{{ctrl.notification}}
مرکز خرید اپال تهران

مرکز خرید اپال تهران

تهران یکی از لاکچری ترین شهرهای ایران که جاذبه های تفریحی و تاریخی بسیار زیادی دارد، تهران از جمله شلوغ ترین شهرهای ایران که سالانه گردشگران زیادی برای سفرهای تفریحی و کاری به این شهر سفر می کنند، جاذبه های دیدنی تهران تنها طبیعت بی نظیر اطراف آن، جاهای تفریحی و جاذبه های تاریخی آن نیست، تهران یکی از شهرهایی که دارای امکانات زیادی نیز می باشد، که می توان به پاساژها و مراکز خرید لاکچری آن اشاره کرد، در این مقاله آس چارتر به معرفی یکی از لاکچری ترین مراکز خرید تهران مرکزخرید اپال تهران می باشد تا پایان این مقاله با معرفی این مرکز خرید همراه ما باشید، آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان چارتر در شهر مشهد می باشد.

مرکز خرید اپال تهران

معرفی مرکز خرید اپال تهران

مرکز خرید اپال یک مرکز خرید تجاری در زمینی به مساحت 7216 در سال ۱۳۹۲ شروع به ساخت شد و در سال ۱۳۹۸ به بهره‌ برداری رسید. مالک این مرکز خرید آقای امانی است. این مرکز تجاری ۲۳ طبقه دارد که ۹ طبقه آن در زیرزمین و ۱۴ طبقه بالای زمین ساخته شده است. این مجتمع دارای 850 واحد تجاری و هایپر مارکت 6 هزارمتر مربعی دفاتر اداری، کافه و رستوران، مکان‌های تفریحی، فروشگاه‌های خرید، سوئیت‌های اقامتی، نمایشگاه ماشین،18 دستگاه آسانسور مدرن ۱۸ نفره و ۶۷ دستگاه پله ‌برقی مدرن می باشد.

مرکز خرید اپال تهران

معماری مرکز خرید اپال تهران

مرکز خرید اپال تهران یکی از مدرن ترین و لاکچری ترین مراکز خرید در تهران است، که دارای معماری بی نظیری می باشد، فضاها و طبقات مختلف با مغازه ها و فوشگاه های لاکچری و شیک و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد که افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. یکی از جالب ترین ویژگی های این مرکز خرید مدرن بودن این سازه است، از مجهز ترین بخش هایی که دراین مرکز خرید طراحی شده است، باند هلی‌کوپتر است که در در ارتفاع ۹۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است، همچنین در معماری این مرکز خرید از پیشرفته ترین ماشین ‌آلات تخصصی  و بهترین مهندسین ساخت در پروژه ساخت استفاده شده است و همه ضوابط ایمنی رعایت شده و بازدیدکنندگان می توانند با خیالی راحت و با آرامش به خردید و گشت زدن در این مرکز خرید بپردازند.

مرکز خرید اپال تهران

بخش های مختلف مجتمع تجاری اپال

مجتمع تجاری اپال دارای مراکز متعدد فروش می باشد که انواع اصناف مختلف در این مجتمع وجود دارد. که می توانید بنا بر نیازتان در هر طبقه که می خواهید به خرید بپردازید، در ادامه به معرفی طبقات و نوع اصناف در این مجتمع می پردازیم، اگر به دنبال جواهرات زیبا با بهترین برندهای ایرانی وخارجی هستید می توانید در طبقه دوم این پاساژ بروید و از مغازه های مخصوص طلا و جواهرات خرید نمایید. انواع پوشاک با بهترین برندهای روز دنیا را می توانید از طبقات 4، 5 و 6 این مجتمع ببینید. همچنین در این قسمت 2 سالن نمایش مد نیز وجود دارد که می ‌توانید از زیباترین و بهترین محصولات برندهای معروف دیدن و خرید کنید. طبقه هفتم این برج، مختص محصولات الکترونیکی است که در این بخش انواع لوازم خانگی، لپ‌تاپ، رایانه و تلفن همراه به فروش می ‌رسد. طبقه چهاردهم پاساژ اپال نیز مختص کلوپ ورزشی مانند: سالن‌های بیلیارد و بولینگ است که برای همه گروه‌های سنی مناسب می باشد. طبقه سوم و نیم طبقه میانی این پاساژ برای تفریح کودکان طراحی شده است، طبقه هشتم نیز نمایشگاه‌های اتومبیل با انواع ماشین‌های لوکس و زیبا وجود داردکه با دیدن آنها لذت ببرید. طبقه نهم فودکورت اپال، با چندین رستوران و کافی‌شاپ می باشد. طبقه سیزدهم این مجموعه نیز دارای 4 رستوران VIP می باشد. در ادامه به توضیح مختصری از دیگر بخش های مرکز خرید می پردازیم. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد تهران در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

