{{ctrl.notification}}
هتل های شیراز 3

هتل های شیراز 3

از آنجایی ‌که شیراز یکی از شهرهای گردشگری ایران محسوب می ‌شود،  دارای هتل‌ ها و مجموعه‌ های اقامتی بسیار زیادی می‌ باشد که هر یک از آن‌ ها خدمات متفاوتی را به مسافران و گردشگران ارائه می‌ کنند. هتل آپارتمان‌ ها،  هتل‌ های معمولی، مسافرخانه‌ ها و غیره نمونه ‌هایی از انواع مجموعه‌ های اقامتی در شیراز می‌ باشند که مسافران نیز می‌ توانند با توجه به نیاز و همچنین شرایط خود آن‌ ها را رزرو کنند. حال در ادامه با آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد شیراز همراه باشید، تا با لوکس ترین هتل های معروف شیراز آشنا شوید.

هتل های شیراز

هتل رز ریحان شیراز

حال هتل رز ریحان یکی از هتل آپارتمان‌ های نسبتاً مشهور در شیراز می‌ باشد این هتل آپارتمان زیبا که در خیابان ادبیات واقع ‌شده،  به اکثر مکان‌ ها و جاذبه ‌های اصلی شهر شیراز نزدیک است.  هتل رز ریحان شیراز دارای 7 طبقه و 25 واحد اتاق‌ خواب با تمام امکانات رفاهی می باشد. هتل رز ریحان شیراز در سال 1395 افتتاح شده‌ است که می ‌توان گفت جزو هتل‌ های تازه‌ تأسیس شیراز محسوب می ‌شود. این مجموعه به آثار تاریخی و مهمی مثل باغ جهان ‌نما و آرامگاه حافظ نزدیک است.  مسافران و گردشگرانی که قصد دیدن از این مکان‌ های پرطرفدار را دارند، می ‌توانند با رزرو اتاق نسبت ب تعداد تخت ‌های مد نظر خود، از آن‌ ها بازدید نمایند. همچنین این مجموعه دارای رستوران، استخر و... هم می‌ باشد. 

هتل های شیراز

از دیگر امکانات هتل هم می ‌توان به نمازخانه، جکوزی، کافی ‌شاپ،  رستوران بام، آرایشگاه، سالن ورزشی و غیره نام برد. در واقع اگر بخواهیم مقایسه ‌ای بین هتل رز ریحان شیراز و دیگر هتل آپارتمان‌ های موجود در این شهر انجام دهیم، می ‌توان گفت این هتل جزو مجهز ترین و همچنین پیشرفته ‌ترین هتل آپارتمان‌ ها در شیراز محسوب می‌ شود که شما می ‌توانید اقامت بسیار راحتی را در آن بگذرانید.

شما میتوانید قیمت بلیط هواپیما چارتر تهران به شیراز را در آس چارتر سامانه خرید بلیط ارزان چارتری سرچ و خریداری کنید.

هتل های شیراز

لازم به ذکر است که قیمت رزرو اتاق‌ ها،  نسبت‌ به تعداد تخت ‌ها متفاوت است. یعنی اتاق ‌های دو تخته، نسبت به سه تخته قیمت بیشتری دارند. همچنین استفاده‌ کردن از استخر برای میهمانان و مسافران هتل طبق تعرفه انجام می ‌گیرد. توجه داشته باشید که شما با رزرو این مجموعه اقامتی بسیار مجهز می ‌تواند از دیگر امکاناتی مثل روم سرویس، صبحانه و تمام وسایل لازم مورد نیاز رفاهی بهره‌ مند شوید. 

هتل های شیراز

استفاده کردن از استخر طبق تعرفه هتل صورت می ‌گیرد و نیازی نیست که برای رستوران، هزینه‌ ای بپردازید. توجه داشته باشید که ظرفیت رستوران هتل آپارتمان 40 نفر می‌ باشد و در ساعات خاصی غذا صرف می‌ شود. با توجه به این موضوعات شما می ‌توانید همین حالا برای رزرو اقامت خود در هتل رز ریحان اقدام کنید.

هتل های شیراز

هتل زندیه شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز، هتل زندیه می باشد. هتل لوکس و مجلل زندیه در پشت یکی از مهم ترین بناهای تاریخی شیراز یعنی مجموعه کریمخان زند واقع شده است، در واقع می توان علت نام گذاری آن به «زندیه» را نیز همین موضوع دانست. این هتل در سال 1394 ساخته شده و یکی از جدیدترین و در عین حال موفق ترین هتل های شیراز می باشد.

هتل های شیراز

معماری خاص هتل یکی از موضوعاتی است که باعث تمایز آن با سایر هتل ها شده است. زمانی که از بیرون به نمای هتل و معماری مجلل و مدرن آن نگاه کنیم، مبهوت زیبایی نفس گیر آن خواهیم شد. نه تنها فضای بیرونی هتل، بلکه لابی و اتاق های آن نیز بسیار لوکس و مدرن می باشند. این هتل 5 ستاره در خیابان هجرت قرار دارد و به همین دلیل به بسیاری از مکان های گردشگری شیراز مانند ارگ کریمخان، بازار و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک و... نزدیک بوده و دسترسی به آن ها را برای مهمانان بسیار راحت و بی دردسر کرده است.

