{{ctrl.notification}}
هتل های شیراز 2

هتل های شیراز

در تعطیلات نوروز بسیاری از خانواده ها تصمیم می گیرند به شهرهای مختلف کشور سفر کنند و با فرهنگ و مردم آن بیشتر آشنا شوند. یکی از محبوب ترین شهرها برای مسافرت میان مردم، شیراز است. البته بسیاری از مردم نیز برای انجام خدمات درمانی و پزشکی خود به این شهر سفر می کنند. در هر دو صورت باید پیش از سفر مکان اقامت خود در شیراز را مشخص کنید. هتل های زیادی در شیراز وجود دارد که اکثریت آن ها در مرکز شهر واقع شده اند و تا مکان های دیدنی و گردشگری شهر شعر و ادب، فاصله کمی دارند. در این مقاله آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط لحظه آخری تهران به شیراز به معرفی بهترین هتل های شیراز می پردازد.

 

هتل های شیراز

هتل پارس شیراز

هتل پارس یکی از هتل های معروف و با سابقه در این شهر می باشد. این هتل در سال 1381 در یکی از بهترین نقاط شیراز ساخته شد. ساختمان هتل دارای 9 طبقه است و در آن امکانات بسیار زیادی برای مهمانان تعبیه شده است. 189 واحد اقامتی این هتل در انواع مختلفی قابل رزرو هستند؛ بنابر سلیقه تان می توانید اتاق های یک یا دو تخته و یا سوئیت ها را رزرو کنید.

هتل های شیراز

امکانات و ویژگی اتاق ها

واحدهای اقامتی به گونه ای طراحی شده اند تا مهمانان گرانقدر، مانند خانه خود در آن راحت باشند؛ به همین دلیل در تمامی اتاق ها وسایل مورد نیاز مسافران از قبیل دمپایی، لوازم بهداشتی مانند حوله، سشوار، شامپو، صابون و مسواک تعبیه شده است. از دیگر امکانات موجود می توان به مبلمان، میز تحریر، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، یخچال و تلویزیون اشاره کرد. همچنین تمامی اتاق های هتل پارس دارای سرویس بهداشتی فرنگی می باشند، با این حال حمام در برخی واحدها به صورت دوش و در برخی دیگر به صورت وان می باشد.

هتل های شیراز

امکانات و ویژگی های هتل

هتل پارس در خیابان زند واقع شده است که یکی از اصلی ترین خیابان های شیراز می باشد. می دانیم که شیراز به دلیل وجود شاعران بزرگی مانند سعدی و حافظ، در جهان به شهر شعر و ادب مشهور است. بنابراین همه مسافران، بازدید از مقبره این دو شاعر بزرگ را جزو کارهای الزامی می دانند. خبر خوب این است که با اقامت در هتل پارس، فاصله بسیار کمی تا آرامگاه حافظ و سعدی خواهید داشت و می توانید خیلی سریع و راحت برای بازدید از آن ها، از هتل راهی شوید. علاوه بر آن به دلیل موقعیت ویژه هتل، به مجموعه تاریخی کریمخان نیز دسترسی راحتی خواهید داشت.

هتل های شیراز

این هتل 4 ستاره، امکانات و سرویس های رفاهی بسیار زیادی به مهمانان خود ارائه می دهد. برخی از امکانات آن شامل استخر رایگان برای مهمانان، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ می باشد. همچنین هتل سالن ورزشی بسیار مجهز و مدرنی نیز دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

شما میتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما شیراز را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

هتل های شیراز

رستوران های هتل پارس

یکی از بهترین بخش های سفر، خوردن غذاهای سنتی و معروف آن شهر است. شیراز نیز به کلم پلو خود معروف است؛ با این حال ممکن است برخی افراد به غذاهای فرنگی علاقه بیشتری داشته باشند. هتل پارس برای تمامی ذائقه ها، امکانات مختلفی را فراهم کرده است و دارای 3 رستوران می باشد. رستوران گل سرخ در طبقه اول قرار دارد و دارای منوی متنوعی از انواع غذاهای سنتی و ایرانی می باشد. این رستوران مخصوص سرو صبحانه و ناهار می باشد. شام نیز در دو رستوران دیگر یعنی رستوران ملل در طبقه اول و رستوران لوتوس در بام هتل، سرو می شود. در رستوران ملل انواع غذاهای فرنگی سرو می شود و به همین دلیل گاهی اوقات از آن به عنوان رستوران ایتالیایی نیز یاد می کنند. غذاهای معروف این رستوران شامل استیک، میگو گریل و لمپ چاپس می باشد.

هتل های شیراز

در تمامی این رستوران ها، موسیقی زنده وجود دارد که فضایی بسیار دلنشین و آرام را به وجود آورده است. علاوه بر رستوران، هتل پارس یک کافه تریای شیک به نام پامچال نیز دارد که در آن انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و دسر و اسنک های خوش طعم سرو می شود. در کافه پامچال امکان سرو قلیان نیز وجود دارد. همچنین مانند مجموعه رستوران های هتل، کافه پامچال نیز دارای موسیقی زنده می باشد.

