{{ctrl.notification}}
معروف ترین رستوران های قشم

جزیره دیدنی و جذاب قشم به عنوان بزرگترین جزیره در ایران ، هر ساله میزبانی تعداد عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی است . علاوه بر بازدید از مناطق طبیعی و تاریخی ،‌ خوردن غذاهای محلی ، یکی از تجربه‌های لذت‌بخش در هر سفر می باشد ؛ حال آن‌که غذاهای جنوبی، با طعمی دلپذیر دنیایی از شگفتی و هیجان را برای شما به ارمغان خواهند آورد . در این مقاله با معرفی بهترین رستوران های قشم و بیان جزئیات هر یک از آن‌ها تصمیم‌گیری را برای شما راحت‌تر خواهیم کرد تا با انتخابی درست، اوقات خوشی را در جزیره قشم بتوانید تجربه کنید. با آس چارتر می توانید به راحتی بلیط هواپیما قشم خود را رزرو کنید .

1-رستوران حاج غفور قشم

رستوران حاج غفور، از پرطرفدارترین  و محبوب ترین رستوران‌های قشم به حساب می آید ؛ تا جایی که همواره مشتری‌های زیادی برای چشیدن طعم واقعی غذاهای جنوبی، به عنوان اولین انتخاب به رستوران حاج غفور فکر خواهند کرد . غذاهای دریایی تند و تیز این رستوران و همچنین قلیه ماهی خوش‌طعم آن، در میان مردم قشم زبانزد همه می باشد . علاوه بر قلیه ماهی لذیذ، شما می‌توانید بهترین خوراک‌ میگو جزیره را در منوی این رستوران عالی و خاص پیدا کنید. بلیط هواپیما تهران قشم خود را می توانید از سایت آس چارتر تهیه کنید.

حتی اگر یکی از افراد خانواده یا دوستانتان به غذاهای تند علاقه‌ای ندارد، این رستوران هنوز هم گزینه‌ مناسبی برای شما می باشد ؛ زیرا ، با گوشزد کردن این موضوع به پرسنل رستوران، غذایی باب سلیقه‌تان تهیه خواهد شد.

نکته منحصر به فرد رستوران حاج غفور، هماهنگی قیمت و کیفیت غذاهای این رستوران می باشد ، یعنی هزینه‌ای که برای ارائه خدمات و سرو غذا می‌پردازید کاملا منصفانه و منطقی می باشد .

علاوه بر این‌ها، فضای خانوادگی رستوران حاج غفور، محیطی آرام و دنج پدید آورده تا مهمانان بتوانند در محیطی مناسب همراه با خانواده عزیزشان غذایشان را صرف کنند. بنابراین اگر شما از طرفداران غذاهای دریایی هستید و قصد دارید در کنار عزیزانتان غذایی لذیذ میل کنید،آس چارتربه شما پیشنهاد می کند حتما رستوران حاج غفور را در لیست انتخاب های خود قرار دهید که یکی از بهترین رستوران های قشم می باشد .

آدرس رستوران حاج غفور قشم :جزیره قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

 

2-رستوران قلعه قشم

در نزدیکی قلعه‌ پرتغالی‌ها، رستوران محبوبی واقع شده است که با الهام از معماری قلعه و در حاشیه سواحل نیلگون خلیج فارس بنا شده است را خواهید یافت. بر خلاف نمای رستوران قلعه، دکوراسیون داخلی آن بسیار ساده طراحی شده تا حس صمیمیت را به مهمانان این رستوران القا کند . چندان فرقی نمی‌کند که دریا را از پشت پنجره‌های بزرگ داخل رستوران تماشا کنید یا در فضای باز رستوران بنشینید و در نزدیکی ساحل غذای خود را میل کنید ، در هر صورت گوش سپردن به صدای امواج و تماشای عظمت دریا، لذت غذا خوردن را برایتان صد چندان خواهد کرد . آس چارتر یکی از بهترین مراجع ارائه کننده بلیط چارتر مشهد قشم می باشد.

شاید یکی از عجیب‌ترین  و خاص ترین ویژگی‌های رستوران قلعه قشم را بتوان نداشتن منو کاغذی، در نظر گرفت ؛ چرا که منو در این رستوران، بستگی به صید صیادان در همان روز دارد، بنابراین ممکن است منو را به صورت شفاهی دریافت کنید ، پس خیلی تعجب نکنید. البته خیالتان راحت باشد که این رستوران بهترین غذاهای دریایی جزیره را برایتان سرو می کند ؛ غذاهایی همچون، خوراک کوسه، خرچنگ، خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو و بسیاری غذای خوشمزه دیگه می باشد .

این رستوران که توسط افراد محلی اداره شده است که معمولا شب‌ها آماده‌ پذیرایی از شما و عزیزانتان می باشد و اگر در طول روز صید مناسبی نصیبشان نشود، رستوران را کلا باز نخواهند کرد که این موضوع باعت شده تا آوازه‌ کیفیت غذاهای رستوران قلعه، در سراسر جزیره بین همه افراد بپیچد. علاوه بر این قیمت غذاهای رستوران، نسبت به کیفیت و حجم غذا، بسیار منصفانه و مناسب می باشد .

