{{ctrl.notification}}
هتل های لوکس مشهد 1

هتل های لوکس مشهد

برای اقامت در سفر هایی که صورت می گیرد هتل هایی با امکانات بسیار عالی بنا شده اند که اقامت بی درد سری را برای مسافران فراهم سازند. تمامی شهر ها و در قسمت های مختلف آن هتل ها ساخته شده اند مشهد نیز یکی از شهر های زیارتی می باشد که مسافران و زائران در طول سال به این با بلیط چارتر هواپیما شهر سفر می کنند و برای اقامت به هتل ها می روند. در این مقاله از آس چارتر سعی کردیم اطلاعات بسیار مفیدی درباره هتل های لوکس و معروف مشهد در اختیار شما بگذاریم پس تا آخر با ما همراه باشید.

 

هتل های مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

در کشور خودمان نیز هتل های بسیار زیبا و با شکوهی وجود دارد که با هتل های خارجی کاملا برابری می کنند یکی از این هتل ها که در شهر مشهد ساخته شده و با نام هتل بین المللی قصر مشهور شده است. حدود 40 سال پیش در مشهد برای ساخت هتل قصر شهر برنامه ریزی هایی صورت گرفت که با تدبیر مهندسین و کارکنان این هتل در شهر به زیبایی بیش تر مشهد اضافه کرد.

هتل های مشهد

این هتل مسافتی حدود 800 متر با حرم فاصله دارد که این امر به یکی از ویژگی های مهم هتل بین المللی قصر تبدیل شد. دیگر ویژگی هایی که باعث بیش تر دیده شدن هتل شده است وجود مراکز خرید و فروشگاه های زیادی در نزدیکی آن می باشد.

هتل های مشهد

امکانات موجود در هتل بین المللی قصر

به دلیل لاکچری بودن این هتل انتظارات زیادی از امکانات در هتل قصر شهر برای مسافران به وجود می آید که خوشبختانه تا به امروز توانسته اند تمامی نیاز های مسافران را فراهم نمایند.

هتل های مشهد

مجموعه استخر ها و وجود خدمات تفریحی آبی، پارکینگ برای مسافران با ظرفیت بالا، وجود سیستم های صوتی و تصویری، اتاق مخصوص ماساژ برای بانوان و آقایان، آرایشگاه با کادر بسیار حرفه ای، سالن بزرگ بازی های رایانه ای، سالن بیلیارد، سالن اسنوکر، سالن مجلل برای  اجرای همایش ها و جلسات مختلف مسافران، اتاق مخصوص برای گریم کودکان.

هتل های مشهد

اتاق های هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر یکی از هتل هایی است که برای هر قومیت و ملیت مناسب اقامت می باشد. زیرا اتاق های این هتل به گونه ای طراحی و دیزایین شده اند که باب میل مسافران ایرانی و فرنگی واقع شده است.

هتل های مشهد

با در نظر گرفتن علایق خود می توانید در یکی از اتاق های دبل رویال لاکچری، دبل هخامنش، دبل رویال لاکچری، پرزیدنت vip، اقامت بگیرید. تفاوت این اتاق ها چیدمان و لوازمی است که در آن ها برای دیزایین کردن اتاق به کار رفته اند.

هتل های مشهد

در هتل بین المللی قصر به دلیل قرار گرفتن در رده هتل های لاکچری می توانید برای صرف غذا در انواع رستوران های هتل سفارش خود را ثبت کرده و از خوردن غذا های با کیفیت لذت کافی را ببرید.

هتل های مشهد

رستوران هایی با نام های گلایل، سنتی رز، ملودی و پخت غذا های مختلف در هر یک منتظر مسافران ارجمند برای صرف صبحانه ناهار و شام می باشند.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان قیمت بلیط چارتر هواپیما تهران مشهد اقامتی خوش را برای شما آرزو می کند.

هتل های مشهد

هتل اترک مشهد

یکی از معروف ترین هتل موجود در شهر مشهد هتل اترک نام گذاری شده است که دارای چهار ستاره می باشد و این هتل دارای 164 درب و 10 طبقه بنا شده است. یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های شهر مشهد مقدس هتل اترک می باشد که برای زائرانی که به دنبال هتل نزدیک حرم هستند یک گزینه ایده آل می باشد. زیرا مسافتی که برای رسیدن به حرم طی می شود بسیار کوتاه می باشد به گونه ای که با پای پیاده نیز می توان این راه را تا حرم طی کرد. هتل اترک در سال 1359 به عنوان اولین هتل چهار ستاره در شهر مشهد شناخته شد.

