{{ctrl.notification}}
هتل های سرعین

هتل های سرعین

سرعین یکی از شهرهای گردش ‌پذیر کشور ایران به شمار می‌ رود که هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می ‌باشد، با توجه به این ‌که مجتمع آب ‌درمانی زیادی در این شهر قرار دارد، مردم علاقه زیادی برای رفتن به آن ‌جا از خود نشان می ‌دهند. زمانی‌ که قصد دارید راهی سرعین شوید قبل ‌از مسافرت بهتر است که یک واحد اقامتی را در این شهرستان برای خود رزرو نمایید تا با رسیدن به آن‌ جا با مشکل پیدا کردن مکانی برای استراحت رو به ‌رو نباشید. در این مقاله آس چارتر به معرفی چند تا از هتل های سرعین می پردازد، با ما همراه باشید.شما میتوانید با خرید بلیط چارتر تهران اردبیل سفری خاطره انگیز داشته باشید.

هتل های سرعین

هتل بوستان سرعین

در این شهر محل ‌های اقامتی مختلفی وجود دارد که هر فردی با هر بودجه ‌ای می ‌تواند یکی از آن‌ ها را برای استراحت خود انتخاب نمایند، از میان هتل ‌هایی که در سرعین راه اندازی شده‌ اند می ‌توان هتل بوستان را نام برد که به ‌عنوان اولین هتل ۴ ستاره در این شهر معرفی می ‌شود. لازم به ذکر است که بگوییم هتل بوستان سرعین در سال 1389 افتتاح ‌شده و برای این‌ که امکانات و خدمات رفاهی بیشتری را به آن اضافه کنند در سال 1396 آن را مورد بازسازی قرار داده‌ اند.

آس چارتر ارائه دهنده بلیط ارزان چارتر در کلیه مسیر ها با پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

هتل های سرعین

امکانات هتل بوستان سرعین

همان‌ طور که گفته شد امکانات رفاهی مناسبی را برای مسافران در این هتل قرار داده ‌اند که هر فردی با رفتن به آن‌ جا بتواند احساس راحتی داشته باشد، هتل بوستان سرعین در ۸ طبقه بنا نهاده شده ‌است و جمعً دارای ۶۰ اتاق و سوئیت اقامتی است.

از امکانات رفاهی هتل بوستان می ‌توان پارکینگ آن را نام برد که افرادی که با ماشین‌ های شخصی خود راهی سرعین می ‌شوند، می ‌توانند با خیالی آسوده ماشین ‌های خود را در پارکینگ قرار دهند.

همچنین از دیگر امکانات این هتل می ‌توان رستوران آن را نام برد که آماده پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارا می ‌باشد، از این ‌رو افرادی که تمایل دارند که وعده ‌های غذایی خود را در هتل صرف کنند به ‌راحتی می‌ توانند از رستوران استفاده نمایند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می ‌توان صندوق امانت، کافی‌ شاپ، تاکسی ‌سرویس، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌ داری، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان، لابی و ... را نام برد. تمامی اتاق ‌ها و سوئیت‌ های موجود در هتل بوستان از امکاناتی چون روم سرویس، تلویزیون، کمد لباس‌ ها، سیستم اعلام حریق، مینی‌ بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان و ... برخوردار هستند.

هتل های سرعین

جاذبه ‌ها و اماکن نزدیک به هتل بوستان

با انتخاب هتل بوستان می ‌توانید به اماکنی چون مجتمع تجاری لاله، مسجد جامع، آب گرم بش باجیلار، مجتمع آب‌ درمانی سبلان، تپه باستانی آناهیتا، پیست اسکی آلوارس، دیگر چشمه های آب گرم و ... دسترسی داشته باشید.

