{{ctrl.notification}}
هایپر استار های تهران

معرفی هایپر استار های تهران

تهران شهر لاکچری و مدرن که روزانه میزبان گردشگران و توریست های زیادی از سرتاسر ایران و جهان می باشد، همچنین سفرهای کاری در این شهر بسیار زیاد است، تهران از لحاظ اقتصادی و صنعت گردشگری بسیار غنی است و جاذبه های گردشگری آن از جمله جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر در کنار امکانات پیشرفته و مدرن آن این شهر را به یک شهر توریستی و گردشگری تبدیل کرده است، یکی از موضوعاتی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، هایپر استار های تهران می باشد، آس چارتر در این مقاله به تاریخچه هایپر استار و بهترین هایپرمارکت ها تهران می پردازد، همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط ارزان هواپیما چارتر در شهر مشهد می باشد.

تاریخچه هایپر استار ها در جهان

 برای اولین بار در کشور فرانسه هایپرمارکتی افتتاح گشت که در زمان خود دومین شرکت خرده فروشی جهان محسوب می شد، این هایپر مارکت به برند کارفور معروف شد و کارفور به معنی چهارراه می باشد، شعبه مرکزی فروشگاه کارفور در بولونی بیانکور کشور فرانسه است که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های جهان به شمار می ‌آید، بعد از گذشت چند سالی افراد زیادی علاقه مند و متقاضی هایپرمارکت کارفور شدند و به همین دلیل در کشورهای دیگری همچون اروپا، آرژانتین، برزیل، چین، کلمبیا و جمهوری دومینکن شعبه ‌هایی تاسیس گردید.

 

تاریخچه هایپر استارها در ایران

در این راستا نخستین هایپر استار ایران نیز در سال 1388 توسط دو شرکت اماراتی و فرانسوی در غرب تهران افتتاح گشت، به ابر فروشگاه‌ها هایپر استار می گویند، که ترکیبی از کالاهای سوپرمارکت و دیگر فروشگاه‌ها می باشند، این هایپراستارها در تهران به حدود ۲۹ شعبه هایپر مارکت و سوپرمارکت و مینی مارکت در مراکز خرید تهران و مراکز تجاری مختلف افتتاح گشت. این هایپر مارکت به نام هایپر استار معروف گشت و شعبانی نیز در چندین شهر نظیر اصفهان، یزد، شیراز، کرج، قزوین، ارومیه نیز احداث گردید.

این هایپرمارکت ها به دلیل مشغله زیاد و نداشتن زمان کافی برای خرید توانستند با کیفیت ‌ترین و متنوع ‌ترین محصولات مورد نیاز مشتری را در این هایپرها در اختیار مردم قرار دهند. خصوصا در کلان ‌شهرهایی مثل تهران که مردم نیاز زیادی به امکانات رفاهی بیشتری را دارند، در ادامه مقاله با چندین مورد از هایپر مارکت های معروف سطح تهران آشنا خواهیم شد.

از معروف ترین هایپر مارکت‌ های تهران می ‌توان به هایپر مارکت هایپر استار، هایلند، شهروند، اتکا، رفاه، پروما، حامی، یاس، هایپر سان، لیندو، بامیکان، افق کوروش، جانبو و … اشاره کرد.

هایپر استار باکری

هایپر استار باکری اولین هایپر استار بین ‌المللی  ایران است که در سال ۱۳۸۸ در شهر تهران بنام باکری یا ارم تاسیس گردید، این هایپر استار شخصی بنام ماجد الفطیم یا مجید الفطیم تاجر اماراتی است، ماجد الفطیم یکی از ثروتمندترین تاجران امارات است که نامش در لیست 10 ثروتمند جهان عرب قرار دارد، ماجد الفطیم موسس 22 فروشگاه و 12 هتل بزرگ، لوکس و محبوب در سراسر دنیا و فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار در ایران می باشد.

ماجد الفطیم مراکز خریدی در کشورهایی نظیر امارات، لبنان، گرجستان، ارمنستان، عراق، ایران، پاکستان، قطر، مصر، عربستان صعودی، عمان، بحرین و کویت تاسیس کرده است. که از معروفت ترین آنها مرکز خرید امارات مال و مصر مال می باشد.

 در سال 1391 نیز دومین شعبه هایپر استار باکری در مجتمع خلیج فارس شیراز و سومین شعبه نیز در سیتی سنتر اصفهان افتتاح گردید، فروشگاه‌های هایپر استار دارای شعار همیشه ارزان‌ ترین می باشد و تمام محصولات وکالاهای خود را با قیمتی ارزان‌ تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه می ‌کنند.

