{{ctrl.notification}}
مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

تهران پایتخت کشورمان ایران با جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار با فرهنگی غنی که یکی از شهرهای پرتردد و شلوغ در ایران بشمار می رود، تهران علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی همچنین یک شهر صنعتی و اقتصادی نیز محسوب می شود، به همین دلیل این شهر روزانه شاهد ورود مسافران و گردشگران زیادی می باشد، تهران همچنین بخاطر وجود گردشگران و مسافران زیاد امکانات رفاهی مدرن بسیار زیادی نیز دارد، از جمله این امکانات که برای مسافران و گردشگران بسیار مهم است وجود هتل های در این شهر می باشد. همانطور که می دانید تهران یکی از گران ترین شهرهای ایران است و هتل های لاکچری و لوکس بسیاری دارد که اقامت در آنها به اوضاع اقتصادی خودتان بستگی دارد. در این مقاله آس چارتر قصد دارد با توجه به نیاز شما مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت را برایتان معرفی کند، با آس چارتر همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان در شهر مشهد می باشد.

 

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

معرفی هتل های تهران با توجه به بودجه شما

با توجه به سفرهای تفریحی و کاری که هر روزه به تهران انجام می شود، یکی از مهم ترین امکاناتی که خیلی مورد نیاز گردشگران و مسافران است اقامت کردن در این شهر است، تهران نیز که یکی از شهرهای شلوغ و پرمسافر در ایران است هتل ها، سوئیت ها، مسافرخانه های متعدد نیز بنا به نیاز مسافران در این شهر زیاد وجود دارد، چیزی که مسافران به آن اهمیت می دهند برای انتخاب و اقامتشان در تهران موقعیت، امکانات و البته هزینه اقامت در این هتل ها می باشد. شاید برای کسانی که سفرهای کاری یک یا دو روزه دارند و یا شرایط مناسبی برای پرداخت هزینه های گزاف برای اقامت در هتل های لوکس گران قیمت ندارند می توانند در هتل های ارزان تهران اقامت داشته باشند، از این رو بهترین گزینه انتخاب هتل‌های ۳ ستاره، ۲ ستاره و ۱ ستاره می باشند، که این هتل ها با توجه به امکانات و موقعیت جغرافیایی، دارای هزینه‌های مختلفی می باشند.

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

بهترین هتل های ارزان قیمت در تهران

هتل های 3، 2 و 1 ستاره تهران یکی از گزینه های مناسب برای اقامتتان می باشد، با توجه به موقعیت، امکانات و هزینه جزو هتل های ارزان تهران محسوب می شوند. در ادامه با چند مورد از این هتل ها آشنا خواهید شد.

 

هتل ایرانشهر

یکی از هتل های 3 ستاره قدیمی و با سابقه در تهران هتل ایرانشهر می باشد، این هتل در سال 1332 توسط مرحوم حسینعلی البرز، موسس بنیاد فرهنگی البرز در مرکز شهر تهران تاسیس گردید. این هتل در ابتدا با نام هتل لوزان فعالیت خود را آغاز کرد اما در سال 1360 با توجه به ارتقاء سطح کیفی و بازساری این هتل فعالیت این هتل با مدیریت جدید آغاز شد و نام آن به ایرانشهر تغییر داده شد، این هتل سه ستاره 4 طبقه و دارای 50 اتاق و 85 تخت و شامل اتاق های یک تخته سینگل و دو تخته، سوئیت و آپارتمان با دکوراسیون زیبا می باشد. این هتل دارای معماری بسیار زیبا اصیل ایرانی و کلاسیک سنتی است و دارای امکانات بسیار خوبی همچون سیستم سرمایشی، سیستم تهویه هوا، یخچال، کمد، تخت، سرویس بهداشنی، حمام و ... می باشد. این هتل همچنین دارای یک رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با منویی از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، اینترنت پرسرعت، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس و آسانسور می باشد. هتل ایرانشهر یکی از مناسب ترین و ارزان ترین هتل های مقرون به صرفه برای اقامت در تهران می باشد.

