{{ctrl.notification}}
هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی

دبی یکی از شهرهای شیخ نشین کشور امارات متحده عربی که دارای پیشرفته ترین و لاکچری ترین جاذبه های دیدنی و تفریحی می باشد که در که در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس قرار گرفته است، دبی یکی از مدرن ترین شهرهای ثروتمند جهان و یک شهر جهانی و مرکزی تجاری در منطقه غرب آسیا که گردشگران و توریست های زیادی را به سمت خود جذب کرده است، قدمت این شهر به حدود 200 سال قبل باز می گردد، که امروزه با درایت حاکمان خود به یکی از پیشرفته ترین و ثروتمندترین شهرهای جهان تبدیل شده است. دبی شهر آسمان خراش ها و بلندترین برج های دنیا که از معروف ترین آنها برج خلیفه می باشد، جذابیت ها و جاذبه ای این شهر به قدری زیاد است که یکی از دلایل مهم بالا رفتن جمعیت این شهر همین امکانات پیشرفته آن می باشد. در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی از توریستی ترین و شیک ترین هتل های دبی هتل آتلانتیس بپردازد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا باکمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان چارتر مشهد دبی ر ابه راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

هتل آتلانتیس دبی

درباره هتل آتلانتیس دبی

یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های جهان هتل آتلانتیس دبی می باشد، این هتل 5 ستاره در سال 2008 میلادی و در جزیره پالم جمیرا  با یک معماری خاص وبا شکوه در دبی ساخته شده است. اقامت در یک هتل خاص و لاکچری در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا در کنار چشم اندازی از دریای زیبای خلیج فارس و بهترین تفریحات آبی و بهترین امکانات رفاهی را می توانید با آرامش و بی دغدغه تجربه کنید و ازاقامت در آن لذت ببرید. این هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

هتل آتلانتیس دبی

معماری هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی دارای معماری بی نظیر و منحصر بفردی می باشد، که توسط دو معمار و طراح برجسته بین المللی بنام های دیوید راکول و جفری بیرز طراحی و ساخته شده است، این هتل 5 ستاره در مساحتی حدود 45 هکتار و دارای 23 طبقه و حدود 1539  اتاق می باشد. این هتل دارای دو ساختمان اصلی می باشد که بنام های برج شرقی و برج غربی معروف هستند و این دو برج توسط سوئیت رویال پل به هم متصل می‌ شوند. تمام اتاق‌های دارای دکوراسیون عربی و اقیانوسی و دارای بالکن با چشم‌انداز زیبا رو به خلیج فارس، رو به پارک آبی، رو به استخر، مشرف به آکواریوم آتلانتیس می باشد. این هتل دارای یک لابی با پنجره هایی مجلل و باشکوه رو به جزیره نخل جمیرا و خلیج فارس دارد و این لابی حدود 19 متر تا سقف ارتفاع دارد و کف آن از سنگ مرمر پوشیده شده است. جالب است بدانید در لابی  مجسمه ۱۰ متری شیشه ای  وجود دارد که بیش از ۳ هزار شیشه با رنگ های مختلف در آن بکار رفته است، همچنین در این قسمت 8 نقاشی دیواری وجود دارد که سیر حرکت سیاره های تقویم شمسی و برج های فلکی و همچنین داستان های اساطیریو باستانی آتلانتیس را به تصویر کشیده است، این نقاشی ها اثر هنری هنرمند بزرگ نقاش به نام آلبینوگونزالس اسپانیایی است. همچنین هتل آتلانتیس دارای 23 رستوران می‌باشد.

هتل آتلانتیس دبی

سوئیت های هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس حدود 1539 اتاق و سوئیت دارد، این سوئیت ها دارای طراحی بی نظیر و بسیار شیکی می باشد، این سوئیت ها سه طبقه هستند و حدود ۱۶۵ متر مربع می باشند و اتاق نشیمن و ناهارخوری آن توسط یک راهرو و راه پله بزرگ قابل به هم متصل می شود. اتاق خواب مستر سوئیت ها دارای دیوار شیشه ‌ای است که می توان دریا را تماشا کرد. دیزاین و تنوع بالا در دیزاین و طراحی این اتاق ها بسیار زیاد است که شما را وادار می کند تا بتوانید در آن ها اقامت بگیرید ولذت ببرید، از انواع دیگر سوئیت ها می توان سوئیت های زیرآب، پنت هاوس اسکای سیگنیچر، پنت هاوس پانوراما و پنت هاوس افق که هر کدام از آنها بعنوان عمارت سلطنتی و یا داشتن نمای 360 درجه افق و رو به دریا و چشم اندازی از افق دبی و خلیج فارس و همچنین سوئیت هایی که دیوار اتاق خواب و حمام آنها نمایی از آکواریوم است که می توانید شنا کردن ماهی ها را ببنید. این سوئیت ها دارای مجهزترین و استاندارد ترین امکانات مدرن می باشد که بعنوان برترین سوئیت ها در این هتل محسوب می شوند. در ادامه چند مورد ازاین سوئیت های لاکچری را برای شما معرفی خواهیم کرد.