مرکز خرید اپال تهران

اپال سینمای مرکزخرید اپال تهران

این مرکز خرید دارای 5 سالن سینما با ظرفیت ۸۰۰ صندلی در طبقات بالایی این مرکز خرید قرار گرفته که یکی از شیک ‌ترین سینماهای غرب تهران است. اپال سینما دارای استانداردهای و کیفیت بالایی می باشد، که می توانید بهترین فیلم‌ها با کیفیت تصویر و صدای عالی در کنار خانواده و دوستان خود تماشا کنید.

مرکز خرید اپال تهران

اپال مارکت مرکزخرید اپال تهران

از دیگر فضاهای موجود در این مرکزخرید هایپراستار یا اپال مارکت می باشد، که وسعت این تپال مارت حدود ۶ هزار مترمربع می باشد که در طبقه H قرار دارد. همچنین در این طبقه داروخانه، خشک‌شویی، شیرینی فروشی و فروشگاه سوهان و زعفران هم واقع شده است که می توانید هر آنچه را که نیاز دارید را از این هایپرتهیه نمایید. 

مرکز خرید اپال تهران

اپال استایل مرکزخرید اپال تهران

اگر به دنبال مد و فشن و پوشاک متنوع و کیف و کفش های لاکچری و انواع لباس های مارک هستید، می توانید معروف ‌ترین برندهای ایرانی و جهانی همچنین شال و روسری و مانتو می‌توانید به طبقات چهارم، پنجم و ششم مراجعه کنید و خرید نمایید. ولی لازم است بدانید در این مجتمع قیمت ها بسیاربالا است واکثر کالاها گران قیمت می باشد.

مرکز خرید اپال تهران

اپال هوم مرکزخرید اپال تهران

از خاص ‌ترین‌ لوازم خانگی و اکسسوری برای خانه یا فضای کار خود را می توانید در طبقه همکف این مرکز خرید مشاهده و خرید نمایید، در اپال هوم انواع مبلمان، لوازم خانه و آشپزخانه، کالای خواب، لوستر و تجهیزات نورپردازی، تزئینات و دکوراسیون مخصوص خانه از برندهای متنوع و باکیفیت وجود دارد که می توانید به راحتی ازآن بازدید و خرید نمایید.

مرکز خرید اپال تهران

اپال اسپرت مرکزخرید اپال تهران

از دیگر بخش ها در مرکز خرید اپال  که مختص ورزشکارن و ورزش ‌دوستان می باشد، اپال اسپرت می باشد، در این قسمت فروشگاه‌هایی وجود دارد که می توانید در آن  انواع با کیفیت پوشاک و لوازم ورزشی مورد نیازتان را با بهترین برند اما گران تهیه نمایید. 

مرکز خرید اپال تهران

اپال بولینگ مرکزخرید اپال تهران

طبقه هشتم و چهاردهم مجتمع اپال برای کسانی است که به تفریحات سرگرم کننده علاقه دارند این دو طبقه مخصوص بازی و سرگرمی برای نوجوانان و بزرگسالان است. انواع بازی‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی  و همچنین سالن‌های بولینگ و بیلیارد و کلوپ‌های ورزشی VIP را می توانید در این طبقات ببینید و به بازی و تفریح بپردازید.

مرکز خرید اپال تهران

اپال فودکورت مرکزخرید اپال تهران

از دیگر بخش های مرکز خرید اپال وجود فودکورت در طبقه نهم این مجتمع می باشد که لذت یک خرید را می توانید در این فودکورت با خوردن یک غذای خوشمزه دوبرابر کنید، در این فود کورت و همچنینرستوران‌ها و فست فودها منویی از انواع برندهای غذایی معتبر و متنوع از انواع غذاهای دریایی، انواع سالاد و انواع نوشیدنی‌ها وجود دارد که می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید.

مرکز خرید اپال تهران

اپال کویین مرکزخرید اپال تهران

همانطور که از نامش پیداست کویین به معنای پادشاه می باشد، در طبقه دوم مجتمع اپال واحدهای تجاری شیک و لوکسی از طلا و جواهر، بورس ساعت و زیورآلات و گلچینی از مزون‌های لباس عروس، لباس مجلسی و لباس دامادی در این طبقه واقع شده است که مخصوص کسانی است که دوست دارند همیشه در تمام مراسم ها چه عروسی و جشن های با شکوه دیگر بدرخشند و خاص باشند می توانند چیزهایی که لازم دارند را از این طبقه تهیه نمایند. در این طبقه همچنین چندین صرافی وجود دارد و از مهم ترین ویژگی های این طبقه این است که از لحاظ امنیتی دارای مجهزترین فناوری‌های امنیتی و حفاظتی به همراه پست نگهبانی می باشد.

