{{ctrl.notification}}
شهربازی های مشهد

شهربازی های مشهد

مشهد پایتخت معنوی ایران که یکی از پر جمعیت ترین و دومین شهر بزرگ ایران بعد از تهران می باشد، و به‌عنوان یکی از جذاب‌ ترین جاذبه‌های گردشگری در ایران محسوب می شود، مشهد سالانه پذیرای حدود ۲۷ میلیون گردشگر ایرانی و ۲ میلیون گردشگر خارجی است که از مهم ‌ترین قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. مشهد امروزه به یکی از لاکچری ترین شهرهای ایران تبدیل شده است، شما هرگونه امکاناتی را که فکرش را بکنید علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخی و طبیعی در این شهر وجود دارد، در این مقاله آس چارتر به معرفی از دیگر جاذبه های مشهد می پردازد تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. آُس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما تبریز مشهد ارزان را این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

شهربازی های مشهد

معرفی شهربازی های مشهد

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری مشهد شهربازی های آن می باشد، که علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز علاقه زیادی برای رفتن و تفریح به این مکان ها دارند، مشهد نیز شهربازی های بسیار زیادی دارد که می توانید در آن ها حال و هوایی عوض کنید و از تفریح در آنها لذت ببرید. در ادامه بهترین و مدرن ترین شهربازی های مشهد را برای شما معرفی می کنیم.

شهربازی های مشهد

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

یکی از شهربازی های مدرن و شیک در مشهد شهربازی سرزمین  عجایب می باشد، این شهربازی مساحتی حدود 2500 متر دارد که یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده در مشهد می باشد، این شهربازی دارا بودن 10 دستگاه اصلی و 100 بازی رایانه ای می بشد، که در کنار چند مجتمع تجاری در الماس شرق مشهد واقع شده است، که می توانید در حین تفریح در این شهربازی به خرید در فروشگاه های شیک و حتی ساعاتی را نیز به شکم گردی در رستوران ها و یا کافی شاپ و فست فودی های آن بپردازید، در این شهربازی انواع بازی‌های گروهی مخصوص بزرگسالان، بازی‌های ویدئویی، بازی‌های جایزه‌ای، بازی‌هایی مخصوص کودکان،  بازی‌های رومیزی و ...وجود دارد، همچنین دستگاه‌های سرگرم کننده مکانیکی مانند: ماشین کوبنده، کیدی‌ راید، دستگاه‌های چرخشی مانند، قطار، چرخ‌وفلک، آفتاب ‌مهتاب، کاروسل، مینی‌ جت، دستگاه‌های سرگرمی سرزمین ماجراجویان، فوتبال دستی، ایرهاکی، دستگاه‌های هدف ‌گیری، مینی‌ بولینگ، بیلیارد، دارت و بازی‌های ویدئویی جنگی از جمله ترمیناتور، رزینگ ‌استور و ریس زون از دیگر بازی های این شهربازی می باشند.

ساعت بازدید شهربازی سرزمین عجایب: همه روزه صبح ها از ساعت 11 الی 14 و 17 الی 23

آدرس شهربازی سرزمین عجایب: مشهد، مجتمع تجاری الماس شرق، طبقه سوم و چهارم، شهربازی سرزمین عجایب

شهربازی های مشهد

شهربازی پروما مشهد

از دیگر شهربازی ها سرپوشیده مشهد می توان به شهربازی پروما اشاره کرد، شهربازی جنگل جادویی یا شهربازی پروما مشهد، در سال 1385 افتتاح شده است، این شهربازی دارای انواع وسایل بازی برای تفریح کودکان و بزرگسالان است. از انواع وسایل بازی در این شهربازی می توان به ماشین شارژی، استخر توپ، هواپیمای گردان، یوروبانجی، ترن هوایی، ماشین برقی، خانه شادی، سرعت نور، هواپیما، کشتی، ترامبولین، فانوس، سینما چندبعدی و ...  اشاره کرد، همچنین علاوه بر این وسایل بازی می توان به امکانات این مجموعه شامل: فست فود و کافی شاپ، سالن بولینگ و بیلیارد، پارکینگ و… اشاره کرد.

