{{ctrl.notification}}
مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

رفتن به مناطق دیدنی تهران با مترو

تهران مرکز کشورمان ایران که یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین شهرهای ایران می باشد؛ تهران بخاطر داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی می باشد از این رو گردشگران و مسافران زیادی سالانه به این شهر سفر می کنند، یکی از معضلاتی که در سفر به تهران با آن رو به رو می شوید شلوغی و ترافیک تهران است، و شاید برای بازدید از یک مکان تاریخی و یا تفریحی ساعت ها در ترافیک سرسام آور تهران گیر افتاده باشید، از این رو پیشنهاد بهتری برای شما داریم همراه آس چارتر تا انتهای این مقاله باشیم تا بتوانید یک گردش عالی در تهران را بدون اتلاف وقت تجربه کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین از سه دقیقه توانید بلیط لحظه آخری ارزان اردبیل تهران را از این سامانه دریافت نمایید.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

بهترین راه برای دسترسی به جاهای دیدنی تهران

همانطور که در بالا گفتیم تهران سنگین ترین ترافیک را در ایران دارد، از این رو رفتن با ماشین شخصی و یا حتی تاکسی برای بازدید از جاهای دیدنی و تفریحی تهران کمی زمان بر است، بهترین پیشنهاد ما استفاده از مترو می باشد. با توسعه و گسترش خطوط مترو تهران، رفت و آمد در نقاط مختلف تهران آسان شده است. بدون اتلاف وقت و بدون هرگونه ترافیک و هوای آلوده و کمترین هزینه می توانید به مقصد مورد نظر خود بروید و از تفریحتان لذت ببرید، برای گشت و گذار در مکان های دیدنی تهران با مترو، در ابتدا باید بدانید از کدام ایستگاه مترو سوار شوید و کدام ایستگاه به مقصد شما نزدیک تر است. برای یافتن بهترین مسیر، باید نقشه مترو تهران را از نزدیک ببینید. همچنین مسیرها برای افراد کم بینا و نابینا و افراد دارای معلولیت و کسانی که از ویلچر استفاده می کنند طراحی شده است، با کمک نقشه مترو تهران می توانید ایستگاه های متناسب با شرایط آن عزیزانی که به تهران سفر می کنند را پیدا کنید. در ادامه به معرفی جاهای دیدنی و تفریحی تهران و مسیر دسترسی آنها با مترو می پردازیم تا در سفر به تهران بتوانید به راحتی به مقصد برسید.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

دسترسی به کاخ سعدآباد تهران

اگر به اماکن تاریخی علاقه مند هستید یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین جاهای دیدنی تهران مجموعه تاریخی و فرهنگی سعد آباد می باشد، این  کاخ یکی از برجسته ‌ترین مکان‌های تاریخ معاصر ایران است که آخرین پادشاهان ایران در دوره‌های قاجار و پهلوی، در مجموعه کاخ سعد آباد زندگی می کردند. این کاخ در شمالی ‌ترین قسمت شهر تهران و روی کوهپایه توچال قرار گرفته است،  برای رفتن و بازدید از این مجموعه دیدنی می توانید با استفاده از خطوط یک خط مترو تهران به سمت میدان تجریش بروید. و بعد از پیاده شدن در ایستگاه تجریش با تاکسی‌هایی که در ابتدای خیابان جعفری و میدان قدس جنب مترو قرار دارند، به بقیه مسیر ادامه دهید، و بعد از پیاده شدن از تاکسی حدود ۱۰ دقیقه پیاده ‌روی کنید تا به این مجموعه برسید.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

دسترسی به بوستان ملی سرخه ‌حصار تهران

بوستان ملی سرخ حصار یکی از جاذبه های دیدنی در تهران که در شمال شرق تهران واقع شده است، این پارک دیدنی و جذاب بخاطر داشتن آب و هوای خوب و طبیعت زیبایش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، برای رسیدن به این پارک شما می توانید در خط دو متروی تهران سوار شوید و در ایستگاه فرهنگسرا پیاده شوید و بقیه مسیر را با تاکسی های خطی که در این مسیر قرار گرفته است خود را به این پارک برسانید، این پارک در انتهای بزرگراه رسالت، بزرگراه شهید یاسینی شرق تهران قرار دارد.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

دسترسی به بوستان چیتگر تهران

پارک چیتگر یکی از پارک ‌های جنگلی مصنوعی است که مناظر دیدنی و خوش ‌‌آب‌ وهوایی دارد، این پارک با طبیعت بی نظیرش می تواند حال و هوای شما را عوض کند، برای رفتن با این پارک زیباو سرسبز می ‌توانید سوار خط ۵ متروی تهران (خط تهران-کرج) شوید. و بعد در مسیر دو ایستگاه ایران خودرو و چیتگر می توانید پیاده شوید و طی مسافتی کم  خود را به بوستان جنگلی چیتگر برسانید.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