هتل های مشهد

ویژگی های هتل اترک واقع در شهر مشهد مقدس

این هتل دارای ویژگی های بسیاری می باشد برای مثال در هتل رستوران هایی وجود دارد که افراد می توانند بدون داشتن دغدغه غذای روزانه خود در این رستوران ها انواع غذا ها را سفارش دهند و از خوردن آن ها لذت کافی را ببرند.

هتل های مشهد

برای افرادی که تمایل به خوردن نوشیدنی در طول روز دارند نیز محلی به نام کافی شاپ را در نظر گرفته اند که مکانی دنج و آرام برای گذراندن ساعاتی از شبانه روز بسیار عالی می باشد.

هتل های مشهد

برای این که در هتل بتوانید لحظات شادی را پشت سر بگذارید و خاطره خوبی از هتل داشته باشید برای شما مجموعه ورزشی نیز فراهم شده است مانند سونا و جکوزی و... که از طراحی های شگفت انگیز در آن ها استفاده کرده اند.

هتل های مشهد

سالن بدن سازی نیز برای مسافران ورزش کار در هتل وجود دارد که مجهز به دستگاه های مختلف با بهترین برند ها می باشد.

هتل های مشهد

در هتل اترک برای برگزاری سمینار و کنفرانس های مهم نیز اتاق هایی در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی های بارز این هتل نزدیک بودن آن به بازار امام رضا می باشد که برای مسافرانی که قصد خرید در این بازار را دارند یک موقعیت عالی فراهم شده است.

هتل های مشهد

امکانات موجود در اتاق های هتل اترک مشهد

اتاق های موجود در هتل اترک از لحاظ امکانات بسیار با کیفیت و بدون نقص می باشد. برای نمونه در حمام های هر اتاق لوازم مورد نیاز نظیر شامپو، شانه، حوله، دمپایی حمام و... برای رفاه حال مسافران وجود دارد. برای خواب راحت سرویس تخت تک نفره و دو نفره با رو تختی های مناسب وجود دارد. یخچال پر، تلویزیون، سشوار، مبلمان، تلویزیون و ماهواره و دیگر وسایل مورد نیاز موجود می باشد.

هتل های مشهد

هتل الماس نوین مشهد

اگر به قصد زیارت به شهر مشهد سفر کرده اید و به دنبال هتلی نزدیک به حرم می گردید بهترین انتخاب برای شما هتل الماس نوین می باشد که به حرم بسیار نزدیک بنا شده است. مسافتی که برای رسیدن به حرم امام رضا باید طی شود حدود یک کیلو متر است که شما با پای پیاده نیز می توانید این مسیر را طی کنید. این هتل یکی از هتل های نو ساز می باشد که در سال 1396 ساخت آن شروع شد.

هتل های مشهد

هتل الماس نوین واقع در مشهد به دلیل داشتن امکانات عالی چهار ستاره را در اختیار خود قرار داده است. اتاق های موجود در هتل را برای راحتی مسافران تقسیم بندی کرده اند که شامل اتاق های رویال، سوییت، اتاق های تک خوابه سوییت، آمپر یال و اتاق های یک خوابه یا دو خوابه می باشد. شما در این هتل شاهد 11 طبقه که دارای 124 واحد اقامتی است می باشید که اتاق های آن در طبقه دوم تا نهم قرار گرفته اند.

هتل های مشهد

ویژگی های هتل الماس نوین واقع در مشهد

در هتل الماس نوین شما شاهد ویژگی های بسیار عالی هستید که این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند.

رستوران های عالی، چای خانه، مجموعه آبی، سالن کنفرانس، بوفه، سالن ورزشی، روف گاردن، اتاق ماساژ برای خانم ها و آقایان، کافی شاپ و...

هتل های مشهد

در اتاق های این هتل نیز ویژگی ها و امکاناتی نظیر مبلمان زیبا، میز و صندلی، سشوار، حوله تن پوش، تخت و رو تختی مناسب، تلویزیون، ماهواره، تلفن، کارت هوشمند اتاق و... در اختیار تمامی مسافران قرار می دهند تا بتوانند سفر خوشی را برای خود و اعضای خانوادشان ایجاد نمایند.

هتل های مشهد

شما می توانید قبل از حرکت به مقصد خود با تماس با هتل الماس نوین کار های رزرو اتاق یا سوییت را انجام دهید تا خیالتان از این بابت آسوده باشد. اگر قصد تماس ندارید نیز می توانید برای رزرو به هتل تشریف ببرید تا کار های مربوطه را برای شما انجام داده و اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید.

هتل های مشهد

یکی دیگر از ویژگی خوب هتل الماس نوین این است که برای کودکان تا دو سال شرایط رایگان فراهم کرده است و کودکان دو تا هشت سال نیز به صورت نیم بها حساب می شود.

