{{ctrl.notification}}
هتل های تبریز

بهترین هتل های تبریز

تبریز یکی از شهرهای بسیار زیبا و همچنین پرطرفدار در کشور ایران محسوب می ‌شود. تبریز یکی از شهرهای بزرگ و شناخته شده است که به خاطر امور تجاری و بازرگانی افراد زیادی در آنجا رفت و آمد دارند. لازم به ذکر است که بگوییم وجود هتل های لوکس بسیار ضرورت دارد از این جهت هتل های مختلفی در این شهر ساخته شده تا پذیرای میهمانان گرامی باشد. این شهر توریستی و بسیار زیبا دارای هتل ‌های متعدد و متنوعی می ‌باشد که مسافران و گردشگران می‌ توانند نسبت ‌به شرایط خود برای رزرو آن‌ اقدام کنند. در این مقاله از آس چارتر به معرفی بهترین هتل های تبریز می پردازیم. آس چارتر ارائه دهنده ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران به تبریز با پشتیبانی 24 ساعته میباشد.

 

هتل های تبریز

هتل پارس ائل گلی

یکی از این هتل ها، هتل پارس ائل گلی تبریز است این هتل در 29 اسفند 1380 در بام شهر تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت برج اصلی آن نمای شیشه ای زیبایی دارد و این هتل دارای 17 طبقه است و همچنین 178 اتاق دارد و در زمره هتل های پنج ستاره است که سوئیت های اقامتی آن مدرن و بروزمی باشد.  این هتل در منطقه سرسبز و خوش آب وهوای  ائل گلی واقع شده است ونزدیک پارک ائل گلی قرار دارد که مسافران می توانند برای قدم زدن و پیاده روی به آن پارک بروند و از امکانات تفریحی آنجا همچون قایق سواری لذت ببرند. چنانچه اشیای قیمتی ونفیسی با خود دارید صندوق اماناتی که در داخل اتاق وجود دارد می توانید اشیای قیمتی را در داخل آن نگهداری کنید یخچال و چای ساز و مینی بار در اتاق ها وجود دارد.

هتل های تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریزدارای رستوران های متنوعی برای پذیرایی میهمانان خود می باشد از جمله رستوران «یاقوت»، «زمرد»، «الماس» که در آن انواع غذاهای فرنگی و ایرانی سرو می شود و در بام این هتل رستوران گردان وجود دارد که مسافران از غذاهای خوشمزه این رستوران استفاده می کنند و از چشم انداز فوق العاده آن بهره می برند وهمچنین کافی شاپ هتل که فضای دل نشین و آرامش بخش دارد که با سرو نوشیدنی های گرم و سرد و دسر و کیک و میان وعده لحظاتی شاد و لذت بخش را به مهیمانان تقدیم می دارد.

هتل های تبریز

امکانات هتل پارس ائل گلی

با آنکه فضای مجازی برای مسافران دارای اهمیت است در همه فضای هتل امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت وجود دارد و چنانچه با اتومبیل شخصی خود سفر می کنید این هتل دارای پارکینگ است تا اقامتی آسوده داشته باشید. سالن بدنسازی مدرن ومجهزی دارد که برای کسانی که به تناسب اندام و ورزش اهمیت می دهند بسیار مناسب است و همچنین سالن بیلیارد هتل لحظات مفرحی را برای مسافران  ایجاد می کند از امکانات دیگر هتل وسایلی است که مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است. از این وسایل استخر و پارک بازی و خدمات نگهداری از کودکان می توان نام برد اگر با کودکان خود سفر کرده اید میتوانید آنها را به پارک بازی ببرید و لحظات خوشی را برای آنها فراهم آورید. این هتل دارای دو سالن VIP و سالن های متعددی است که برای  برگزاری انواع مراسم، جشن ها، کنفرانس ها اختصاص داده  شده است این سالن ها شامل سالن ضیافت، اتاق عقد، سالن آمفی تئاتر و کنفرانس می باشد وتمالی این سالن ها دارای کادری مجرب و تجهیزات کامل برای برگزاری انواع مراسم به بهترین نحو ممکن، را دارند. اگر با عزیز سالمند و یا ناتوانی  می خواهید مسافرت کنید نگران نباشید با مشکلی برخورد نخواهید کرد چون هتل پارس ائل گلی  دارای خدمات ویژه معلولین است وهمچنین این هتل از مرکز خرید، خدمات پزشکی، آرایشگاه، سالن ورزشی و ماساژ و کافی نت نیز بر خوردار می باشد حال با خیال راحت و آسوده در این هتل می توانید اقامت داشته باشید و از خدمات آن کمال استفاده را ببرید.

