{{ctrl.notification}}
هتل های لوکس مازندران

هتل های لوکس مازندران

شهر مازندران یکی از شهرهای گردشگری ایران محسوب می‌ شود که برای پاسخ‌ گویی به نیازهای مردم و همچنین برای این‌ که آن ‌ها یک اقامت عالی را تجربه کنند، هتل‌ ها و مجموعه‌ های اقامتی بسیار زیادی به ‌وجود آمده و هر یک،  خدمات متفاوتی را به افراد ارائه می ‌دهند. این شهرهمه ساله افرادی زیادی به آنجا رفت و آمد می کنند و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی است توریست ها از داخل و خارج ایران به این شهر مسافرت می کنند. آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان هواپیما، دراین مقاله به معرفی هتل های مازندران می پردازد.

هتل های مازندران

هتل کوثر رامسر

هتل کوثر رامسر مازندران یکی از بهترین هتل های سه ستاره این شهر به شمار می رود. این هتل در سال 1378 به بهره‌ برداری رسید و جهت ارتقا کیفیت در سال 1388 مورد بازسازی قرار گرفت. یکی از برترین مزیت های هتل کوثر رامسر داشتن ساحل اختصاصی به طول 500 متر می باشد. کارکنان و پرسنل این مجموعه شبانه روز در تلاش اند تا مسافران آرامش و اوقات خوشی را داشته باشند. آس چارتر در این مقاله به معرفی بهترین هتل های مازندران می پردازد.

هتل های مازندران

اتاق های هتل کوثر رامسر مازندران

هتل کوثر رامسر در سه طبقه و با 117 اتاق ساخته شده و توانسته مجموعاً 440 تخت خواب داشته باشد. ظرفیت لابی نیز حدود 30 نفر تخمین زده شده است. رستوران این مجموعه گنجایش 200 نفر را دارد. همچنین پارکینگ نیز می‌ تواند 200 خودرو به صورت رایگان در خود جای دهد.

هتل های مازندران

قوانین و مقررات هتل کوثر رامسر مازندران

بر اساس آیین نامه و مقررات هتل کوثر رامسر مازندران، پذیرش خانم مجرد تنها در صورت ارائه مدارک شناسایی معتبر ( یعنی شناسنامه و کارت ملی) امکان پذیر می باشد. همچنین زوجین باید صیغه نامه با مهر برجسته محضر را به همراه داشته باشند. اگر در خانواده خود کودک زیر 5 سال دارید، می توانید در صورت عدم استفاده از سرویس برای کودک اقامت رایگان دریافت نمایید.

هتل های مازندران

امکانات هتل کوثر رامسر مازندران

هتل کوثر رامسر در اتاق های خود امکانات بسیار مناسبی در نظر گرفته است. مثلاً روم سرویس، صبحانه، چای ساز، پاورسوئیچ، مبلمان، رخت آریز و کمد لباس، تلفن، تلویزیون، لوازم ‌بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، سیستم اطفاء حریق، امکان پخت و پز سیستم، و غیره از مهم ترین امکانات اتاق های هتل به شمار می روند.

هتل های مازندران

مهمانان قادر هستند در صورت اقامت در هتل کوثر از امکانات و خدمات عمومی نیز بهره مند شوند. برای مثال لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، پله اضطراری، زنگ هشدار، کافی شاپ، تاکسی سرویس، زمین ورزشی، خدمات باربری، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، خدمات برای معلولین، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، آشپزخانه، پارکینگ و غیره جزء این خدمات قرار گرفته اند.

شما میتوانید با خرید بلیط چارتر مشهد به ساری سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

هتل های مازندران

هتل مروارید خزر مازندران

هتل مروارید خزر یکی از مشهورترین هتل های 5 ستاره شمال کشور می باشد. این هتل که در سال 1385 افتتاح و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است، دسترسی بسیار خوبی از طریق هر دو جاده چالوس و هراز دارد. همچنین در این هتل استخری وجود دارد که افراد زیر 12 سال می توانند در روزهای گرم تابستانی در آن شنا کنند.