مرکز خرید اپال تهران

اپال کار مرکزخرید اپال تهران

یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین بخش های این مرکز خرید نمایشگاه ماشین واقع در طبقه هشتم مرکز خرید اپال می باشد، در این نمایشگاه انواع ماشین‌های لاکچری و به ‌روز جهان قرار دارد که دیدن آنها بسیار لذت بخش است، اگر به ماشین های لاکچری و پیشرفته دنیا و همچنین عاشق سرعت و هیجان هسستید حتما سری به طبقه هشتم این مرکز خرید بزنید و از ماشین های لوکس دیدن نمایید.

مرکز خرید اپال تهران

پارکینگ مرکزخرید اپال تهران

این مرکز خرید مدرن دارای پارکینگ بسیار بزرگی با ۲ رمپ عریض و روان دارد که ماشین ها به راحتی بتوانند در آن تردد کنند، در این پارکینگ حدود 1800 وتحد برای پارک خوردها وجود دارد، که در 7 طبقه در زیرزمین این مرکزخرید قرار دارد. این پارکینگ همچنین دارای امکاناتی نظیر جت ‌فن‌های پیشرفته و بسیار قوی برای تخلیه دود ماشین‌ها و تجهیزات الکترونیکی مدرن هم به کنترل و هدایت ماشین‌ها در پارکینگ و سیستم‌های اعلام و اطفا حریق می باشد.

مرکز خرید اپال تهران

امکانات رفاهی و تفریحی در مرکزخرید اپال

این مرکز خرید لاکچری و شیک دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی می باشد، که علاقه مندان زیادی که برای خرید به این مرکز خرید می آیند می توانند از این امکانات استفاده کنند. در مرکز خرید اپال یک شهربازی و یک شهر مشاغل با انواع بازی‌های فکری، فردی و گروهی وجود دارد. همچنین فروشگاه‌های لباس، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک، یک آرایشگاه ویژه کودکان، اتاق تولد، کافی‌شاپ اختصاصی به وسعت هزار متر مربع و چشم‌انداز تماشایی به شهر تهران و کوهپایه‌های البرز وجود دارد. از دیگر امکانات در این مرکز خرید اتاق مخصوص پدر و کودک و مادر و کودک است، این اتاق‌ها در طبقات سوم A و B واقع است.

مرکز خرید اپال تهران

جاذبه های دیدنی در اطراف مرکزخرید اپال تهران

تهران شهر بزرگ و شلوغ در قلب ایران دارای جاذبه های دیدنی فراوانی می باشد، مرکز خرید اپال نیز در نزدیکی جاذبه های بی نظیر و دیدنی همچون: پارک سنگی، پارک پرواز، پارک آسمان و پارک ژوراسیک، هتل اسپیناس، مرکز تفریحی اریکه ایرانیان، فروشگاه شهروند بهرود و مراکز تجاری متعددی مانند ابریشم، کسری، سروستان، بوعلی، توس، پرواز، سهیل، گلستان، مادر و میلاد نور نیز در اطراف مرکز اوپال قرار دارند.

مرکز خرید اپال تهران

مسیر دسترسی به مرکزخرید اپال

مرکز خرید اپال در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، نرسیده به بزرگراه یادگار امام قرار دارد. برای دسترسی به پاساژ اپال باید از طریق اتوبان یادگار امام در شمال و غرب تهران به سمت میدان کتاب خود را برسانید،  اما بخاطر ترافیک سنگین در خیابان های تهران می توانید با مترو یا اتوبوس که یک وسیله نقلیه عمومی است، خود را به میدان صنعت برسانید و از آنجا به مجتمع خرید اپال بروید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمتریم زمان بتوانید بلیط چارتر هواپیما اصفهان تهران را به راحتی تهیه نمایید.

مرکز خرید اپال تهران

ساعات کاری واحدهای تجاری اپال تهران

شما می توانید از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲ به این مرکز خرید مراجعه نمایید. اما مجموعه ورزشی آن شامل بولینگ و بیلیارد از 11 تا 23، فودکورت و کافه رستوران های این مرکز خرید از ساعت 11 تا 24 ، شهربازی از ساعت 16 تا 10:30 و هایپر این مرکز خرید از ساعت9:30 تا 20:30 باز می باشد.

آدرس مرکز خرید اپال تهران: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

 

date_range دوشنبه 12 دی 1401 remove_red_eye 284 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0