هتل های شیراز

امکانات و ویژگی های هتل

ساختمان هتل زندیه 6 طبقه بوده و 72 واحد اقامتی در انواع مختلف را در دل خود جای داده است. اتاق های هتل به صورت دو تخته توئین یا دبل، سوئیت ماه عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه با دکوراسیونی خاص و مجلل، قابل رزرو هستند. سوئیت های بیزینس علاوه بر امکاناتی که در تمامی اتاق ها وجود دارد، وسایل بیشتری مانند کامپیوتر، فکس، پرینتر و میز کار نیز دارند.

هتل های شیراز

از دیگر امکانات هتل 5 ستاره زندیه می توان به مجموعه ورزشی مدرن و مجهز آن اشاره کرد. این مجموعه ورزشی شامل قسمت های مختلفی می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید. بخش های آن شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی و بخش بدنسازی با دستگاه های مدرن و مجهز می باشد. در مجموعه ورزشی یک ویتامین سرا نیز وجود دارد که می توانید انواع نوشیدنی های مقوی و مفید را سفارش دهید و در استخر یا جکوزی و... میل کنید. تمام اتاق های هتل دارای حمام می باشند که در برخی از آن ها به صورت دوش و در برخی دیگر به صورت وان می باشد. با این حال هتل زندیه دارای یک مجموعه حمام سنتی است که فضای آن مشابه دوره زندیه می باشد و روح و طراوت سنتی در آن موج می زند.

هتل های شیراز

از دیگر امکانات هتل زندیه می توان به آژانس مسافرتی اشاره کرد. این آژانس خدمات گوناگونی مانند برگزاری تورهای درون شهری، تورهای طبیعت گردی و بوم گردی، تهیه بلیط خارجی یا داخلی، رزرو هتل و حتی اخذ ویزای شنگن را ارائه می دهد. همه ما زمانی که به یک شهر سفر می کنیم، صنایع دستی مخصوص آن را به عنوان سوغاتی برای عزیزانمان و یا به عنوان یادگاری برای خودمان خریداری می کنیم.

هتل های شیراز

در بازارچه هتل زندیه یک گالری صنایع دستی وجود دارد و شما می توانید انواع هنرهای دستی شیراز مانند میناکاری و... را بخرید. از دیگر خدماتی که هتل به مسافران خود ارائه می دهد می توانیم به امکان کرایه اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات بیدار باش و خانه داری، خدمات CIP یا همان تشریفات ویژه، واکس کفش و خشکشویی اشاره کنیم.

هتل های شیراز

رستوران های هتل

هتل زندیه دارای 2 رستوران کلاسیک و سنتی می باشد. فضای رستوران کلاسیک کاملا امروزی و مدرن می باشد و دارای دکوراسیونی جذاب و فضایی لوکس است؛ در حالی که در رستوران سنتی شاهد دکوراسیون اصیل ایرانی با میزها و صندلی های چوبی طرح دار سنتی خواهیم بود. نه تنها میز و صندلی ها، بلکه دیوارها و تابلوهای موجود در رستوران سنتی نیز نمایانگر ایران قدیم هستند و نقش و نگارهایی از زمان های قدیم را در خود جای داده اند. در این رستوران می توانید غذاهای سنتی مانند کباب برگ یا کباب سلطانی را سفارش دهید.

هتل های شیراز

از دیگر امکانات بی نظیر هتل می توان به کافی شاپ و لابی لانژ شیک آن اشاره کرد. لابی لانژ هتل زندیه در کنار لابی هتل قرار دارد و با فضای چشم نواز و آرام بخش، از مهمانان خود استقبال می کند و با سرو نوشیدنی های سنتی و کلاسیک مانند چای، از آن ها پذیرایی می کند. کافی شاپ هتل نیز دارای دکوراسیونی بسیار شیک و لوکس می باشد و همیشه آماده ارائه خدمات به مهمانان گرانقدر خود است. در کافی شاپ هتل می توانید انواع نوشیدنی های گرم مانند قهوه، نوشیدنی های سرد مانند آبمیوه های طبیعی و اسموتی، انواع دسر و کیک را سفارش دهید.

هتل های شیراز

سالن های هتل زندیه

یکی از ویژگی های جذاب این هتل، وجود سالن چند منظوره است که مهمانان می توانند از آن برای برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف خود استفاده کنند. ظرفیت این سالن 150 نفر می باشد و فضایی بسیار چشم نواز و مجلل دارد. علاوه بر سالن چند منظوره، هتل دارای سالن همایش نیز می باشد. در این سالن جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مانند ویدئو پروژکتور و... تعبیه شده است و مکانی بسیار مناسب برای برگزاری سمینار، همایش، کنفرانس و کنگره ها می باشد.