هتل های سرعین

هتل پدرام سرعین

بسیاری از افراد هنگام تعطیلات برنامه ‌هایی را برای راهی شدن به سوی یکی از شهرهای ایران در ذهن خود دارند، لازم به ذکر است که بگوییم تمامی شهرهای ایران بسیار دیدنی و زیبا هستند، اما برخی از مناطق آن حس و حال متفاوت‌ تری را برای ما ایجاد خواهد کرد. یکی از شهر خوش آب‌ و هوایی که می ‌توان هنگام تعطیلات راهی آن شد سرعین می ‌باشد که در غرب کشور واقع ‌شده، این شهرستان که جاذبه‌ های بی ‌نظیری را در اختیار مسافران قرار می ‌دهد دارای چشمه‌ های آب گرم درمانی است که به محبوبیت آن اضافه می ‌کند. اگر شما هم از افرادی هستید که قصد دارید راهی سرعین شوید، اولین نکته ‌ای که باید مدنظر داشته باشید این است که یک محل اقامتی را برای استراحت خود رزرو نمایید، چرا که ممکن است هنگام رسیدن به شهرستان سرعین نتوانید جای مناسبی را برای سکونت خود در این شهرستان مهیا کنید.

هتل های سرعین

این شهرستان از اقامتسراها و هتل‌ های زیادی برخوردار است که هر فردی با هر بودجه‌ ای می ‌تواند جای مناسب را برای ماندن انتخاب کند.

هتل پدرام سرعین در میان هتل‌ هایی که در این شهرستان واقع ‌شده از محبوبیت بیشتری برخوردار است،  این هتل را در سال ۱۳۹۴ افتتاح کرده اند، لازم به ذکر است که بگوییم افرادی که به‌ دنبال یک محل اقامتی لوکس و مجلل برای خود هستند، می ‌توانند هتل ۴ ستاره پدرام را انتخاب کنند، چرا که با توجه به امکانات رفاهی که دارد به بهترین شکل ممکن از میهمانان پذیرایی خواهد کرد.

هتل های سرعین

از طرفی باید بگوییم که هتل پدرام سرعین دارای یک مجموعه آب ‌درمانی اختصاصی است که می ‌تواند به مسافران این امکان را بدهد که برای استفاده از مجموعه آب ‌درمانی سرعین از خود هتل استفاده کنند.

طراحی ساختمان این هتل را به‌ صورت دوجداره و آکوستیک انجام داده ‌اند که مانع ورود هر گونه آلودگی صوتی به داخل اتاق خواهد شد و هر کدام از اتاق ‌های این هتل دارای تراس نسبتا بزرگی هستند که زیبایی منحصر به ‌فردی را به هر کدام از واحد ها می‌ بخشد.

هتل های سرعین

امکانات هتل پدرام سرعین

هتل پدرام سرعین به ‌عنوان یکی از لوکس‌ ترین و محبوب ‌ترین اقامتگاه‌ های این شهر معرفی می ‌شود که تمامی خدمات را مطابق با استانداردهای بین ‌المللی هتلداری ارائه می ‌دهند، مزیتی که استفاده از هتل پدرام سرعین برای مسافران دارد این است که به‌ راحتی به مجتمع ‌های آب ‌درمانی دسترسی دارد و از پارکینگ سرپوشیده و مسقفی برخوردار است که می ‌توانید ماشین ‌های شخصی خود را در آن‌ جا قرار داهید.

از امکانات این هتل می توان سالن ورزشی، جکوزی، سونای خشک پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوای مطبوع و ... را نام برد.

این هتل‌ لوکس و مجلل را در ۱۰ طبقه راه‌ اندازی کرده‌ اند که تمامی واحدهای آن را در ۷ طبقه جای داده ‌اند، شما می‌ توانید برای رزرو اتاق‌ های هتل پدرام سرعین با توجه به بودجه ای که دارید به انتخاب اتاق‌ های ۲ تخته، ۳ تخته ۴ تخته و آپارتمان ‌های یک‌ خوابه، آپارتمان‌ های ۲ خوابه یا ۳ خوابه بپردازید.

هتل های سرعین

تمامی این اتاق ‌ها امکانات مورد نیاز را برای مهمانان فراهم خواهند آورد و مسئولین خانه‌ داری هر روز به نظافت این اتاق ‌ها خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که بگوییم مهمانانی که راهی هتل پدرام می‌ شوند، می ‌توانند برای صرف صبحانه به سالن صبحانه این هتل مراجعه کنند، از طرفی رستوران هتل را در ورودی قرار داده ‌اند که از محیط دل ‌نشین و زیبایی برخوردار است و انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

رستوران هتل پدرام آماده پذیرایی از ۱۵۰ نفر را به‌ طور هم‌ زمان دارا می ‌باشد، همچنین لازم به ذکر است که بگوییم در طبقه هشتم هتل کافه عربی را راه ‌اندازی کرده ‌اند که سالن آن از پارتیشن‌ های شیشه ‌ای ساخته ‌شده است و برای صرف چای و قلیان عربی بسیار مناسب می ‌باشد.