آدرس هتل ایرانشهر: تهران، خیابان ایرانشهر جنوبی، بین خیابان سمیه و انقلاب

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

هتل مشهد

هتل مشهد یکی دیگر از هتل های 3 ستاره قیمت مناسب با امکانات بسیار عالی در تهران می باشد، این هتل 3 ستاره در سال ۱۳۴۷ در قلب پایتخت تاسیس گردید و دارای 8 طبقه و 120 اتاق و سوئیت کار می باشد. این هتل دارای امکانات مدرن رفاهی بسیار زیادی می باشد، از جمله این امکانات می توان به خدمات اسپا، سالن بدن ‌سازی مجهز به تردمیل، دوچرخه، الیپتیکال و وزنه، سونای خشک و بخار و استخر، سالن کنفرانس مجهز، اتاق جلسات، خدمات اداری از قبیل کپی، فکس، پرینتر، نمازخانه، روم سرویس ۲۴ساعته، پارکینگ، روزنامه رایگان، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس شبانه روزی، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی و رستوران ، لاندری، خشکشویی، رستوران و کافی شاپ، خدمات بیدارباش، تبدیل ارز و اتاق چمدان، سیستم تهویه هوای قابل تنظیم، سیستم گرمایشی قابل تنظیم، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون ال‌ سی‌دی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و جکوزی، بالکن قابل استفاده، مینی‌ بار با هزینه، صندوق امانات، میز آرایش، یخچال، لباسشویی اشاره کرد. هتل مشهد تهران همچنین به کلیه مراکز اداری و تجاری و تفریحی مهم ازجمله تئاتر شهر، پردیس تئاتر شهرزاد، کاخ مرمر، موزه هنر ایران، موزه آبگینه سفالینه‌های ایران، عمارت امین السلطان، بوستان هنرمندان، موزه هنرهای معاصر تهران، سالن همایش‌های وزارت کشور، باغ موزه نگارستان، خانه موزه مقدم، کتابخانه و موزه ملی ملک، میدان ولیعصر، برج میلاد، بوستان ساعی، بوستان آب و آتش، باغ موزه زندان قصر، میدان منیریه، سالن همایش‌های وزارت کشور، پل طبیعت، پارک لاله، موزه‌ فرش ایران، موزه ارتباطات، موزه عبرت ایران، پارک شهر، خانه تاریخی مستوفی الممالک، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، موزه جواهرات ملی ایران دسترسی بسیار راحتی دارد.

آدرس هتل مشهد: تهران، خیابان مفتح، چهارراه طالقانی، نبش کوچه معیر

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

هتل پامچال

از دیگر هتل های قدیمی و سه ستاره تهران هتل پامچال می باشد، این هتل در سال ۱۳۸۱ افتتاح گردید، هتل پامچال 5 طبقه و دارای ۴۵ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد، از جمله امکانات این هتل می توان به خدمات 24 ساعته در اتاق، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، خشک شویی، وای فای، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، صندوق امانات، سرویس روزانه اتاق، تاکسی سرویس، نمازخانه، روزنامه، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، گاو صندوق، حمل چمدان، اتاق چمدان و... می باشد. این هتل همچنین در موقعیت مناسبی قرار گرفته است و به جاذبه های و اماکنی همچون تئاتر شهر، پل طبیعت، پارک لاله، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، موزه جواهرات ملی ایران، موزه آبگینه سفالینه‌های ایران، عمارت امین السلطان، بوستان هنرمندان، موزه هنرهای معاصر تهران، سالن همایش‌های وزارت کشور، باغ موزه نگارستان، مراکز تجاری، اداری، درمانی نزدیک می باشد. مجموعه دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده می‌ باشد که آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می ‌باشد.

