{{ctrl.notification}}
هتل های لوکس مشهد 3

هتل های لوکس مشهد

سفر کردن جز نیاز های همه انسان ها می باشد، مردمان ایران در طول تاریخ در روز های تعطیل به سفر می پردازند تا بتوانند خستگی چند ماهه خود را از تن بیرون کنند، مشهد یکی از مکان هایی است بسیاری از افراد برای سفر بر می گزینند، با آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان هواپیما همراه شوید تا در پایان این مقاله عزیزانی را قصد سفر به شهر امام مهربانی ها را دارند از ویژگی های این هتل ها را برایشان باز گو کنیم.

هتل های مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد که در شهر امام مهربانی ها حضرت امام رضا واقع شده و در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و در سالروز ولادت امام رضا فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل زیبا و با شکوه که در طی سالها خدمت رسانی به زائران امام رضا و با به دست آوردن تجربه های زیاد  هتل خود را به امتیاز پنج ستاره رسانده است که جزء هتل های لوکس و مجلل شهر مشهد می باشد.

هتل های مشهد

ویژگی های هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد که از موقعیت مکانی ویژه ای بر خوردار است از طرفی همسایه حرم امان رضا در خیابان ۱۷ شهریور که فاصله حرم تا هتل بسیار کوتاه است، همچنین هتل سی نور در مجاورت مراکز خرید و تجاری و تفریحی این منطقه فاصله کمی دارد و زائران می توانند برای خرید سوغاتی و همچنین مکان های تفریحی و حتی حرم امام رضا رفت و آمد راحتی داشته باشند.

همانطور که گفتیم هتل سی نور مشهد که در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و در ۲۲ طبقه طراحی شده و همچنین دارای ۲۸۶ باب اتاق خواب و بیش از ۸۰۰ تخت خواب به صورت دو نفره و تک نفره برای اقامت مهمان ها و سویئت های مجزا و کاملا مجهز به تمامی امکانات رفاهی برخوردار است. هتل سی نور با داشتن کادر مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به زائران عزیز ایرانی و خارجی  می باشد.

هتل های مشهد

درباره ی هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد با تدابیر لازم تمامی امکانات رفاهی را در اختیار مهمان های خود قرار داده که بدون هیچ زحمت و ترافیکی رفت و آمد داشته باشند زیرا هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفت است. در بخش دیگری از هتل پارکینگ عمومی طراحی شده که شما عزیزان به راحتی و با اطمینان خاطر و به صورت رایگان خودرو های خود را پارکینگ قرار دهید.

هتل های مشهد

علاوه بر این در قسمت رستوران با ظرفیت بیش از ۳۸۰ نفر با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی شهر مشهد و همچنین غذاهای فرنگی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. قسمت لابی هتل که اینترنت به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مهمانان قرار می گیرد و همچنین دارای استخر و دیگر امکانات که با توجه به طرح تعرفه جدید پذیرای زائران امام مهربانی ها قرار می گیرد.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین بلیط چارتر پرواز از یزد به مشهد سفری خوش را برای شما آرزو دارد.

هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می رود این هتل پنج ستاره تعداد ۱۸ طبقه و ۳۲۵ باب اتاق اقامتی و سوییت دارد که اماده پذیرش پذیرایی از میهمانان می باشند. این هتل در نزدیکی و جوار حرم مطهر امام رضا ع واقع شده است و همچنین دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، پاساژ ها، بازار مرکزی و اماکن مهم شهر دارد.

هتل های مشهد

معماری این هتل لوکس به سبک ایرانی اصیل می باشد و دارای رستوران گردون و پاناروما است که در اتاقی تمام شیشه ایی در بهترین چشم انداز مشهد قرار گرفته است. هنگامی که شما در این هتل اقامت داشته باشید نیازی نیست ها از جهت نهار و شام نگرانی داشته باشد زیرا این هتل بوفه دارد و در تمام ایام سال تمام های تعریف شده و آماده خدمت رسانی و سرویس دهی می باشد.

هتل های مشهد

همچنین این هتل دارای یک رستوران سنتی، بوفه اردو سالاد، گالری دائمی آثار هنری، مجموعه آبی مجزا جهت آقایان و بانوان، اینترنت پرسرعت رایگان، اتاق بازی کودکان و کتابخانه اشاره کرد. همچنین این هتل ها برای اتاق های خود طبقه بندیی همچون اکونومی، لوکس و وی آی پی را در اختیار شما قرار داده است.