هتل های تبریز

در لابی هتل مکان خاصی تعبیه شده که افرادی که سیگار می کشند از آن محل استفاده می کنند واز امکانات دیگر هتل آتلیه، شبکه پخش فیلم، سالن تنیس، خود پرداز، گیم نت،کتابخانه و..را می توان نام برد هتل ائل گلی تبریز دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته توئین، دو تخته دبل وسوئیت های سه خوابه است که برای تعداد مختلف بسیار مناسب است دکوراسیون داخلی اتاق ها ترکیبی از رنگ های گرم و بسیارزیبا و دل نشین می باشد و در هتل صبحانه متنوعی از شیره و سرشیر محلی تبریز سرو می شود که سفر شما را دلچسب می کند و در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی، گیاهی از شما پذیرایی می کنند. رستوران گردان در طبقه هفدهم هتل قرار دارد رستوران گردان از قسمت های جذاب هتل به شمار می رود که دیدن آن بسیار شگفت انگیز خواهد بود. موقع سفارش غذا به تعداد غذاهایی که سفارش داده اید از میز اردو استفاده کنید زیرا که میز اردو به ازای هر غذا برایتان حساب می شود. سرویس های بهداشتی داخل اتاق ها فرنگی است اما سرویس های بهداشتی ایرانی در طبقات هتل تعبیه شده که میهمانان می توانند از آن استفاده کنند و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می توان به ارگ  کبود،مقبره الشعرای تبریز، موزه قاجار اشاره کرد.

شما می توانید در آس چارتر ارزان ترین بلیط چارتر تبریز را سرچ و خریداری کنید.

هتل های تبریز

هتل صخره ای کندوان

هتل صخره ای کندوان یکی از هتل های بین المللی است این هتل سومین هتل صخره ای جهان است که اتاق هایش در دل کوه قرار دارد در واقع سا کنان روستای کندوان همگی در دل کوه خانه هایی تراشید ه اند و در آن زندگی می کنند این هتل در دهکده توریستی کندوان قرار دارد و هتل صخره ای کندوان در 60 کیلومتری شهر تبریز و 20 کیلومتری شهر اسکو  واقع گردیده است.

هتل های تبریز

برای رفتن به این هتل می توانید از جاده اسکو، کندوان استفاده کنید و ابتدا به شهر اسکو از شهرهای آذربایجان شرقی بروید و از آنجا خود را به هتل صخر ه ای کندوان برسانید. به دلیل کوهپایه ای بودن منطقه دارای آسانسور و بالابر نمی باشد برای رسیدن به این هتل باید 180 پله را بالا بروید که این امر برای بیماران و سالمندان خوشایند نیست هتل صخره ای کندوان در دنیا در نوع خود بی نظیر است این هتل، اقامتی جذاب را برای توریست ها در دل صخره های طبیعی فراهم آورده است.

هتل های تبریز

اتاق های هتل صخره ای کندوان  به صورت معمولی یا جکوزی دار، با آب معدنی روستا پر شده اند بعضی از سوئیت های آن به صورت مخروطی شکل است تجربه خوابیدن در این هتل تجربه ای بسیار خاطر انگیز است این هتل 40 اتاق سنگی طبیعی دارد و تمام امکانات یه هتل را دارد و افراد با اقامت دراین هتل می توانند زندگی غار نشینی و فضای آرامی را تجربه کنید.

هتل های تبریز

هتل کندوان در زمره هتل های پنج ستاره قرار گرفته است  آب و هوای کوهستانی و ییلاقی ویژه ای دارد به طوری که برای فصل تا بستا ن نیازی به وسایل سرمایشی  نمی باشد در این هتل اقامت برای کودکانی که زیر هفت سال هستند در صورتی که سرویس اضافی مورد نیاز نباشد رایگان هست و همچنین در این هتل خدمات خشکشویی (لاندری) برای مسافران انجام می شود از آنجا که اینتر نت از اهمیت ویژه ای برخوردار است اینترنت در اتاق ها و کافی شاپ رستوران در دسترس مسافران می باشد.

هتل های تبریز

امکانات هتل صخره ای کندوان

در ساخت این مجموعه معماری منحصر به فردی به کار برده شده است و اتاق های هتل صخره ای کندوان پنجره هایی دارد که چشم اندازی زیبا ومنحصر به فرد برای طبیعت و فضای سر سبزفراهم آورده است و انواع غذاهای محلی در این هتل سرو می شود که بسیار جذاب و شگفت انگیز است در این هتل نمایشگاه صنایع دستی دایر است که میهمانان می توانند از موقعیت استفاده کنند و از نمایشگاه دیدن و خرید نمایند.