دسترسی به بام تهران

بام تهران در انتهای خیابان ولنجک و در منطقه 1 قرار دارد. به طور کلی از انتهای خیابان ولنجک تا اولین ایستگاه کوهنوردی توچال به بام تهران معروف است. برای دسترسی به بام تهران متروی خط 1 کهریزک و تجریش را سوار شوید و پس از پیاده شدن در ایستگاه تجریش، از میدان تجریش با استفاده از تاکسی خود را به بام برسانید. همچنین در این مسیرکه پیاده شوید می توانید از دربند، بازار تجریش، مجموعه کاخ سعدآباد، باغ موزه فردوس، موزه زمان و امام‌ زاده صالح نیز دیدن کنید.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

دسترسی به پاساژ علاء الدین تهران

پاساژ علاءالدین در مرکز شهر تهران، نبش پل حافظ، خیابان جمهوری واقع شده است، اگر از هر خیابانی در جنوب خیابان غبانل وارد خیابان جمهوری شوید، با حرکت به سمت خیابان حافظ می توانید به راحتی به این پاساژ برسید. نزدیکترین ایستگاه مترو تهران به پاساژ علاءالدین، ایستگاه مترو حسن آباد است که در قسمت جنوبی مجتمع تجاری واقع شده است. ایستگاه مترو فردوسی در شمال شرق، ایستگاه مترو سعدی در شرق و ایستگاه مترو تئاتر شهر در شمال غرب از دیگر ایستگاه های مترو نزدیک به پاساژ علاء الدین تهران هستند. از آنجایی که این پاساژ در محدوده برنامه ریزی ترافیکی قرار دارد، استفاده از مترو بهترین گزینه برای رسیدن به این مجتمع تجاری است.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

دسترسی به باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران بزرگترین مجموعه کتاب و یکی از جذابترین تفریحات و سرگرمی ها برای طرفداران کتاب می باشد، این باغ زیبا در منطقه گردشگری عباس آباد قرار گرفته است و مسیرهای گوناگونی برای دسترسی به آن در اختیارتان قرار گرفته است، برای رسیدن به باغ کتاب تهران با مترو، می ‌توانید از خط یک تجریش  و کهریزک استفاده کنید. ایستگاه متروی شهید حقانی و متروی شهید همت دو ایستگاه نزدیک به باغ کتاب تهران هستند. بعد از اینکه از مترو پیاده شدید، دو راه برای رسیدن به باغ کتاب وجود دارد. می توانید با ون های مخصوص که در این مسیر قرار گرفته است خودتان را به باغ کتاب برسانید و یا بقیه راه را  با ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی و لذت بردن و بازدید در حین پیاده روی تان از باغ موزه دفاع مقدس خود را به باغ کتاب برسانید. در آس چارتر می توانید با کمترین قیمت بلیط هواپیما کرمان تهران را تهیه نمایید.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

دسترسی به پارک شهر تهران

یکی از معروف‌ ترین پارک های تهران پارک شهر تهران می باشد، این پارک در منطقه 12 تهران قرار گرفته است و با داشتن جاذبه‌های دیدنی مانند باغ پرندگان و موزه صلح در میان مردم و گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده است، برای بازدید از این پارک زیبا می توانید از مترو استفاده کنید که یکی از ساده ترین و بهترین گزینه ها برای رسیدن به مقصد است، برای رفتن به این پارک می‌توانید در خطوط یک و دو مترو استفاده کنید، اگر خط یک را سوار شدید باید در ایستگاه مترو امام خمینی از مترو پیاده شوید و پس از حدود ده دقیقه پیاده ‌روی در خیابان امام خمینی به‌سمت غرب به ورودی قورخانه پارک شهر برسید. اگر از خط دو مترو استفاده می ‌کنید، باید در ایستگاه مترو حسن‌آباد از مترو پیاده شوید و پس از خروج از ایستگاه، در خیابان وحدت اسلامی به ‌سمت جنوب پیاده ‌روی کنید و بعد از پنج دقیقه پیاده روی به پارک شهر برسید.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

موزه پمپ بنزین تهران

موزه پمپ بنزین تهران یکی از جاذبه های دیدنی در تهران است، در این موزه دیدنی شما می توانید اتومبیل های قدیمی و پمپ بنزین های قدیمی را از تزدیک مشاهد کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید. برای رسیدن به این موزه دیدنی می توانید با استفاده از مترو به ایستگاه دروازه دولت بروید، این ایستگاه از پر رفت و آمدترین ایستگاه‌های می باشد. بعد از خروج از این ایستگاه به سمت خیابان سعدی بروید و خود را به موزه برسانید، همچنین گالری آب انبار در فاصله ی 220متری ایستگاه قرار گرفته است که می توانید از این جاذبه و آثار زیبا در این گالری نیز دیدن نمایید. آس چارتر بهترین مرجع خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در شهر مشهد می باشد.

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

برای استفاده از مترو تهران موارد زیر را در نظر داشته باشید:

ورود حیوانات به مترو تهران ممنوع است.

 اقلام قابل اشتعال و هرگونه سلاح سرد و گرم در مترو تهران ممنوع است.

حریم خصوصی مسافران در زمان انتظار خط زرد لبه سکو است، به هیچ عنوان نباید از این خط عبور کنید.

سعی کنید از حمل مایعات خودداری کنید. 

مناطق دیدنی تهران را چگونه می توانیم با مترو برویم؟

date_range شنبه 07 آبان 1401 remove_red_eye 156 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0