{{ctrl.notification}}
معرفی 17 هتل زیبای جزیره کیش 2

8. هتل ویدا کیش؛ نوساز و محبوب

هتل ویدا که از هتل های پنج ستاره مورد علاقه مسافران است، تنها 3 سال است که به خانواده هتل های جزیره وارد شده است. با این وجود ساختمان 11 طبقه این هتل، 144 اتاق و سوئیت مجلل را در خود جای داده که در برخی از آنها جکوزی هم وجود دارد. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین  بلیط چارتر کیش همراه باشید.

قیمت این هتل 5 ستاره در مقایسه با دیگر هتل های هم رده خود مناسب تر بوده و همین امر نیز آن را به هتل مورد علاقه مسافران بدل کرده است. مسافران معتقدند که:

• اتاق های هتل؛ تمیز، مجهز و نمای زیبایی به دریا دارند

• کارکنان هتل خوش برخورد و محترم هستند

• منوی صبحانه باکیفیت و متنوع است

• دسترسی خوبی به ساحل و مراکز خرید دارد

9. هتل کوروش؛ نزدیک به مراکز خرید

هتل کوروش پنج ستاره با سوئیت های رو به دریا و رو به جزیره خود بسیاری از مسافران را موقع رزرو اقامتگاه به خود می خواند. به علاوه نوساز بودن هتل و اینکه 198 اتاق و سوئیت در 16 طبقه این هتل پراکنده شده اند، به اندازه کافی برای رزرو وسوسه کننده به نظر می رسند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما تهران کیش آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

 وجود 9 رستوران مجلل نیز خود به قدر کافی گویای توجه صاحبان هتل به پذیرایی از مهمانان است. دلایل زیر به محبوبیت کوروش در میان هتل های این جزیره کمک کرده اند:

• اتاق های تمیز و مجهز که نمای روبه دریا دارند

• به مکان های دیدنی جزیره دسترسی خوبی دارد

• پرسنل برخورد خوب و محترمانه ای دارند

• صبحانه متنوع و باکیفیت است

10. هتل فلامینگو؛ هتلی با ویلاهای ساحلی

هتل فلامینگو از هتل های قدیمی جزیره است که با چند ویلا کار خود را آغاز کرد. امروز این هتل یک ساختمان چهار طبقه را هم در خود جای داده و با 202 باب اتاق و سوئیت به پذیرایی از مهمان ها مشغول است. علاوه بر اتاق ها، رستوران و کافی شاپ دنج نیز در این پذیرایی سهیم هستند. ضمن اینکه قیمت این هتل چهار ستاره نیز به نسبت امکانات آن مناسب است. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری مشهد کیش می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

مسافران موارد زیر را دلایل محبوبیت فلامینگو می دانند:

• لوکس و مدرن بودن هتل و اتاق های آن

• صبحانه عالی و متنوع

• محوطه زیبا و رؤیایی هتل

• قیمت مناسب نسبت به امکانات

11. هتل ترنج

هتل دریایی ترنج که به سبک هتل‌ های خاورمیانه‌ای ساخته شده است، از هتل های لوکس کیش به حساب می‌آید. سوئیت ‌های چوبی هتل روی دریا ساخته شده‌اند و در کف هر یک از آن‌ها، بخشی شیشه‌ای تعبیه شده است تا امکان تماشای دریا به‌ راحتی میسر باشد. این هتل به‌لطف رستوران‌ها، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی، سالن کنفرانس، باغ رویایی با آلاچیق ‌های دیدنی، روم سرویس، آتلیه عکاسی، خانه بازی کودک، اجاره ماشین، خدمات خشک‌شویی و... پذیرایی گرمی از مهمانان خود به عمل می‌آورد.

اگر حتی در طول سفر به فکر تندرستی و ورزش هستید،‌ امکانات فوق‌العاده هتل ترنج از سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌های کف شیشه‌ای تا بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، پیست دوچرخه‌سواری، سالن ورزشی روی آب، سالن بدن‌سازی، استخر و سونا بخار و جکوزی و سالن بدن‌سازی بهترین فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا انرژی و نشاط مضاعفی به دست آورید.

هتل ترنج فقط به‌ اندازه ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد؛ مضاف بر اینکه در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره، مسیر ویژه دوچرخه‌ سواری کیش، کشتی یونانی، مرکز خرید پدیده و بازار پارس خلیج فارس قرار گرفته است. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری شیراز کیش را از آس چارتر تهیه کنید.

12. هتل شایگان:

هتل شایگان در نوار ساحلی شرق جزیره کیش قرار دارد؛ به‌طوری که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به دریای نیلگون خلیج فارس برسید؛ اما این همه ماجرا نیست و به مرکز تجاری پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و بازار زیتون دسترسی راحتی خواهید داشت و حتی می‌توانید با پای پیاده این مسافت را طی کنید و در فصول مناسب از هوای خوب جزیره بهره‌مند شوید.

اگر به‌دنبال اقامت در بهترین هتل کیش هستید، هتل مجلل شایگان با ۱۳۰ اتاق مجلل و سوئیت‌ و ویلاى لوکس می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد؛ به‌خصوص که امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ، اینترنت رایگان، آرایشگاه، کافی شاپ تراس، رستوران (فود کلاب)، سالن ورزشی، خشک‌شویی، آتلیه، عابر بانک، استخر و سونا و جکوزی رایگان، ماساژ، خدمات تور و اجاره دوچرخه و خودروهای لوکس را برای مهمانان خود فراهم آورده است. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری کیش انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

13. هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در بهار سال ۱۳۹۶ در ۱۴ طبقه افتتاح شد و از آنجا که جزو هتل ‌های معروف کیش به حساب می‌آید، انتخاب اول بسیاری از مهمانان بین‌المللی، مقام‌های ارشد سیاسی و فرهنگی، گردشگران، تجار و… است. در صورتی که شما نیز این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، با امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، سالن همایش چند منظوره، کافی شاپ، مجموعه بازی کودکان، زمین تنیس، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، صندوق امانات و تاکسی سرویس مواجه خواهید شد. با این حال، امکانات هتل بین‌المللی کیش به همین مقدار خلاصه نمی‌شود و امکان استفاده از سالن اسپا و انواع ماساژهای درمانی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام سنتی و زمین تنیس نیز برایتان مهیا است.

