{{ctrl.notification}}
عمیق ترین استخر دنیا در دبی

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

عمیق ترین استخر جهان در دبی واقع شده و ۶۰ متر عمق دارد. این استخر عمیق ترین استخر غواصی در جهان است که در سال قبل افتتاح شده است مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. همه کسانی که علاقه مند به شیرجه آزاد هستند بهتر است حتما از این استخر بی نظیر امارات بازدید کنند. شما هم اگه دوست دارید یک تجربه بی نظیر از این مکان فوق العاده داشته باشید با تهیه بلیط خارجی لحظه آخری تهران دبی از آس چارتر یک تجربه عالی و خاص از زیر آب داشته باشید. برای آشنایی بیشتر بهتر است در این مقاله با آس چارتر همراه باشید.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

دیپ دایو دبی

بزرگترین استخر دبی یا دیپ دایو اکنون به عنوان بزرگترین جاذبه زیر آب در جهان شناخته می شود. این  لوکیشن بزرگترین استخرشنا برای غواصی در روی کره زمین است که بشر ساخته است و به ثبت گینس هم رسیده است.  این استخر تقریبا ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین در خود جای داده است و عمقی بیش از ۶۰ متر دارد. پیش از این استخر عمیق لهستان با ۴۵ متر رکورد دار بود که با افتتاح دیپ دایو این رکورد به این مکان تعلق گرفت. استخرهای المپیک یک ششم این مقدار آب در خود جای داده اند. دمای آب آن هم معادل ۳۰درجه سانتیگراد است. نگه داشتن این حجم از آب در این درجه سانتیگراد نیاز به تجهیزات خاص و پیشرفته ای دارد که در این مجموعه از آن استفاده شده است. یکی از شگفتی های این استخر شبیه یک خیابان متروکه طراحی شده که بسیار بی نظیر و دیدنی می باشد. طراحان این خیابان فکر همه چیز را کرده اند این خیابان شامل ساختمانها، گاراژها و… با جزئیات زیاد است که چشمها را خیره میکنند.

دیپ  دایو دبی

طراحی دیپ دایو

این مورد شایان توجه است که شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم به عنوان ولیعهد کشور امارات متحده عربی جزء اولین کسانی بودکه از این استخر استفاده کرد و تجربه شیرجه و غواصی در دیپ دایو نیز در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. از دیگر چهره هایی که جزء اولین استفاده کنندگان از این استخر شگفت انگیز بودند می توان به ویل اسمیت بازیگر مشهر هالیودی اشاره کرد که گشت و گذار در این استخر عجیب را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. امارات متحده عربی از دیرباز تلاش کرده تا با ساختن سازه های فراتصور و خاص و خارق العاده گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به این کشور بکشاند که تاحدود زیادی هم موفق بوده است. این استخر هم یکی از جاذبه های دبی است که در ابتدا فقط با دعوتنامه میشد از آن استفاده کرد. اما افراد زیادی مخصوصا غواصان زیادی از افتتاح آن به بازدید آن آمدند و شگفت زده شدند.
معماری صدف گونه در این سازه کاملا مطابق پیشینه کشور دبی است. همه ما می دانیم که دبی تاریخ طولانی در زمینه صید صدف ومروارید دارد و این بنا هم به این نکته اشاره می کند.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

یکی از مواردی که از اول مسئله بود برای سازندگان این استخر بحث تامین نور آن بود و شما هم شاید به این مسئله فکر کنید که در عمقاین استخر فضا تاریک است اما بهتر است بدانید ۱۶۴ منبع نوری در این استخر به کار رفته و در واقع سازندگان این استخر فکر این  مسئله را از قبل کرده و مشکل آنرا حل کرده اند به طوریکه که در بازدید از آن به خوبی پی می برید که این مشکل با نورپردازی های عالی به خوبی حل شده است. شما می توانید برای تهیه بلیط هواپیما خارجی ارزان با بهترین قیمت به سایت آس چارتر مراجعه کنید و ازتخفیف اولین خرید بهره ببرید.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

