{{ctrl.notification}}
مناطق لاکچری تهران

مناطق لاکچری تهران

تهران شهری با خاطره های تاریخی وقدمت زیادی که دارد یکی از بزرگترین و مهم ترین مقاصد گردشگری در ایران می باشد. این شهر امروزه با داشتن امکانات رفاهی بسیار زیاد یکی از لاکچری ترین شهرهای ایران به شمار می آید. در مقاله های قبل درباره جاذبه های طبیعی و دیدنی تهران، اماکن تاریخی و باستانی، مراکز خرید لاکچری، بهترین هتل ها و رستوران ها و کافی شاپ ها و... مطالبی را در اختیارتان قرار داده ایم، در این مقاله آس چارتر به معرفی مناطق لاکچری تهران می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی با کمترین هزینه و کمترین زمان بلیط هواپیما چارتر بندرعباس تهران را تهیه نمایید.

مناطق لاکچری تهران

معرفی مناطق لاکچری تهران

تهران یکی از کلانشهرهای ایران است که دارای ۲۲ منطقه می باشد. مناطق بیست و دو گانه تهران از سطوح متفاوتی از امکانات و اختلاف طبقاتی برخوردار هستند. قیمت هر متر خانه در گران‌ترین محله‌های تهران برابر قیمت ده متر در مناطق دیگر است. جمع خانه‌هایی که در گران‌ترین مناطق تهران قرار دارند را بالا شهر تهران می‌گویند. محله‌های لاکچری، شمال شهر تهران یا بالا شهر تهران نام‌هایی است که روی این مناطق گذاشته ‌اند.

مناطق لاکچری تهران

منطقه یک تهران

یکی از لاکچری ترین و با کلاس ترین مناطق تهران منطقه یک تهران می باشد که در قسمت شمالی و شمال شرقی این شهر قرار گرفته است. این منطقه با دارا بودن آپارتمانهای شیک و آسمان خراش های لاکچری جذابیت زیادی دارد، در این منطقه محله های معروف و باکلاسی نظیر: ازگل، تجریش، اقدسیه، الهیه، باغ فردوس، سوهانک، دارآباد، درکه، دربند، زعفرانیه، فرمانیه، قیطریه، فرشته، کامرانیه، ولنجک، نیاوران قرار گرفته است، از امکانات رفاهی که در این منطقه قرار گرفته باعث شده این منطقه را نسبت به دیگر مناطق تهران متمایز کند، از جمله امکانات رفاهی در این منطقه می توان به مراکز تجاری لوکس، دانشگاه های مختلف، مراکز تفریحی و گردشگری، فروشگاه های شیک، کافی شاپ های متنوع، رستوران های لوکس، فرهنگسرا و کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، پارک جمشیدیه، فرهنگسرای ملل، امامزاده صالح و امامزاده قاسم و همچنین وجود 29 سفارتخانه و مراکز درمانی و خدماتی، بیمارستان، مدارس، آموزشگاه‌های مختلف، پارک ها و ... اشاره کرد.

مناطق لاکچری تهران

از لحاظ موقعیتی نیز می توان گفت این منطقه از سمت شمال به ارتفاعات رشته‌ کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید چمران، از شرق به بزرگراه ارتش و از غرب به درکه محدود می شود. وجود این امکانات رفاهی و تفریحی در منطقه یک، باعث شده این منطقه یکی از گرانترین مناطق مسکونی در تهران به حساب آید. منطقه یک تهران دارای آب و هوای بی نظیری می باشد خصوصا محله قیطریه به عنوان سرسبزترین محله تهران نیز شناخته می ‌شود. این محله در بین مرفه نشینان طرفداران زیادی دارد. آب و هوای قیطریه به علت وجود باغ‌های فراوان و قرار گرفتن در بهترین منطقه‌ی تهران یعنی منطقه یک و شمال تهران بسیار مطلوب است.

مناطق لاکچری تهران

منطقه 3 تهران

از لوکس ترین و مدرن ترین مناطق لاکچری تهران منطقه 3 می باشد، این منطقه دارای مساحتی 32 کیلومتری است که به ۶ ناحیه و ۱۲ محله تقسیم بندی می شود و شامل محله های شریعتی، میرداماد، اختیاریه، پاسداران، دروس، سیدخندان، ظفر،امانیه، دروس، زرگنده ، جردن، آرارات، داودیه، اختیاریه، احتشامیه، سیدخندان، قلهک، ونک و... می باشد. وجود آپارتمان ها و خانه هایی ویلایی لاکچری و شیک، آب و هوای خوب، دسترسی راحت به سایر نقاط شهر، وجود مجتمع های تجاری لوکس و وجود بیمارستان ها و مراکز درمانی با کیفیت و پارک آب و آتش، بوستان طالقانی وملت، مجموعه ورزشی انقلاب و کشوری، باعث شده این منطقه جزو مناطق بالاشهر تهران به حساب بیاید و افرادی که از سطح درآمد خوبی برخوردار هستند در این محله ها ساکن باشند. همچنین فرهنگسرای ارسباران، پارک موزه آب و سینمای پردیس و مجوعه ورزشی آزادی نیز در این منطقه قرار دارند.