هتل های تبریز

هتل صخره ای کندوان دارای سوئیت های رویال و امپریال است و اتاق های سنگی طبیعی شامل جکوزی و بدون جکوزی با توجه به سلیقه مسافران طراحی شده است سوئیت های رویال و امپریال از لحاظ قیمتی نسبت به اتاق های دو تخته و سوئیت های چهار تخته قیمت بالاتری دارند چون اتاق متراژ بالاتری دارد و تخت های بیشتری برخوردار است. سوئیت های امپریال سوئیت های فوق العاده زیبا و بزرگی به شمار می آید که ظرفیت آن پنج نفراست و حداکثر سه نفر اضافه می توانند اقامت کنند در صورتی که به صورت گروهی سفر کنید انتخاب به جا و مناسبی می باشد و یکی دیگر از مزایای هتل آن است. که از آب معدنی کندوان برخوردار است این آب معدنی  یکی از بهترین آب معدنی های ایران است که برای امراض کلیوی بسیارخاصیت دارد البته  هتل از  آب لوله کشی برخوردار است تا میهما نانی که نمی خواهند از آب معدنی استفاده کنند از امکانات بهره مند باشند. این هتل شامل 16 اتاق سنگی و زیبا است که در آن  و سایل مجهز و مدرن چیده شده است ترکیبی بسیار زیبا از سنگ و وسایل مدرن باعث شده که فضایی فوق العاده در اتاق ها شکل بگیرد لابی هتل هم از تخت های سنگی و تشک ابری تشکیل شده است و محلی برای استراحت میهمانان را ایجاد کرده است و امکاناتی که در داخل اتاق وجود دارد شامل یخچال، تلویزیون، تلفن، تخت، وای فای، حمام، ملزومات بهداشتی، جکوزی (البته در برخی اتاق ها ) سیستم گرمایشی و سرمایشی  وجود دارد اتاق های هتل چشم اندازی ویژه به رودخانه و جنگل زیبای کندوان دارند مسافران در صورتی که بخواهند از مینی بار در اتاق ها استفاده کنند باید مبلغ اضافی پرداخت کنند.

هتل های تبریز

هتل دارای چایخانه ای است که برای مسافران  مکانی دنج و آرام برای صرف یک فنجان چای می باشد و همچنین از دیگر خدمات هتل، اتاق چمدان و خدمات روم  سرویس و تاکسی سرویس، گشت درون و برون شهری را می توان نام برد نظافت بی نظیری این هتل و غذاهای محلی ومحبوب مورد توجه میهمانان قرار گرفته است این هتل دارای استخر نیست اما در داخل اتاق ها جکوزی تعبیه شده تا رضایت مسافران را جلب کند سالن کنفرانس تمام صخره ای در این هتل وجود دارد که تنها سالن کنفرانس صخره ای دنیا به شمار می آید.

هتل های تبریز

هتل آزادی تبریز

یکی از مشهورترین هتل‌ های چهار ستاره در این شهر هتل آزادی تبریز می‌ باشد که با مزایا و ویژگی‌های بسیار زیاد خود باعث شده تا اغلب مسافران برای رزرو آن اقدام نمایند. این هتل بسیار زیبا و همچنین مجهز دارای 4 اتاق و 43 واحد اتاق‌ خواب می‌ باشد. اتاق خواب‌های او، به اتاق‌ های، وی آی‌ پی و چند تخته تقسیم می‌ شوند. یعنی این ‌که اگر شما بخواهید یک شب در هتل آزادی تبریز اقامت داشته باشید، می‌توانید نسبت‌ به تعداد نفرات خود برای رزرو انواع اتاق‌ های او اقدام نمایید.

هتل های تبریز

هتل آزادی تبریز دارای رستورانی با ظرفیت 200 نفر و همچنین پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو می ‌باشد. این مجموعه دارای استخر و غیره نیست. اما اینترنت رایگان در لابی او وجود دارد که مسافران می ‌توانند از آن استفاده نمایند. همچنین لازم به ذکر است که انواع امکانات رفاهی در تمام اتاق ‌ها و واحدهای هتل مشاهده می ‌شود. به‌ عنوان مثال روم سرویس، یخچال، صبحانه، رخت‌ آویز و...  نمونه‌ هایی از امکاناتی هستند که در اتاق‌ ها و در اختیار مسافران و گردشگران قرار می ‌گیرند. همچنین از امکانات کلی هتل می ‌توان به آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، کافی ‌شاپ، لاندری، اتاق چمدان و غیره اشاره نمود.

هتل های تبریز

موقعیت مکانی هتل آزادی تبریز به نوعی است که همه افراد به‌ راحتی می ‌توانند به مرکز شهر، رفت و آمد داشته باشند  یا از خدمات حمل‌ و نقل، مثل اتوبوس و غیره بهره مند شوند

date_range جمعه 23 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 1125 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0