هتل بین‌المللی کیش نیز همانند سایر هتل‌های جزیره از موقعیت مکانی خوبی نسبت به جاذبه‌ها و مراکز خرید برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که این هتل در نزدیکی مراکز خرید مریم و ونوس، مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، کشتی یونانی، فرودگاه کیش و پارک ساحلی مرجان قرار دارد. با خرید بلیط چارتری کیش از آژانس آس چارتر می توانید به راحتی سفر کنید.

 

14. هتل ایران:

هتل ایران در سال ۱۳۹۳ در جزیره زیبای کیش شروع به کار کرد و شامل دو برج هفت طبقه‌ای سفید رنگ می‌شود که در طبقه ‌های همکف و هفتم به هم متصل شده‌اند. چه برای تفریح و گردش یا پاساژگردی و خرید به کیش رفته باشید، با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی خوبی به کارتینگ کیش، پارک شهر و اسکله تفریحی، مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان و فرودگاه کیش داشته باشید.

امکانات این هتل نیز در حد عالی هستند و از ترانسفر فرودگاهی، خشک‌شویی و تاکسی سرویس گرفته تا اینترنت در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر، ، روم سرویس، اجاره خودرو، خودپرداز، خدمات پزشکی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همايش و... می‌توانند هر مهمانی با هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارند. ۱۲۸ واحد اقامتی هتل ایران مجهز به مبلمان و تختخواب‌های راحت و نور مناسب هستند که چشم‌اندازی رو به جزیره کیش یا منظره نیلگون خلیج فارس دارند. 

15. هتل میراژ کیش

هتل میراژ از جمله هتل ‌های لوکس کیش است که ۱۷۸ اتاق و سوئیت در هشت طبقه دارد و به‌دلیل تنوع اتاق‌هایش، دست شما برای انتخاب باز است. با اقامت در این هتل فرصتی استثنایی برای لذت‌بردن از ساحل دریای خلیج فارس خواهید داشت؛ چراکه هتل میراژ در نزدیکی اسکله اصلی کیش قرار دارد و در نتیجه می‌توانید از تفریح‌های ساحلی نظیر قایق‌سواری، جت‌اسکی، غواصی و... نهایت لذت را ببرید.

رستوران هتل میراژ نیز با فضای دل‌باز و دلنشین و دکوراسیون لوکس و مدرن و ارائه انواع غذاهای دریایی، ایرانی و عربی، لذت حضور در جزیره را دوچندان می‌کند.

برخی از پاساژها و مراکز مهم کیش نظیر مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، فرودگاه کیش، پلاژ ساحلی بانوان، مرکز همایش بین‌المللی کیش و پارک ساحلی مرجان در فاصله کمی از هتل میراژ قرار دارند و از همین رو با صرف زمان کمی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این هتل با ارائه خدمات و امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی، رستوران، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، تاکسی سرویس، کرایه ماشین بدون راننده، سالن بیلیارد و کافی شاپ توانسته است خود را در بین بهترین هتل‌ های کیش قرار دهد.

 

16. هتل پانوراما و تجربه تعطیلاتی لوکس در جزیره کیش

هتل پانوراما یکی از نوسازترین و جدیدترین هتل های کیش که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. ساختمانی ۱۵ طبقه با ۲۵۷ باب اتاق که دارای امکانات رفاهی مدرن است. اتاق های اقامتی از طبقه دوم تا سیزدهم واقع شده اند، طراحی طبقات به گونه ایی است که دسترسی های فوق العاده استاندارد را جهت ارائه خدمات در نظر گرفته اند. موقعیت دسترسی آسان به مراکز خرید متنوع و اماکن دیدنی از ویژگی های محبوب هتل در میان گردشگران هستند.

17. هتل مریم کیش

هتل چهارستاره مریم عضوی دیگر از گروه هتل های سورینت می باشد که در اسفند ماه سال 1390 در حاشیه جنوب شرقی یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش، میدان امیرکبیر بهره برداری گردید. آخرین بازسازی این هتل در سال 1392 توسط مهندسین مجرب انجام شده است. این هتل با معماری برگرفته از دوران باروک اروپا دارای چهار طبقه متشکل از 56 باب واحد اقامتی مدرن می باشد. نمایی شبیه به کیک عروسی که در شب های جزیره خودنمایی می کند از ویژگی های برجسته این هتل به شمار می رود. فاصله نزدیک به ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز تجاری و خرید نظیر بازار مروارید، پانیذ، پردیس یک و دو، هایپر مارکت از دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شوند. رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای بینظیر، کافی لانژ با اجرای زنده پیانو، خدمات ویژه خانه داری و خشکشویی، سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و کافی نت از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند. امکانات رایگان هتل نیز شامل استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، سرویس چای ، برای خوش آمدگویی به میهمانان، می شود. خرید بلیط چارتری هواپیما تبریز کیش را با آس چارتر تجربه کنید.

date_range چهارشنبه 09 تیر 1400 remove_red_eye 1873 بازدید favorite_border 0 chat 3
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 3
حمید تقوی :

سلام . تور هم دارید؟

حمید تقوی :

سلام . تور هم دارید؟

حمید تقوی :

سلام . تور هم دارید؟