هتل های سرعین

جاذبه‌ ها و اماکن نزدیک به هتل پدرام سرعین

اگر شما هم به قصد گشت‌ و گذار و بازدید از جاذبه‌ هایی که در این شهر قرار دارند، راهی سرعین می‌ شوید با انتخاب هتل پدرام می‌توانید به مهم‌ ترین چشمه‌ های آب گرم سرعین به ‌راحتی دسترسی داشته باشید.

به‌ علاوه لازم به ذکر است که بگوییم این هتل به پیست اسکی آلوارس و مجتمع تجاری لاله و روستاهای اطراف دسترسی نزدیکی دارد . اگر قصد خرید در سرعین را دارید می ‌توانید با گذشت مدت ‌زمان ۵ دقیقه به بازار اطلش برسید.

هتل های سرعین

هتل لاله2 سرعین

هنگامی ‌که قصد دارید به شهرهای مختلف ایران مسافرت کنید باید قبل ‌از هر چیز یک محل اقامتی مناسب را برای سکونت خود رزرو نمایید تا بتوانید بعد از گشت ‌و گذار و انجام کارهای روزمره خود برای استراحت به آن ‌جا باز گردید. سرعین یکی از شهرهای خوش آب ‌و هوا و پر از جاذبه‌ های طبیعی کشور ایران به شمار می ‌رود که مخصوصا در فصل‌ های تابستان مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار می ‌گیرد با رفتن به سرعین می ‌توانید به چشمه‌ های آب گرم معدنی آن دسترسی داشته باشید، از طرفی انتخاب هتل ۴ ستاره لاله ۲ دسترسی شما را به جاذبه های گردشگری این شهرستان بسیار راحت ‌تر می کند. لازم به ذکر است که بگوییم هتل لاله2 سرعین در سال 1379در مرکز شهر افتتاح شده‌ است، با توجه به این ‌که این هتل از قدمت زیادی برخوردار است چندین ‌بار آن را مورد بازسازی قرار داده اند.

هتل ۴ ستاره لاله سرعین در ۴ طبقه  بنا نهاده شده ‌است که مجموعاً ۹۷ فضای اقامتی را در اختیار میهمانان قرار می‌ دهد، هر کدام از این واحد ها را برای اقامت خود انتخاب نمایید با امکانات منحصر به فردی رو به رو خواهید بود.

هتل های سرعین

امکانات هتل لاله 2 سرعین

هتل لاله 2 سرعین از خدمه و کارکنان مجرب و آموزش ‌دیده ای برخوردار است که در هر ساعتی از شبانه‌ روز آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می ‌باشند، از طرفی امکانات رفاهی مناسبی برای رفاه حال مسافران در این هتل قرار داده ‌اند که آن را به بهترین هتل برای اقامت تبدیل کرده‌ است.

از امکانات این هتل می ‌توان یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، پارکینگ، سفره‌ خانه سنتی، رستوران تابستانی، کافی ‌شاپ، اتاق جلسات، روم سرویس، تاکسی ‌سرویس، خانه‌ داری ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سالن پذیرایی و ... می‌ باشد.

هتل های سرعین

جاذبه ‌های اطراف هتل لاله 2 سرعین

هتل لاله 2 سرعین دقیقا رو به روی مجتمع آب ‌درمانی سبلان قرار دارد که به ‌عنوان یکی از بهترین مجتمع آب ‌درمانی در این شهرستان معرفی می‌ شود، از طرفی کسانی که هتل لاله سرعین را انتخاب می ‌کنند، می‌ توانند به‌ راحتی به مجموعه توریستی و ورزشی آلوارس دسترسی داشته باشند، همچنین مجتمع تجاری لاله در فاصله بسیار کمی از این هتل واقع شده‌ است.

date_range پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 401 بازدید favorite_border 0 chat 2
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 2
الناز :

سلام . روزتون بخیر. پیام دادم که ازتون تشکر کنم که تو ایام اربعین بلیط پرواز تهران اردبیل نبود و برام رو کنسلی ها اوکی کردید. از ارسال این مقاله هم متشکرم

علی :

ممنون بابت اطلاعات مفیدتون