ویژگی های عمیق ترین استخر جهان

یکی از نقاط مثبت این استخر یادگیری شنا و غواصی در این استخر است که بسیار هیجان انگیز خواهد بود. هدف از این خدمت فراهم کردن شرایط استفاده برای همه حتی افرادی که شنا و غواصی بلد نیستند بوده است.
لازم به ذکر است این استخر از امن ترین استخرها می باشد که امنیت آن توسط ۵۶ دوربین حفظ می شود.
همچنین آب موجود در این استخر با استفاده از فناوری بسیار پیشرفته و جدید که سازنده آن سازمان ناسا بوده است، از طریق اشعه ماورای بنفش تصفیه می‌شود. علاوه بر آن آب درون این استخر هر ۶ ساعت یک‌بار درون سنگ‌های آتشفشانی سیلیکایی و سیستم پیشرفته که برای تصفیه آب به گردش در‌می‌آید تا به‌طور کامل از آلودگی ها پاک شود.

دیپ دایو دبی

شهر غرق شده دیپ دایو

یکی از هیجان انگیز ترین بخش های بزرگترین استخر جهان شهر زیر آب آن است. از نظر غواصان یکی از بخش های مفرح این استخر، گردش در این شهر و کشف نقاط جدیدی از آن می باشد. این شهر شامل ساختمانها، خیابانها، گاراژها و هرآنچه که در یک شهر یافت می شود، است.
اگر شما هم علاقه به ماجراجویی دارید با خرید بلیط چارتر لحظه آخری خارجی مشهد دبی از آس چارتر به این شهر بی نظیر سفر کنید و از دیدن خاص ترین سازه های بشری لذت ببرید.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

رستوران

یکی از امکانات رفاهی دیپ دایو رستوران آن است. حتی تصور کردن اینکه زیر میلیون لیتر آب در حال تماشای مناظر بی نظیر زیر آب هستید و غذا میل می کنید لذت بخش خواهد بود. این رویا را می توانید در دبی به واقعیت تبدیل کنید، تنها کافی است به دیپ دایو بروید.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

فروشگاه لوازم غواصی

اگر شما هم می خواهید لوازم غواصی تهیه کنید در مجموعه دیپ دایو به این مقصود میرسید.

گیفت شاپ

دوست دارید برای دوستان و عزیزان خود سوغات یا هدیه تهیه کنید؟ به گیفت شاپ دیپ دایو بروید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

سالن کنفرانس و رویدادهای مختلف

یکی از فضاهای منحصر به فرد در دیپ دایو سالن کنفرانس آن است که با در نظر گرفتن نیازهای شما طراحی شده و به راحتی میتوانید رویدادهای مختلف خود را در آن برگذار کنید.
شنا و غواصی در بزرگترین استخر دنیا همیشه در خاطر شما خواهد ماند و رویایی است که به راحتی می توانید به واقعیت تبدیل کنید.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی
بهترین زمان بازدید

این استخر به دلیل سرپوشیده بودن و یکسان بودن دمای آن در تمام طول سال به راحتی در دسترس خواهد بود ولی توصیه ما به شمابرای سفر به دبی، فصلهای پاییز و زمستان است زیرا همه ما می دانیم دبی تابستانهای گرم و سوزان و طاقت فرسایی دارد. اگر میخواهید از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید بهتر است از آذر تا اسفند به این شهر سفر کنید.

عمیق ترین استخر دنیا در دبی

دسترسی به دیپ دایو

شما همچنین برای سفری مناسب تر می توانیداز اتوبوس یا مترو که هر دو ایستگاه هایشان در نزدیکی مجموعه قرار دارد استفاده کنید.
حتما لازم است زمانی بین ۴ یا ۵ ساعت برای بازدید از آن اختصاص دهید و هزینه حدودی ۸۰۰ درهم بازدید شما در برخواهد داشت.
آدرس وب سایت این استخر بی نظیر https://www.deepdivedubai.com/  می باشد.
شماره تلفن tel:+97145019444
آدرس NAS Sports Complex - Dubai - United Arab Emirates

 

date_range دوشنبه 05 دی 1401 remove_red_eye 151 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0