{{ctrl.notification}}
معرفی 16 رستوران برتر شیراز

معرفی 16 رستوران برتر شیراز

در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین رستوران های شیراز را معرفی کنیم ، شیراز یکی از بهترین و زیباترین شهرهای ایران است که گردشگران زیادی از ایران و خارج از ایران به سفر می ایند هنگامی که بخواهید به هر شهر ایران سفر کنید مطمئنا به دنبال بهترین رستوران ها که کیفیت غذایی فوق العاده دارند هستید از این رو می خواهیم شما را با رستوران های شیراز اشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از سایت اس چارتر سامانه خرید بلیط چارتر پرواز کیفیت و زیبایی هر رستوران، را شناسایی کنید. شیراز با داشتن اثار تاریخی و باستانی یکی از شهرهایی است که طرفداران زیادی در سرتاسر ایران دارد و به عنوان یک مقصد اصلی گردشگری شناخته شده همچنین در کنار دید و بازدید از مکان های گردشگری می توانید به رستوران های خوب شیراز سری بزنید و گردش خود را کامل کنید. بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

رستران های شیراز

رستوران باکویه

این رستوران در واقع یک مجموعه ای است که دارای 4 رستوران کنار هم می باشد نام های این رستوران غار ، قشقایی ، الاچیق کاج ، بیرون بر می باشد ، این رستوران که تلفیقی از هنر و دست طبیعت است در شمال شرق شیراز و بر فراز کوه ساخته شده و می توانید از انجا منظره ای فوق العاده زیبا که چشم انداز به بافت تاریخی شهرو شاهچراغ دارد را مشاهده کنید ، هر کدام از این رستوران ها در یک قسمتی واقع شده برای مثال رستوران غار در دامنه کوه واقع شده ، رستوران قشقایی که منوی ان از اصیل ترین غذاهای سنتی است و رستوران الاچیق کاج که در بالاترین قسمت مجموعه و روی کوه واقع شده است همچنین میز و صندلی ها در دل کوه چیده شده و یا روی قله کوه در فضایی سرباز که بسیار لذت بخش است پیشنهاد می کنیم هنگام رفتن به این رستوران حتما کلم پلو شیرازی و نان تازه را امتحان کنید.

رستران های شیراز
ادرس رستوران باکویه  : استان فارس – شیراز – بلوار جدید قران – نرسیده به بلوار ابوالکلام

شماره تلفن رستوران باکویه  : 071-32281000

رستران های شیراز

رستوران عمارت شاپوری

از قدیمی ترین بناهای شهر باغ عمارت شاپوری است که قدمت ان به دوران پهلوی اول باز می گردد و از مکان های گردشگری شهر شیراز محسوب می شود معماری این عمارت ترکیبی از معماری ایرانی و غربی است که از مجلل ترین بناهای شهر است هنگام ورود به این عمارت حوضی بزرگ قرار دارد که جلوه ای متفاوت و زیبا به ان بخشیده است هنگامی که از این حوض گذشتید معابر قرینه و سنگ فرش شده که به خود عمارت که در دو طبقه ساخته شده میرسید ، کافی شاپ و رستوران این عمارت مکانی مناسب برای وقت گذراندن در کنار خانواده می باشد.

رستران های شیراز

آدرس رستوران عمارت شاپوری : استان فارس، شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان انوری، تقاطع اهلی

شماره تلفن رستوران عمارت شاپوری : ۳۲۳۴۷۴۹۱-۰۷۱

رستران های شیراز

رستوران باغ راز

طبقه بالا این مجموعه کافی شاپ قرار دارد که چیدمان این طبقه روی سقف بوده است و فضای باز ان پر از گل بوده است ، کیفیت غذا و کافی شاپ این مجموعه بی نظیر است .

ادرس : استان فارس – شیراز – قصر الدشت – بلوار شاهد

رستران های شیراز

رستوران خوشا شیراز

رستوران خوشا شیراز رستورانی است که سرویس دهی ان عالی و کیفیت غذای ان خیلی خوب است ،معماری و فضای سنتی داخل این رستوران باعث شده تا این رستوران به جذاب ترین رستوران شیراز تبدیل بشود همچنین این رستوران دارای موسیقی زنده است.

رستران های شیراز

ادرس رستوران خوشا شیراز :  بلوار صنایع ، روبه روی گل دشت حافظ

تلفن رستوران خوشا شیراز : 0713-6504324

رستران های شیراز

رستوران عتیق شیراز

این رستوران از خانه های قدیمی بوده است که تبدیل به رستوران شده و مکانی بسیار زیبا می باشد شما می توانید از کافه رستوران عتیق سفارش چای هم بدهید و از فضای سرسبز ان لذت ببرید.

رستران های شیراز

ادرس رستوران عتیق : بلوار کریم خان زند ، خیابان رودکی ، کوچه 2 رودکی ، ابن سینا ، کافه عتیق

تلفن رستوران عتیق : 071-32316528

رستران های شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

مجموعه رستوران هفت خوان که در چند طبقه تاسیس شده است هر طبقه ان به یک غذا اختصاص داده شده است که شامل غذاهای سنتی ایرانی ، غذاهای فرنگی ، فست فود ، کافی شاپ می باشد.

رستران های شیراز

آدرس رستوران هفت خوان :استان فارس، شیراز، بلوار قرآن

شماره تلفن رستوران هفت خوان : ۳۲۲۷۰۰۰۰-۰۷۱

رستران های شیراز

رستوران بل پاسی

این رستوران ایتالیایی می باشد اگر دلتان تنوع می خواهد می توانید سری به این رستوران با انواع فست فود های کامل بزنید ، فضای این رستوران سنتی می باشد همچنین می توانید از کافی شاپ این رستوران نیز استفاده کنید ، شما می توانید با خرید بلیط هواپیما چارتر بندرعباس شیراز از سایت اس چارتر به این رستوران سفر کنید و از فست فود های این رستوران لذت ببرید.