از محصولات متنوع این هایپر استارها می توان به مواد مصرفی، خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، خانگی و دیجیتال، پوشاک، لوازم خواب و حمام و... اشاره کرد. یکی از امکاناتی که این هایپر استارها دارند خرید آنلاین از آنها است، که به راحتی می توانید از هریک از شعبه‌ های هایپر استار در تهران و سایر شهرها کالاهای مورد نیاز خود را اینترنتی سفارش و تهیه نمایید، شما می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ مارکت که از سال 1397 راه اندازی گشت محصولات خود را سفارش دهید و به راحتی تحویل بگیرید.

هایپراستار شعبه باکری را بزرگترین و لاکچری ترین هایپر مارکت تهران است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید به راحتی و باکمترین وقت تهیه نمایید، علاوه بر هایپر استارباکری، هایپر استار ایران مال، هایپر استار صبا مال، هایپر استار تیراژه ۲، هایپر استار کوروش، هایپر استار معین مال، هایپر استار پارک سنتر، هایپر استار جم سنتر، هایپر استار اسکای سنتر، هایپر استار سیوان سنتر، هایپر استار هدیش مال، هایپر استار دیدار، هایپر استار مینی مارکت های تهران که در لیست هایپر استارهای تهران قرار دارند. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین زمان و کمترین هزینه بتوانید بلیط چارتر هواپیما ارزان چابهار تهران را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

 

هایپر استار ایران مال

از دیگر هایپر استارهای تهران که توسط ماجد الفطیم تاسیس شده، هایپر استار ایران مال می باشد، هایپر استار ایرات مال دارای بخش های مختلفی همچون: محصولات شوینده و بهداشتی، مواد غذایی، پوشاک و لوازم خانگی می باشد، که این نوع تنوع در تمامی شعب هایبر استارهای تهران وجود دارد، در این هایپر استارها انواع مواد مصرفی همچون: مواد غذایی تازه شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه، مرغ وماهی، نان و شیرینی های تازه و کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خوار و بار، لبنیات، محصولات پروتئینی و مواد منجمد، شیرینی ‌جات و تنقلات، محصولات شستشو و نظافت و کالاهای بهداشتی وآرایشی و همچنین بخشی در این هایپرها مختص ابزارآلات، لوازم آشپزخانه غیر برقی، لوازم التحریر، کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب بازی، کتاب، لوازم ورزشی، چمدان، لوازم ‌برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم‌ جانبی، لوازم خانگی برقی، تلویزیون و صوتی تصویری، لپ تاپ، تبلت و پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک بچه گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام و ... که با قیمت هایی مناسب و کیفیتی بالا عرضه می گردد، جالب است بدانید در این هایپر همچنین همچنین غذاهای متنوع ایرانی و آسیایی مانند سوشی و انواع سالادها نیز ارائه می گردد.

 

هایپر مارکت شهروند شعبه میدان آرژانتین

یکی از اولین و بزرگترین شعبه های فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند فروشگاه شهروند در میدان آرژانتین می باشد، فروشگاه شهروند آرژانتین به صورت شبانه ‌روزی فعال است و دارای کارکنان و پرسنلی خوش برخورد می باشد، هایپر مارکت شهروند دارای امکانات زیادی می باشد و همچنین یک پارکینگ برای راحتی مشتریان است، در این هایپر مارکت هر آنچه از محصولات خوراکی، بهداشتی و ... وجود دارد که می توانید تمام نیاز خود را به یکباره خریداری نمایید.

 

هایپر مارکت شرق شعبه سرسبز

در این فروشگاه بزرگ انواع و اقسام مواد غذایی، مواد شوینده، مواد پروتئینی و… را می‌توانید پیدا کنید. جالب اینجاست که از ساعت 8 صبح تا 10 شب کلیه محصولات با 10 تا 12 درصد تخفیف و از 10 تا 12 شب با 13 الی 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسند. ضمن اینکه در این فروشگاه قسمتی وجود دارد که محصولات همیشه تخفیف خورده‌اند و می‌تواند کمک کند تا خرید شما ارزان ‌تر شود.

