامتی باعث شده طرفداران بسیاری میان مسافران و گردشگران پیدا نماید. همچنین دسترسی بسیار عالیه سوئیت عباس آباد همدان به مکان های دیدنی شهر همچون آرامگاه باباطاهر، بوعلی سینا، و گنبد علویان موجب شده رضایت بسیاری از مهمانان جلب شود.

هنل های همدان

طبق قوانین و مقررات سوئیت عباس آباد همدان پذیرش آقا و خانم تنها و یا مجرد وجود ندارد. همچنین زوجین باید جهت رزرو و تحویل گرفتن سوئیت ها صیغه نامه با مهر برجسته محضر و مدارک شناسایی معتبر یعنی کارت ملی و شناسنامه عکس دار را ارائه دهند.

هنل های همدان

طبق آیین نامه این مجتمع اقامتی کودکان خردسال زیر 7 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس می توانند به صورت رایگان اقامت داشته باشند. زمان تحویل اتاق راس ساعت 14:00 و زمان تخلیه اتاق راس ساعت 12:00 بعد از ظهر می باشد.

هنل های همدان

امکانات کلی مجتمع اقامتی عباس آباد همدان شامل مواردی همچون پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، کافی شاپ و رستوران، دریاچه مصنوعی، مسیر پیاده روی، قایق سواری، پینتبال، اینترنت در اتاق، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی و فکس، راهنمای تور و غیره می باشد.

هنل های همدان

date_range شنبه 14 خرداد 1401 remove_red_eye 427 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0