رستران های شیراز

آدرس رستوران بل پاسی : استان فارس، شیراز، خیابان خاکشناسی، نبش سروناز، جنب کافی شاپ تولیپ

شماره تلفن رستوران بل پاسی : ۳۲۲۷۴۹۲۴-۰۷۱

رستران های شیراز

رستوران نخلستان شیراز

اگر به نام این رستوران دقت کنید می بینید که نام ان به سمت جنوب می خورد ، صاحب این رستوران اهل بوشهر می باشد تمام دکوراسیون این رستوران و الاچیق های ان شما را به یاد جنوب می اندازد از این رستوران می توانید غذاهای سنتی ایرانی ، دوغ محلی ، انواع ترشی جنوبی ، را سفارش دهید و نوش جان کنید.

رستران های شیراز

آدرس رستوران نخلستان : استان فارس، شیراز، بلوار صنایع، روبروی درب سوم صنایع

شماره تلفن رستوران نخلستان : ۳۶۲۳۱۶۲۹-۰۷۱

رستران های شیراز

رستوران شاندیز شیراز

صددرصد نام شاندیز را شنیده اید این رستوران شعبه زنجیره ای است که از شاندیز مشهد نام ان گرفته شده است این رستوران بسیار غذاهای با کیفیتی دارد و در منطقه مرتفع شهر که منظره ان به دروازه قران قرار گرفته است.

رستران های شیراز

آدرس رستوران شاندیز : استان فارس، شیراز، دروازه قرآن، لونا پارک، بام شیراز، رستوران شاندیز شیراز

شماره تلفن رستوران شاندیز : ۳۲۲۷۴۷۴۹-۰۷۱

رستران های شیراز

رستوران صوفی شیراز

این رستوران یک مجموعه بسیار بزرگ شامل رستوران سنتی و سفره خانه ، مجتمع گردشگری ، بازارچه غذای صوفی ، می باشد که در سال 1351 فعالیت خودش را اغاز کرده و بعد از ده سال رستوران را به سبک معماری قاجاری بنا کرده منوی این رستوران شامل فست فود ، غذاهای فرنگی می باشد.

رستران های شیراز

ادرس  رستوران صوفی : استان فارس – شیراز – بلوار ستارخان – روبه روی کوچه 18

تلفن رستوران صوفی : 071-2347491

رستران های شیراز

رستوران شرزه

از قدیمی ترین و سنتی ترین رستوران های شیراز می توانیم به رستوران شرزه اشاره کنیم که دکوراسیون و فضای سنتی ان بسیار زیبا می باشد ، این رستوران هم غذاهای با کیفیتی دارد.چ

رستران های شیراز

آدرس رستوران سنتی شرزه: خیابان طالقانی خیابان مسجد وکیل

تلفن رستوران سنتی شرزه: 32241963-071

رستران های شیراز

رستوران پرهامی

فضای این رستوران کمی قدیمی می باشد اما کیفیت غذای خوبی دارد ، منوی این رستوران شامل غذاهای اصیل شیرازی ، غذاهای سنتی مانند کلم پلو شیرازی ، دمپختک گوجه می باشد.

رستران های شیراز

ادرس  رستوران پرهامی : خیابان لطفعلی خان زند – سه راه احمدی گود عربان – ضلع مقابل مسجد نصیر الملک

شماره تلفن رستوران پرهامی : 09177008058

رستران های شیراز

رستوران کته ماس

این رستوران که در محدوده های توریستی قرار گرفته سرویس دهی و کیفیت غذای ان خوب می باشد و همیشه غذاهای ان تازه است و منوی ان غذاهای ایرانی می باشد.

رستران های شیراز

ادرس رستوران کته ماس  : خیابان لطفعلی خان زند ، سه راه نمازی ، طبقه زیرین مهمان پذیر سعید

تلفن رستوران کته ماس : 071-32231818

رستران های شیراز

رستوران برنتین

از منوی این رستوران می توانیم به غذاهای ایرانی ، دریایی ، فرنگی اشاره نمود و از نکات مثبت این رستوران می توانیم به فضای دل نشین ، کیفیت خوب غذاها ، سرویس دهی اشاره کنیم.

رستران های شیراز

ادرس رستوران برنتین : بلوار ستارخان – رو به روی 20 متری نمازی – نبش کوچه 12

تلفن رستوران برنتین : 6282007-0713

رستران های شیراز

رستوران عمارت فیل

این رستوران منوی غذایش محلی و ایرانی می باشد و از بهترین رستوران های شیراز محسوب می شود  و کیفیت بسیار خوب و فضای خوب و دلنشین رستوران اشاره کرد.

رستران های شیراز

آدرس رستوران عمارت فیل: خیابان کربم خان زند، دروازه سعدی، بازارچه فیل

تلفن رستوران عمارت فیل: 32231466-07

رستران های شیراز

رستوران گرتا

این رستوران شامل 2 طبقه می باشد و فضای شیک و دوست داشتنی دارد که مناسب خانواده است و پرسنل های بسیار خوش برخورد دارد همچنین کیفیت غذای ان بسیار خوب می باشد ، منوی این رستوران پیتزای ایتالیایی و پاستا می باشد که جزو پر طرفدار ترین منوی این رستوران است.

رستران های شیراز

ادرس رستوران گرتا : بلوار معالی اباد – خیابان دوستان

تلفن رستوران گرتا : 071-36344404

date_range دوشنبه 30 خرداد 1401 remove_red_eye 371 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0