هتل های مازندران

موقعیت مکانی هتل مروارید خزر مازندران

هتل مروارید خزر در کیلومتر 14 جاده محمود آباد به نور، بین شهرک آرام شهر و آکام شهر، واقع شده است. از آنجایی که این هتل به دریا بسیار نزدیک است، شما می ‌توانید با اقامت در این هتل چشم انداز زیبایی داشته باشیم. ناگفته نماند که هتل مروارید خزر مازندران خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون هیچ مشکلی تردد داشته باشید.

هتل های مازندران

اتاق های هتل مروارید خزر مازندران

هتل مروارید خزر در سه طبقه و با 52 اتاق بنا گردیده است. همچنین 235 تخت خواب در مجموع دارد. ظرفیت لابی این هتل 15 نفر گزارش شده است و رستوران نیز گنجایش 150 نفر را دارد. لازم به ذکر است پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو به صورت رایگان فعالیت می کند.وضعیت دید هتل نیز دریا می باشد.

هتل های مازندران

امکانات هتل مروارید خزر مازندران

هتل مروارید خزر در اتاق ‌های خود امکاناتی نظیر لوازم بهداشتی (شامل صابون، شامپو، حوله)، دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام)، روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، تلفن در اتاق، حمام، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، سیستم اعلام و اطفاء حریق، تلویزیون، اینترنت رایگان به صورت محدود، امکان شارژ مثل الکترونیکی و غیره را ارائه می دهد.

هتل های مازندران

برخی از این امکانات عبارت اند از: لابی، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، خودپرداز، فضای سبز و زمین تنیس، پارک کودک، سالن بیلیارد، فتوکپی و فکس و پیرینتر، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی در طبقات، اینترنت در لابی، لاندری، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه واکس کفش، مرکز خرید، تاکسی سرویس، روزنامه، آرایشگاه، و... از دیگر خدمات شایان هتل مروارید خزر مازندران می توان به خدمات باربری، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، خدمات خانه ‌داری، خدمات تهیه بلیط، و مواردی از این قبیل اشاره داشت.

هتل های مازندران

قوانین و مقررات هتل مروارید خزر مازندران

طبق آیین نامه هتل مروارید خزر پذیرش خانم مجرد صرفاً در صورت به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد. همچنین زوجین لازم است جهت رزرو و تحویل اتاق صیغه نامه با مهر برجسته محضر را ارائه دهند. این هتل ترتیبی داده است تا کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس بتواند اقامت رایگان و خوشی داشته باشند.

هتل های مازندران

هتل هایت خزر مازندران

هتل هایت خزر مازندران یکی از هتل های 5 ستاره این شهر می باشد. لازم به ذکر است این هتل را با نام هتل پارسیان آزادی خزر نیز می شناسند. هتل هایت خزر تنها هتل پنج ستاره چالوس بوده که در ده پنجاه و توسط گروه هتل ساز هایت بنا گردیده است. ناگفته نماند که این هتل با اینکه بیش از 40 سال دارد، بی رقیب ترین هتل چالوس شناخته می شود. آب و هوای بسیار مناسب، واقعیت مکانی منحصر به فرد، و وضعیت دید هتل موجب شده اند هتل هایت خزر از محبوب ترین های این حوزه به شمار برود.

هتل های مازندران

شما با اقامت در این هتل ویو بسیار خاصی را تجربه خواهید کرد؛ چراکه این هتل در قسمت تلاقی دریا و جنگل واقع شده است و مهمانان می توانند از سرسبزی جذاب محیط اطراف لذت ببرند. اگر شما هم نمی توانید بین جنگل و دریا یکی را انتخاب کنید، هتل هایت بهترین گزینه برای شما می باشد؛ زیرا با یک تیر دو نشان زده اید و یک ویو ابدی را تجربه نموده اید. لازم به ذکر است فقط اتاق های بال غربی هتل هایت خزر مازندران مورد بازسازی قرار گرفته اند.

هتل های مازندران

موقعیت مکانی هتل هایت خزر مازندران

هتل هایت خزر در چالوس، نمک آبرود، روبروی تله کابین، واقع شده است. همان طور که پیش از این نیز اشاره شد وضعیت دید هتل دریا جنگل و محوطه هتل می باشد. شما می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به جنگل و یا دریا برسانید. ناگفته نماند این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک نیز واقع شده است و هیچگونه نگرانی من باب تلف شدن وقت وجود ندارد.