آدرس هتل پامچال: تهران، خیابان شهید مفتح جنوبی، روبروی دانشگاه خوارزمی، خیابان ثاقب، پلاک ۲۲

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

هتل امیرکبیر

هتل امیر کبیر از دیگر هتل های مقرون به صرفه و ارزان اما امکانات مناسب می باشد، این هتل 2 ستاره در ۱۳۹۲ در خیابان ناصر خسرو تاسیس گردید، هتل امیرکبیر دارای ۲طبقه و ۲۲ اتاق است، این هتل دارای امکانات خوبی مانند: مبلمان، میز، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پذیرش ۲۴ ساعته، قبیل روم سرویس، خدمات بیدارباش، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط و ... و در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، میز آرایش، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی و ... وهمچنین این هتل پرسنلی صمیمی، خونگرم و صبور و خوش برخوردی دارد. که این هتل از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار است، و به جاهایی همچون: کاخ گلستان، میدان مشق، موزه ارتباطات، موزه جواهرات ملی، کاروانسرای دیر گچین و آتشکده بهرام نزدیک می باشد. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش تهران از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

آدرس هتل امیرکبیر: تهران، خیابان ناصرخسرو، بعد از مدرسه دارالفنون، پلاک 220

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

هتل پاسارگاد

هتل پاسارگاد از دیگر هتل های 2 ستاره و قیمت مناسب در تهران می باشد که در سال ۱۳۵۲ افتتاح گردید. این هتل 5 طبقه و دارای 41 اتاق می باشد. از امکانات این هتل می توان به آسانسور، اینترنت در لابی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری، تلویزیون در لابی، شبکه پخش فیلم، دستگاه واکس کفش، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، لابی، نمازخانه، اتاق چمدان، گیم نت، استخر روباز، سونا خشک، سونا بخار، خدمات بیدار باش، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، خودپرداز، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و سنتی و کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد اشاره کرد، دریاچه چیتگر، پارک ژوراسیک، پارک جمشیدیه، کاخ موزه سبز، مسجد قبا، پارک جنگلی لتمان کن از جاذبه های و اماکن دیدنی در نزدیکی این هتل می باشند.

آدرس هتل پاسارگاد: تهران، خیابان جمهوری، خیابان جمالزاده جنوبی، پلاک 61

 

هتل شهریار

هتل 2 ستاره شهریار در سال ۱۳۸۹ در میدان امام خمینی افتتاح شد، این هتل ۵ طبقه و دارای ۷۴ اتاق و سوئیت می باشد، هتل شهریار دارای کادری مجرب و امکانات رفاهی مناسب آسانسور، اینترنت در لابی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لاندری، تلویزیون در لابی، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، صرافی، دستگاه فتوکپی، دستگاه فکس، دستگاه پرینتر، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی در لابی، اتاق سیگار، خدمات خانه داری، صرافی می‌باشد بازار بزرگ تهران، موزه‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات و کاخ گلستان در نزدیکی هتل شهریار قرار دارد.

آدرس هتل شهریار: تهران، میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی جدید، بلوک ۸ غربی، پلاک ۲۴

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

هتل آراد

از دیگر هتل های ارزان قیمت تهران هتل آراد می باشد، این هتل 1 ستاره از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، هتل آراد۵ طبقه دارای ۳۵ اتاق می باشد. از امکانات هتل آراد می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، خدمات بیدارباش، خدمات خانه ‌داری و خشکشویی و از امکانات داخل اتاق ها می توان به حمام، یخچال، صبحانه، مبلمان، دمپایی، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، شبکه پخش فیلم، امکان پخت و پز، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق اشاره کرد.

آدرس هتل آراد: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان لارستان، خیابان جهان سوز، پلاک ۲۶

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

هتل گلستان

از هتل های ارزان یک ستاره و قدیمی در تهران هتل گلستان می باشد، این هتل در سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز نموده است، هتل گلستان۳ طبقه دارای ۳۸ اتاق است، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق سیگار، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، مینی‌بار با هزینه، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، کافی‌شاپ و شبکه پخش فیلم، حمام، یخچال، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، رخت آویز، کمد لباس، از امکانات این هتل می باشد، همچنین این هتل در نزدیکی بزرگترین مرکز خرید کشور، بازار قدیمی و تاریخی بزرگ تهران، موزه‌های ایران باستان، جواهرات سلطنتی دوران اسلامی آبگینه، کاخ موزه گلستان، مراکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی کشور، سازمان مرکزی بورس اوراق بهادار قرار دارد.