آدرس رستوران قلعه قشم :جزیره قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها

 

3-رستوران خاله قشم

اصلا می‌شود به یکی از شهرهای جنوبی ایران سفر کرد و فلافل و سمبوسه جنوبی را امتحان نکرد؟در این مقاله اس چارتر به شما پیشنهاد میکند رستوران و فست فود سنتی خاله یکی از بهترین گزینه ها می باشد ،که یکی از آن مکان‌هایی است که می‌توانید در منوی آن، غذاهای خوشمزه جنوبی را هم برای خود پیدا کنید.

 طعم لذیذ و خوشمزه غذاهای محلی همچون فلافل و سمبوسه و همچنین غذاهای دریایی سالمی مانند صدف، کوسه، عنکاس، ماهی مرکب، میکس کوسه و میگو و ماهی  که در این رستوران، بیشتر ساندویچی یا به صورت سلف سرویس طبخ می‌شوند، تا مدت زیادی طعم آنها زیر زبانتان حس خواهد شد.

رستوران خاله در نزدیکی رستوران قلعه قرار گرفته است  که تضاد بین این دو رستوران در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد ؛ چرا که رستوران خاله، سالن پذیرایی ندارد ، اما این رستوران در محیطی دوستانه و صمیمی، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

غذاهای رستوران خاله قیمتی ارزان و به نسبت دارند؛ که این موضوع اصلا به معنی فدا کردن کیفیت در راه کمیت نیست. بنابراین در این رستوران می‌توانید انواع غذاها را در حجمی مناسب و در بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت ممکن نوش جان کنید. گفتنی است که رستوران خاله هر شب از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

آدرس رستوران خاله قشم : جزیره قشم، جنب قلعه پرتقالی ها به سمت اتوبان، رستوران و فست فود سنتی خاله

 

4-رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم در میان رستوران های معروف قشم از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است. پس از خوردن غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی در این رستوران، متوجه تفاوت بسیار زیاد آن با دیگر رستوران‌ها خواهید شد. مرغ، انواع کباب‌ها، انواع خوراک‌ها، خورش قلیه ماهی، ماهی شیر، ماهی کبابی، استیک و در نهایت میگو پفکی از جمله معروف‌ترین غذاهای این رستوران عالی هستند.

غذاهای رستوران نعیم به صورت سلف سرویس سرو خواهند شد و قیمت غذاها کاملا معقول و مناسب می باشد . فضای بزرگ، دنج و راحت این رستوران در کنار غذاهای رنگارنگ، خوش‌طعم  و خوش عطر و همچنین برخورد محترمانه پرسنل رستوران، مسافران را مجاب می‌کند تا حتی یک بار هم که شده به این رستوران بروید . استفاده از برنج هندی در کنار انواع کباب و خورش‌ها را شاید بتوان تنها ایراد  و ضعف رستوران نعیم به حساب آورد.

رستوران نعیم برای وعده ناهار از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و برای وعده شام از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده سرویس‌دهی به مشتریان عزیز خود می باشد .

باتوجه به نزدیکی این رستوران به مرکز خرید خورشید، آس چارتر پیشنهاد می کند اگر پس از خرید به دنبال جایی برای صرف غذا  و استراحت بودید ، رستوران نعیم که یکی از بهترین رستوران های قشم می باشد را فراموش نکنید.

آدرس رستوران نعیم قشم: جزیره قشم، میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

 

5-رستوران الوند قشم

اگر درجزیره قشم به دنبال رستورانی برای برگزاری جلسات مهم یا مهمانی‌های خود می باشد ، رستوران الوند با طراحی شیک و لوکس، گزینه‌ی مناسبی برای شما به حساب می آید .

این رستوران داخل هتل الوند قشم قرار دارد و اگر از میان هتل های قشم اقامت در این هتل را انتخاب کرده‌اید،از خوردن چند وعده غذایی در این رستوران اصلا پشیمان نمی شوید .

رستوران الوند ، به جز خوراک کوسه این رستوران و بشقاب میکس دریایی (ترکیب كباب شير ماهى، قليه ماهى، ميگو سوخارى و ماهى سوخارى) معروفش، از مهمانان خود با منویی متنوع اعم از انواع کباب‌ها، خوراک‌ها و غذاهای دریایی نیز پذیرایی می‌کند. شاید از نظر برخی افراد ، غذایی همچون خوراک کوسه در این رستوران، حجم کمی داشته باشد، اما به محض این که شروع به خوردن کنید متوجه خواهید شد که با همین مقدار غذا هم کاملا سیر خواهید شد.

رستوران الوند، در تمامی روزهای هفته به جز چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد دایر می باشد و کارکنان رستوران با رویی باز از شما پذیرایی خواهند کرد. حتما به این رستوران سر بزنید که یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم می باشد .

آدرس رستوران الوند: جزیره قشم، بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه، هتل الوند قشم

 

date_range یکشنبه 24 مرداد 1400 remove_red_eye 2007 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0