هتل های شیراز

هتل سنتی نیایش شیراز

حال هتل سنتی نیایش شیراز یکی از هتل‌ های سنتی و بسیار زیبا در شیراز می ‌باشد که شما با مشاهده کردن او،  یاد تاریخچه و گذشته غنی ایران می‌ افتید. این هتل بسیار زیبا یک هتل سه ستاره در کوچه کلانتری می‌ باشد. هتل سنتی نیایش شیراز دو طبقه دارد و در این دو طبقه 77 واحد اتاق خواب قرار گرفته ‌اند. توجه داشته باشید که این مجموعه در کل یک بنای بسیار قدیمی متعلق به زمان‌ های بسیار دور است، اما در سال 1388 به بهره‌ برداری رسیده و به‌ عنوان یک هتل از آن استفاده می‌ کنند. 

هتل های شیراز

معرفی امکانات و خدمات هتل سنتی نیایش

هتل نیایش شیراز محل اولین چاپ روزنامه درصد سال گذشته می ‌باشد.  یعنی اگر بخواهیم به زبان ساده ‌تر شرح دهیم، می ‌توان گفت اولین چاپ روزنامه در این مکان اتفاق افتاده ‌است. حال این مجموعه که امروزه به‌ عنوان یک هتل سنتی، فعالیت می‌ کند،  دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی برای راحتی میهمانان می ‌باشد. به‌ عنوان مثال رستوران با ظرفیت 80 نفر، پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو، اینترنت رایگان و غیره،  نمونه ‌هایی از امکانات کلی هتل هستند که برای مسافران قابل ‌استفاده می باشند.  همچنین می ‌توان بیان کرد که هتل سنتی نیایش شیراز از نظر ویو یا منظره در دسته هتل ‌های زیبای شیراز قرار دارد.

هتل های شیراز

زیرا دید هتل به حرم شاهچراغ است. توجه داشته باشید که برای رزرو کردن اتاق در هتل سنتی شیراز شما می ‌توانید اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته،  چهار تخته، پنج تخته و غیره را رزرو نمایید.  همچنین در تمامی اتاق‌ های هتل وسایل و تجهیزات بهداشتی مثل حوله، دم‌ پایی و غیره وجود دارد.  شما نیز می توانید شاهد وسایل دیگر رفاهی مثل تخت میز یخچال و... باشید. صرف صبحانه در اتاق هم در مجموعه سنتی نیایش شیراز امکان‌ پذیر است.

هتل های شیراز

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز در سال 1351 افتتاح و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. جالب است بدانید که هتل هما در مرکز شهر قرار گرفته و شما می توانید در کنار آن بوستان آزادی و منطقه ای سرسبز را مشاهده نمایید؛ همین موضوع سبب شده برخی به این هتل بهشت هتل‌ ها را دهند.

هتل های شیراز

موقعیت مکانی هتل هما شیراز

هتل هما در میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی واقع شده است. از آنجایی که این هتل در مرکزیت شهر قرار دارد شما می توانید به راحتی و در عرض مدت زمان بسیار کمی خود را به مکان های توریستی و مهم شهر شیراز برسانید.

هتل های شیراز

اتاق های هتل هما شیراز

هتل هما شیراز در 8 طبقه ساخته شده و مجموعه دارای 464 تخت خواب در 232 اتاق می باشد. ظرفیت لابی این هتل 200 نفر گزارش شده است. همچنین رستوران این مجموعه توانایی پذیرایی از 250 نفر را دارد. ناگفته نماند که پارکینگ هتل هما گنجایش 130 خودرو را داشته و فعالیتش را به صورت رایگان ادامه می دهد.

هتل های شیراز

امکانات هتل هما شیراز

هتل هما در اتاق ‌های خود امکاناتی همچون روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوویچ، مبلمان، آباژور، چای ساز، آب رایگان، بالکن و رخت آویز، کمد لباس، تلفن و تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی (شامل صابون، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله، سشوار)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، صندوق امانات، سیستم اطفا و اعلام حریق، اینترنت در اتاق به صورت نامحدود و رایگان، دمپایی و غیره را ارائه می ‌دهد.

هتل های شیراز

برای مثال لابی، آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، آتلیه، مرکز خرید، پرینتر و فکس و کپی، پله اضطراری، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، فضای سبز و زمین تنیس، پارک کودک، جکوزی، سالن ورزشی، استخر، پارکینگ، خدمات تور، خدمات باربری، آرایشگاه، سونا، ماساژور، خودپرداز، کپسول آتش نشانی، خدمات معلولین، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام و اطفاء حریق، و مواردی از این قبیل، از مهم ترین و ارزنده ترین خدمات این هتل به شمار می روند.

هتل های شیراز

قوانین و مقررات هتل هما شیراز

طبق قوانین و مقررات هتل هما پذیرش خانم های مجرد غیر بومی تنها در صورت ارائه کارت ملی و شناسنامه امکان دارد. خردسالان زیر 3 سال نیز اگر از سرویس استفاده نکنند می توانند اقامت رایگان داشته باشند. همچنین این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه نیم بها در نظر گرفته است.

هتل های شیراز

date_range یکشنبه 08 خرداد 1401 remove_red_eye 379 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0