هتل های مازندران

اتاق ها هتل هایت خزر مازندران

هتل هایت خزر مازندران که در سال 1354 ساخته و در سال 395 بازسازی شده، دارای 5 طبقه و 136 اتاق می باشد. مجموعاً 350 تخت خواب نیز در اتاق های هتل هایت خزر جای گرفته اند. همچنین ظرفیت لابی 50 نفر گزارش شده است. رستوران این مجموعه با ظرفیت 250 نفری آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. یکی دیگر از مزیت های این هتل در اختیار قرار دادن پارکینگی رایگان با ظرفیت 164 خودرو است.

هتل های مازندران

امکانات هتل هایت خزر مازندران

هتل هایت خزر در اتاق ‌های خود امکاناتی همچون روم سرویس، حمام، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان (فقط در سوئیت ها)، آباژور، چای ساز، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، دمپایی، اینترنت یک گیگابایتی رایگان، و غیره دارد.

هتل های مازندران

این خدمات عبارت اند از: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، زنگ ‌هشدار، کافی شاپ، بازی ویدئویی، جکوزی، خدمات پزشکی، سوناف پذیرش بیست و چهار ساعته، فضای سبز، کافی نت، روزنامه، خودپرداز، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، لاندری، خدمات باربری، و...

هتل های مازندران

قوانین و مقررات هتل هایت خزر مازندران

همچنین پذیرش خانم مجرد فقط در صورت به همراه داشتن و ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد. زوجین نیز باید هنگام رزرو و تحویل گرفتن اتاق صیغه نامه با مهر برجسته محضر را ارائه دهند.

هتل های مازندران

هتل ونوس پلاس مازندران

امروز قصد داریم یکی دیگر است با هتل های مشهور پنج ستاره شمال کشور را معرفی نمایید. این مرکز اقامتی که به هتل ونوس پلاس چالوس مشهور می باشد، در تابستان 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است.

هتل های مازندران

موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس مازندران

هتل ونوس پلاس چالوس در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. همچنین وضعیت دید هتل دریا، جنگل و محوطه هتل می باشد.  آدرس دقیق این هتل چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار می باشد.

هتل های مازندران

اتاق های هتل ونوس پلاس مازندران

هتل ونوی چالوس در 10 طبقه و با 154 اتاق بنا گردیده است. همچنین در مجموع تعداد 365  تخت خواب دارد. توجه داشته باشید که ظرفیت لابی هتل حدود 300 نفر گزارش شده است. رستوران نیز توانایی پذیرایی از 270 نفر را دارد.

هتل های مازندران

امکانات هتل ونوس پلاس مازندران

هتل ونوس پلاس مازندران در اتاق ‌های خود امکاناتی همانند آباژور، میز تحریر، چای‌ ساز، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام (در برخی از واحدها جکوزی و وان)، لوازم بهداشتی (شامل صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله، سشوار)، دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام)، روم سرویس، صبحانه، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت به صورت محدود و رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، مینی بار با هزینه و غیره را ارائه می دهد.

هتل های مازندران

برخی از این خدمات و امکانات عبارت اند از: فتوکپی و فکس و پیرینتر، چای خانه سنتی، جکوزی، سالن بیلیارد، گیمنت، تلفن در لابی، پارکینگ، سالن ورزشی، استخر و سونا، ماساژور، وسایل بدنسازی، لابی، آسانسور، خدمات برای معلولین، لاندری، تلویزیزون، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، زنگ هشدار، کافی شاپ، روزنامه، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه ‌داری، خدمات تهیه بلیط.

هتل های مازندران

قوانین و مقررات هتل ونوس پلاس مازندران

طبق قوانین و مقررات هتل ونوس پلاس هنگام تحویل اتاق راس ساعت  14:00و زمان تخلیه اتاق راس ساعت 12:00 می باشد. پذیرش خانم مجرد در صورت به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. زوجین نیز باید هنگام رزرو و تحویل اتاق صیغه نامه با مهر برجسته محضر را به همراه داشته باشند. هتل ونوس پلاس ترتیبی داده است تا کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس بتوانند اقامت رایگان داشته باشند. همچنین برای کودکان بین 2 تا 12 سال نیز در صورت استفاده نکردن از سرویس اقامت با هزینه نیم بها در نظر گرفته شده است.

هتل های مازندران

date_range دوشنبه 23 خرداد 1401 remove_red_eye 401 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0