آدرس هتل گلستان: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن‌آباد، پلاک ۱۴

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

هتل آپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هتل آپارتمان وزرا یکی از هتل های ارزان در تهران بشمار می رود، هتل آپارتمان وزرا دارای معماری مدرنی می باشد و 12 طبقه دارد و شامل ۲۵ اتاق است، از جمله امکانات این هتل می‌ توان به رستوران،پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تشریفات ویژه، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، اتاق سیگار، صرافی، خدمات باربری، سونا و خدمات تور اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان وزرا: تهران، خیابان وزرا، بالاتر از بیمارستان گاندی، پلا ۱۴۲

 

 

رزرو هتل‌های ارزان تهران

اگر به دنبال هتل های ارزان قیمت تری هستید باید در ابتدا لیستی از هتل های 2 و یا 3 ستاره تهران را جمع آوری کنید، بعد مشخصات و امکانات آن‌ها را بررسی کنید و با توجه با بودجه خود ارزان ‌ترین هتل تهران را از گزینه فیلتر قیمت و بعد اطلاعاتی مانند آدرس، موقعیت مکانی، فاصله از نقاط مهم شهر، لیست اتاق‌ها به همراه قیمت، قوانین و نظر مسافرین پیشین هتل بررسی کرده و در نهایت گزینه دلخواه خود را انتخاب نمایید و رزرو کنید.

 

مقرون به صرفه ترین هتل های تهران برای اقامت

مناسب ترین محل برای انتخاب هتل در تهران

از گزینه های دیگر که در انتخاب هتل باید به آن دقت نمایید و درباره ی آن بدانید موقعیت مکانی هتل مرد نظر می باشد، همانطور که می دانید تهران از بزرگترین و شلوغ ترین شهرهای ایران است و روزانه مسافران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند به همین دلیل مسیرهای مختلفی در تهران همیشه دارای ترافیک سنگینی می باشد و اگر شما بخواهید از مسیر هتلی که انتخاب کردید به تفریح و بازدید از دیگر جاهای تهران بپردازید ممکن است ساعت ها در ترافیک گیر بیفتید و بیشترین زمان‌تان را در آن بگذرانید. بنابراین در انتخاب هتل خود دقت نمایید که مسیر دسترسی به هتل و جاهای دیدنی نزدیک به آن چقدر فاصله دارد و راه ها و مسیرهای راحت تری را برای تردد انتخاب کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس تهران را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

 

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range چهارشنبه 21 تیر 1402 remove_red_eye 4894 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

قبل از رزرو هتل به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟

قبل از اینکه بخواهید هتلی برای اقامت خود رزرو نمایید بهتر است در ابتدا اطلاعاتی از قبیل موقعیت مکانی، امکانات و هزینه اقامت خود را کسب نمایید و در صورت پیدا کردن گزینه دلخواه هتل خود را رزرو نمایید.

هتل مشهد به کدام جاذبه ها نزدیک است؟

هتل مشهد به باغ موزه نگارستان، خانه موزه مقدم، کتابخانه و موزه ملی ملک، میدان ولیعصر، برج میلاد، بوستان ساعی، بوستان آب و آتش، باغ موزه زندان قصر، میدان منیریه، سالن همایش‌های وزارت کشور، پل طبیعت، پارک لاله، موزه‌ فرش ایران، موزه ارتباطات، موزه عبرت ایران، پارک شهر و ... نزدیک می باشد.

هتل آراد در کدام منطقه تهران قرار دارد؟

هتل آراد در خیابان شهید مطهری، خیابان لارستان، خیابان جهان سوز شهر بزرگ تهران قرار دارد.

هتل های ارزان قیمت 3 ستاره در تهران کدامند؟

از هتل های ارزان قیمت و 3 ستاره تهران می توان به هتل پامچال، هتل مشهد، هتل مروارید، هتل پرشیا و... اشاره کرد.