ساعت بازدید شهربازی پروما: همه روزه به جز پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت 10 صبح الی 23 شب

آدرس شهربازی پروما: مشهد، میدان جانباز، مجتمع پروما، طبقه سوم، شهربازی پروما

شهربازی های مشهد

شهربازی هلیوم پارک مشهد

شهربازی هلیوم پارک اولین پارک پرشی یا پارک ترامبولین در ایران می باشد که در سال 1397 افتتاح شد. این پارک دو در طبقه 4 و 5 برج گوهرشاد قرار دارد و دارای دوسالن مجزا به مساحت 1500 مترمی باشد، در این شهربازی انواع امکانات و بازی‌های متنوع از جمله: محوطه والیبال ترامپولین، محوطه بستکبال ترامپولین، گلادیاتور، وایپ ‌اوت، طناب تعادل، صخره ‌نوردی، نینجا‌کورس، محوطه دوج ‌بال ترامپولین، محوطه کیک ‌بال ترامپولین، ایربگ، فوتبال، فری ‌جامپینگ، ژیمناستیک و بازی های VR اشاره کرد. از امکانات این شهربازی می توان به کافی شاپ های لوکس، سرویس بهداشتی، پارکینگ و... اشاره کرد.

ساعت بازدید شهربازی هلیوم پارک: همه روزه از ساعت 08 الی 22

آدرس شهربازی هلیوم پارک: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز 5 و 7، مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد، طبقه 4 و 5

شهربازی های مشهد

شهربازی پارک ملت مشهد

از قدیمی‌ ترین و بزرگترین شهربازی های مشهد می توان بع پارک ملت مشهد اشاره کرد، این شهربازی که در سال 1351 در مساحت حدود 30 هزار مترمربع و به دستور محمدرضا پهلوی در سال ۱۳۴۳ تأسیس شد. این شهربازی دارای بزرگ ‌ترین چرخ ‌وفلک خاورمیانه با ارتفاع ۸۰ متر و وزن ۲۵۰ تن می باشد، جالب است بدانید که  شهربازی پارک ملت عنوان اولین دارنده گواهی استاندارد تجهیزات شهربازی در کشور نیز را به خود اختصاص داده است، این شهربازی شامل وسایل بازی متنوع و استانداردی مانند: قطار، هلی ‌کوپتر، کشتی صبا، دنیای حیوانات، فانفار، آفتاب ‌مهتاب، سرسره‌ بادی، ترن‌ هوایی، ماشین برقی، سورتمه، گردش فضایی، اسکیت یو، سالتو چهارنفره، فایربال، اسکای ‌فلایر، شاتل باس، گردباد و سینما چندبعدی از وسایل و دستگاه‌های بازی متعدد دیگر می باشد. با تهیه شما می توانید با تهیه بلیط چارتر ارزان اهواز مشهد از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.                  

ساعت بازدید شهربازی پارک ملت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:الی 23:00 و پنج شنبه و جمعه از ساعت 11 تا 23

آدرس شهربازی پارک ملت: مشهد، بلوار امامت، روبه ‌روی امامت 8، شهربازی پارک ملت

شهربازی های مشهد

شهربازی کوهسنگی مشهد

از دیگر شهربازی های قدیمی و زیبا در مشهد شهربازی روباز کوهسنگی می باشد، این پارک جذاب نه تنها در میان مردم مشهد بلکه در میان مسافران وگردشگران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد، کوهسنگی در مکانی بی‌نظیر و خوش‌آب ‌وهوا قرار گرفته است که  در بخش جنوبی آن یک دریاچه  کوچک نیز وجود دارد، از امکانات این شهربازی می توان به دریاچه و قایق پدالی، ترامپولین، زور بال استوانه کودک، زور بال استوانه بزرگسال، قایق موتوری، قایق پدالی فولکسی، قایق دستی کودک، قطار کودک، استخر توپ، بایک ریسینگ، استخر توپ، قطار کودک و کافی‌شاپ اشاره کرد که از جذابترین تفریحات و امکانات در این مجموعه می باشد.