هتل های شیراز

سالن های هتل

بسیاری از اوقات افراد برای مسائل کاری به شیراز سفر می کنند و گاهی در این نوع سفرها به مکانی برای برگزاری جلسه و یا همایش نیاز پیدا می کنند. هتل پارس سالن های بسیار شیکی دارد. این سالن ها هم برای مهمانان هتل و هم به صورت مجزا برای سایر مردم، قابل دسترسی هستند.

هتل های شیراز

سالن زمرد و مروارید با ظرفیت 100 نفره خود، برای برگزاری کنفرانس، سمینار، همایش و مجالس قابل رزرو هستند. در این سالن ها امکانات لازم برای برگزاری یک مراسم رسمی مانند ویدئو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری نیز تعبیه شده است.

یکی از دیگر از سالن های هتل که دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل دارد، سالن برلیان است. این سالن که در طبقه دوم هتل قرار دارد، برای برگزاری جلسات کاری و یا مهمانی های خصوصی بسیار مناسب است. ظرفیت این سالن 50 نفر می باشد.

یکی از ویژگی های خوب تمامی این سالن ها این است که می توانید با هتل هماهنگ کنید و میان وعده ای را نیز برای مهمانان خود سفارش دهید. هزینه این میان وعده با توجه به تعداد مهمانان و خوراکی های استفاده شده در آن، حساب می شود.

هتل های شیراز

هتل پارسه شیراز

 یکی از زیباترین هتل‌ های موجود هتل پارسه شیراز است که چهار ستاره دارد. این هتل در خیابان زند،  پشت ارگ کریم ‌خان واقع شده ‌است. با توجه به این موقعیت مکانی می‌ توان متوجه شد که هتل پارس در بهترین نقطه شیراز واقع گردیده که به اکثر مکان‌ های گردشگری و تاریخی شیراز نزدیک است. هتل پارسه با پنج طبقه و 72 واحد اتاق‌ خواب توانسته به یکی از محبوب ‌ترین هتل‌ ها در بین گردشگران و مسافران تبدیل شود.  حال در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع ‌به این هتل بی ‌نظیر و بسیار زیبا را نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.

هتل های شیراز

درباره هتل پارسه شیراز

موضوع بحث‌ برانگیز در خصوص هتل پارسه شیراز، موقعیت مکانی او می‌ باشد. این هتل به مکان ‌هایی مثل باغ ارم، بازار وکیل،  شاه‌ چراغ و غیره هم نزدیک است. هتل پارسه در سال 1383 افتتاح گردیده و همچنین برای ارائه خدمات بهتر و افزودن امکانات بیشتر در سال 1395 هم مجدداً او را بازسازی کردند. برخورد عالی پرسنل و همچنین رسیدگی کافی به مشکلات مردم، امکانات کلی هتل مثل رستوران، پارکینگ، سالن بیلیارد، کافی ‌شاپ، نمازخانه و غیره موضوعاتی هستند که شما را مجاب می‌ کنند تا همین حالا برای رزرو هتل پارسه شیراز اقدام کنید. اتاق ‌های هتل نسبت ‌به تعداد تخت ‌ها در اختیار مسافران قرار می. ‌گیرند.  یعنی این ‌که شما با توجه به تعداد نفرات خود و همراهان می‌ توانید اتاق ‌های یک تخته، دو تخته و غیره را رزرو نمایید.

هتل های شیراز

نکته مهمی که در خصوص هتل پارسه شیراز وجود دارد، این است که می ‌توان به‌ راحتی از تمام مجموعه‌ های مهم شهر شیراز بازدید نمود. ارگ کریم ‌خان یکی از مهم ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری این شهر می ‌باشد که هتل پارسه دقیقاً در خیابان پشت او واقع گردیده‌ است. همچنین شما به‌ راحتی می‌ توانید به تمامی نقاط شهر رفت و آمد کنید. زیرا هتل در مرکزی‌ ترین نقطه شیراز قرار گرفته است. لازم به ذکر می باشد که همانند هر مجموعه اقامتی دیگر هتل پارسه هم  امکانات رفاهی درون اتاق خواب‌ ها برای راحتی میهمانان فراهم کرده که می ‌توان گفت کلیه وسایل بهداشتی و تجهیزات رفاهی مثل تخت مبل و غیره نمونه‌ ای از آن‌ ها می‌ باشد.

هتل های شیراز

هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز واقع در چهار راه زند،  خیابان سعدی، یکی از هتل ‌های نسبتاً مشهور در شیراز شناخته می ‌شود. این هتل با هشت طبقه و 126 واحد اتاق خواب، می ‌تواند خدمات بسیار خوبی را برای مسافران به ارمغان آورد. همچنین هتل پارک شیراز در سال 1338 افتتاح شده‌ است.  البته باید ذکر کنیم که برای ارائه خدمات بهتر و افزودن امکانات بیشتر به هتل، مجدداً در سال 1390 هم بازسازی شد‌. 