مناطق لاکچری تهران

از بین محله های منطقه ۳ تهران ، محله های امانیه، محله جردن، محله دروس، بلوار میرداماد، محله اختیاریه، محله ونک، محله آرارات ، محله زرگنده و محله سید خندان جزو گرانترین محله ها برای خرید خانه است، این منطقه از لحاظ جغرافیایی از شمال به بزرگراه شهید چمران، بزرگراه شهید مدرس  و بزرگراه آیت الله صدر، از شرق به خیابان پاسداران و خیابان شریعتی و از جنوب به بزرگراه های شهید همت و از غرب به بزرگراه شهید چمران محدود می شود. با تهیه بلیط چارتر قشم تهران ارزان از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

مناطق لاکچری تهران

منطقه 6 تهران

منطقه ۶ تهران بعنوان قلب تجاری، حکومتی و اداری و مسکونی تهران بشمار می آید، منطقه شش شامل ۶ ناحیه و ۱۴ محله می‌ باشد. این منطقه از تهران که وسعتی بالغ بر 2138 هکتار دارد، سابقه سکونت در منطقه شش شهرداری تهران به دوره قاجار بازمی ‌گردد و می توان گفت یکی از قدیمی ترین مناطق تهران می باشد، این منطقه از محله های مختلفی تشکیل شده است. از معروف ترین محله ها در این منطقه محله‌های جهاد، جمالزاده، سنایی، وصال، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، نصرت، بلوار کشاورز، کریم‌ خان، ولیعصر، شهرک واالفجر، فاطمی، جمشیدآباد، ساعی، آرژانتین می باشد که قیمت خانه ها در این محله ها بسیار بالا است. از جمله امکانات این منطقه می توان به بوستان ساعی، بوستان لاله، پارک شفق، فرهنگسرای سرو و شفق، پارک نظامی گنجوی، کلیسای مریم مقدس، مکان های آموزشی، دانشگاه‌ تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خانه فرهنگ گل ها، کتابخانه، چندین سینما، مراکر درمانی واداری و سازمان های دولتی و مراکز خرید، پاساژ ایران، پاساژ پارسیان، پاساژ رضا، خیابان ایرانشهر، مرکز خرید لاله، مجتمع تجاری بزرگمهر اشاره کرد. این منطقه از لحاظ جغرافیایی از سمت شمال به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه چمران، از شرق به بزرگراه مدرس و از جنوب به خیابان انقلاب منتهی می شود.

مناطق لاکچری تهران

باستی هیلز و عسلک تهران

لواسان را باید پایتخت جدید لاکچری‌های تهرانی دانست، لواسان در 11 کیلومتری تهران قرار دارد و از بی نظیرترین و لوکس ترین مناطق که در لواسان قرار گرفته است، منطقه های لاکچری باستی هیلز و عسلک هستند. شهرک باستی هیلز معروف به بورلی هیلز لواسان کــه در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان واقع شده است، یکی از رویایی ترین مناطق لواسان تهران می باشد. این منطقه ویوی 360 درجه ای رو به شهر لواسان و سد لتیان دارد، این منطقه حدود ۳۵۰ هکتار زمین دارد و شامل 36  ویلای لاکچری می باشد، از لاکچری‌ترین ویلاهای این شهرک حدود 2500 متر زیربنا دارند کــه شامل معماری بی نظیر با بهترین امکانات مانند: دوش‌های آبشاری، استخرهای رویایی، سنگ‌ فرش‌های اروپایی، دکوراسیون خوش طرح، پارکینگ، انباری، بالکن، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و … می باشد که باعث شده این منطقه شبیه به اقامتگاه‌های اعیانی سوپر استارهای هالیوود شود. هرچند که معماری و نقشه این منطقه از شهرک بورلی هیلز لس‌آنجلس کالیفرنیا الگو برداری شده است. ورود به این شهرک لوکس و لاکچری فقط برای ساکنان آن میسر است و افراد متفرقه نمی توانند وارد آن شوند.

مناطق لاکچری تهران

عسلک تهران

عسلک نیز یکی از لاکچری ترین مناطق مسکونی و ویلایی در مرتفع‌ ترین محله‌های شهر لواسان است و در ارتفاع بالای 2 هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است. عسلک نیز مانند باستی هیلز دارای ویلاهای لاکچری و گران قیمتی می باشد و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان و خانه‌هایش روی دامنه کوه ورجین ساخته شده‌اند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده قیمت بلیط لحظه آخری ارزان در مشهد می باشد.

date_range پنجشنبه 05 آبان 1401 remove_red_eye 711 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0