هتل های مشهد

هتل انقلاب مشهد

این هتل یکی از هتل های دو ستاره مشهد محسوب می شود که با توجه به هزینه ی مناسب می تواند برای اقامت شما گزینه ای مناسب باشد. این مجموعه در سال 1393 تاسیس شده است و با توجه به تعداد بالای اتاق های آن روزانه مسافران زیادی را در خود جای می دهد.

هتل های مشهد

یکی از ویژگی های مثبت این هتل نزدیک بودن به حرم مطهر و دیگر نقاط مهم مشهد می باشد و این عامل می توانید شما را از داشتن ماشین بی نیاز سازد. فاصله هتل انقلاب از حرم مطهر حدود 8 دقیقه می باشد.

هتل های مشهد

امکانت هتل انقلاب

هتل انقلاب در 8 طبقه و 60 اتاق بنا گردیده و می تواند با توجه به تعداد بالای اتاق و پرسنلی مجرب و کار بلد پذیرای تمامی مسافران نیز باشد. تعداد تخت های این مجموعه 174 عدد می باشد که شما می توانید با توجه به تعداد نفرات همراه از اتاق های تخته و یا دو تخته به بالا را برای خود رزرو نمایید. لابی هتل دارای ظرفیتی معادل 30 نفر می باشد.

هتل های مشهد

رستوران هتل انقلاب 80 نفر را به طور همزمان می تواند سرویس دهی کند و با توجه به سلیقه شما غذا دلخواهتان را طبخ نمایند. این هتل به مکان هایی همچون حرم مطهر، بازار رضا، مراکز خرید، بیمارستان و غیره دسترسی آسانی دارد و در فاصله کمی از این مناطق قرار گرفته است.

هتل های مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های واقع در شهر مشهد می باشد که در سال ۱۳۸۰ ساخته و شروع به فعالیت خود کرد  همچنین این هتل پنج ستاره و بسیار زیبا از نظر موقعیت در بهترین منطقه از لحاظ آب و هوایی قرار گرفته است.

هتل های مشهد

ویژگی های هتل با شکوه پردیسان

در بخش بیرونی هتل پردیسان فضای سبزی بی نظیر و عاری از هر گونه دود و آلودگی هوا طراحی شده است که آن را تبدیل به مکانی مناسب برای عزیزانی که می خواهند چند ساعتی را به دور از شلوغی شهر و دغدغه ی روزانه خود باشند و جز یکی از زیبایی های شهر بزرگ مشهد می باشد.

هتل های مشهد

علاوه بر این هتل پردیسان مشهد  توانسته در طی چند سال  خدمت خالصانه خود به زائران امام رضا علیه السلام برند جهانی حلال از مرکز اطلاعات و همچنین کسب گواهینامه از سازمان میراث فرهنگی شهر مشهد دریافت کند. خوشبختانه در طی تمامی این سالها هیچ گونه نا رضایتی از جانب مهمانان خود نداشته است.

هتل های مشهد

درباره ی هتل پردیسان مشهد

همانطور که گفتیم ساخت هتل پردیسان مشهد که در سال  ۱۳۸۰ انجام گرفت و با گذشت سالها خدمت رسانی بی ریا خود در سال ۱۳۹۴ تصمیم به بازسازی و تعمیر هتل مجلل خود کرد. این هتل از ۵ طبقه ساخته شده که دارای ۱۶۲ باب اتاق خواب و بیش از ۳۷۰ تخت خواب استاندارد تشکیل شده است.

هتل های مشهد

همچنین در بخش رستوران با ظرفیت بیش از ۲۵۰ نفر و با ارائه انواع غذاهای سنتی و فرنگی آماده خدمت رسانی به شما زائرین عزیز امام رضا می باشد. و لذا با توجه به مدیریت و پرسنل مجرب این هتل زیبا و با شکوه برای راحتی حال مسافران عزیز دارای دو پارکینگ عمومی که به صورت سر پوشیده با ظرفیت بیش از ۴۰ خودرو و پارکینگ سر باز با ظرفیت بیش از ۱۰۰ خودرو و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

هتل های مشهد

با در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی و تفریحی کامل اینترنت نامحدود و پر سرعت به صورت کاملا رایگان در بخش لابی هتل در اختیار مسافران می باشد و همچنین عزیزان در صورت تمایل می توانند از استخر و سونا و... که برای شما مهمانان عزیز طراحی شده می توانید به صورت رایگان استفاده کنید. علاوه بر این کودکانی که زیر ۲ سال سن دارند هزینه ای بابت اقامت آنها در هتل پرداخت نمی شود و کاملا رایگان می توانند سفر خوشی را در کنار عزیزان خود داشته باشند.

هتل های مشهد

date_range دوشنبه 16 خرداد 1401 remove_red_eye 284 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0