هتل های شیراز

از آنجایی‌ که هتل پارک شیراز به جاذبه‌ ها و مکان ‌های اصلی شهر شیراز نزدیک است،  می‌ توان گفت که طرفداران بسیاری دارد. شما با رزرو این هتل می‌ توانید به حمام وکیل، موزه پارس، بازار وکیل، شاهچراغ و غیره به‌ راحتی دست یابید و از آن‌ ها بازدید کنید. حال برای آشنایی بیشتر با هتل پارک شیراز پیشنهاد می ‌کنیم که حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

هتل های شیراز

درباره هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز از تمام امکانات رفاهی برخوردار است و در تمام اتاق‌ ها می‌ توان شاهد انواع وسایل و تجهیزات مورد نیاز مسافران مثل تخت، یخچال و غیره بود. اتاق ‌ها به،  اتاق‌ های دو تخته، دو تخته توئین، سه تخته و غیره تقسیم‌ بندی می‌ شوند. 

هتل های شیراز

همچنین لازم به ذکر است که هتل پارک شیراز دارای سوئیتی هم برای تعداد افراد بیشتر می ‌باشد که شما می ‌توانید به‌ راحتی از آن‌ ها استفاده کنید.  این هتل سه ستاره دارای رستوران و همچنین پارکینگ هم است که مسافران می‌ توانند طبق تعرفه هتل از آن ‌ها استفاده کنند. این مجموعه دیدی به خیابان و محوطه هتل دارد و همچنین شما می ‌توانید به ‌راحتی اتاق مورد نظر خود را با توجه به شرایط آن‌ ها رزرو کنید. شما با رزرو اتاق در هتل پارک شیراز می ‌توانید از امکانات کلی هتل مثل، کافی‌ شاپ، جکوزی، سالن بیلیارد، سونا، فضای سبز، چایخانه سنتی و غیره بهره‌ مند شوید.

هتل های شیراز

هتل چمران شیراز

اگر شما هم به دنبال یک ستاره 5 ستاره عالی در شهر بزرگ شیراز می گردید، به شما هتل چمران را پیشنهاد می کنیم. این هتل یکی از لوکس ترین و مرتفع ترین ساختمان های شهر شیراز به شمار می رود و به علت محل قرارگیری اش دارای آب و هوای بسیار مطلوب و مناسب است. شما می توانید در دور تا دور هتل چمران شیراز دشت و باغ‌ هایی را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است این هتل توریستی در سال 1389 به بهره ‌برداری رسید است. شما قادر هستید با اقامت در این هتل لاکچری اوقات خوشی را داشته باشید.

هتل های شیراز

موقعیت مکانی هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز در بلوار چمران قرار دارد. ناگفته نماند که این محدوده در طرح ترافیک قرار نداشته و شما می توانید به آسانی و بدون هیچ گونه محدودیتی به گشت و گذار در سایر نقاط شهر بپردازید.

هتل های شیراز

اتاق های هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز که در 30 طبقه و با 250 اتاق خواب بنا گردیده است، توانسته در مجموع 500 تخت خواب را در خود جای دهد. همچنین ظرفیت لابی این هتل حدود 200 نفر گزارش شده است. رستوران مجموعه نیز قادر به پذیرایی از 200 نفر می باشد. لازم به ذکر است پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو به صورت رایگان فعالیت دارد. همچنین شما می توانید ضمن استراحت در لابی از اینترنت رایگان نامحدود نیز بهره مند شوید.

هتل های شیراز

امکانات هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز در اتاق ‌های خود لوازم و امکاناتی مثل میز تحریر، آب رایگان، روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، چای ساز، رخت ‌آویز، کمد لباس، تلفن، سیستم اعلام و اطفاء حریقريال سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، دمپایی و لوازم بهداشتی، حمام، تلویزیون و غیره را ارائه می دهد.

هتل های شیراز

همچنین شما می توانید در صورت اقامت در هتل چمران شیراز از امکانات و خدمات عمومی نیز برخوردار شوید. به طور مثال امکاناتی نظیر ماساژور، لابی، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، پله اضطراری، فتوکپی و فکس و پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، کافی نت، روزنامه، اتاق چمدان، تاکسی‌ سرویس، کافی شاپ، چای خانه سنتی، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه واکس کفش و اتاق تلفن ارائه می گردند.

هتل های شیراز

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده مهمانان هتل می تواند از خدمات گیم نت، جکوزی، آرایشگاه، خدمات باربری، خدمات تور، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر و سونا، خودپرداز، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت در لابی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تهیه بلیط، تلویزیون در لابی، لاندری و غیره نیز استفاده نمایند.

هتل های شیراز

قوانین و مقررات هتل چمران شیراز

طبق قوانین و مقررات هتل چمران خانم های مجرد با به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر نظیر کارت ملی و شناسنامه می ‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. همچنین زوجین در صورت ارائه صیغه نامه با مهر برجسته محضر می ‌توانند رزرو این هتل را داشته باشند.

هتل های شیراز

هتل چمران ترتیبی داده است که کودکان زیر 3 سال بتوانند در صورت استفاده نکردن از سرویس اقامت رایگان داشته باشند. همچنین برای کودکان 3 تا 6 سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اقامت با هزینه نیم بها در نظر گرفته شده است.

date_range شنبه 07 خرداد 1401 remove_red_eye 392 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0