 

هایپر مارکت رفاه شعبه تهرانپارس

هایپر مارکت رفاه شعبه تهرانپارس در دی‌ ماه، سال ۱۳۹۰ افتتاح گردید، این فروشگاه زنجیره ای 2700 متر مربع وسعت دارد، و دارای امکانات رفاهی برای مشتریان می باشد، از محصولات مورد نیاز مردم در این فروشگاه می توان به مواد غذایی و آشامیدنی، لوازم بهداشتی و آرایشی، میوه و تره بار، لوازم خانگی و صنعتی سبک، لوازم اداری، لوازم تحریر، اقلام فرهنگی، پوشاک و منسوجات، اسباب بازی و ... اشاره کرد، که می توانید ه آنچه را که لازم دارید به راحتی و در کمترین زمان خریداری نمایید.

 

هایپر مارکت پروما شعبه گلستان

هایپر مارکت پروما یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره ای پروما می باشد، که در شهرک گلستان قرار دارد، مساحت این هایپر مارکت حدود 2000 متر مربع است و در این فروشگاه محصولاتی نظیر مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله، محصولات پروتئینی، پوشاک، کیف، کفش، لوازم منزل و … عرضه می شود.

 

 

هایپر مارکت اتکا شعبه نارمک

یکی از شعبات فروشگاه های اتکا هایپر مارکت اتکا شعبه نارمک می باشد، در این هایپر مارکت محصولات غذایی متنوعی نظیر  انواع مواد خوراکی، مواد غذایی، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی و سایر لوازم مورد نیازتان وجود دارد که می توانید هر آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید.

 

هایپر مارکت حامی شعبه ولنجک

فروشگاه های حامی درفروردین سال 1388 افتتاح گردید. از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه زنجیره‌ای خصوصی در تهران هایپر مارکت حامی شعبه ولنجک می باشد، در این هایپر مارکت محصولات با کیفیت و متنوعی نظیر پوشاک، قنادی، رستوران، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، مواد پروتئینی، مواد غذایی و خوراکی و...  با قیمت های مناسبی عرضه می شود.

 

 

هایپر مارکت یاس شعبه هفت تیر

در میدان هفت تیر یک فروشگاه زنجیره‌ ای بنام هایپر مارکت یاس وجود دارد که از شعبات زنجیره ای یاس می باشد، این هایپر هر آنچه که مورد نیازتان است از جمله مواد غذایی متنوع، انواع پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم آشپزخانه، لوازم تحریر، وسایل ورزشی، پوشاک ورزشی و ... عرضه می گردد، در این هایپر همچنین فست‌ فودهای خوش ‌طعم و لذیذی نیز وجود دارد.

 

هایپر مارکت لیندو شعبه شریعتی

هایپر مارکت لیندو شعبه شریعتی از دیگر هایپرهای شهر بزرگ تهران است، در این فروشگاه لوکس انواع بلور و کریستال، ظروف غذاخوری، پارچ و لیوان، ظروف پخت و پز، گل مصنوعی، لوازم دکوری و کادویی، لوازم برقی کوچک، ابزار آشپزخانه، ملزومات پذیرایی و ظروف نگهدارنده و انواع  لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه از برندهای معتبری همچون سوگا، سیلیکا، آرسی آر، لومینارک، پیرکس، اوکسو، پدرینی، دکورینی، پرینسس و… وجود دارد که می توانید انواع این ظروف و دکوریجات و لوازم مورد نیازتان را بنا به سلیقه خود تهیه نمایید.

 

هایپر مارکت افق کوروش شعبه دردشت

از دیگر فروشگاه هایی که چند سالی است بسیار موفق عمل کرده و معروف شده است، فروشگاه های افق کوروش می باشد، این فروشگاه زنجیره ای افق کوروش دارای قیمت های مناسب تری نسبت به دیگر فروشگاه ها و هایپرمارکت ها دارد، از محصولات این فروشگاه می توان به انواع مواد غذایی و خوراکی، مواد پروتئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد که می توانید آنچه را که می خواهید را تهیه کرد. با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان بوشهر تهران از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 

 

نویسنده: شادی شادکام

 

date_range چهارشنبه 22 شهریور 1402 remove_red_eye 4754 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

هایپر استارهای تهران کدامند؟

هایپر استار باکری، هایپر استار ایران مال، هایپر استار صبا مال، هایپر استار تیراژه ۲، هایپر استار کوروش، هایپر استار معین مال، هایپر استار پارک سنتر، هایپر استار جم سنتر، هایپر استار اسکای سنتر، هایپر استار سیوان سنتر، هایپر استار هدیش مال، هایپر استار دیدار، هایپر استار مینی مارکت های تهران از هایپر استارهای تهران می باشند.

نخستین هایپراستار در ایران در چه سالی افتتاح گردید؟

نخستین هایپراستار در ایران هایپر استار باکری بود که در سال 1388 تاسیس گردید.