ساعت بازدید شهربازی کوهسنگی: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد

آدرس شهربازی کوهسنگی: خیابان کوهسنگی، انتهای خیابان دکتر هاشمی، بلوار شهید خلیلی، انتهای خیابان رودکی

شهربازی های مشهد

کلوپ پاندا مشهد

یکی از شهربازی های مخصوص کودکان در مشهد کلوپ پاندا می باشد، کودکان زیر 12 سال هم می توانند از وسایل سرگرم کننده این کلوپ استفاده کنند، این کلوپ انواع وسایل تفریح استاندارد را برای بازی در محیطی سالم فراهم کرده است، از وسایل بازی در این شهربازی می توان به ماشین شارژی، قایق ‌سواری، صخره نوردی، تکان ‌دهنده هلیکوپتر، تکان ‌دهنده پاندا، تکان ‌دهنده ماشین، ترامپولین، زیپ لاین، استخر توپ، عینک واقعیت مجازی، ایر هاکی، تکان ‌دهنده حیوانات، فضای صخره‌نوردی مخصوص کودکان، سرسره و جامپینگ بادی، پیست ماشین‌ سواری، پیست قایق ‌سواری، ایستگاه تفنگ بازی لیزری، قلعه ماجراجویان، فضای مخصوص بازی کودکان زیر ۳ سال، کارگاه نقاشی، کاردستی، بازی‌های فکری و لگو، کافی‌شاپ مخصوص کودکان اشاره کرد و همچنین امکاناتی مثل کتاب‌خوانی و گریم کودکان نیزاز دیگر امکانات و تفریحات در این شهربازی می باشند.

ساعات بازدید شهربازی پاندا: همه ‌روزه از ساعت ۱۷ عصر الی 23 شب

آدرس شهربازی پاندا: بلوار وکیل‌ آباد، بلوار شهید صیاد شیرازی، نبش صیاد شیرازی 18

شهربازی های مشهد

پارک چالیدره مشهد

از دیگر پارک های جذاب ودیدنی در مشهد که طرفداران بسیار زیادی دارد، و به یکی از جاذبه های گردشگری نیز تبدیل شده است که در بین مسافران داخلی و خارجی بسیار محبوب واقع شده است، پارک تفریحی چالیدره می باشد، در این پارک شما می توانید انواع تفریحات متنوع را تجربه کنید، همچنین این مجوعه تفریحی دارای امکانات بسیار زیادی نیز می باشد که می توانید چند ساعتی را در این مجموعه بدون هیچ مشکلی سپری کنید، از انواع تفریحات در این مجموعه می توان به تله‌ کابین هیجان‌انگیز، ماهی گیری در دریاچه، بانجی جامپینگ چالیدره مشهد، برج گردان چالیدره، ترن کوهستان چالیدره، زیپ لاین چالیدره، اسکله تفریحی، تله سیژ چالیدره مشهد، عکاس‌خانه سنتی، امکانات تفریحی ویژه کودکان، قایق موتوری در سد چالیدره، قایق پدالی در سد چالیدره، قایق پارویی در سد چالیدره اشاره کرد که لذت هیجان یک روز عالی را برایتان به ارمغان می آورد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما لحظه آخری در شهر مشهد می باشد.                                                         

آدرس چالیدره: طرقبه، کیلومتر ٢ جاده نقندر، مجموعه تفریحی گردشگری چالیدره

ساعات بازدید پارک تفریحی چالیدره: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد

شهربازی های مشهد

date_range یکشنبه 24 مهر 1401 remove_red_eye 331 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0