هتل های مشهد

از شرایط پذیرش این هتل باید به ارائه کارت واکسن، دارای محدودیت های شبانه پذیرش، تفاوت نرخ میهمان های کویتی و ملیت های دیگر، ترانسفر ۲۴ ساعته اشاره کرد. چنانچه کودک در خانواده خود را همراه خود دارید لازم به ذکر است که کودکان ۲ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه شامل هزینه نیم بها و در صورت استفاده اضافه به صورت تخت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هتل های مشهد

همچنین پذیرش خانم های بالای ۱۸ سال در این هتل تنها با ارائه مدارک شناسایی امکان پذیر می باشد. از امکانات خدماتی رفاهی این هتل می توان به یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی برگشت، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق و سونا جکوزی اشاره کرد.

هتل های مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد

مشهد یکی از شهرهای گردشگری و زیارتی سیاحتی کشور ایران می باشد، این هتل ۴ ستاره جزو زیباترین نوسازترین هتل های هم جوار حرم مطهر امام رضا می باشد، این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و تعداد ۱۶ طبقه و ۱۲۲ باب اتاق و سوئیت اقامتی دارد.

هتل های مشهد

این هتل از امکانات خدماتی رفاهی بسیار زیادی برخوردار می باشد و یکی از مهم ترین ویژگی های آن دسترسی بسیار سریع و راحت به حرم مطهر و مراکز مهم شهر می باشد.

هتل های مشهد

همچنین هتل نگین پاسارگاد یک ویژگی بسیار خوبی دارد که به مراکز خرید و بازار مرکزی مشهد دسترسی بسیار خوب و سریعی دارد، این هتل با داشتن پرسنلی کاربلد و مجرب طبق استاندارد های جهانی اداره می شود.

هتل های مشهد

رزرو اتاق و یا سوئیت در این هتل شرایط خاصی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، الزامی بودن ارائه کارت واکسن، پذیرش مهمان هایی که از کشورهای اطراف خلیج‌ فارس قصد سفر به این شهر و اقامت در این هتل را داشته باشند می بایست تا از قبل اتاق و سوئیت های خود را رزرو کرده باشند. همچنین لازم به ذکر است مهمانان ملیت های دیگر و خارجی نرخ متفاوتی از هموطنانمان دارند.

هتل های مشهد

 از ویژگی ها و خدمات رفاهی این هتل می توان به یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق اشاره کرد.

هتل های مشهد

هتل هما 1

هتل هما 1 از جمله هتل های معروف مشهد می باشد. شما هم اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال لوکس ترین هتل ای پنج ستاره می گردید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

هتل های مشهد

هتل هما از جمله هتل های پنج ستاره استان خراسان رضوی می باشد که به دلیل امکانت بسیاری که از آن خود کرده است توانسته رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب نماید. این هتل در سال 1352 بنا گردیده و در 1396 جهت رفاه حال مراجعه کنندگان مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل های مشهد

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به داشتن ساختمان های ویلایی و آپارتمان اشاره کرد به گونه ای که تمامی افراد با هر گونه سلیقه ای می توانند در این مجموعه اقامت داشته باشند.

هتل های مشهد

نزدیکی به حرم و فرودگاه می تواند این هتل را از دیگر هتل های مشهد متمایز سازد، فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی حدود 20 دقیقه می باشد.

هتل های مشهد

امکانات هتل هما 1

هتل هما 1 دارای امکانت متعددی می باشد که چشم هر مسافری را به خود جلب می نماید.

هتل های مشهد

همانطور که گفته شد این هتل دارای ساختمان های آپارتمانی می باشد و افرادی که به دنبال آپارتمان برای اقامت می گردند می توانند آن را رزرو نمایند. و اما ساختمان های ویلایی این مجموعه برای افراد خاص پسند بسیار مناسب می باشد.

هتل های مشهد

تعداد اتاق های این هتل 135 عدد می باشد که مسافران مشکلی از بابت جا و مکان نخواهند داشت‌. تعداد تخت های این مجموعه 304 عدد می باشد که شما می توانید با توجه به تعداد نفرات همراه اتاق های تک تخته و دو تخته به بالا را برای خود رزرو نماید.

هتل های مشهد

لابی این هتل ظرفیتی معادل 50 نفر دارد، اینترنت در لابی رایگان ارائه می شود. رستوران هتل هما 230 نفر را به طور همزمان پذیرا می باشد. هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان محسوب می گردد. و هزینه برای اقامت کودکان بین 3 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها حساب می شود.

هتل های مشهد

دسترسی

این هتل در نزدیکی مکان هایی همچون حرم مطهر ، بیمارستان، بازار گوهر شاد، ایستگاه قطار، فرودگاه، رستوران و غیره بنا گردیده است.

هتل های مشهد

آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، تقاطع احمد آباد و کلاهدوز

شما می توانید با اقامت در این هتل پنج ستاره روز های خوشی را برای خود نیز بسازید.

هتل های مشهد

date_range چهارشنبه 18 خرداد 1401 remove_red_eye 299 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0