هتل آتلانتیس دبی

پنت هاوس اسکای سیگنیچیر هتل آتلانتیس دبی

این پنت هاوس یکی از لوکس ترین و منحصربفردترین سوئیت های این هتل است، که دارای 2 طبقه و 4 اتاق خواب می باشد، این پنت هاوس در تاج بالای هتل در متراژی حدود 1128 مترمربع ساخته شده است که 2 طرف بنای ساختمان را به هم متصل می کند و دارای یک استخر اختصاصی که در اطراف آن درختان زیتون 100 ساله قرار دارد. این سوئیت حدود 13 نفر ظرفیت دارد، که شامل 9 بزرگسال و 4 کودک می باشد. این پنت هاوس دارای چشم انداز بی نظیری رو به دریای خلیج فارس، افق دبی و جزیره نخل دبی است، این پنت هاوس  علاوه بر استخر اختصاصی دارای امکانات بی نظیری همچون: محوطه بار مخصوص با نوشیدنی های خاص، کتابخانه، تراس، اتاق ناهارخوری مجلل و پیشخدمت شخصی 24 ساعته و غذای این اتاق توسط آشپز مشهور سرو می شود.

هتل آتلانتیس دبی

پنت هاوس پانوراما هتل آتلانتیس دبی

یکی دیگر از پنت هاوس های مجلل و لاکچری این هتل می توان به پنت هاوس پانوراما اشاره کرد، این پنت هاوس نمایی 360 درجه از غروب آفتاب و دریای خلیج فارس دارد، مساحت این پنت هاوس حدود 520 متر مربع است، و از امکانات پنت هاوس پانورما می توان به استخرخصوصی و تراس بزرگ آن، سالن غذاخوری 14 نفره، پیشخدمت شخصی به طور 24 ساعته، نشیمن، اتاق خواب های وسیع و باظرفیت حدود 6 نفر می باشد.

هتل آتلانتیس دبی

پنت هاوس افق هتل آتلانتیس دبی

پنت هاوس افق از دیگر اتاق های لاکچری در هتل آتلانتیس می باشد که با طراحی و سبک هالیوودی ساخته شده است. این پنت هاوس حدود 260 متر مربع متراژ دارد و دارای یک تراس و استخر اختصاصی می باشد. این پنت هاوس حدود 5 نفر ظرفیت می باشد. این پنت هاوس چشمانداز زیبای از  تغییرات جوی و غروب زیبای طلایی و دریا را به شما ارائه می دهد. با تهیه بلیط هواپیما ارزان خارجی چارتری تهران دبی از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

هتل آتلانتیس دبی

سوئیت های زیر آب هتل آتلانتیس دبی

یکی از جالب ترین و جذاب ترین سوئیت های این هتل سوئیت های 165 متر مربعی است، سوئیت هایی لوکس و مجلل که از کف تا سقف آن بجای دیوار آکوارویوم تعبیه شده است از امکانات این سوئیت می توان به یک تخت دبل، پیشخدمت شخصی 24 ساعته، استخر و... می باشد، که اقامت در این سوئین بسیار جذاب خواهد بود.

هتل آتلانتیس دبی

پارک آبی هتل آتلانتیس دبی

یکی دیگر از جاذبه های تفریحی و دیدنی در این هتل لوکس و لاکچری می توان به پارک آبی آن اشاره کرد، مجموعه پیشرفته‌ای که در زمینی به مساحت ۱۴۱ هکتار احداث شده است. پارک آبی مدرن هتل آتلانتیس دارای بخش‌های مختلفی همچون: سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی آبی مختلف، آکواریوم و دنیای زیر آب دبی و غواصی و... می ‌باشد. نام این پارک آبی آکواونچر است. شما می توانید با اقامت در این هتل از این پارک ابی استفاده کنید و نهاین لذت را ببرید.

هتل آتلانتیس دبی

آکواریوم هتل آتلانتیس دبی

آکواریوم هتل آتلانتیس یکی از جاذبه های دیدنی در این هتل می باشد که شما می توانید از داخل رستوران های متعدد و یا اتاق های خود این آکواریوم را مشاهد نمایید. این آکواریوم لاست چمبرز نام دارد، در این آکواریوم بیش از 5000 میلیون لیتر مکعب آب در آن وجود دارد و بیش از هزاران ماهی ریز و درشت در این آکواریوم زندگی می کنند.

هتل آتلانتیس دبی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات رفاهی فوق العاده و بی نظیری می باشد، این امکانات همراه با خدمات بی نظیر و چشم اندازی منحصربفردی از خلیج فارس است، این هتل دارای امکانات رفاهی همچون: خدمات تاکسی سرویس، لاندری، خشک شویی، روم سرویس 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه های مختلفی با بهترین برندهای مشهور، اینترنت رایگان پر سرعت در سرتاسر هتل،15 رستوران و بار با بهترین سر آشپزهای مشهور فرانسوی، ژاپنی، ایتالیایی و خوشمزه ترین غذاهای عربی و بین المللی، کلوپ راش، کلوب کودکان، سالن همایش و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، سالن ماساژ و اسپا با بهترین، ماسورهای حرفه ای ، سالن بدنسازی، استخر، کلاس های یوگا، تجهیزاتی ورزشی،غواصی، تنیس روی میز، چندین سالن بیلیارد، زمین گلف، استخر روباز بزرگ، آکواریوم اختصاصی، پارک آبی اختصاصی، ساحل اختصاصی، تفریحات دریایی و امکان بازی با دلفین ها، تور هلیکوپتر 15 دقیقه ای در اطراف دبی، ترانسفر فرودگاهی از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می باشد.  

هتل آتلانتیس دبی

امکانات اتاق های هتل آتلانتیس دبی

اتاق های این هتل لاکچری دارای دیزاین و طراحی خاص با دکوراسیون عربی و اقیانوسی می باشد، تمام این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، اتاق نشیمن و … اشاره نمود. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی ارزان چارتر در مشهد می باشد.


آدرس هتل آتلانتیس: امارات متحده عربی، دبی، نخل جمیرا، تاج نخل جمیرا، هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی

date_range یکشنبه 25 دی 1401 remove_red_eye 313 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0